Program podwójnych stopni licencjackich inżynierii mechanicznej
University of Shanghai for Science and Technology
Klucz informacyjny
Lokalizacja kampusu
Shanghai, Chiny
Języki
Język angielski, Chiński
Forma badania
Nauka na odległość, W kampusie
Czas trwania
4 years
Tempo
Pełny etat
Czesne
CNY 80 000 / per year *
Termin składania wniosków
Poproś o informacje
Najwcześniejsza data rozpoczęcia
Poproś o informacje
* w zależności od najnowszych przepisów rządu chińskiego zezwalających studentom zagranicznym na przyjazd do Chin lub nie, rodzaj studiów może ulec zmianie na naukę online, dopóki student zagraniczny nie będzie mógł przyjechać do Chin
Wstęp
Od września 2020 r. SBC i USST oferują studentom fantastyczną i niepowtarzalną możliwość zdobycia zarówno brytyjskiego tytułu licencjata, jak i chińskiego tytułu licencjata. Jeśli studenci zagraniczni mają silne pragnienie nauki języka chińskiego, mogą być zapisani podwójnie. Po czterech latach studiów w SBC studenci mogą zdobyć zarówno brytyjskie świadectwo licencjata z Liverpool John Moores University, jak i chińskie świadectwo licencjackie z University of Shanghai for Science and Technology (USST).
Rekrutacja
Galeria
Wynik programu
Cele programu
Ta główna firma kształci personel inżynieryjno-techniczny z rozsądną strukturą wiedzy i zdolnością do międzynarodowej komunikacji, który może być zaangażowany w projektowanie, rozwój, produkcję, automatyczne wykrywanie, kontrolę i zarządzanie produktami mechanicznymi. Cele szczegółowe obejmują:
Potrafi wysuwać, analizować i rozwiązywać złożone problemy inżynierskie w terenie, wykorzystując kompleksowo wiedzę inżynierską matematyczną oraz wiedzę zawodową z zakresu inżynierii mechanicznej.
Umiejętność śledzenia najnowocześniejszych technologii inżynierii mechanicznej i inteligentnej produkcji oraz innych dziedzin pokrewnych, twórcze wykorzystanie nowoczesnych narzędzi do projektowania, rozwoju i produkcji powiązanych produktów oraz umiejętność zarządzania projektami.
Zrozumieć i przestrzegać etyki zawodowej, znać specyfikacje inżynieryjne i być w stanie wszechstronnie rozważyć wpływ prawa, środowiska i zrównoważonego rozwoju na praktykę inżynierską.
Umiejętność prowadzenia interdyscyplinarnej i międzykulturowej wymiany technicznej oraz umiejętność pracy zespołowej, komunikacji i ekspresji
Charakterystyka
Studenci tego kierunku studiują głównie podstawową teorię projektowania mechanicznego i wytwarzania, poznają podstawową wiedzę z zakresu technologii mikroelektroniki i technologii przetwarzania informacji, akceptują podstawowe szkolenie nowoczesnych inżynierów mechaników, kultywują międzynarodową wizję i zdolność samokształcenia oraz mają podstawową siłę projektowania wyrobów mechanicznych, kontroli produkcji i wyposażenia, organizacji produkcji i zarządzania nią.
Absolwenci powinni zdobyć następującą wiedzę i umiejętności:
- Wiedza inżynierska: posiada teorię i wiedzę z zakresu nauk matematyczno-przyrodniczych oraz posiada umiejętność modelowania i obliczeń analitycznych stosowanych w nauce i technice. Opanuj podstawową teorię i wiedzę z zakresu rysunku technicznego, mechaniki, elektroniki, informatyki i innych dyscyplin inżynierii mechanicznej oraz posiadaj niezbędną zdolność rysowania i obliczania dyscypliny inżynierii mechanicznej.
- Analiza problemu: opanować podstawową teorię i wiedzę z zakresu mechaniki, automatyki, produkcji i automatyki oraz posiadać umiejętność projektowania i analizy wyrobów i systemów mechanicznych. Potrafi identyfikować, wyrażać i analizować złożone problemy inżynierskie poprzez badanie literatury w celu uzyskania skutecznych wniosków.
- Rozwiązania projektowo-rozwojowe: mają podstawowe umiejętności rysowania, obliczania, eksperymentowania, testowania, wyszukiwania literatury i podstawowej obsługi procesu, a także mają umiejętność wstępnego zastosowania nowych technologii, nowych metod i nowych procesów w celu opracowania nowych produktów.
- Badania: być w stanie badać złożone problemy inżynierskie w dziedzinie inżynierii mechanicznej w oparciu o zasady i metody naukowe, w tym projektowanie eksperymentów, analizę i interpretację danych oraz uzyskiwanie rozsądnych i skutecznych wniosków poprzez syntezę informacji, z silnym poczuciem innowacyjności.
- Korzystanie z nowoczesnych narzędzi: posiada dużą umiejętność aplikacji komputerowej, niezbędną do osiągnięcia drugiego poziomu aplikacji komputerowej. Umieć opracowywać, wybierać i wykorzystywać odpowiednią technologię, zasoby, nowoczesne narzędzia inżynierskie i narzędzia informatyczne do złożonych problemów inżynierskich.
- Inżynieria i społeczeństwo: być w stanie przeprowadzić rozsądną analizę w oparciu o wiedzę techniczną związaną z inżynierią, ocenić wpływ praktyki inżynierii mechanicznej i projektu produktu na środowisko oraz mieć silną świadomość i odpowiedzialność za ekologiczny projekt.
- Środowisko i zrównoważony rozwój: być w stanie zrozumieć i ocenić wpływ profesjonalnej praktyki inżynierskiej na złożone problemy inżynierskie na środowisko i społecznie zrównoważony rozwój.
- Normy zawodowe mają solidne podstawy w naukach przyrodniczych, dobrą znajomość nauk humanistycznych i społecznych oraz poczucie odpowiedzialności społecznej, potrafią zrozumieć i przestrzegać inżynierskiej etyki zawodowej i norm w praktyce inżynierskiej oraz wypełniać obowiązki.
- Indywidualne i zespołowe: być w stanie odgrywać rolę indywidualną, członka zespołu i lidera w zespołach rozwoju produktu, produkcji i zarządzania produkcją.
- Komunikacja: znajomość języka angielskiego na wysokim poziomie, szeroka międzynarodowa wizja i zdolność komunikacji międzykulturowej. Umiejętność skutecznego komunikowania się z rówieśnikami i opinią publiczną w kwestiach związanych z inżynierią mechaniczną, w tym pisania raportów technicznych i prowadzenia wymiany technicznej. Umiejętność czytania odpowiedniej literatury angielskiej, znajomość języka angielskiego na pewnym poziomie oraz umiejętność komunikowania się w kontekście międzykulturowym.
- Zarządzanie projektami: posiadają profesjonalną wiedzę z zakresu projektowania mechanicznego, produkcji i automatyzacji, mają wstępne rozumienie zasad zarządzania inżynierskiego i metod podejmowania decyzji ekonomicznych oraz posiadają określoną organizację produkcji i umiejętności zarządzania inżynierią poprzez różne praktyczne działania i szkolenia w zakresie współpracy zespołowej.
- Uczenie się przez całe życie: mieć silne poczucie samouczenia się i uczenia się przez całe życie, mieć zdolność ciągłego uczenia się i dostosowywania do rozwoju oraz rozumieć trend rozwojowy i granice naukowe specjalizacji w kraju i za granicą
Możliwości związane z karierą
Career Service & Development Centre (CSD) of SBC jest zaangażowane w zwiększanie niezależności uczenia się, szans na zatrudnienie w karierze, zdolności do adaptacji społecznej i świadomości kulturowej poprzez rozwijanie systematycznego modelu kompetencji w kontekście globalnym, a ostatecznie ułatwianie sukcesu zawodowego studentom i absolwentom. Do tej pory SBC nawiązało długoterminowe partnerstwa strategiczne z 200 wiodącymi pracodawcami i profesjonalnymi instytucjami doradczymi, koncentrując się na dynamicznym programie nauczania, który umożliwi rozwój umiejętności związanych z zatrudnialnością absolwentów, wspieranych przez szereg możliwości związanych z pracą, w tym staże dla studentów, staże praca w niepełnym wymiarze godzin i wolontariat, wizyty w firmach, komitet instruktorów zawodowych, stypendia dla firm, małe targi pracy, próbne wywiady i projekty z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu.
Partnerzy korporacyjni Programu Biznesowego (Zarządzanie Biznesem i Zarządzanie Wydarzeniami) to Louis Vuitton, H&M, ZARA, NIKE, HSBC, Standard Chartered Bank, KPMG, DTZ, Nürnberg Messe, Reed Exhibitions, Riviera Events, Saatchi & Saatchi, MSL China, MMI, Edelman , Touch Media, VNU Exhibitions i inne wiodące firmy.
Partnerami korporacyjnymi programu inżynierskiego (inżynieria mechaniczna oraz inżynieria elektryczna i elektroniczna) są Siemens, Ingersoll Rand, Philips, Continental Automotive System, LENZE, SKF, Machaire, Lectra, ICD Security Systems, IMI, EMERSON, Valeo, Bosch, Haworth Furniture, FESTO, Autoliv i inne wiodące firmy.
W konsekwencji specyficznego charakteru programu, studenci będą mogli zastosować swoją wiedzę, pogłębić wiedzę o miejscu pracy, dokonywać ocen wartościowych, komunikować się i przedstawiać dowody swoich osiągnięć w zakresie rozwoju umiejętności zatrudnialności.