Licencjat z administracji biznesowej: marketing i komunikacja
Anglo-American University
Klucz informacyjny
Lokalizacja kampusu
Prague, Czechy
Języki
Język angielski
Forma badania
W kampusie
Czas trwania
3 years
Tempo
Pełny etat
Czesne
EUR 10 500 / per year
Termin składania wniosków
Poproś o informacje
Najwcześniejsza data rozpoczęcia
Sep 2024
Wstęp
Informacje i zasoby dotyczące COVID-19
Licencjat z administracji biznesowej: marketing i komunikacja to program z podwójną akredytacją. Otrzymasz zarówno amerykańskie, jak i europejskie tytuły licencjata za jedną cenę. Koncentracja Marketing i Komunikacja podkreśla rolę komunikacji i marketingu w kontekście prowadzenia biznesu w XXI wieku.
Licencjat z administracji biznesowej: marketing i komunikacja to program z podwójną akredytacją. Otrzymasz zarówno amerykańskie, jak i europejskie tytuły licencjata za jedną cenę. Program jest prowadzony przez międzynarodowy wydział o najwyższych kwalifikacjach i doświadczeniu w świecie biznesu. Zobowiązujemy się do zindywidualizowanego modelu edukacji: wiosną 2020 r. średnia liczebność klasy na studiach licencjackich w biznesie wynosiła 18 uczniów!
Koncentracja Marketing i Komunikacja podkreśla rolę komunikacji i marketingu w kontekście prowadzenia biznesu w XXI wieku. Koncentruje się na rozwoju pisemnej i werbalnej komunikacji marketingowej. Studenci dowiedzą się, jak analizować zachowania kupujących, jakie są wyznaczniki budowania marki firmy oraz jak przeprowadzać analizy marketingowe. Koncentracja łączy wiedzę teoretyczną z praktycznymi doświadczeniami – studenci będą uczestniczyć w projektach komercyjnych i non-profit oraz spędzać czas pracując w firmie marketingowej.
Po ukończeniu wszystkich modułów studenci poznają rzemiosło międzynarodowego marketingu, planowania i komunikacji zarówno na platformach online, jak i offline.
Rekrutacja
Galeria
Program
Business Administration: Marketing and Communications to 3-letni program studiów. Aby ukończyć studia, studenci muszą zgromadzić 90 punktów w USA (180 punktów ECTS), kończąc 30 kursów.
Moduł edukacji ogólnej
- Skład I
- Kompozycja II
- Komputerowe Systemy Informacyjne
- Wstęp do myśli ekonomicznej
- Wprowadzenie do prawa
Jeden z następujących kursów:
- Wprowadzenie do polityki (Polityka I)
- Wprowadzenie do psychologii
- Wprowadzenie do socjologii
Jeden z następujących kursów:
- Historia świata I
- Historia świata II
- Historia Europy I
- Historia europejska II
- Badanie sztuki zachodniej
Główny moduł
- Matematyka biznesowa I
- Wprowadzenie do zarządzania
- Wprowadzenie do marketingu
- Statystyki biznesowe
- Rachunkowość finansowa
- Zaawansowane umiejętności komunikacyjne i prezentacyjne dla menedżerów globalnych
- Corporate Finance
- Planowanie strategiczne
Ponadto studenci są również zobowiązani do ukończenia modułu Thesis Seminar, Praktyka i Thesis.
Moduł koncentracji
- Komunikacja marketingowa
- Zachowanie kupującego
Oraz 2 kursy z następujących: Wprowadzenie do marketingu cyfrowego / Public Relations / Marketing międzynarodowy / Marketing bezpośredni / Marketing turystyczny / Marketing międzynarodowy w hotelarstwie.
Uwaga: koncentrację można otworzyć pod warunkiem, że zapisuje się co najmniej dwunastu uczniów.
Electives
Studenci mogą wybrać pięć kursów z listy kursów oferowanych przez dowolną szkołę AAU.
Po zaliczeniu wszystkich przedmiotów wymaganych i fakultatywnych studenci kończą studia przystępując do egzaminów dyplomowych: egzaminu państwowego z modułu kierunkowego, egzaminu państwowego z modułu koncentracyjnego oraz obrony pracy dyplomowej.
Wynik programu
Absolwenci studiów licencjackich z zakresu zarządzania biznesem: marketing i komunikacja mogą oczekiwać:
- Wykorzystaj technologie informacyjne, media i sieci społecznościowe, aby skutecznie angażować międzynarodowych odbiorców różnymi kanałami.
- Dowiedz się, jak zoptymalizować strategię komunikacji marketingowej, aby dostarczać ukierunkowane komunikaty rynkowe w firmie i mediach, korzystając z reklam, reakcji bezpośredniej, public relations i promocji sprzedaży.
- Twórz, projektuj, wdrażaj i oceniaj kampanię marketingową zarówno z perspektywy indywidualnej, jak i zarządzania.
- Dowiedz się, jak najskuteczniej komunikować się z interesariuszami, tj. Właścicielami, inwestorami, społecznościami i co najważniejsze z klientami.
- Rozpoznaj koncepcje kulturowe, socjologiczne, ekonomiczne i polityczne, w których wchodzą one w interakcję z komunikacją strategiczną i międzykulturową.
- Przeanalizuj konsekwencje finansowe działań marketingowych, aby upewnić się, że wartość klienta jest dostarczana po możliwie najniższych kosztach.
- Działaj jako profesjonaliści biznesowi, którzy są w stanie pracować w firmach zorientowanych na technologie i konsumentów oraz zarządzać rozwojem kariery własnej i innych osób.
- Komunikuj się profesjonalnie, zdecydowanie i strategicznie w mowie i piśmie w języku angielskim; nasi absolwenci potrafią identyfikować, analizować, opisywać, przedstawiać i omawiać złożone problemy i rozwiązania dla międzynarodowej publiczności.
Możliwości związane z karierą
Absolwenci AAU prosperują w środowiskach międzynarodowych i potrafią profesjonalnie komunikować się w języku angielskim z międzynarodową publicznością. Jako absolwent tego programu studiów będziesz dobrze przygotowany do kontynuowania studiów lub kontynuowania światowej kariery w takich obszarach, jak:
- Kierownik / menedżer ds. Reklamy
- Planowanie kont reklamowych
- Kierownik / kierownik ds. Komunikacji marketingowej
- Kierownik / kierownik ds. Konta promocji sprzedaży
- Asystent / kierownik / menedżer ds. Mediów społecznościowych
- Projektant UX [user experience]
- Kierownik / kierownik ds. Treści internetowych
- Analityk marketingowy
- Badacz rynku (kierownictwo / menedżer)
- Menedżer ds. Strategii marketingowej
- Menadżer kampanii
- Generator ołowiu
- Asystent marketingowy
- Dyrektor do spraw marketingu
- Marketing Manager (krajowy / międzynarodowy / globalny)
- Kierownik / kierownik ds. Obsługi klienta