Wyróżnienia Bachelor of Commerce (Digital Marketing)
Fanshawe College
Klucz informacyjny
Lokalizacja kampusu
London, Kanada
Języki
Język angielski
Forma badania
Nauka na odległość, W kampusie
Czas trwania
4 years
Tempo
Pełny etat, Niepełny etat
Czesne
CAD 31 145 *
Termin składania wniosków
Poproś o informacje
Najwcześniejsza data rozpoczęcia
Poproś o informacje
* 8 579,65 $: całkowita opłata dla studentów zagranicznych za semestr. Rzeczywiste koszty na rok 2020/21 wciąż są ustalane
Stypendia
Poznaj możliwości stypendialne, aby pomóc sfinansować swoje studia
Wstęp
Zdobądź czteroletni tytuł licencjata z marketingu cyfrowego
Czteroletni program studiów licencjackich Fanshawe z wyróżnieniem (Digital Marketing) zapewni Ci wiedzę na temat podstawowych podstaw biznesu, w tym strategii biznesowej, zarządzania, zasobów ludzkich, księgowości i przywództwa. Otrzymasz również najnowocześniejsze szkolenie obejmujące specjalistyczne kursy marketingu cyfrowego, w tym zarządzanie marką i integrację mediów, analitykę, strategiczne zarządzanie witryną internetową i marketing w wyszukiwarkach.
Galeria
Rekrutacja
Program
Możliwości współpracy
Program Honours Bachelor of Commerce (Digital Marketing) oferuje komponent edukacji spółdzielczej, który zapewnia studentom możliwość zdobycia bezcennego doświadczenia zawodowego z pierwszej ręki w wybranej dziedzinie. Oto kilka miejsc pracy co-op, które mają kick-start kariery niektórych Honours Bachelor of Commerce (Digital Marketing) studentów przed nawet ukończeniu studiów!
Digital Marketing Assistant - pomoc w marketingu i prezentacji obecności firmy w Internecie.
Marketing Coordinator - wspieranie wszystkich działań promocyjnych poprzez realizację taktyk określonych w planie marketingowym.
Marketing and Events Associate - odgrywa kluczową rolę w zwiększaniu wpływu i zasięgu programów i wydarzeń firmy, jednocześnie koordynując wysiłki wokół programu społecznej odpowiedzialności organizacji.
Aby uzyskać więcej informacji na temat co-op, proszę sprawdzić naszą stronę internetową co-op lub skontaktować się z Biurem Co-op.
Kursy
Kursy podstawowe
Kursy podstawowe
Weź wszystkie z następujących kursów obowiązkowych (Core):
Minimalna łączna średnia ocen z kursów podstawowych wynosi 2,5.
(Studenci, którzy ukończą poziom 4 BMK i wejdą na poziom 5 programu BDM, muszą również ukończyć COMM-7021, LIBS-7001, MGMT-7008, MGMT-7011, ACCT-7014, LAWS-7002, MGMT-7007 i ogólne kursy edukacyjne Elective z poprzednich poziomów programu).
(Studenci, którzy ukończą poziom 6 BAM i wejdą na poziom 7 programu BDM, muszą również ukończyć COMM-7021, LIBS-7001, MGMT-7008, MGMT-7011, MGMT-7016, FINA-7006, MGMT-7007, LAWS-7002, ACCT-7014 i 2 ogólne kursy elekcyjne z poprzednich poziomów programu).
Grupa 1
Poziom 1
- MATH-7007 ---- Mathematics for Decision Making
- ACCT-7002 ---- Rachunkowość 1-wprowadzenie
- COMP-7012 ---- Aplikacje komputerowe dla biznesu
- MGMT-7006 ---- Podstawy zarządzania
- COMM-7018 ---- Profesjonalna komunikacja w zróżnicowanym świecie
Grupa 2
Poziom 2
Oprócz następujących kursów obowiązkowych, należy zapoznać się z poniższym wymogiem Non-Core Level 2
- MKTG-7001 ---- Marketing 1
- ECON-7005 ---- Mikroekonomia
- MGMT-7008 ---- Zarządzanie operacyjne
- MGMT-7007 ---- Zarządzanie zasobami ludzkimi
Grupa 3
Poziom 3
Oprócz następujących kursów obowiązkowych, proszę odnieść się do poniższego wymogu poziomu 3 nie będącego podstawowym.
- ECON-7006 ---- Makroekonomia
- ACCT-7004 ---- Rachunkowość zarządcza
- MGMT-7009 ---- Zasady zachowań organizacyjnych
Grupa 4
Poziom 4
Oprócz następujących kursów obowiązkowych, proszę odnieść się do poniższego wymogu Non-Core Level 4
- LAWS-7002 ---- Prawo gospodarcze
- MKTG-7002 ---- Marketing 2
- SYST-7001 ---- Systemy informacji biznesowej
- METH-7022 ---- Statystyki dla biznesu
Grupa 5
Poziom 5
Oprócz następujących kursów obowiązkowych, proszę odnieść się do poniższego wymogu Non-Core Level 5
- FINA-7006 ---- Zarządzanie finansami
- METH-7024 ---- Metody badań stosowanych
- MKTG-7003 ---- Strategiczne zarządzanie stroną internetową
- MKTG-7004 ---- Zarządzanie marką & Integracja mediów
Grupa 6
Poziom 6
- MKTG-7005 ---- Marketing w wyszukiwarkach internetowych
- MKTG-7006 ---- Zachowania klientów
- MKTG-7007 ---- Digital Marketing
- MGMT-7016 ---- Zarządzanie programami & Projekty
- MGMT-7011 ---- Przywódcy & Przywództwo
- COOP-1021 ---- Co-Op Educ. Przygotowanie do zatrudnienia
Grupa 7
Poziom 7
Oprócz następujących kursów obowiązkowych, proszę odnieść się do poniższego wymogu poziomu 7 Non-Core
- MKTG-7011 ---- Advanced Topics in Digital Marketing
- MKTG-7008 ---- Marketing & Metryka & Analiza
- MKTG-7009 ---- Zarządzanie relacjami z klientami
Grupa 8
Poziom 7 - wymagania dodatkowe.
Weź ENTP-7001 lub INNV-7001
- ENTP-7001 ---- Przedsiębiorczość biznesowa
- INNV-7001 ---- Aplikacje innowacyjne
Grupa 9
Poziom 8
Oprócz następujących kursów obowiązkowych, proszę odnieść się do poniższego wymogu poziomu 8 Non-Core
- MKTG-7012 ---- Aktualne trendy w marketingu & Zarządzanie
- MGMT-7024 ---- Strategia globalna & e-Commerce
- MGMT-7039 ---- Projekt Capstone
- MGMT-7041 ---- Zarządzanie strategiczne
- DEVL-7001 ---- Rozwój kariery
Grupa 10
Wymogi dotyczące kooperacji
Studenci muszą ukończyć 1 termin pracy w ramach współpracy
- COOP-BDM1W ---- BDM1 Co-op Work Term
Kursy inne niż podstawowe
Weź wszystkie z następujących kursów obowiązkowych (Non-Core):
Minimalna skumulowana średnia ocen (GPA) dla kursów nieobjętych programem wynosi 2,0.
Grupa 1
Poziom 2
- COMM-7021 ---- Argumentacja & Perswazja
Grupa 2
Poziom 3
- LIBS-7001 ---- Etyka w kontekście globalnym
- MGMT-7042 ---- Myślenie obliczeniowe
Grupa 3
Kształcenie ogólne - Electives -
Weź 3 ogólne kredyty do wyboru na poziomie wprowadzającym z jednego z następujących przedmiotów - nauki humanistyczne (HUMA), nauki społeczne (SOSC), matematyka (MATH), nauki ścisłe (PHYS) - zwykle brane na poziomie 2.
Grupa 4
Weź 6 punktów do wyboru w ramach kształcenia ogólnego na wyższym poziomie (niewprowadzającym) - zwykle na poziomie 7 i 8.
Grupa 5
Weź 9 punktów do wyboru z edukacji ogólnej na poziomie wstępnym lub wyższym - zwykle na poziomie 3, 4 i 5.
Rezydencja programu
Studenci muszą ukończyć minimum 34 kredyty w tym programie w Fanshawe College , aby spełnić wymóg rezydencji w programie i ukończyć ten program.
Wynik programu
Absolwent w sposób wiarygodny wykazał się umiejętnością:
- Identyfikacja obszarów funkcjonalnych biznesu (np. zarządzanie, marketing, zasoby ludzkie, księgowość) i rozpoznanie, w jaki sposób każdy z nich przyczynia się do pomyślnego funkcjonowania organizacji
- Identyfikować i oceniać wyniki działalności organizacji poprzez zbieranie i interpretowanie danych oraz przygotowywanie i analizowanie sprawozdań finansowych, a także innych raportów
- Identyfikacja i badanie wzajemnie powiązanych (wewnętrznych i zewnętrznych) czynników, które wpływają na kulturę organizacyjną oraz zachowania i wyniki pracowników
- Określenie i ocena otoczenia biznesowego oraz celów organizacji w celu zaplanowania inicjatyw marketingowych w oparciu o podstawowe zasady marketingu
- Planowanie, wdrażanie i ocena projektów i programów z wykorzystaniem zasad i narzędzi planowania projektów
- Rozpoznać i przestrzegać prawnych, etycznych, ekonomicznych, społecznych i zawodowych ram, w których działa jednostka i organizacja
- Analizować i oceniać rolę sektorów, struktur i rozmiarów organizacyjnych oraz współzależności obszarów funkcjonalnych w tworzeniu i wdrażaniu strategii wspierających cele organizacyjne
- Opracowanie kompleksowego planu biznesowego opartego na odpowiednich badaniach, który integruje zasady biznesowe, najlepsze praktyki i względy środowiskowe
- Stosuj inteligencję społeczną, aby budować i pielęgnować wzajemnie korzystne relacje z wewnętrznymi i zewnętrznymi interesariuszami, odpowiednio w integracyjnej, zróżnicowanej, zglobalizowanej kulturze biznesowej
- Badanie, analiza i krytyczna ocena danych jakościowych i ilościowych z odpowiednich źródeł w celu wsparcia decyzji strategicznych i operacyjnych
- Oceniać i opisywać przeznaczenie istniejących i pojawiających się technologii oraz systemów dźwigni [które zbierają, organizują, analizują i przekazują informacje], aby wspierać osiąganie celów organizacyjnych
- Oceniać i wdrażać strategie i procesy zarządzania ryzykiem w celu wspierania indywidualnej i organizacyjnej wydajności i sukcesu
- Wyznaczać cele i przyjmować strategie angażowania się w uczenie się przez całe życie i osobisty rozwój zawodowy, który promuje aktualność i innowacyjność w odniesieniu do pojawiających się trendów i technologii
- Badanie i analiza zachowań klientów oraz zarządzanie relacjami z nimi w celu opracowania i przyjęcia skutecznych strategii marketingowych, taktyk i komunikacji.
- Tworzenie, adaptacja i ocena strategii brandingowych, które przekazują wartości organizacji i maksymalizują kapitał marki
- Projektowanie, tworzenie i utrzymywanie bezpiecznej, angażującej i dostępnej strony internetowej z wykorzystaniem systemu zarządzania treścią i technik optymalizacji pod kątem wyszukiwarek.
- Opracowanie i wdrożenie planu marketingu w wyszukiwarkach dla organizacji, aby wykorzystać widoczność w sieci w celu zwiększenia świadomości marki i wsparcia generowania przychodów
- Opracowanie i wdrożenie cyfrowych inicjatyw marketingowych dla organizacji, w tym opracowanych i generowanych przez użytkowników treści zgodnych z marką, w celu promowania produktu lub usługi
- Wybierz i oceń odpowiednie metryki do pomiaru wydajności i skuteczności strategii i taktyk marketingu cyfrowego
- Opracowanie, ocena, realizacja i optymalizacja strategii marketingowych, które są zgodne z celami organizacyjnymi w celu poprawy wyników finansowych
- Badaj i analizuj nowe trendy, narzędzia i techniki marketingowe oraz stosuj je w celu optymalizacji zaangażowania klientów i wyników marketingowych
Możliwości związane z karierą
Absolwenci programu Fanshawe's Honours Bachelor of Commerce (Digital Marketing) będą przygotowani do pomocy organizacjom w wykorzystaniu online i offline strategicznych i taktycznych możliwości angażowania klientów i rozwijania relacji biznesowych. Poprzez połączenie podstawowej wiedzy biznesowej i stosowanych możliwości uczenia się, absolwenci przygotowują się do rozpoczęcia kariery i realizują możliwości awansu jako specjaliści od marketingu.
Absolwenci mogą zdecydować się na realizację szerokiego zakresu przedsięwzięć przedsiębiorczych lub kariery w:
- marketing cyfrowy
- marketing ogólny
- marketing bezpośredni
- komunikacja
- marketing produktu
- strategia marketingowa
- zarządzanie relacjami z klientami
- badania i analizy rynku
- marketing/optymalizacja w wyszukiwarkach
- marketing i analityka internetowa
- konsultacje marketingowe
- dążenia przedsiębiorcze
Oto kilka przykładów możliwości kariery dla absolwentów programu Fanshawe's Honours Bachelor of Commerce (Digital Marketing):
Specjalista ds. marketingu cyfrowego
Odgrywaj kluczową rolę w zwiększaniu zaangażowania klientów i optymalizacji ogólnego doświadczenia nowych i powracających klientów.
Koordynator ds. treści cyfrowych
Skup się na projektowaniu graficznym, strategii treści cyfrowych, zarządzaniu mediami społecznościowymi i wsparciu sprzedaży.
Kierownik ds. marketingu wzrostu
Rozwiń swoje kreatywne umiejętności marketingowe i analizy danych w tej bardzo wpływowej roli.
English Language Requirements
Potwierdź swoją znajomość języka angielskiego testem języka angielskiego Duolingo! DET to wygodny, szybki i niedrogi test online z języka angielskiego akceptowany przez ponad 4000 uniwersytetów (takich jak ten) na całym świecie.
O szkole
pytania
Podobne kursy
Wyróżnienia Bachelor of Commerce (Zarządzanie Kulinarne)/Honors Bachelor of Commerce (Zarządzanie Kulinarne) (Bridging)
- Toronto, Kanada
Wyróżnienia Bachelor of Commerce (usługi finansowe)
- Toronto, Kanada
Bachelor of Commerce (BCom) Majoring in Tourism
- Dunedin, Nowa Zelandia