
Bachelor of Mass Communication
Ajman, Zjednoczone Emiraty Arabskie
CZAS TRWANIA
4 Years
JĘZYKI
Awestyjski
TEMPO
Pełny etat
TERMIN SKŁADANIA WNIOSKÓW
Termin składania wniosków
NAJWCZEŚNIEJSZA DATA ROZPOCZĘCIA
Sep 2025
CZESNE
AED 1210 / per credit *
FORMACIE STUDIÓW
W kampusie
* total CRHs: 126
Wstęp
W ramach rozwoju programów akademickich na Ajman University zgodnie ze współczesnymi standardami i dobrymi praktykami stosowanymi na całym świecie, które wskazują na znaczenie poszerzania wiedzy ogólnej i bazy kulturowej studentów, program medialny uczelni został zaktualizowany o trzy specjalizacje, które dotrzymują kroku wymagań rynku pracy w tej dziedzinie, a program został zatwierdzony przez Ministerstwo Edukacji Narodowej. W Zjednoczonych Emiratach Arabskich w 2021 roku, ze specjalizacjami: zintegrowana komunikacja marketingowa, produkcja radiowa i telewizyjna oraz projektowanie graficzne dla mediów.
Komunikat programu
Zapewnienie solidnego akademickiego wykształcenia medialnego i kwalifikacji w języku arabskim na trzech ścieżkach programowych zgodnie z najwyższymi międzynarodowymi standardami, aby przygotować pokolenia komunikatorów zdolnych dotrzymać kroku najnowszym osiągnięciom technologicznym i rozwojowi w dziedzinie mediów i komunikacji na wysokim poziomie jakości, wydajności i profesjonalizmu.
Galeria
Rekrutacja
Program
Licencjat z komunikacji masowej Zintegrowana komunikacja marketingowa
Semester 1
- ENG201 Angielski dla mediów
- RTV101 Wprowadzenie do produkcji radiowej i telewizyjnej
- PRI101 Wprowadzenie do zintegrowanej komunikacji marketingowej
- GRD101 Wprowadzenie do projektowania graficznego
- Kurs edukacji ogólnej GEP
Semester 2
- ECO101 Zasady ekonomii
- KNO103 Społeczeństwo Wiedzy
- Kurs edukacji ogólnej GEP
- PRI111 Zarządzanie public relations i komunikacją korporacyjną
- PRI211 Zarządzanie komunikacją kryzysową
Semester 3
- PUB404 Opinia publiczna
- GRD202 Fotografia cyfrowa
- Kurs edukacji ogólnej GEP
- PRI212 Zarządzanie reputacją firmy
- Protokół i etykieta PRI213
Semester 4
- ENG101 Umiejętności komunikacyjne w języku angielskim
- CUL303 Współistnienie międzykulturowe
- Kurs edukacji ogólnej GEP
- PRI311 Projektowanie publikacji i danych korporacyjnych
- Pisanie PRI214 dla PR i komunikacji zintegrowanej
Semester 5
- ARB301 Język arabski dla mediów
- LIF302 Coaching życiowy
- HUM203 Prawa człowieka w czasach nowożytnych
- Kurs edukacji ogólnej GEP
- Kurs edukacji ogólnej GEP
- Kurs edukacji ogólnej GEP
Semester 6
- ORG403 Organizacje regionalne i międzynarodowe
- THI304 Krytyczne i kreatywne myślenie
- Kurs edukacji ogólnej GEP
- PRI312 Produkcja cyfrowa i wizualna dla PR
- PRI411 Zintegrowane kampanie komunikacji marketingowej
Semester 7
- COM401 Teorie komunikacji
- Metody i techniki badawcze RES401
- PSY402 Psychologia społeczna
- FUT301 Foresight na przyszłość
- Szkolenie PRI412 w zakresie zintegrowanej komunikacji marketingowej
- Kurs edukacji ogólnej GEP
Semester 8
- ETH301 Prawa i etyka mediów
- Kurs edukacji ogólnej GEP
- Projekt dyplomowy PRI413 w zakresie zintegrowanej komunikacji marketingowej
- MEL PR1 (2) Główne przedmioty do wyboru Zintegrowana komunikacja marketingowa
- MEL PRI (1) Główne przedmioty do wyboru Zintegrowana komunikacja marketingowa
Licencjat w dziedzinie komunikacji masowej i produkcji radiowej i telewizyjnej
Semester 1
- ENG201 Angielski dla mediów
- RTV101 Wprowadzenie do produkcji radiowej i telewizyjnej
- PRI101 Wprowadzenie do zintegrowanej komunikacji marketingowej
- GRD101 Wprowadzenie do projektowania graficznego
- Kurs edukacji ogólnej GEP
Semester 2
- ECO101 Zasady ekonomii
- KNO103 Społeczeństwo Wiedzy
- Produkcja radia RTV111
- Kurs edukacji ogólnej GEP
- Produkcja telewizyjna RTV112
Semester 3
- PUB404 Opinia publiczna
- GRD202 Fotografia cyfrowa
- Wiadomości telewizyjne RTV213
- Kurs edukacji ogólnej GEP
- Kierunek telewizji RTV212
Semester 4
- ENG101 Umiejętności komunikacyjne w języku angielskim
- CUL303 Współistnienie międzykulturowe
- Prezentacja i dostawa RTV311
- Pisanie skryptów RTV211
- Kurs edukacji ogólnej GEP
Semester 5
- ARB301 Język arabski dla mediów
- LIF302 Coaching życiowy
- HUM203 Prawa człowieka w czasach nowożytnych
- Kurs edukacji ogólnej GEP
- Kurs edukacji ogólnej GEP
- Kurs edukacji ogólnej GEP
Semester 6
- ORG403 Organizacje regionalne i międzynarodowe
- THI304 Krytyczne i kreatywne myślenie
- Kurs edukacji ogólnej GEP
- Filmy dokumentalne RTV313
- RTV312 Produkcja multimediów cyfrowych dla Internetu
Semester 7
- COM401 Teorie komunikacji
- Metody i techniki badawcze RES401
- PSY402 Psychologia społeczna
- FUT301 Foresight na przyszłość
- Szkolenie RTV412 w zakresie produkcji radiowej i telewizyjnej
- Kurs edukacji ogólnej GEP
Semester 8
- ETH301 Prawa i etyka dotyczące mediów
- Projekt dyplomowy RTV413 w radiu i telewizji
- MEL RTV (2) Główne przedmioty do wyboru Produkcja radiowa i telewizyjna
- MEL RTV (1) Główne przedmioty do wyboru Produkcja radiowa i telewizyjna
- Kurs edukacji ogólnej GEP
Licencjat z projektowania graficznego komunikacji masowej dla mediów
Semester 1
- ENG201 Angielski dla mediów
- RTV101 Wprowadzenie do produkcji radiowej i telewizyjnej
- PRI101 Wprowadzenie do zintegrowanej komunikacji marketingowej
- GRD101 Wprowadzenie do projektowania graficznego
- Kurs edukacji ogólnej GEP
Semester 2
- ECO101 Zasady ekonomii
- KNO103 Społeczeństwo Wiedzy
- Kurs edukacji ogólnej GEP
- GRD213 Typografia
- GRD111 Zasada rysunku
Semester 3
- PUB404 Opinia publiczna
- GRD212 Projektowanie aplikacji internetowych i inteligentnych
- GRD202 Fotografia cyfrowa
- Kurs edukacji ogólnej GEP
- GRD112 Marka i identyfikacja wizualna
Semester 4
- ENG101 Umiejętności komunikacyjne w języku angielskim
- CUL303 Współistnienie międzykulturowe
- Kurs edukacji ogólnej GEP
- GRD211 Grafika do mediów drukowanych
- GRD214 Projekt 3D
Semester 5
- ARB301 Język arabski dla mediów
- LIF302 Coaching życiowy
- HUM203 Prawa człowieka w czasach nowożytnych
- Kurs edukacji ogólnej GEP
- Kurs edukacji ogólnej GEP
- Kurs edukacji ogólnej GEP
Semester 6
- ORG403 Organizacje regionalne i międzynarodowe
- THI304 Krytyczne i kreatywne myślenie
- GRD113 Infografika i układ
- Kurs edukacji ogólnej GEP
- GRD311 Projekt graficzny dla telewizora
Semester 7
- COM401 Teorie komunikacji
- Metody i techniki badawcze RES401
- PSY402 Psychologia społeczna
- Szkolenie GRD312 w zakresie projektowania graficznego dla mediów
- FUT301 Foresight na przyszłość
- Kurs edukacji ogólnej GEP
Semester 8
- ETH301 Prawa i etyka dotyczące mediów
- Projekt dyplomowy GRD411 w zakresie projektowania graficznego dla mediów
- MEL GRD (2) Główne przedmioty do wyboru Projektowanie graficzne dla mediów
- Kurs edukacji ogólnej GEP
- MEL GRD (1) Główne przedmioty do wyboru Projektowanie graficzne dla mediów
Wynik programu
- Wyposażenie absolwentów w najnowszą wiedzę i trendy w specjalnościach medialnych umożliwia im zrozumienie i analizę podstaw teoretycznych, opanowanie praktyki praktycznej, konkurowanie i przewodzenie na rynku pracy. Zapewniają absolwentom praktyczne umiejętności tworzenia różnorodnych materiałów wizualnych, programów medialnych i kampanii promocyjnych w sposób profesjonalny i innowacyjny dzięki zaawansowanej strukturze technologicznej (pracownie, laboratoria i inteligentne platformy edukacyjne).
- Kształtowanie umiejętności krytycznego i twórczego myślenia absolwentów oraz umiejętności oceny praktyk medialnych w ramach zasad zawodowych i kontroli etycznej.
- Doskonalenie umiejętności i metod badawczych w obszarze mediów, które umożliwią absolwentom kontynuację nauczania i uczenia się zgodnie z metodologią naukową.
- Motywowanie absolwentów do stosowania standardów jakości, efektywności i innowacyjności w swojej praktyce zawodowej, zwiększając w ten sposób efektywność działania instytucjonalnego w sektorze rządowym i prywatnym.
- Umocnienie roli mediów w służbie społeczeństwu antycypującemu przyszłość i wyposażenie go w kompetencje medialne mogące przyczynić się do planowania i wdrażania inicjatyw na rzecz zrównoważonego rozwoju.