Bachelor of Fine Arts (BFA) w reklamie
Academy of Art University
Klucz informacyjny
Lokalizacja kampusu
San Francisco, Stany Zjednoczone
Języki
Język angielski
Forma badania
Nauka na odległość, W kampusie
Czas trwania
8 semesters
Tempo
Pełny etat, Niepełny etat
Czesne
USD 1156 *
Termin składania wniosków
Poproś o informacje
Najwcześniejsza data rozpoczęcia
Jun 2024
* 26.399 USD / szacunkowe wydatki na studia licencjackie na studenta studiów dziennych na rok akademicki
Wstęp
Nagradzani dyrektorzy artystyczni, copywriterzy i kreatywni stratedzy pokażą Ci, jak tworzyć pomysły, które łączą się z ludźmi. Rozwijaj umiejętności myślenia i wytrwałość potrzebne do stworzenia konkurencyjnego portfolio nagradzanych agencji, których szukają, zdobywając dyplom z reklamy.
Kursy
1 semestr
- ADV 109: Metody i trendy reklamowe
Rdzeń / 3 jednostki - ADV 236: Fotografia cyfrowa
Major / 3 jednostki - GR 102: Technologia projektowania: narzędzia do publikacji cyfrowych
Rdzeń / 3 jednostki - GR 150: Komunikacja wizualna A
Rdzeń / 3 jednostki
Semestr 2
- ADV 241: Techniki ideacji
Rdzeń / 3 jednostki - ADV 258: Digital Video 1 (dawniej WNM 358 Digital Video 1)
Rdzeń / 3 jednostki / Zalecane na lato - FND 113: Szkicowanie do komunikacji
Rdzeń / 3 jednostki - LA 108: Kompozycja dla artysty
Sztuki wyzwolone / 3 jednostki - LA 133: Pisanie w formie krótkiej
Sztuki wyzwolone / 3 jednostki / Zalecane na lato - WNM 105: Technologia projektowania: narzędzia do projektowania wizualnego
Rdzeń / 3 jednostki - WNM 210: Projekt wizualny 1
Rdzeń / 3 jednostki
Semestr 3
- ADV 207: Strategia kreatywna
Rdzeń / 3 jednostki - ADV 215: Krótki tekst kampanii
Major / 3 jednostki - ADV 244: Kierownictwo artystyczne reklamy
Rdzeń / 3 jednostki - LA 291: Projektowanie kariery
Liberal Arts / 3 Units - WNM 249: Projektowanie stron internetowych 1
Major / 3 jednostki
Semestr 4
- ADV 341: Midpoint Portfolio
Major / 3 jednostki - ADV 370: Marka i branding
Major / 3 jednostki - LA 120: Historia sztuki w XV wieku
Liberal Arts / 3 Units - LA 121: Historia sztuki w XIX wieku
Liberal Arts / 3 Units / Polecane na lato - LA 202: kompozycja w języku angielskim: kreatywna perswazja i argumentacja
Sztuki wyzwolone / 3 jednostki / Zalecane na lato - WNM 205: Ruchoma grafika 1
Rdzeń / 3 jednostki
Semestr 5
- ADV 348: Reklama rozrywkowa
Major / 3 jednostki - ADV 367: Sztuka prezentacji
Major / 3 jednostki - LA 218: Blogowanie: tworzenie i promocja treści
Sztuki wyzwolone / 3 jednostki - LA 242: Historia projektowania graficznego
Sztuki wyzwolone / 3 jednostki - LA 368: Doświadczanie kultury: antropologia dla współczesnych artystów
Sztuki wyzwolone / 3 jednostki
Semestr 6
- ADV 343: Kampania
Major / 3 jednostki - ADV 348: Reklama rozrywkowa
Major / 3 jednostki - ADV 467: Produkcja reklam telewizyjnych
Major / 3 jednostki - ADV 498:
Do wyboru / 3 jednostki / Zalecane na lato - LA 124: Fizyka dla artystów: światło, dźwięk i ruch
Sztuki wyzwolone / 3 jednostki / Zalecane na lato - LA 171: Zachodnia cywilizacja
Sztuki wyzwolone / 3 jednostki - LA 315: Strategie mediów społecznościowych
Sztuki wyzwolone / 3 jednostki
Semestr 7
- ADV 346: Zaawansowana kampania
Major / 3 jednostki - ADV 498: wspólny projekt: markowe treści
Major / 3 jednostki - LA 222: Sztuka XX wieku
Sztuki wyzwolone / 3 jednostki
Semestr 8
- ADV 446: Zintegrowana reklama 3
Major / 3 jednostki - ADV 470: Ostateczne portfolio
Rdzeń / 3 jednostki - ADV 500: Staż w reklamie
Do wyboru / 3 jednostki / Zalecane na lato - LA 316: Analiza danych w mediach społecznościowych
Sztuki wyzwolone / 3 jednostki - LA 317: Zarządzanie mediami społecznościowymi
Sztuki wyzwolone / 3 jednostki / Zalecane na lato - WNM 305: Ruchoma grafika 2
Do wyboru / 3 jednostki
Wymagania dotyczące jednostki
Główne zajęcia | Jednostki |
Poważny | 42 |
Sztuki wyzwolone | 45 |
Obieralny | 9 |
Rdzeń | 36 |
Całkowity | 132 |
Wymagania stopnia
Wymagania dotyczące stopnia reklamowego BFA
- Minimalna ocena C- ze wszystkich kursów podstawowych, głównych i LA 107 Writing for the Multilingual Artist lub 108 Composition for the Artist
- Minimum 2.0 GPA i następujące ogólne wymagania edukacyjne:
- 1 Komunikacja pisemna: skład
- 1 Komunikacja pisemna: krytyczne myślenie
- 1 Komunikacja pisemna: kontekst i styl
- 2 Świadomość historyczna sztuki: sztuka zachodnia
- 2 Świadomość historyczna sztuki: ankiety
- 1 Świadomość historyczna
- 1 Kompetencje ilościowe
- 1 Idee i wpływy kulturowe
- 1 Komunikacja i praktyki dotyczące zatrudnienia
Po spełnieniu powyższych ogólnych wymagań edukacyjnych, weź wybory fakultatywne z Liberal Arts zgodnie z wymaganiami jednostki Liberal Arts.
Programowe efekty uczenia się
Studenci studiów licencjackich spełnią następujące kryteria wyników uczniów:
Umiejętności projektowe
- Efektywnie wykorzystuj media wizualne, w tym rysowanie odręczne, do przekazywania pomysłów i koncepcji w całym procesie twórczym.
- Zastosuj podstawowe zasady projektowania do pracy twórczej.
Umiejętności komunikacyjne
- Twórz angażujące narracje, które demonstrują zrozumienie elementów narracji: idei, struktury, konfliktu, charakteru i obrazów.
- Jasno i pewnie przedstawiaj pomysły zarówno w formalnych, jak i nieformalnych grupach.
- Spójnie wyjaśniaj złożone pomysły w krótkim, uproszczonym piśmie.
Rozwiązywanie problemów
- Zastosuj strategiczne elementy skoncentrowane na docelowym kliencie, produkcie / usłudze i rynku.
- Zbierz, oceń i zastosuj odpowiednie informacje, w tym badania historyczne, w ramach procesu koncepcyjnego i projektowego.
Myślenie koncepcyjne
- Przedstaw istotne cele poprzez zastosowanie odpowiednich wyborów estetycznych.
- Myśl koncepcyjnie i realizuj projekty poza tradycyjnymi mediami reklamowymi.
- Generuj oryginalne pomysły.
- Rozwijaj pomysły, które można wyrazić w ramach parametrów projektu.
Profesjonalna gotowość
- Zaprezentuj oryginalne portfolio, aby zdobyć pracę w branży.
- Określ cele zawodowe i planuj je osiągnąć.
- Przesyłaj prace zgodnie z profesjonalnymi standardami prezentacji.
- Współpracuj z innymi członkami kreatywnego zespołu.
Wyniki nauczania Academy of Art University
Absolwenci Academy of Art University wykażą się umiejętnością:
- Wykonaj pracę odpowiednią do poszukiwania profesjonalnych możliwości w wybranej dziedzinie sztuki i designu.
- Rozwiązuj problemy twórcze w ich dziedzinie sztuki i projektowania, w tym badania i syntezę wiedzy technicznej, estetycznej i konceptualnej.
- Profesjonalnie komunikuj swoje pomysły i komunikuj się z docelowymi odbiorcami, korzystając z wizualnych, ustnych i pisemnych umiejętności prezentacji odpowiednich dla ich dziedziny.
- Wykonuj decyzje techniczne, estetyczne i koncepcyjne w oparciu o zrozumienie zasad sztuki i projektowania.
- Oceniaj pracę w swojej dziedzinie, w tym własną, stosując fachową terminologię.
- Rozpoznaj wpływ głównych trendów kulturowych i estetycznych, zarówno historycznych, jak i współczesnych, na produkty artystyczne i wzornicze.
- Naucz się profesjonalnych umiejętności i zachowań niezbędnych do konkurowania na globalnym rynku sztuki i projektowania.
Wynik programu
Studenci studiów licencjackich spełnią następujące kryteria osiągnięć studenta:
Umiejętności projektowe
- Efektywnie wykorzystuje media wizualne, w tym rysunek odręczny, do przekazywania idei i koncepcji w procesie twórczym.
- Stosować podstawowe zasady projektowania w pracy twórczej.
Umiejętności komunikacyjne
- Twórz angażujące narracje, które pokazują zrozumienie elementów opowiadania: pomysł, struktura, konflikt, postać i obraz.
- Jasno i pewnie prezentować pomysły zarówno w formalnych, jak i nieformalnych ustawieniach grupowych.
- Spójnie wyjaśniać złożone idee w krótkiej formie, uproszczonym piśmie.
Rozwiązywanie problemów
- Zastosuj elementy strategiczne skupione na kliencie docelowym, produkcie/usłudze i rynku.
- Zbierać, oceniać i stosować odpowiednie informacje, w tym badania historyczne, jako część procesu koncepcyjnego i projektowego.
Myślenie koncepcyjne
- Przekazać odpowiednie cele poprzez zastosowanie odpowiednich wyborów estetycznych.
- Myśl koncepcyjnie i realizuj projekty wykraczające poza tradycyjne nośniki reklamowe.
- Generowanie oryginalnych pomysłów.
- Rozwijaj pomysły, które można wyartykułować w ramach parametrów projektu.
Gotowość zawodowa
- Zaprezentuj oryginalne portfolio, aby zdobyć pracę w branży.
- Wyartykułuj cele zawodowe i zaplanuj ich realizację.
- Składanie prac zgodnie ze standardami profesjonalnej prezentacji.
- Współpracuj z innymi członkami zespołu kreatywnego.
Academy of Art University Efekty kształcenia
Absolwenci Academy of Art University wykażą się umiejętnością:
- Produkuj ciało pracy odpowiednie do poszukiwania profesjonalnych możliwości w wybranej przez siebie dziedzinie sztuki i projektowania.
- Rozwiązuj problemy twórcze w ramach swojej dziedziny sztuki i projektowania, w tym badania i syntezy wiedzy technicznej, estetycznej i koncepcyjnej.
- Przekazują swoje pomysły profesjonalnie i łączą się z zamierzoną publicznością, używając wizualnych, ustnych i pisemnych umiejętności prezentacji odpowiednich dla ich dziedziny.
- Realizuj decyzje techniczne, estetyczne i koncepcyjne w oparciu o zrozumienie zasad sztuki i projektowania.
- Oceniać prace w swojej dziedzinie, w tym własne, stosując terminologię fachową.
- Rozpoznać wpływ głównych trendów kulturowych i estetycznych, historycznych i współczesnych, na wytwory sztuki i wzornictwa.
- Naucz się profesjonalnych umiejętności i zachowań niezbędnych do konkurowania na globalnym rynku sztuki i projektowania.
Program
Semestr 1
- ADV 109: Metody reklamy & Trendy
- ADV 236: Fotografia cyfrowa
- GR 102: Technologia projektowania: Cyfrowe narzędzia wydawnicze
- GR 150: Komunikacja wizualna A
Semestr 2
- ADV 241: Techniki tworzenia pomysłów
- ADV 258: Digital Video 1 (dawniej WNM 358 Digital Video 1)
- FND 113: Szkicowanie dla komunikacji
- LA 108: Kompozycja dla artysty
- LA 133: Pisanie w krótkich formach
- WNM 105: Technologia projektowania: Narzędzia projektowania wizualnego
- WNM 210: Projektowanie wizualne 1
Semestr 3
- ADV 207: Strategia kreatywna
- ADV 215: Short Copy dla kampanii
- ADV 244: Art Direction for Advertising
- LA 291: Projektowanie karier
- WNM 249: Projektowanie stron internetowych 1
Semestr 4
- ADV 341: Portfel pośredni
- ADV 370: Marka i branding
- LA 120: Historia sztuki do XV wieku
- LA 121: Historia sztuki do XIX wieku
- LA 202: English Composition: Creative Persuasion & Argument
- WNM 205: Motion Graphics 1
Semestr 5
- ADV 348: Reklama rozrywkowa
- ADV 367: Sztuka prezentacji
- LA 218: Blogowanie: Tworzenie treści & Promocja
- LA 242: Historia projektowania graficznego
- LA 368: Experiencing Culture: Antropologia dla dzisiejszego artysty
Semestr 6
- ADV 343: Kampania
- ADV 348: Reklama rozrywkowa
- ADV 467: Telewizyjna produkcja reklamowa
- ADV 498:
- LA 124: Physics for Artists: Światło, dźwięk i ruch
- LA 171: Cywilizacja zachodnia
- LA 315: Strategie w mediach społecznościowych
Semestr 7
- ADV 346: Zaawansowana kampania
- ADV 498: Collaborative Project: Branded Content
- LA 222: Sztuka XX wieku
Semestr 8
- ADV 446: Reklama zintegrowana 3
- ADV 470: Portfolio końcowe
- ADV 500: Staż w reklamie
- LA 316: Social Media Data Analytics
- LA 317: Zarządzanie mediami społecznościowymi
- WNM 305: Motion Graphics 2
English Language Requirements
Potwierdź swoją znajomość języka angielskiego testem języka angielskiego Duolingo! DET to wygodny, szybki i niedrogi test online z języka angielskiego akceptowany przez ponad 4000 uniwersytetów (takich jak ten) na całym świecie.