Stopień naukowy w zakresie nauk konsumenckich
ESPM – Brasil
Klucz informacyjny
Lokalizacja kampusu
São Paulo, Brazylia
Języki
Portugalski
Forma badania
W kampusie
Czas trwania
4 years
Tempo
Pełny etat
Czesne
BRL 4025 / per month
Termin składania wniosków
Poproś o informacje
Najwcześniejsza data rozpoczęcia
Mar 2024
Wstęp
Ten kurs jest dla tych, którzy są ciekawi zrozumienia ludzkich zachowań, wyjaśnienia trendów społecznych i zrozumienia, dlaczego ludzie robią to, co robią. Pod koniec kursu będziesz mógł pracować w obszarach związanych z ekonomią behawioralną, trendami, spostrzeżeniami konsumenckimi, ludzkimi zachowaniami, sztuczną inteligencją oraz zarządzaniem różnorodnością i integracją, a także pracować nad badaniami na powiązane tematy.
Różnice
ESPM jest zróżnicowany, dlatego przeszkoleni tutaj profesjonaliści również!
Oprócz typowego szkolenia z nauk społecznych i konsumenckich, w ESPM będziesz miał:
- Badania rynku i spostrzeżenia konsumentów
- Badanie różnorodności i włączenia
- Duże obciążenie pracą psychologii
- Analiza behawioralna i technohumanizm
- Nacisk na marketing i zarządzanie ludźmi
Galeria
Idealni studenci
To prawdziwy kurs nauk behawioralnych, ponieważ łączy klasyczne dyscypliny nauk społecznych - socjologię, antropologię i politologię - ze znaczną ilością psychologii. Dla tych, którzy lubią analizować i rozumieć ludzkie zachowania, jest to spośród wszystkich kursów licencjackich ten, który oferuje największe obciążenie pracą i liczbę dyscyplin psychologicznych (oczywiście nie licząc wydziałów psychologii). Oprócz łączenia nauk społecznych i psychologii, oferuje również odważne dyscypliny, takie jak ludzka seksualność, nauki religijne i neuronauki. Sprawdź, czy identyfikujesz się z jednym lub kilkoma z tych zainteresowań:
- Lubi przedmioty humanistyczne i zadaje pytania
- Jest ciekawy ludzkich zachowań
- Marzysz o zawodzie, w którym będziesz czuł się użyteczny dla społeczeństwa
- Chcesz zrozumieć, dlaczego produkty wchodzą i wychodzą z mody
- Chcesz zaangażować się w sprawy społeczne i środowiskowe
- Chcesz dynamicznego zawodu, w którym każdego dnia będziesz odkrywać nowe rzeczy
- Kwestionuj teraźniejszość i projektuj przyszłość
Program
Program
Poznaj wszystkie szczegóły dotyczące tego, czego się nauczysz.
2790 godzin
dzienny
1 rok
I semestr
- Myśl współczesna I 72 godz
- Podstawy rozumowania logicznego i analitycznego 72 godz
- Filozofia współczesna 72 godz
- Psychologia: motywacja i emocje 72 godz./rok
- Historia współczesna 72 godz
- Tożsamość i różnorodność 72 godz./rok
- ESPM Life Lab I (rozszerzenie - kształcenie na odległość) 72 godz./rok
II semestr
- Podstawy marketingu 72 godz./rok
- Analiza i wizualizacja danych 72 godz./rok
- Zachowania konsumenckie I 72 godz./rok
- Psychologia osobowości 72 godz
- Socjologia Współczesna 72 godz
- Teorie antropologiczne 72 godz./rok
- ESPM Life Lab II (rozszerzenie - kształcenie na odległość) 72 godz./rok
Drugi rok
III semestr
- Marketing strategiczny 72 godz./rok
- Podstawy Ekonomii 72 godz
- Badanie rynku: metoda jakościowa 72 godz./rok
- Zachowania konsumenckie II 72 godz./rok
- Psychologia społeczna 72 godz
- Do wyboru 72 godziny
- ESPM Life Lab III (rozszerzenie - kształcenie na odległość) 72 godz./rok
4 semestr
- Neurosciences Applied to Consumption 72 h/a
- Bioetyka 72 godz./rok
- Teorie organizacji i zarządzania 72 godz
- Politologia 72 godz./rok
- Etnografia i trendy konsumpcyjne 72 godz./rok
- Do wyboru 72 godziny
- ESPM Life Lab IV (rozszerzenie - kształcenie na odległość) 72 godz./rok
Trzeci rok
5 semestr
- Ekonomia behawioralna 72 godz./rok
- Sztuczna Inteligencja i Społeczeństwo 72 godz./rok
- Kultura, religia i konsumpcja 72 godz./rok
- Do wyboru 72 godziny
- ESPM Life Lab V (rozszerzenie - kształcenie na odległość) 72 godz
6 semestr
- Budowa scenariusza 72 godz./rok
- Geopolityka 72 godz./rok
- PGC I - Potrzebuję 36 h/a
- Do wyboru 72 godziny
- ESPM Life Lab VI (rozszerzenie - kształcenie na odległość) 72 godz./rok
4 rok
7 semestr
- Socjologia miejska 72 godz./rok
- PGC II - Potrzebuję 72 h/a
- Do wyboru 144 godziny
8 semestr
- Socjologia przyszłości 72 godz./rok
- PGC III - Potrzebuję 72 h/a
- Do wyboru 72 godziny
Opcjonalny
- funtów 36h/A
Wynik programu
Ten kurs, pionierski w Brazylii, ma na celu wyjaśnienie trendów społecznych, abyś mógł zrozumieć, dlaczego ludzie robią to, co robią.
Pod koniec kursu będziesz mógł pracować w obszarach związanych z ekonomią behawioralną, trendami, spostrzeżeniami konsumenckimi, ludzkimi zachowaniami, sztuczną inteligencją oraz zarządzaniem różnorodnością i integracją, oprócz pracy nad badaniami na powiązane tematy.