Studia licencjackie z marketingu mody
IED – Istituto Europeo di Design Florence
Klucz informacyjny
Lokalizacja kampusu
Florence, Włochy
Języki
Język angielski
Forma badania
W kampusie
Czas trwania
3 years
Tempo
Pełny etat
Czesne
EUR 18 200 / per year *
Termin składania wniosków
Poproś o informacje
Najwcześniejsza data rozpoczęcia
16 Oct 2024
* wpisowe 2.500 € + opłata za kurs 14.700 €
Wstęp
Osoby zaangażowane w marketing w branży modowej mają głębokie zrozumienie systemu, procesów, metod i materiałów. Wiedzą, jak odczytywać branżę i rynek i wykorzystują swoje umiejętności, aby stać się ważnym punktem łączącym firmę z celem.
Kurs licencjacki w zakresie marketingu mody zajmuje się kwestiami kulturowymi, technikami i metodologiami niezbędnymi do zbudowania innowacyjnego strategicznego projektu marketingowego i komunikacyjnego, ze szczególnym uwzględnieniem świata cyfrowego, mediów społecznościowych oraz wyzwań związanych z etyką i zrównoważonym rozwojem. Duża część nauczania dotyczy tematu marketingu, który ma służyć zarówno jako narzędzie komunikacji marki i produktu, jak i jako dyscyplina naukowa stosowana w logice rynkowej.
Galeria
Rekrutacja
Stypendia i Finansowanie
IED Network oferuje stypendia 182 na kursy licencjackie odbywające się we Włoszech i Hiszpanii.
IED Italia i Accademia di Belle Arti Aldo Galli oferują 152 stypendia na kursy w Mediolanie, Cagliari, Florencji, Rzymie, Turynie oraz w Accademia di Belle Arti Aldo Galli w Como. Ostateczny termin stosowania 5 maja 2022 r.
IED Hiszpania oferuje 30 stypendiów na kursy odbywające się w Madrycie, Barcelonie i Bilbao.
Ostateczny termin stosowania 5 kwietnia 2022 r.
Powodzenia.
Program
Metodologia i struktura
Celem ścieżki studiów jest wyjaśnienie, jak odczytywać modę rozumiejąc wszystkie jej elementy poprzez jej znaki kulturowe, historyczne i społeczne, poszerzenie jej znaczenia na rynku w odniesieniu do analizy, pozycjonowania, dystrybucji, tożsamości, marki i konsumenta Oprócz typowych metod i języków komunikacji w sieci i nowych mediach, trendy i ewolucja stylu.
Podczas trzyletniego kursu nauczanie wspiera jakościowe i ilościowe podejście do marketingu, które ma służyć jako narzędzie narracji i komunikacji marki i produktu oraz jako dyscyplina badawcza i pomiarowa stosowana w logice rynkowej. Konkretne pojęcia i narzędzia, takie jak badania i analizy rynku, biznesplany, budżetowanie, marketing relacyjny i wirusowy, psychologia konsumenta i analiza marki, pomagają zrozumieć modę jako system trendów i potrzeb oraz zaproponować produkt, konsumenta i sektor analiza.
Celem kursu jest rozwinięcie niezbędnych umiejętności i współczesnego podejścia do wyzwań i złożoności systemu mody i jego kultury, odpowiadających na potrzeby autonomii i krytycznej postawy, innowacyjności i jakości, związanej z projektowaniem ekologicznej i uzupełnij plan marketingowy.
Rankingi
IED dąży do zbudowania wspierającego środowiska i współpracy z partnerami. Dlatego IED dostarcza niezbędne narzędzia do wspierania potencjalnych studentów w odkrywaniu możliwości, podejmowaniu świadomych decyzji i projektowaniu ich przyszłości. Dzięki innowacyjnej metodologii i sukcesom zawodowym studentów IED, Ministerstwa Edukacji i Badań w krajach, w których IED działa bezpośrednio – we Włoszech, Hiszpanii i Brazylii – oficjalnie akredytowały większość studiów IED i Master.
IED to międzynarodowa sieć edukacyjna ze 100% włoskim DNA. IED od ponad 50 lat działa w dziedzinie szkoleń i badań w dziedzinach projektowania, mody, sztuk wizualnych, komunikacji i zarządzania branżami kreatywnymi. Misją IED jest zaoferowanie młodym talentom gruntownego szkolenia – zarówno teoretycznego, jak i praktycznego – oraz przekazanie im „Wiedzy Projektowej i Nastawienia”, które będzie kluczowym czynnikiem sukcesu w ich karierze.
Zgodnie z filozofią IED, interakcja między kulturami generuje kreatywność, która przeradza się w innowacyjność: zwracanie uwagi na ciągłe zmiany zachodzące w sposobie myślenia, komunikowania się, budowania. Dlatego edukacja IED jest okazją do podejścia do bardziej świadomej przyszłości. IED to znacznie więcej niż szkoła: dzięki niezachwianemu zaangażowaniu w innowacje, jest tyglem, w którym nieustannie rozwijają się nowe pokolenia profesjonalizmu. IED tworzy naprawdę wyjątkową sieć spotkań, doświadczeń, ludzi i kultur. Nasi uczniowie rozwijają głębokie poczucie przynależności, a ich dążenie do innowacji i dzielenia się zasobami, pomysłami i kontaktami tworzy zwartą społeczność absolwentów
Wynik programu
Kontekst – Komunikuj modę to umiejętność planowania i zarządzania zintegrowanymi strategiami komunikacyjnymi, tworzenia kampanii reklamowych, koordynowania relacji z mediami i innym graczem z branży, organizowania wydarzeń i pokazów, dbania o public relations, ale przede wszystkim opracowywania planów uruchomienia dla produktów, projektantów i marek modowych.
Metodologia i struktura – Celem ścieżki badawczej jest wyjaśnienie, jak czytać modę, rozumiejąc wszystkie jej elementy poprzez jej kulturowe, historyczne i społeczne znaki, rozszerzenie jej znaczenia na rynku w odniesieniu do analizy, pozycjonowania, dystrybucji, tożsamości, marki i konsumenta, oprócz typowych metod i języków komunikacji dla sieci i nowych mediów, trendów i ewolucji stylów.
Podczas trzyletniego kursu nauczanie wspiera jakościowe i ilościowe podejście do marketingu, które ma służyć jako narzędzie narracji i komunikacji marki i produktu oraz jako dyscyplina badawcza i pomiarowa stosowana w logice rynkowej. Specyficzne pojęcia i narzędzia, takie jak badania i analizy rynku, biznesplany, budżetowanie, marketing relacyjny i wirusowy, psychologia konsumenta i analiza marki, pomagają zrozumieć modę jako system trendów i potrzeb oraz zaproponować produkt, konsumenta i analizę sektora .
Celem kursu jest rozwinięcie niezbędnych umiejętności i współczesnego podejścia do wyzwań i złożoności systemu mody i jego kultury, odpowiadających na potrzeby autonomii i krytycznej postawy, innowacyjności i jakości, związanych z projektowaniem organicznej i kompletny plan marketingowy.
Opłata za program
Możliwości związane z karierą
- Specjalista ds. Marki i Komunikacji
- Specjalista ds. Merchandisingu
- Menedżer produktu
- Kupujący modę
- Specjalista ds. handlu detalicznego i sklepu
- Koordynator ds. cyfrowych.