Oficjalny tytuł licencjata w projektowaniu gier

Informacje ogólne

Opis programu

Ucz się z najlepszymi

U-tad Degree in Game Design zapewnia szkolenie, aby zostać twórcą i projektantem gier wideo. Będziesz miał bezpośredni kontakt z branżą w środowisku, które naśladuje jej metody pracy i produkcji i które jest domem dla jednego z najbardziej renomowanych studiów w kraju: Pyro Mobile.

Dowiesz się u boku najlepszych profesjonalistów z międzynarodowego sektora gier wideo: najbardziej znanych reżyserów, projektantów, programistów i producentów na świecie, prezesów wiodących międzynarodowych studiów gier wideo, czołowych projektantów gier i znanych gier wideo. deweloperzy z największymi międzynarodowymi karierami.

144761_pexels-photo-442576.jpeg

Specjalnie zaprojektowany dla

Przyszli projektanci i twórcy gier i systemów rozrywki cyfrowej chcą profesjonalnie konceptualizować i projektować doświadczenia, narracje i poziomy gier.

  • Playstation First: jesteśmy członkiem programu PlayStation First, więc jeśli chcesz, możesz rozwijać swoje projekty na platformach Sony.
  • Wyposażenie: U-tad posiada wysokowydajne centrum gier wideo, w którym możesz maksymalnie wykorzystać swój czas z nami.
  • Wyjątkowe środowisko: wraz ze studiem gier wideo nauczysz się, jak to jest pracować w tego typu firmie.
  • Uznanie: projekty naszych uczniów zdobyły nagrody na najważniejszych festiwalach i wydarzeniach branżowych.

Umiejętności

Podstawowe umiejętności

  • Studenci muszą wykazać się wiedzą i zrozumieniem w dziedzinie studiów wykraczającej poza ogólną szkołę średnią i która, choć ogólnie jest wspierana przez zaawansowane podręczniki, obejmuje również aspekty, które sugerują najnowszą wiedzę w ich obszarze studiów.
  • Studenci muszą umieć zastosować swoją wiedzę w pracy lub zawodzie w sposób profesjonalny i posiadać umiejętności, które na ogół przejawia się w opracowywaniu i obronie argumentów oraz rozwiązywaniu problemów w ich obszarze studiów.
  • Studenci muszą być w stanie zebrać i zinterpretować odpowiednie dane (zwykle w ich obszarze studiów), aby sformułować opinie, w tym refleksję na temat odpowiednich kwestii społecznych, naukowych i etycznych.
  • Studenci muszą być w stanie przekazywać informacje, pomysły, problemy i rozwiązania zarówno specjalistom, jak i niespecjalistom.
  • Studenci muszą posiadać umiejętności potrzebne do nauki na poziomie wyższym i wysoki stopień autonomii.

144764_pexels-photo-1438081.jpeg

Ogólne umiejętności

  • Uczenie się przez całe życie poprzez niezależne studia i kształcenie ustawiczne.
  • Wiedz, jak elastycznie i wszechstronnie dostosowywać się do zmian i nowych sytuacji.
  • Rozwijaj kreatywność i innowacje oraz posiadaj zdolność do prezentowania zasobów, pomysłów i innowacyjnych metod, aby móc następnie przekształcić je w działania.
  • Umiejętności przywódcze i zdolność do negocjacji.
  • Wykaż inicjatywę i ducha przedsiębiorczości.
  • Kieruj się pragnieniem jakości.
  • Wykazać zainteresowanie i wrażliwość na kwestie społeczne i środowiskowe, a także umiejętność analizowania społecznych implikacji biznesu i społecznej odpowiedzialności biznesu.
  • Wykaż umiejętność pracy w zespole.
  • Dowiedz się, jak efektywnie zarządzać czasem.
  • Umiejętność pracy w kontekście międzynarodowym i różnorodnych, wielokulturowych środowiskach.
  • Posiada podstawowe umiejętności niezbędne do nawiązywania relacji osobistych.
  • Bądź krytyczny i samokrytyczny; mieć umiejętność analizowania różnych alternatyw.
  • Doceniaj poczucie etyki w pracy.
  • Pracuj w środowiskach multidyscyplinarnych.
  • Umiejętność organizowania i planowania.
  • Wypowiadaj się odpowiednio ustnie i pisemnie.
  • Wykaż umiejętność analizowania, podsumowywania i gromadzenia informacji z różnych źródeł.
  • Odpowiednio zarządzaj informacjami.
  • Wiedz, jak podejmować decyzje i rozwiązywać problemy w kontekście zawodowym.

Umiejętności przekrojowe

  • Wykorzystaj swoją wiedzę, działania i wartości w kontekstach kulturowych, sportowych i społecznych.
  • Wykaż zainteresowanie współpracą obywatelską i wolontariatem.

Szczególne umiejętności

  • Posiadać umiejętności językowe wymagane do komunikowania się i konstruowania spójnych argumentów z zakresu socjologii, filozofii i psychologii w odniesieniu do projektowania produktów interaktywnych.
  • Przeanalizuj aspekty społeczne i kulturowe, które promują użyteczność produktów interaktywnych.
  • Przeanalizuj potrzeby oraz moralne i etyczne konsekwencje rozwoju i projektowania stojące przed projektantami produktów interaktywnych.
  • Zrozum wpływ socjologii, filozofii i psychologii na historię sztuki, literaturę i gry jako punkt odniesienia w procesie twórczym.
  • Zastosuj praktyczne podstawy matematyki i fizyki, aby stworzyć interaktywny produkt cyfrowy.
  • Zapoznaj się z praktycznymi podstawami używania i programowania komputerów oraz tworzenia produktów interaktywnych.
  • Oceń etyczne, techniczne i twórcze konsekwencje technologii w projektowaniu produktów interaktywnych.
  • Zrozum zasady narracji audiowizualnej, aby tworzyć argumenty i historie, które można zastosować do produktów interaktywnych.
  • Ma wiedzę na temat projektowania treści 2D i 3D oraz technik artystycznych.
  • Zastosuj kreatywność w środowisku treści cyfrowych.
  • Zna elementy związane z projektowaniem pracy interaktywnej dla użytkowników.
  • Zastosuj podstawową wiedzę na temat interakcji człowiek-maszyna w interaktywnym produkcie cyfrowym.
  • Zastosuj podstawy narracji do tworzenia produktów interaktywnych.
  • Analiza cech i potrzeb użytkowników w humanitarnym środowisku jako podstawowy element w projektowaniu produktów interaktywnych.
  • Zrozumieć procesy elementów zaangażowanych w interaktywną produkcję artystyczną.
  • Zastosuj podstawowe zasady animacji do modeli generowanych komputerowo.
  • Zastosuj teoretyczną i praktyczną wiedzę o projektowaniu produktów do tworzenia treści.
  • Zapoznaj się z zasadami projektowania, które umożliwiają użytkowanie, dostępność i użyteczność produktów interaktywnych oraz ich implikacje filozoficzne.
  • Bądź świadomy czynników determinujących rynek konsumencki produktów interaktywnych, biorąc pod uwagę wiedzę i szacunek dla środowisk społecznych i kulturowych.
  • Zrozum zasady projektowania stosowane w wielu urządzeniach konsumenckich.
  • Zrozumieć i być w stanie jasno i skutecznie komunikować wytyczne dotyczące rozwoju produktu.
  • Zrozumieć istotne aspekty społeczeństwa cyfrowego w kontekście socjologii, filozofii, psychologii, etyki, wartości moralnych i aspektów związanych z wiedzą, które mają wpływ na tworzenie, publikację i dystrybucję produktów interaktywnych.
  • Zrozumieć i wiedzieć, jak rozwiązać relacje między technologią - społeczeństwem - kulturą w odniesieniu do projektowania produktów interaktywnych.
  • Rozpoznaj filozoficzne, społeczne i polityczne konsekwencje projektowania technologii i innowacji.
  • Wykrywaj konsekwencje prawnych i etycznych ograniczeń dla innowacji technologicznych.

144765_pexels-photo-806835.jpeg

Kariera

Media i rozrywka cyfrowa

  • Projektant gier wideo
  • Artysta gier wideo
  • Programista gier wideo
  • Producent gier wideo
  • Advergaming
  • Specjalista ds. Grywalizacji

Redakcyjny

  • Projektant e-booków, online i interaktywnej prasy
  • Projektant interfejsu e-learningowego

Audiowizualne i komunikacja

  • Projektant multimediów

Zaawansowane technologie

  • Specjalista od symulacji i wirtualnej rzeczywistości

Reklama i marketing

  • Kreatywny projektant grafiki komputerowej 3D
  • Projektant multimediów
  • Projektant i programista stron internetowych
  • Projektant aplikacji e-biznesowych
  • Interaktywny kierownik projektu

Społeczeństwa sieciowe / sieć informacyjna

  • Menedżer komunikacji sieciowej
Ostatnia aktualizacja Lis 2020

Informacje o uczelni

Somos un Centro Universitario referente en la formación de futuros líderes del mundo digital. Somos un centro de alto rendimiento que combina la experiencia internacional de sus fundadores, una comuni ... Czytaj więcej

Somos un Centro Universitario referente en la formación de futuros líderes del mundo digital. Somos un centro de alto rendimiento que combina la experiencia internacional de sus fundadores, una comunidad de estudiantes y profesionales muy unida y una fuente inagotable de innovación. En U-tad nos enorgullecemos de que nuestros alumnos aprendan trabajando en un auténtico entorno real. Pokaż mniej