Bachelor of Arts w mediach i komunikacji masowej - Zintegrowana komunikacja marketingowa
American University in the Emirates
Klucz informacyjny
Lokalizacja kampusu
Dubai, Zjednoczone Emiraty Arabskie
Języki
Język angielski
Forma badania
W kampusie
Czas trwania
8 semesters
Tempo
Pełny etat
Czesne
AED 20 500 / per semester
Termin składania wniosków
Poproś o informacje
Najwcześniejsza data rozpoczęcia
Poproś o informacje
Stypendia
Poznaj możliwości stypendialne, aby pomóc sfinansować swoje studia
Wstęp
Sprzedawanie to wiara
Zintegrowana komunikacja marketingowa ma na celu zapewnienie jednolitego, docelowego komunikatu rynkowego za pomocą narzędzi takich jak marketing, reklama, sprzedaż osobista, branding i promocja sprzedaży.
Program ten jest dostarczany zarówno w ramach lokalnych, jak i międzynarodowych, dając uczniom możliwość docenienia krajowych i międzynarodowych perspektyw w wielu aspektach życia zawodowego. Obejmuje to świadomość regionalnego i międzynarodowego kontekstu mediów cyfrowych, inkluzywność kulturową, ekspozycję na komunikację międzynarodową i perspektywy marketingowe oraz znajomość skrzyżowania różnych rodzajów komunikacji. Akademickie podłoże tej specjalizacji pozwala na jasne zrozumienie ról komunikacyjnych w reklamie i marketingu w kontekście zorientowanego na karierę wyboru „Zintegrowanej Komunikacji Marketingowej” dla studentów.
Specjalizacja IMC umożliwia studentom:
- Myśl kreatywnie, dostarczając analizy kulturowe i etyczne, doradztwo i rozwiązania w zakresie badań rynkowych.
- Zademonstruj krytyczne zrozumienie narzędzi zintegrowanej komunikacji marketingowej.
- Zrozumieć i zastosować teorie IMC w globalnych strategiach i praktyce medialnej.
- Interpretuj kampanie i strategie reklamowe oparte na analizie zachowań konsumenckich.
American University in the Emirates jest akredytowany przez Ministerstwo Edukacji ZEA
Rekrutacja
Stypendia i Finansowanie
Program
43 Kursy | 126 godzin kredytowych
Ogólne wykształcenie | Kursy (21) | Godziny kredytowe (63) |
Kurs podstawowy | Kursy (14) | Godziny kredytowe (39) |
Specjalizacja | Kursy (5) | Godziny kredytowe (15) |
Wolne fakultatywne | Kursy (3) | Godziny kredytowe (9) |
Kurs Kształcenia Ogólnego
A: Języki i studia komunikacyjne
Student wybiera 12 godzin kredytowych (4 kursy) z poniższej listy
- Życie uniwersyteckie - [3 godziny kredytowe]
- Pisanie akademickie 1 - [3 godziny kredytowe]
- Pisanie akademickie 2 - [3 godziny kredytowe]
- Wprowadzenie do badań - [3 godziny kredytowe]
- Kompozycja arabska - [3 godziny kredytowe]
- Arabski dla nie-arabów - [3 godziny kredytowe]
- Umiejętności komunikacyjne w języku arabskim - [3 godziny kredytowe]
B: Nauki przyrodnicze
Student wybiera 3 godziny kredytowe (1 kurs) z poniższej listy
- Nauki przyrodnicze - [3 godziny kredytowe]
- Zrównoważona energia - [3 godziny kredytowe]
- Nauka o środowisku - [3 godziny kredytowe]
- Fizyka - [3 godziny kredytowe]
C: Nauki społeczne lub behawioralne
Student wybiera 27 godzin kredytowych (9 kursów) z poniższej listy
- Psychologia ogólna - [3 godziny kredytowe]
- Innowacja i przedsiębiorczość - [3 godziny kredytowe]
- Wprowadzenie do nauk społecznych - [3 godziny kredytowe]
- Wprowadzenie do nauk politycznych - [3 godziny kredytowe]
- Wprowadzenie do socjologii - [3 godziny kredytowe]
- Wprowadzenie do antropologii - [3 godziny kredytowe]
- Wprowadzenie do geografii - [3 godziny kredytowe]
- Prawa człowieka - [3 godziny kredytowe]
- Mikroekonomia - [3 godziny kredytowe]
D: Technologia informacyjna lub ilościowa
Student wybiera 3 godziny kredytowe (1 kurs) z poniższej listy
- Matematyka ogólna - [3 godziny kredytowe]
- Statystyki ogólne - [3 godziny kredytowe]
- Wprowadzenie do systemu komputerowego - [3 godziny kredytowe]
- Matematyka dla biznesu - [3 godziny kredytowe]
E: Nauki humanistyczne lub sztuka
Student wybiera 12 godzin kredytowych (4 kursy) z poniższej listy
- Współczesna sztuka arabska - [3 godziny kredytowe]
- Wprowadzenie do filozofii - [3 godziny kredytowe]
- Historia Bliskiego Wschodu - [3 godziny kredytowe]
- Historia świata - [3 godziny kredytowe]
- Literatura amerykańska - [3 godziny kredytowe]
- Historia sztuki islamu - [3 godziny kredytowe]
F: Studia islamskie
Student wybiera 3 godziny kredytowe (1 kurs) z poniższej listy
- Kultura Islamska - [3 godziny kredytowe]
- Cywilizacja islamska - [3 godziny kredytowe]
G: Studia ZEA
Student wybiera 3 godziny kredytowe (1 kurs) z poniższej listy
- Towarzystwo ZEA i GCC - [3 godziny kredytowe]
Kurs podstawowy
- Wprowadzenie do komunikacji masowej - [3 godziny kredytowe]
- Zrozumienie Public Relations - [3 godziny kredytowe]
- Podstawy wiadomości — [3 godziny kredytowe]
- Wprowadzenie do mediów społecznościowych - [3 godziny kredytowe]
- Wprowadzenie do produkcji multimediów - [3 godziny kredytowe]
- Przed stażem — [0 godzin kredytowych]
- Staż - [3 godziny kredytowe]
- Opinia publiczna i propaganda - [3 godziny kredytowe]
- Komunikacja organizacyjna - [3 godziny kredytowe]
- Teoria i praktyka komunikacji masowej - [3 godziny kredytowe]
- Fotoreportaż — [3 godziny kredytowe]
- Edycja dla środków masowego przekazu - [3 godziny kredytowe]
- Prawo i etyka mediów - [3 godziny kredytowe]
- Pisanie dla środków masowego przekazu - [3 godziny kredytowe]
Kurs Specjalizacyjny
- Zasady reklamy - [3 godziny kredytowe]
- Globalne media i marketing — [3 godziny kredytowe]
- Zarządzanie mediami cyfrowymi — [3 godziny kredytowe]
- Planowanie mediów — [3 godziny kredytowe]
- Projekt ukończenia studiów Capstone - [3 godziny kredytowe]
Wolne fakultatywne
3 kursy | 9 godzin kredytowych
Na podstawie zainteresowania
- Kursy projektowania
- Kursy edukacyjne
- Kursy administracji biznesowej
- Kursy z zakresu bezpieczeństwa i studiów globalnych
- Kursy informatyki
- Kursy informatyki
Wspieraj kierunek studiów
- Kursy radiowe i telewizyjne
- Kursy stosunków międzynarodowych
- Kursy public relations
Frekwencja
Student buduje grafik w oparciu o dostępne oferowane przedmioty w zarejestrowanym semestrze
Zajęcia poranne w dni powszednie | Zajęcia wieczorowe w dni powszednie |
niedziela - wtorek | W godzinach 9:00 – 16:00 poniedziałek - środa | W godzinach 9:00 – 16:00 | niedziela - wtorek | w godzinach 16:00 – 21:00 poniedziałek - środa | w godzinach 16:00 – 21:00 |
Wynik programu
- Wykazać się umiejętnością poznania, oceny i zastosowania podstawowych komunikatów komunikacji masowej w teoriach komunikacji.
- Skutecznie komunikuj się z innymi w sytuacjach interpersonalnych, w małych grupach i wystąpieniach publicznych.
- Potrafi zastosować odpowiednie metody badawcze, aby odpowiedzieć na odpowiednie pytania.
- Wykazać wrażliwość na kwestie etyczne w swojej praktyce.
- Stosuj zasady, procedury i strategie IMC.
Opłata za program
English Language Requirements
Potwierdź swoją znajomość języka angielskiego testem języka angielskiego Duolingo! DET to wygodny, szybki i niedrogi test online z języka angielskiego akceptowany przez ponad 4000 uniwersytetów (takich jak ten) na całym świecie.
O szkole
pytania
Podobne kursy
Licencjat z mediów i komunikacji
- Online
BA (Hons) Media and Communications with Foundation Year (Integrated Degree)
- London, Wielka Brytania
Licencjat z dziennikarstwa i nauk o mediach (kierunek)
- Prague, Czechy