Uhonorowuje licencjat z przywództwa we wczesnym dzieciństwie
Fanshawe College
Klucz informacyjny
Lokalizacja kampusu
London, Kanada
Języki
Język angielski
Forma badania
Nauka na odległość, W kampusie
Czas trwania
4 years
Tempo
Pełny etat
Czesne
CAD 28 925 *
Termin składania wniosków
Poproś o informacje
Najwcześniejsza data rozpoczęcia
Poproś o informacje
* 3 963,01 $ za semestr: łączna opłata dla studentów kanadyjskich. 8 735,94 USD / semestr: łączna opłata dla studentów zagranicznych za semestr. Rzeczywiste koszty na lata 2020/21 są nadal ustalane
Stypendia
Poznaj możliwości stypendialne, aby pomóc sfinansować swoje studia
Wstęp
Zrób różnicę w życiu małych dzieci ze stopniem edukacji wczesnoszkolnej
Krajobraz edukacji i wczesnego dzieciństwa szybko się rozwija i wymaga udanych i pełnych pasji liderów. Rozpocznij swoją podróż od innowacyjnego programu Honors Bachelor of Early Childhood Leadership.
Ten czteroletni program wczesnej edukacji przygotuje Cię do solidnych podstaw rozwoju dziecka, pedagogiki, relacji międzyludzkich, rozwoju programów nauczania i umiejętności przywódczych. Będziesz uczestniczyć w stosowanej nauce, studiach przypadków, badaniach i praktykach w społeczności. Wszystko to kończy się jednym czternastotygodniowym stażem przed ostatnim rokiem studiów, a następnie ostatnim projektem badawczym zwieńczenia roku. Twoje studia i doświadczenia w programie Bachelor of Early Childhood Education zapewnią ci nie tylko licencjat w zakresie rozwoju dziecka, ale także umiejętności niezbędne do ukończenia studiów i przejścia do różnych ról przywódczych.
Po ukończeniu studiów:
Twoja podróż może prowadzić do dalszych studiów w Bachelor of Education - Teacher College lub Master of Education. Możesz też pracować i prowadzić jako Registered Early Childhood Educator lub inne stanowiska nadzorcze / kierownicze w instytucjach edukacyjnych i społecznych. Niezależnie od roli przywódcy, którą wybrałeś, program wczesnej edukacji pomoże ci zmienić życie małych dzieci!
Inne informacje
- Program pomostowy dla absolwentów edukacji wczesnoszkolnej, aby kwalifikować się do rozważenia przyjęcia na poziom 5 programu Honors Bachelor of Early Childhood Leadership, jest następujący:
- Dwa złożone kursy (kurs pomostowy nr 1 - praktyka oparta na dowodach we wczesnym dzieciństwie i kurs pomostowy nr 2 Wprowadzenie do przywództwa we wczesnym dzieciństwie) za łącznie sześć punktów
- Plus stosowane metody badawcze od poziomu 3 programu Bachelor Honors of Early Childhood Leadership
- Plus jeden kurs wyboru do wyboru (zaleca się, aby wziąć to na poziomie 6, jeśli nie w sesji brydża)
- Pierwsze dwa doświadczenia terenowe na poziomie 2 i poziomie 3 są uzupełniane równocześnie z pracą na kursie. Uczniowie powinni wykazać się umiejętnością zastosowania rosnącej wiedzy na temat wczesnego uczenia się i rozwoju dzieci, biorąc pod uwagę kontekst ich codziennego życia w rodzinach oraz społecznościach mieszkalnych i kulturowych. Zaprezentują także rosnące umiejętności projektowania, wdrażania i oceny programów nauczania dla osób i grup dzieci. Trzecim doświadczeniem w terenie jest 14-tygodniowy okres pracy w programie wczesnego dzieciństwa, powiązane usługi dla dzieci i rodziny lub odpowiedni departament rządowy. Termin pracy koncentruje się na coraz lepszym zrozumieniu przez studentów warunków, które kierują i promują skuteczny program nauczania i pedagogikę. Profesorowie będą wspierać indywidualną naukę studenta i przygotowanie szczegółowego portfolio po zakończeniu stażu. Czwarte umiejscowienie w terenie jest zbieżne z poziomem 7 i będzie dostosowane do kursów we wczesnych studiach dzieciństwa, przywództwa programowego i zarządzania projektami. Studenci będą kontynuować pracę w miejscu pracy i ukończyć projekt związany z pedagogiką lub programem nauczania. Będą współpracować z witryną w celu zidentyfikowania problemów i współpracować z odpowiednim personelem i rodzinami w celu ukończenia projektu.
Wyniki nauki
Absolwent niezawodnie wykazał zdolność:
- Przeanalizuj oddziałujące siły społeczne i biologiczne, które wspólnie kształtują wczesny rozwój mózgu i przygotowują grunt pod uczenie się przez całe życie, zachowanie i zdrowie.
- Poszanowanie centralnej roli rodzin w wychowywaniu dzieci i wczesnej edukacji oraz wpływu struktur rodzinnych, systemów wsparcia społeczności, kultury i statusu społeczno-ekonomicznego na rodzicielstwo.
- Prowadzić projektowanie i wdrażanie integracyjnych, skutecznych programów nauczania dla małych dzieci, w oparciu o krytyczną analizę perspektyw historycznych, obserwacje, bieżące badania i zrozumienie wczesnego rozwoju człowieka.
- Opracuj integracyjne programy wczesnej interwencji, które odpowiadają dzieciom o określonych potrzebach.
- Oceniaj programy wczesnego dzieciństwa, angażując zainteresowane strony w proces i odpowiadając na różnorodne potrzeby małych dzieci i rodzin.
- Zdobądź samoświadomość, umiejętności krytycznego myślenia i profesjonalne nawyki umysłu niezbędne w praktyce i kierownictwie wczesnej edukacji.
- Zastosuj umiejętności badawcze, w tym ocenę procesu badawczego, formułowanie pytań badawczych oraz gromadzenie i interpretację danych, w różnych projektach badawczych.
- Nawiązuj responsywne i wzajemne relacje z dziećmi, rodzinami, współpracownikami i innymi zainteresowanymi stronami.
- Wykonuj obowiązki w sposób zgodny z etycznymi i zawodowymi kodeksami postępowania; zgodnie z wymogami ustawowymi i prawnymi; oraz w ramach określonego zakresu ograniczeń praktyki.
- Wspieraj w imieniu dzieci, rodzin, kolegów i szerszej społeczności, promując zasady jakości w programach wczesnego dzieciństwa.
- Zastosuj zasady zarządzania zasobami ludzkimi, finansami i infrastrukturą do działań programu wczesnego dzieciństwa.
- Współpracuj z wychowawcami wczesnego dzieciństwa i innymi specjalistami w środowiskach wielodyscyplinarnych lub międzysektorowych oraz w różnych dziedzinach praktyki.
- Komunikuj się w profesjonalny sposób we wszystkich mediach werbalnych, niewerbalnych i pisanych.
Kursy
Kursy podstawowe
Weź wszystkie następujące kursy obowiązkowe (podstawowe):
Minimalny łączny GPA dla kursów podstawowych wynosi 2,5 (ECED-7002 i ECED-7001 są tylko dla studentów łączących ECE)
Grupa 1
- Poziom 1
Oprócz poniższych kursów obowiązkowych zapoznaj się z wymaganiem dotyczącym poziomu podstawowego 1 poniżej- ECED-7004 Podstawy rozwoju człowieka
- HLTH-7001 Personal Wellness
- ECED-7005 Obserwacja, rejestracja i ocena
- COMM-7009 Komunikacja interpersonalna
- ECED-7024 Zasady praktyki we wczesnych latach
Grupa 2
- Poziom 2
Oprócz poniższych kursów obowiązkowych zapoznaj się z wymaganiem dotyczącym poziomu podstawowego 2 poniżej- ECED-7006 Rozwój człowieka - wczesne lata
- HLTH-7002 Wellness i małe dziecko
- FLDP-7010 Praktyka terenowa 1
- ECED-7013 Program nauczania dla wczesnego uczenia się
- Seminarium terenowe FLDP-7008 1
Grupa 3
- Poziom 3
- ECED-7009 Rozwój człowieka do późnej dorosłości
- ECED-7003 Stosowane metody badawcze
- PHIL-7011 Filozofia i historia ECE
- SOCI-7016 Family Studies-Research & Application
Grupa 4
- Poziom 3 Dodatkowe wymagania
- Weź ECED-7008 lub ECED-7002
- ECED-7008 Refleksja i krytyczne myślenie
- ECED-7002 Wprowadzenie do przywództwa we wczesnym dzieciństwie
Grupa 5
- Poziom 4
- ECED-7012 Relacje rozwojowe człowieka
- Struktura organizacyjna MGMT-7001
- FLDP-7011 Rozmieszczenie w polu 2
- Seminarium terenowe FLDP-7009 2
- ECED-7010 Inclusive Practice
Grupa 6
- Poziom 4 Dodatkowe wymagania
- Weź ECED-7011 lub ECED-7001
- ECED-7011 Program nauczania dla małych dzieci
- ECED-7001 Pracownia oparta na dowodach we wczesnym dzieciństwie
Grupa 7
- Poziom 5
- ECED-7014 Zapewnienie jakości w ECE
- MGMT-7002 Przywództwo w organizacjach uczących się
- MGMT-7003 Przywództwo w świecie techniki
- ECED-7017 Zdrowa społeczność - rzecznictwo i przywództwo
Grupa 8
- Poziom 6
- ECED-7016 Rozwój społeczny - aktualne tematy
- MGMT-7005 Zarządzanie projektami
- ECED-7020 Curriculum Leadership in ECE Programs
Grupa 9
- Poziom 7
- ECED-7022 Badania we wczesnym dzieciństwie
- FLDP-7007 Rozwiązania dla przywództwa we wczesnym dzieciństwie
- ECED-7018 Program ECE i dostawa systemu
Grupa 10
- Poziom 8
Oprócz poniższych kursów obowiązkowych zapoznaj się z wymaganiem dotyczącym poziomu podstawowego mniej niż 8 poniżej- ECED-7023 Aktualne problemy - przywództwo w zakresie jakości
- SOSC-7029 Polityka społeczna w Kanadzie
Grupa 11
Praktyka (okres współpracy w kooperacji. Zwykle ukończony po poziomie 6
- COOP-ECL1W Staż ECL1
Kursy inne niż podstawowe
Weź następujące kursy obowiązkowe (inne niż podstawowe):
- Zrobione na poziomach 1 i 2
Minimalny łączny kurs GPA dla kursów innych niż Core wynosi 2.0
Grupa 1
- COMM-7008 Skład i retoryka
- PSYC-7044 Zasady psychologii
Grupa 2
Edukacja ogólna - przedmioty do wyboru
Zdobądź 6 punktów do wyboru na edukację ogólną na poziomie wstępnym z dwóch następujących przedmiotów - humanistyka, kultura globalna, matematyka, nauka - zwykle podejmowane na poziomach 5 i 6
Grupa 3
Weź 9 punktów do wyboru na wykształcenie ogólne na wyższym poziomie (nie wprowadzających) - zazwyczaj podejmowane na poziomach 6, 7 i 8
Grupa 4
Zdobądź 3 kredyty obieralne z wykształcenia ogólnego na poziomie wstępnym lub wyższym - zazwyczaj zdobywane na poziomie 8
Rezydencja programowa
Studenci muszą ukończyć co najmniej 35 punktów w tym programie w Fanshawe College aby spełnić wymóg stałego pobytu w programie i ukończyć ten program.
ePhotographyAustralia / Pixabay
Warunki przyjęć
- OSSD z kursami ze strumienia University (U) lub University / College (M) z :
- Stopień 12 angielski (U)
(Uwaga: wymagana minimalna ocena końcowa to 65) - Matematyka jedna z :
- Grade 12 Mathematics for College Technology * (C)
- Grade 12 Foundation for College Mathematics * (C)
- Zaawansowane funkcje klasy 12 (U)
- Rachunek 12 stopnia i wektory (U)
- Klasa 12 Matematyka zarządzania danymi (U)
lub - Dowolna nauka 12 stopnia (U) lub (M)
- Plus cztery dodatkowe kursy uniwersyteckie (U) lub uniwersyteckie (M); * kandydaci ubiegający się o matematykę w klasie 12 dla technologii uczelni (C) lub podstawy 12 dla matematyki w szkole wyższej (C) muszą mieć pięć dodatkowych kursów na uniwersytecie (U) lub uniwersytecie (M)
- Co najmniej średnia 65,0% na podstawie sześciu najwyższych kursów uniwersyteckich (U) lub uniwersyteckich (M)
- Stopień 12 angielski (U)
lub
- Dojrzały Wnioskodawca ze staniem w wymaganych kursach i klasach wymienionych powyżej
lub
- Post Secondary Standing * (jeśli dotyczy)
Wymagania języka angielskiego
Kandydaci, których pierwszym językiem nie jest angielski, będą zobowiązani do wykazania się znajomością języka angielskiego jedną z następujących metod:
- Grade 12 College Stream lub University Stream w języku angielskim z Ontario Secondary School lub równoważnego, w zależności od wymagań wstępnych programu
- Test języka angielskiego jako języka obcego (TOEFL) z minimalnym wynikiem 88 punktów za test internetowy (iBT), z wynikami testu w ciągu ostatnich dwóch lat
- Międzynarodowy system testowania języka angielskiego (IELTS) Test akademicki z ogólną oceną 7,0 bez wyniku poniżej 6,5 w czytaniu i słuchaniu oraz wynik 7,0 w piśmie i mówieniu, z wynikami testów w ciągu ostatnich dwóch lat
- Test CAEL (Canadian Academic English Language) z wynikiem ogólnym 70, z wynikami testów w ciągu ostatnich dwóch lat
- Pearson Test of English Academic (PTE) z wynikiem minimum 65, z wynikami testów w ciągu ostatnich dwóch lat
- Test Cambridge English (FCE / CAE / CPE) z ogólną oceną w Cambridge English Scale 185 z wynikiem poniżej 176 w czytaniu i słuchaniu oraz 185 w piśmie i mowie, z wynikami testów w ciągu ostatnich dwóch lat
- Egzamin z języka angielskiego (ELE) w Fanshawe College z minimalnym wynikiem 75% we wszystkich sekcjach testu, z wynikami testów w ciągu ostatnich dwóch lat
- Uczniowie Fanshawe College ESL4 / GAP5: Minimalny stopień 80% na poziomie ESL4 / GAP5 na poziomie 9 lub 75% na poziomie ESL4 / GAP5 10
Zalecane przygotowanie akademickie
- Klasa 11 wychowania zdrowych dzieci (O)
- Klasa 11 Praca z niemowlętami i małymi dziećmi (C)
- 12. wyzwanie i zmiana w społeczeństwie (U)
- Klasyfikacja 12 rodzin w Kanadzie (C) lub (U)
- Stopień 12 Rozwój człowieka w całym okresie życia (M)
Zaawansowany stojący
- Zaawansowana pozycja będzie rozpatrywana na podstawie indywidualnej sytuacji w oparciu o poprzedni obszar studiów.
Kryteria wyboru wnioskodawcy
Jeżeli liczba kwalifikujących się wnioskodawców przekracza dostępne miejsca w programie, kryteria wyboru wnioskodawcy będą:
- Preferencje dla stałych mieszkańców Ontario.
- Otrzymanie wniosku do 1 lutego (po tej dacie Fanshawe College będzie rozpatrywał kandydatów według kolejności zgłoszeń do momentu pełnego programu).
- Osiągnięcie wymagań wstępnych.
- Osiągnięcia w badaniach policealnych * (jeśli dotyczy).
Uwaga:
** Kandydaci obecnie zapisani na uniwersytet lub wcześniej uczęszczający na uniwersytet lub inne instytucje policealne i ubiegający się o przeniesienie do programu Honors Bachelor of Early Childhood Leadership są rozpatrywani na podstawie ich statusu policealnego. W szczególności kandydaci obecnie zapisani na uniwersytet lub wcześniej uczęszczający na uniwersytet muszą utrzymać minimalną średnią wynoszącą 65,0% na ostatnich dziesięciu kursach z pełnym lub równoważnym zaliczeniem, aby zostać zakwalifikowanym do przyjęcia. Kandydaci z mniej niż dziesięcioma pełnymi kursami kredytowymi muszą utrzymać minimalną średnią 65,0% na wszystkich kursach, aby móc wziąć udział w przyjęciu. Kandydaci ubiegający się ze szkoły wyższej muszą pomyślnie ukończyć program dyplomowy z łącznym GPA wynoszącym 2,5 w ukończonym programie. Ponadto wszyscy studenci ubiegający się z uniwersytetu lub college'u muszą ukończyć wymagane kursy z języka angielskiego, matematyki i / lub przedmiotów ścisłych, zgodnie z wymogami rekrutacyjnymi.
Możliwości zawodowe
Ten tytuł Honorowego Wczesnego Przywództwa (ECL) przygotowuje absolwentów do prowadzenia i prowadzenia programu nauczania i pedagogiki w placówkach wczesnego dzieciństwa w Ontario, innych programach wsparcia rodziny i usługach wczesnej interwencji. Celem programu jest przygotowanie specjalistów z dzieciństwa z umiejętnościami przywódczymi w zakresie programu do przejścia na stanowiska nadzorcze / dyrektorskie w pełnym zakresie programów wczesnego dzieciństwa i / lub do kontynuowania studiów w ramach programów magisterskich, takich jak programy Bachelor of Education i Master of Education .
Galeria
Rekrutacja
Program
Kursy podstawowe
Weź wszystkie z następujących obowiązkowych (Core) kursów: Minimalna skumulowana GPA dla kursów podstawowych wynosi 2,5 (ECED-7002 i ECED-7001 są tylko dla studentów pomostowych ECE)
Grupa 1
Poziom 1
Oprócz następujących kursów obowiązkowych, należy zapoznać się z poniższym wymogiem Non-Core Level 1
- ECED-7004 ---- Rozwój człowieka - podstawy
- HLTH-7011 ---- Holistic Wellness
- ECED-7025 ---- Obserwacja dla dokumentacji pedagogicznej
- COMM-7009 ---- Komunikacja interpersonalna
- ECED-7024 ---- Zasady w praktyce wczesnego dzieciństwa
Grupa 2
Poziom 2
Oprócz następujących kursów obowiązkowych, proszę odnieść się do poniższego wymogu Non-Core Level 2
- ECED-7006 ---- Rozwój człowieka - wczesne lata
- HLTH-7002 ---- Wellness i małe dziecko
- FLDP-7015 ---- Praktyka w terenie 0-3 lata
- ECED-7026 ---- Program nauczania dla małych dzieci: 0-3 lata
- FLDP-7016 ---- Seminarium terenowe 0-3 lata
Grupa 3
Poziom 3
- ECED-7009 ---- Rozwój człowieka do późnej dorosłości
- PHIL-7011 ---- Filozofia i historia EKG
- SOCI-7016 ---- Studia nad rodziną - badania i zastosowania
Grupa 4
Poziom 3 Dodatkowe wymagania
Weź ECED-7008 lub ECED-7002
- ECED-7008 ---- Refleksja i krytyczne myślenie
- ECED-7002 ---- Wstęp do zarządzania wczesnym dzieciństwem
Grupa 5
Poziom 4
- ECED-7012 ---- Rozwój człowieka - relacje
- MGMT-7001 ---- Struktura organizacyjna
- FLDP-7017 ---- Praktyka w terenie 3-6 lat
- FLDP-7018 ---- Seminarium terenowe 3-6 lat
- ECED-7010 ---- Praktyka integracyjna
Grupa 6
Poziom 4 Dodatkowe wymagania
Weź ECED-7027 lub ECED-7001
- ECED-7027 ---- Curriculum Early Learning: for 3-6 Years
- ECED-7001 ---- Evidence-Based Prac in Early Childhood
Grupa 7
Poziom 5
- ECED-7014 ---- Zapewnienie jakości w ECE
- MGMT-7002 ---- Przywództwo w organizacjach uczących się
- MGMT-7003 ---- Przywództwo w świecie technologii
- ECED-7017 ---- Zdrowa społeczność - rzecznictwo i przywództwo
- ECED-7003 ---- Metody badań stosowanych
Grupa 8
Poziom 6
- ECED-7016 ---- Rozwój człowieka - aktualne tematy
- MGMT-7005 ---- Zarządzanie projektami
- ECED-7028 ---- Przywództwo pedagogiczne w programach ECE
- FLDP-7012 ---- Seminarium stażowe
Grupa 9
Poziom 7
- ECED-7029 ---- Capstone Research 1
- FLDP-7007 ---- Rozwiązania dla liderów wczesnego dzieciństwa
- ECED-7018 ---- Program ECE i dostawa systemu
Grupa 10
Poziom 8
Oprócz następujących kursów obowiązkowych, proszę odnieść się do poniższego wymogu poziomu 8 Non-Core
- ECED-7030 ---- Badania w kamieniu milowym 2
- SOSC-7029 ---- Polityka społeczna w Kanadzie
Grupa 11
Praktyka (Co-op Work Term)
Zazwyczaj kończone po poziomie 6.
- COOP-ECL1W ---- ECL1 Praktyka
Kursy inne niż podstawowe
Weź udział w następujących obowiązkowych (Non-Core) kursach:
Podejmowane na poziomie 1 i 2
Minimalna skumulowana średnia ocen (GPA) dla kursów nieobjętych programem wynosi 2,0.
Grupa 1
- COMM-7008 ---- Kompozycja i retoryka
- PSYC-7044 ---- Zasady psychologii
Grupa 2
Weź 9 punktów do wyboru w ramach kształcenia ogólnego na wyższym poziomie (niewprowadzającym) - zwykle na poziomie 6, 7 i 8.
Grupa 3
Kształcenie ogólne - przedmioty do wyboru
Weź 6 kredytów do wyboru z edukacji ogólnej na poziomie wstępnym lub wyższym z dwóch z następujących przedmiotów - humanistycznych (HUMA), kultury globalnej (GBLC), matematyki (MATH) i nauk ścisłych (PHYS) - zwykle brane na poziomie 3 i 6.
Grupa 4
Weź 3 punkty do wyboru z edukacji ogólnej na poziomie wstępnym lub wyższym - zwykle na poziomie 8.
Rezydencja programu
Studenci muszą ukończyć minimum 36 kredytów w tym programie w Fanshawe College , aby spełnić wymóg rezydencji w programie i ukończyć ten program.
Wynik programu
Absolwent w sposób wiarygodny wykazał się umiejętnością:
- Przeanalizuj wzajemnie oddziałujące siły społeczne i biologiczne, które wspólnie kształtują wczesny rozwój mózgu i ustawiają scenę dla uczenia się przez całe życie, zachowania i zdrowia.
- Szanowanie centralnej roli rodziny w wychowaniu dzieci i wczesnej edukacji oraz wpływu struktur rodzinnych, systemów wsparcia społecznego, kultury i statusu społeczno-ekonomicznego na rodzicielstwo.
- Prowadzić projektowanie i wdrażanie integracyjnych, skutecznych programów nauczania dla małych dzieci, opartych na krytycznej analizie perspektyw historycznych, obserwacji, aktualnych badań i zrozumienia wczesnego rozwoju człowieka.
- Rozwijanie integracyjnych programów wczesnej interwencji, które odpowiadają na potrzeby dzieci ze stwierdzonymi specjalnymi potrzebami.
- Oceniać programy wczesnego dzieciństwa, angażować w ten proces zainteresowane strony i odpowiadać na zróżnicowane potrzeby małych dzieci i rodzin.
- Zdobądź samoświadomość, umiejętności krytycznego myślenia i profesjonalne nawyki umysłu niezbędne do praktyki i przywództwa w edukacji wczesnoszkolnej.
- Zastosuj umiejętności badawcze, w tym ocenę procesu badawczego, formułowanie pytań badawczych oraz zbieranie i interpretację danych, w różnych projektach badawczych.
- Nawiązuje czułe i wzajemne relacje z dziećmi, rodzinami, kolegami i innymi interesariuszami.
- Wykonywanie obowiązków w sposób zgodny z etyką i zawodowymi kodeksami postępowania, zgodnie z wymogami legislacyjnymi i prawnymi oraz w ramach określonych ograniczeń zakresu praktyki.
- Orędownik w imieniu dzieci, rodzin, kolegów i szerszej społeczności, promujący zasady jakości w programach wczesnego dzieciństwa.
- Zastosuj zasady zarządzania zasobami ludzkimi, finansami i obiektami do działań programu wczesnego dzieciństwa.
- Współpracować z pedagogami wczesnego dzieciństwa i innymi specjalistami w środowiskach wielodyscyplinarnych lub międzysektorowych oraz w różnych dziedzinach praktyki.
- Komunikuj się w sposób profesjonalny we wszystkich werbalnych, niewerbalnych i pisemnych mediach.
Możliwości związane z karierą
Fanshawe's Honours Early Childhood Leadership (ECL) Baccalaureate przygotowuje absolwentów do objęcia roli lidera w Ontario's early childhood settings, family support programs, or early intervention services. Celem programu jest przygotowanie profesjonalistów z dzieciństwa ze zdolnościami przywódczymi programu, aby przejść do stanowisk nadzorczych / dyrektorskich w pełnym zakresie programów wczesnego dzieciństwa i / lub do dalszych studiów w programach absolwentów, takich jak licencjat z edukacji i magistra edukacji programów.
Oto kilka przykładów możliwości kariery dla absolwentów programu Fanshawe's Honours Bachelor of Early Childhood Leadership:
Edukator wczesnego dzieciństwa
Entuzjazm i pasja do pracy z dziećmi w wieku od trzech miesięcy do czterech lat.
Au Pair
Opieka nad dziećmi pracującymi u prywatnych rodzin w różnych międzynarodowych lokalizacjach, w tym w Anglii, Holandii, Francji, Hiszpanii, Włoszech, Chinach, Australii i Nowej Zelandii.
Edukator wczesnego dzieciństwa
Współpraca z nauczycielem klasy w celu zaplanowania i wdrożenia programu wczesnej edukacji.
Referencje studentów
English Language Requirements
Potwierdź swoją znajomość języka angielskiego testem języka angielskiego Duolingo! DET to wygodny, szybki i niedrogi test online z języka angielskiego akceptowany przez ponad 4000 uniwersytetów (takich jak ten) na całym świecie.
O szkole
pytania
Podobne kursy
Licencjat z edukacji (wczesne dzieciństwo)
- Brisbane, Australia
- Kelvin Grove, Australia
Wczesna edukacja (kolejny dyplom / stopień GBC)
- Toronto, Kanada
Licencjat z Opieki Społecznej, Edukacja Wczesnoszkolna
- Salo, Finlandia