Ukończenie studiów w zakresie projektowania
ESPM – Brasil
Klucz informacyjny
Wybierz lokalizację
Lokalizacja kampusu
São Paulo, Brazylia
Języki
Portugalski
Forma badania
W kampusie
Czas trwania
4 years
Tempo
Niepełny etat
Czesne
BRL 5205 / per month
Termin składania wniosków
Poproś o informacje
Najwcześniejsza data rozpoczęcia
Mar 2024
Wstęp
ESPM Design jest dla tych, którzy łączą się z kreatywnością, innowacyjnością, kulturą i rynkiem. W matrycy kursów pracujemy nad projektowaniem w jego szerokim potencjale rynkowym, obejmującym wszystko od wizji strategicznej i innowacyjnej po praktyczne opracowanie projektów takich jak identyfikacja marki, magazyny, opakowania, typografia, 3D, UX, UI, projektowanie produktów, obsługa design, łączący kreatywność, wrażliwość, opanowanie języków i odpowiedzialność społeczno-środowiskową z umiejętnością rozwiązywania problemów i wymagań współczesnego społeczeństwa.
Siła szerokiego kursu
W ESPM, oprócz solidnego tła obejmującego obszary projektowania graficznego, cyfrowego i multimedialnego, rozwiniesz strategiczne i krytyczne spojrzenie na wymagania współczesnego społeczeństwa, będąc w stanie zrozumieć kreatywne, projektowe, kulturowe, społeczno-ekonomiczne i marketing wzornictwa jako zawodu.
Cztery lata ukończenia studiów przygotowują do pracy z projektowaniem usług, projektowaniem produktów*, UX, UI, brandingiem, opakowaniami, redakcją, projektowaniem środowiskowym, 3D, między innymi w branżach kreatywnych, zarówno w krajowych, międzynarodowych firmach, jak i w studiach projektowych , wehikuły komunikacyjne, startupy, czy na rozpoczęcie własnej działalności. Uzupełniając szkolenia w projektach, podstawowe przedmioty ESPM: Ekonomia, Marketing, Finanse i Branding pomagają w pracy w obszarze zarządzania designem.
Dzięki solidnemu programowi nauczania, dostosowanemu do elastyczności programu do wyboru dla wszystkich kursów ESPM, uzupełniasz swoje szkolenie w oparciu o własne zainteresowania i powołanie, stając się wyjątkowym profesjonalistą, aktualnym i zaangażowanym w kreatywne rozwiązania, o praktyki oparte na współpracy i z umiejętnością rozwiązywania problemów i wymagań współczesnego społeczeństwa.
*Projektowanie produktu to nowy termin używany do projektowania produktów cyfrowych.
Różnice
ESPM jest zróżnicowany, dlatego przeszkoleni tutaj profesjonaliści również!
Oprócz typowego szkolenia z projektowania, w ESPM będziesz miał:
- Projekt strategiczny / nacisk na marketing
- Laboratoria z najnowocześniejszymi mediami i technologią
- Nauczanie multidyscyplinarne / Zajęcia do wyboru
- Partnerstwa z dużymi firmami
- Doświadczeni i aktywni na rynku profesorowie
Program
Różnice
ESPM jest inny, więc przeszkoleni tutaj profesjonaliści też są!
Oprócz typowego szkolenia z projektowania, w ESPM będziesz mieć również:
- Marketing
- przemysły kreatywne
- Digital Universe / Multiplatforms
- praktyki współpracy
- Zintegrowane projekty firm
Do wyboru
Od 2 semestru można wybierać przedmioty (semestralne), które są częścią innych kursów w szkole. Dzięki temu masz możliwość poszerzenia swojej percepcji zawodowej i dojrzałości swoich wyborów.
LifeLab
ESPM LifeLab ma na celu dodanie wiedzy technicznej, behawioralnej i poznawczej do Twojego treningu. Dzięki temu po ukończeniu studiów będziesz znacznie lepiej przygotowany do pracy zarówno w tradycyjnych zawodach, jak i w tych, które wymagają umiejętności relacyjnych i samowiedzy, takich jak naukowcy, menedżerowie i twórcy. Podczas kursu będziesz miał możliwość wyboru pomiędzy cyklem dyscyplin, podzielonym na trzy filary:
Metapoznawczy
Samodzielnego uczenia się
- laboratorium nauki
- Kreatywność
- myślenie naukowe
Techquant
biegłość cyfrowa
- Wizualizacja logiki i danych
- rozumowanie obliczeniowe
Społeczno-emocjonalne
Samopoznanie
- Cel, kariera i samorealizacja
- Prezentacja pomysłów i projektów
- Biznes
- Sztuka
- Przywództwo i praca wielokulturowa
Linie treningowe
Tutaj możesz wybrać, z którą linią treningową najbardziej się identyfikujesz:
Komunikacja wizualna
Projektowanie i planowanie wizualne projektów graficznych, takich jak branding i systemy identyfikacji wizualnej, opakowania, projekty redakcyjne (projekty książek, czasopism lub gazet), oznakowanie i doświadczenia cyfrowe.
Animacja
Projektowanie filmów animowanych 2D i 3D, autorskie, reklamowe, animacje i efekty wizualne do kina. Concept art, tworzenie i modelowanie postaci do animacji, kina i gier.
Linie treningowe
Wybór kierunku szkolenia pozwala na specjalizację i wejście na rynek pracy zgodnie z własnymi umiejętnościami. Tutaj możesz wybrać między:
Audiowizualny
Projektowanie i planowanie w projektowaniu i komunikacji dla systemów transmedialnych, skupiające się na krytycznym rozwoju kreatywnym, produkcji i innowacjach współczesnych języków stosowanych na rynku.
Komunikacja wizualna
Projekt i planowanie, projektowanie wizualne, zwłaszcza marki i systemy identyfikacji wizualnej, opakowania, segment wydawniczy (projekt książki, czasopisma lub gazety), oznakowanie ekologiczne, POS i media cyfrowe.
Moda
Projektowanie i planowanie projektu dla systemu mody, od badań koncepcyjnych do kompletnego opracowania kolekcji, poprzez modelowanie, produkcję, budowanie marki i prezentację produktów.