Stopień w dziedzinie komunikacji audiowizualnej
Universidad CEU - Cardenal Herrera
Klucz informacyjny
Lokalizacja kampusu
Valencia, Hiszpania
Języki
Hiszpański
Forma badania
W kampusie
Czas trwania
4 years
Tempo
Pełny etat
Czesne
EUR 7800 / per year
Termin składania wniosków
Poproś o informacje
Najwcześniejsza data rozpoczęcia
Poproś o informacje
Wstęp
Oficjalny stopień: stopień w dziedzinie komunikacji audiowizualnej
Czas trwania / ECTS: 4 lata / 240 ECTS
Miejsca / kampus: 75 / Moncada - Alfara
Nauczany w: hiszpańskim
Wyniki nauki
Co nas wyróżnia?
1.La doświadczenie i rekord toru
Studia w dziedzinie komunikacji na Uniwersytecie CEU rozpoczęły się ponad 30 lat temu. Wspiera nas kilkadziesiąt lat szkolenia komunikatorów zaangażowanych w ich zawód.
2.La udogodnienia Forefront
Nasza uczelnia oferuje najbardziej profesjonalne zasoby i zasoby. Możesz przetestować swoją kreatywność poprzez różne wyzwania oferowane przez dany stopień, w klasie lub poza nią. Do Państwa dyspozycji jest Centrum Produkcji Audiowizualnej i Multimedialnej, w którym można ćwiczyć swoją nową wiedzę w cyfrowej gazecie lub u producenta radiowego lub telewizyjnego, brać udział w profesjonalnych konkursach reklamowych i festiwalu krótkich filmów audiowizualnych, a nawet produkować własne sztuk w ramach Programu dla twórców.
3. Przeznaczona do nowego zatrudnialności
Oferujemy możliwość kontynuowania studiów w zakresie komunikacji i marketingu politycznego. Podniesiesz swoje umiejętności mówienia publicznego i dyskursu politycznego w naszych telewizorach, w narzędziach marketingu politycznego i planowaniu kampanii wyborczych. Plus w profesjonalnych narzędziach: podczas studiów będziesz studiować większość przedmiotów opartych na narzędziach komputerowych zawodu. Ale nie tylko ukończysz studia, wiedząc, jak sobie z nimi poradzić, ale również podejmiesz kompetencje potwierdzone za pomocą certyfikatów: Certyfikat w grafice i projektowaniu stron internetowych (127 godzin: Photoshop, Illustrator, WordPress, Dreamweaver, Flash) i Certyfikat w montażu audiowizualnym (222 godziny: Avid , Protools, After Effects, Movie Magic Scheduling).
4. Wymiar międzynarodowy
Bezpłatne szkolenie uzupełniające w języku angielskim od pierwszego do czwartego w celu poprawy poziomu wyjazdu. Możliwości staży międzynarodowych (takich jak Agencja EFE w Paryżu, Lizbonie, Genewie lub Atenach lub europejscy producenci, tacy jak Jelly Fish Pictures w Londynie). Jednym z najlepszych międzynarodowych doświadczeń dla naszych studentów komunikacji są IP (programy międzynarodowe).
5. Dwukrotnie stopni podwaja specjalistycznych stopni
Można uczestniczyć w dwóch uniwersytet ścigając harmonogramów kompatybilne ze wszystkimi klasami w tych samych obiektów i, oczywiście, bez płacenia dwa razy. Więc są deblu specjalistycznych stopni z Uniwersytetu w podwójnych stopni.
- Dziennikarstwo komunikacji audiowizualnej
- Komunikacja audiowizualna Reklama i public relations
href = "http://www.uchceu.es/estudios/grado/comunicacion-audiovisual
Program
ogólnych umiejętności
- OC1- Umiejętność dostosowania się do zmian technologicznych, biznesowych i organizacji pracy.
- OC2- Umiejętność pracy w zespole i komunikowania własnych pomysłów poprzez tworzenie sprzyjającego środowiska, a także umiejętność integracji we wspólny projekt nastawiony na uzyskanie rezultatów.
- OC3- Umiejętność podejmowania ryzyka wyrazowego i tematycznego w ramach dostępności i terminów produkcji audiowizualnej, stosowania własnych rozwiązań i punktów widzenia przy opracowywaniu projektów.
- OC4 - Zdolność do sukcesu przy podejmowaniu decyzji w sytuacjach niepewności, przyjmowanie odpowiedzialności.
- OC5- Systematyczna praktyka krytycznej samooceny wyników: ocena znaczenia ciągłego poprawiania i korygowania błędów popełnianych w procesach twórczych lub organizacyjnych produkcji audiowizualnych.
- OC6- Umiejętność organizacji zadań, wykonywania ich w sposób uporządkowany, logicznego podejmowania priorytetowych decyzji w różnych procesach produkcji audiowizualnej.
- OC7 – Solidarny szacunek dla różnych ludzi i ludów planety, a także znajomość głównych nurtów kulturowych w odniesieniu do wartości indywidualnych i zbiorowych oraz poszanowanie praw człowieka.
Konkretne kompetencje
Dyscypliny
- CD1- Znajomość historii i ewolucji fotografii, filmu, radia i telewizji poprzez ich propozycje estetyczne i przemysłowe, a także ich znaczenie społeczne i kulturowe na przestrzeni czasu. Jednocześnie powiązanie ewolucji technologicznej i przemysłowej z językiem audiowizualnym i uwzględnienie teoretyczno-praktycznych koncepcji reprezentacji wizualnych i słuchowych, systemów komunikacji i transmisji pojęć oraz ich rzeczywistości, a także podstawowych wartości symbolicznych i kulturowych, które sprzyjają prawidłową interpretację i analizę znaków lub kodów obrazu w całości.
- CD2- Znajomość i zastosowanie technik i procesów produkcji i rozpowszechniania audiowizualnego na różnych jej etapach, z punktu widzenia organizacji i zarządzania zasobami technicznymi, ludzkimi i budżetowymi w różnych mediach (kino, telewizja, wideo, multimedia, itp.), aż do jego komercjalizacji.
- CD3- Teoretyczno-praktyczna wiedza o strukturach organizacyjnych w zakresie komunikacji wizualnej i dźwiękowej, ich ewolucji i zarządzaniu w czasie, z uwzględnieniem opodatkowania audiowizualnego. Obejmuje także wiedzę i badania natury oraz powiązań pomiędzy podmiotami komunikacji audiowizualnej: autorami, instytucjami, firmami, mediami, nośnikami i odbiorcami.
- CD4- Znajomość i zastosowanie technik i procesów tworzenia i rozpowszechniania audiowizualnego na różnych jego etapach, zarówno w kinie, jak i telewizji, wideo i multimediach z punktu widzenia inscenizacji od początkowego pomysłu do końcowego wykończenia.
- CD5- Znajomość etyki zawodowej i deontologii oraz prawnego systemu informacyjnego, który ma wpływ zarówno na praktykę zawodową, jak i na pracę komunikatora.
- CD6- Znajomość stanu świata i jego najnowszej ewolucji historycznej, szczególnie społeczeństw europejskich, śródziemnomorskich, amerykańskich i azjatyckich, a także zrozumienie podstawowych jego parametrów (politycznych, gospodarczych i kulturowych).
- CD7- Znajomość prawidłowego używania języka hiszpańskiego i/lub walenckiego w mowie i piśmie jako formy profesjonalnej wypowiedzi w mediach.
- CD8- Znajomość innych języków obcych (w szczególności tych o większym zasięgu międzynarodowym), aby móc analizować ogólne fakty i tematy, które są zwykle poruszane w mediach międzynarodowych.
- CD9- Znajomość i zastosowanie różnych mechanizmów i elementów konstrukcji scenariusza z uwzględnieniem różnych formatów, technologii i wsparcia produkcyjnego. Uwzględniona jest także teoretyczna i praktyczna wiedza na temat analizy, systematyzacji i kodowania kultowych treści i informacji audiowizualnych w różnych mediach i technologiach.
- CD10- Znajomość, identyfikacja i zastosowanie zasobów, elementów, metod i procedur procesów konstruowania i analizy opowieści audiowizualnych, zarówno liniowych, jak i nieliniowych, w tym projektowanie, ustanawianie i rozwój strategii, a także zastosowania komunikacji polityki komunikacji perswazyjnej na rynkach audiowizualnych.
- CD11- Wiedza teoretyczno-praktyczna i zastosowanie technologii stosowanych w mediach audiowizualnych (fotografia, radio, dźwięk, telewizja, wideo, kino i nośniki multimedialne).
- CD12- Teoretyczno-praktyczna wiedza na temat legislacyjnych mechanizmów oddziaływania w audiowizualnych lub komunikacyjnych, a także reżimu prawnego ich stosowania w produkcjach audiowizualnych. Obejmuje także znajomość zasad etycznych i standardów deontologicznych komunikacji audiowizualnej.
- CD13- Znajomość obrazu przestrzennego i reprezentacji ikonicznych w przestrzeni, zarówno w obrazie nieruchomym, jak i audiowizualnym, a także elementów składowych kierunku artystycznego. Wiedza ta obejmuje również relacje między obrazami i dźwiękami z estetycznego i narracyjnego punktu widzenia w różnych mediach i technologiach audiowizualnych. Uwzględniono także wiedzę na temat modeli psychologicznych opracowanych specjalnie do komunikacji wizualnej i perswazji za pomocą obrazów.
- CD14- Znajomość planowania dźwięku i reprezentacji akustycznych przestrzeni, a także elementów składowych projektowania i dekoracji dźwiękowej („projektant dźwięku”). Wiedza ta obejmie również związek między dźwiękami i obrazami z estetycznego i narracyjnego punktu widzenia w różnych mediach i technologiach audiowizualnych. Uwzględniono także modele psychologiczne opracowane specjalnie do komunikacji dźwiękowej i perswazji za pomocą dźwięku.
- CD15- Znajomość warunków i ograniczeń, jakie system reklamowy nakłada na funkcję producenta audiowizualnego.
- CD16- Znajomość społeczeństwa rynkowego i modeli ekonomicznych rządzących działalnością produkcji i firm audiowizualnych.
- CD17- Identyfikacja problemów moralnych powszechnie występujących w komunikacji społecznej w ramach interpretacji i analizy Doktryny Społecznej Kościoła.
- CD18- Wiedza o środowisku społecznym w Hiszpanii i świecie latynoskim oraz jego historycznym przebiegu.
- CD19- Rozpoznanie specyfiki i różnic głównych współczesnych systemów politycznych w analitycznym kontekście Doktryny Społecznej Kościoła.
- CD20- Znajomość nurtów i ruchów literackich oraz intertekstualności pomiędzy literaturą a kinem, radiem i telewizją oraz rozumienie zmiennych różnicujących ze względu na ich różne kody ekspresyjne.
- CD21- Znajomość różnych gatunków audiowizualnych.
umiejętności zawodowe
- CP1- Zdolność i umiejętność planowania zasobów ludzkich, budżetowych i technicznych oraz zarządzania nimi na różnych etapach produkcji opowieści kinematograficznej lub wideograficznej.
- CP2- Umiejętność tworzenia i reżyserowania kompleksowej inscenizacji kinematograficznych i wideograficznych produkcji audiowizualnych, przejęcie odpowiedzialności za reżyserię aktorską i dostosowanie się do scenariusza, planu pracy lub poprzedniego budżetu.
- CP3- Umiejętność planowania i zarządzania zasobami technicznymi i ludzkimi przy produkcjach telewizyjnych jednokamerowych i wielokamerowych, a także technikami i procesami kreacji i produkcji na różnych etapach produkcji telewizyjnej.
- CP4- Umiejętność i umiejętność zarządzania technikami i procesami produkcji, nagrywania i rozpowszechniania w organizacji produktów radiowych, nagraniowych i innych produktów dźwiękowych.
- CP5- Możliwości i wykorzystanie technik i procesów w organizacji produkcji fotograficznej, a także technik i procesów tworzenia w zakresie obrazów nieruchomych w ogóle, zarówno w środowisku analogowym, jak i cyfrowym.
- CP6- Umiejętność stosowania technik i procesów w organizacji i tworzeniu na różnych etapach budowy produkcji multimedialnej i materiałów interaktywnych.
- CP7- Umiejętność zastosowania technik i procedur kompozycji obrazu do różnych nośników audiowizualnych, w oparciu o znajomość klasycznych praw oraz ruchów estetycznych i kulturowych w historii obrazu za pomocą nowych technologii informacyjnych.
- CP8- Umiejętność opracowywania pomiarów związanych z ilością światła i jakością chromatyczną podczas procesu konstruowania obrazu, w oparciu o teoretyczną i praktyczną wiedzę z naukowych podstaw optyki.
- CP9- Umiejętność opracowywania pomiarów związanych z ilością i jakością dźwięku podczas procesu budowy sprzętu audio, w oparciu o teoretyczną i praktyczną wiedzę z naukowych podstaw akustyki.
- CP10- Umiejętność płynnego pisania tekstów, scenariuszy lub scenariuszy z zakresu fikcji kinematograficznej, telewizyjnej, wideo, radiowej lub multimedialnej.
- CP11- Umiejętność analizy opowieści audiowizualnych z uwzględnieniem podstawowych parametrów analizy utworów audiowizualnych, traktując przekazy ikoniczne jako teksty i wytwory warunków społeczno-politycznych i kulturowych danej epoki historycznej.
- CP12- Umiejętność identyfikacji procesów i technik związanych z kierowaniem i zarządzaniem przedsiębiorstwami audiowizualnymi w ich strukturze przemysłowej: produkcyjnej, dystrybucyjnej i wystawienniczej, a także interpretacji danych statystycznych rynku audiowizualnego. Kompetencja ta obejmuje zarządzanie i organizację zespołów ludzkich na potrzeby istniejącej produkcji audiowizualnej.
- CP13- Umiejętność stosowania procesów i technik związanych z organizacją i zarządzaniem zasobami technicznymi w dowolnym z istniejących nośników dźwiękowych i wizualnych.
- CP14- Umiejętność stosowania technik i procesów tworzenia i rozpowszechniania w dziedzinie projektowania graficznego na różnych jego etapach, z perspektywy teoretycznej i praktycznej.
- CP15- Umiejętność stosowania technik i procesów tworzenia oraz zasobów technicznych i ludzkich niezbędnych do kompleksowego zaprojektowania produkcji utworu audiowizualnego od elementów scenograficznych i wizerunku marki po graficzny projekt marketingowy.
- CP16- Umiejętność stosowania technik i procesów produkcyjnych przy organizacji wydarzeń kulturalnych, poprzez planowanie zaangażowanych zasobów ludzkich i technicznych, dostosowując się do poprzedniego budżetu.
- CP17- Umiejętność wyszukiwania, selekcji i systematyzacji dowolnego rodzaju dokumentu audiowizualnego w bazie danych, a także jego wykorzystania w różnych nośnikach audiowizualnych z wykorzystaniem metod cyfrowych.
- CP18- Umiejętność zastosowania zasad i funkcji identyfikacji wizualnej do stworzenia podręcznika standardów identyfikacji wizualnej korporacji konkretnej firmy.
- CP19- Umiejętność przeprowadzania analizy struktur, treści i stylów programów telewizyjnych i radiowych, a także różnych zmiennych wpływających na ich konfigurację oraz generowanych przez nie procesów komunikacyjnych i spektakularnych.
- CP20- Umiejętność przeprowadzenia technicznej organizacji materiałów dźwiękowych i wizualnych zgodnie z pomysłem z wykorzystaniem technik narracyjnych i technologicznych niezbędnych do opracowania, komponowania, wykończenia i masteringu różnych produktów audiowizualnych i multimedialnych.
- CP21- Umiejętność zaprojektowania i wyobrażenia sobie estetycznej i technicznej prezentacji inscenizacji przy wykorzystaniu naturalnego lub sztucznego światła i źródeł akustycznych, z uwzględnieniem cech twórczych i ekspresyjnych zaproponowanych przez reżysera projektu audiowizualnego.
- CP22- Możliwość nagrywania sygnałów dźwiękowych z dowolnego źródła dźwięku: akustycznego lub elektronicznego; cyfrowe lub analogowe i miksowanie tych materiałów z określonym zamiarem, biorąc pod uwagę poziomy, efekty i plany ostatecznego, zmasterowanego miksu.
- CP23- Umiejętność odtworzenia środowiska dźwiękowego produkcji audiowizualnej lub multimedialnej w oparciu o intencję tekstu i narracji poprzez wykorzystanie ścieżki dźwiękowej, efektów dźwiękowych i ścieżki dźwiękowej.
Umiejętności akademickie
- CA1- Znajomość teorii, metod i problemów komunikacji audiowizualnej oraz jej języków, które służą wsparciu jej działalności, w oparciu o wymagania określone jako wiedza dyscyplinarna i umiejętności zawodowe.
- CA2- Umiejętność prawidłowego wykorzystania narzędzi technologicznych na różnych etapach procesu audiowizualnego, tak aby uczniowie wyrażali się poprzez obrazy lub przemówienia audiowizualne o niezbędnej jakości technicznej.
- CA3- Umiejętność odpowiedniego przedstawienia wyników badań w formie ustnej lub za pomocą środków audiowizualnych lub komputerowych, zgodnie z kanonami dyscyplin komunikacyjnych.
- CA4- Umiejętność definiowania tematów badawczych lub innowacyjnej twórczości osobistej, która może przyczynić się do poznania lub rozwoju języków audiowizualnych lub ich interpretacji.
- CA5 – Umiejętność przyłączenia się do profesjonalnego zespołu audiowizualnego i przystosowania się do niego, dzięki czemu jego własne interesy będą zgodne, a nawet synergiczne z interesami wspólnego projektu, do którego dołączyli.
- CA6- Umiejętność krytycznego postrzegania nowego krajobrazu wizualnego i dźwiękowego oferowanego przez otaczający nas wszechświat komunikacyjny, uznając przekazy ikoniczne za owoc konkretnego społeczeństwa, produkt warunków społeczno-politycznych i kulturowych określonej epoki historycznej.
- CA7- Umiejętność przejmowania przywództwa w projektach wymagających zasobów ludzkich i wszelkich innych, sprawnego zarządzania nimi, przy założeniu zasad odpowiedzialności społecznej.
- CA8- Umiejętność krytycznej i refleksyjnej analizy głównych dokumentów współczesnego Magisterium Kościoła odnoszących się do zjawiska społecznego przekazu.
- CA9- Umiejętność analizy głównych aspektów związanych ze stosunkami gospodarczymi w oparciu o wielkie teksty historyczne społecznego Magisterium Kościoła.
- CA10- Umiejętność analizy pierwotnych i wtórnych źródeł wydarzeń historycznych.
- CA11 – Rozeznanie osobliwości latynoskiej w kontekście zachodnim.
Galeria
Możliwości związane z karierą
zatrudnienie
perspektywy kariery
Praca Absolwentów Komunikacji Audiowizualnej może być realizowana w następujących obszarach praktyki zawodowej:
- Agencje reklamowe
- Kino
- Nauczanie
- Firmy komunikacyjne
- Studia nagraniowe
- Badania
- Nowe technologie
- Firmy produkcji audiowizualnej
- Radio
- Telewizja
- Wydarzenie
Różne profile zawodowe absolwenta komunikacji audiowizualnej to:
- Kamera
- Naciśnij działy
- Zarządzanie agencją reklamową
- Zarządzanie firmami komunikacyjnymi
- Zarządzanie firmą produkcyjną
- Dyrektor
- Dyrektor artystyczny
- Reżyser castingu
- scenograf
- Nauczanie
- Efekty specjalne w filmach i serialach
- Fotografia i kinematografia
- Szafy komunikacyjne
- Scenarzysta
- Badacz a/v i komunikacji społecznej
- Redaktor
- Operator urządzenia
- Przygotowanie i zaprojektowanie Storyboardu
- Producent
- Programista telewizyjny i radiowy
- Dyrektor
- Dźwięk
- Kostiumy, stylizacja
- Projekt produkcji wydarzenia audiowizualnego
- Twórca multimediów