BA (z wyróżnieniem) w reklamie cyfrowej
Asia Pacific University of Technology & Innovation (APU)
Klucz informacyjny
Lokalizacja kampusu
Kuala Lumpur, Malezja
Języki
Język angielski
Forma badania
W kampusie
Czas trwania
3 years
Tempo
Pełny etat
Czesne
USD 22 615 *
Termin składania wniosków
Poproś o informacje
Najwcześniejsza data rozpoczęcia
Poproś o informacje
* ogółem dla studentów z Malezji: 81 800 RM | łącznie dla studentów zagranicznych: 88 200 RM / 22 615 USD
Wstęp
APU-DMU program podwójnego stopnia
Studenci, którzy uczestniczą w programie studiów licencjackich, będą mieli możliwość APU -DMU Dual Degree Scheme. W ramach tego programu studenci otrzymają 2 dyplomy i transkrypcje po ukończeniu studiów: 1 na Uniwersytecie Azji i Pacyfiku ( APU ) w Malezji i 1 na Uniwersytecie De Montfort (DMU) w Wielkiej Brytanii.
Więcej niż dyplom z reklamy cyfrowej
APUBA (z wyróżnieniem) w stopniu reklamy cyfrowej ma na celu zapewnienie Ci przewagi dzięki najnowszym technologiom zgodnym z rewolucją przemysłową 4.0.
Rekrutacja
Program
Zarys programu
Ten program jest specjalnie zaprojektowany, aby zapewnić studentom z:
- Wiedza o reklamie cyfrowej i dyscyplina produkcyjna, poprzez zasady reklamy, planowanie konta i kreatywne aplikacje do produkcji.
- Aktualna teoria i zasady pozwalające na zastosowanie umiejętności w skutecznym opracowywaniu kampanii reklamowych wraz z jej wymaganymi zabezpieczeniami i pomiarem skuteczności.
- Umiejętności logiczne i analityczne w celu określenia głównych problemów wpływających na globalny przemysł reklamowy w zakresie planowania mediów, dystrybucji treści i strategii w rozważaniu wyniku końcowego dużego projektu reklamy cyfrowej.
Stopień naukowy 1
Studenci zdobędą podstawowe umiejętności w odniesieniu do praktyk Digital Advertising. Oferowane moduły wprowadzą studentów w obszary odnoszące się do kreatywnych umiejętności wymaganych w Digital Advertising. Aby rozwinąć zrozumienie studentów w zakresie praktyk Digital Advertising, moduły koncentrujące się na Marketing Fundamentals i Project Management będą rozwijać niezbędne umiejętności krytycznego myślenia.
Wspólne moduły
- Trendy i myślenie wizualne
- Motion Graphics
- Projekt kreatywny
- Zarządzanie projektem
- Ilustracja cyfrowa
Moduły specjalistyczne
- Wstęp do projektowania graficznego
- Zasady reklamy
- Brief klienta Koncepcja
- Podstawy marketingu, zachowania konsumenckie i praktyka twórcza
Stopień naukowy 2
Szerszy zakres umiejętności zostanie nauczony, w którym studenci uzyskają lepsze zrozumienie tradycyjnych obszarów Praktyki reklamowe, kultura i zarządzanie agencją. Studenci będą również zagłębiać się w praktyki tworzenia treści, aby dalej rozwijać umiejętności w kreatywnej produkcji dla Digital Advertising poprzez copywriting, film i planowanie mediów.
Wspólne moduły
- Od scenariusza do ekranu
- Cyfrowa produkcja filmowa
- Kreatywność i innowacyjność
- Kultura wizualna
Moduły specjalistyczne
- Reklama: Industry, Culture, and Practice
- Praktyka zawodowa: Zarządzanie klientem i agencją
- Strategia i zastosowanie marki
- Reklama: Planowanie i zakup mediów
- Reklama cyfrowa i eksperymentalna
- Copywriting i Creative Direction
Staż (16 tygodni)
Studenci podejmą krótki Staż / Szkolenie przemysłowe przez okres co najmniej 16 tygodni, aby przygotować je do płynnego przejścia z klasy do środowiska pracy.
Stopień naukowy 3
Studenci wykorzystają swoje wcześniejsze studia i doświadczenie przemysłowe, aby dowiedzieć się o strategicznych i globalnych perspektywach Digital Advertising, w celu uwięzienia ich jako liderów w tej dziedzinie. Większy nacisk zostanie położony na odpowiednie przyszłe zestawy umiejętności w obszarach Digital Advertising Analytics, a także Integrated Marketing Communications, aby umożliwić studentom pełne objęcie wymagań globalnego przemysłu Digital Advertising.
Wspólne moduły
- Raport z projektu badawczego
- Projekt wystawy
- Projektowanie przyszłości
Moduły specjalistyczne
- Zintegrowana komunikacja marketingowa
- Reklama cyfrowa: Indywidualny projekt zawodowy
- Analityka reklamy cyfrowej
- Digital Advertising: Zespołowy Projekt Zawodowy
Przedmioty obowiązkowe MQA*
- Stosunki etniczne (studenci M'sian)
- Islamski & Cywilizacja azjatycka (studenci M'sian)
- Studia malezyjskie (studenci zagraniczni)
- Język komunikacji malajskiej (studenci zagraniczni)
- Umiejętności komunikacji zawodowej w miejscu pracy
- Pracownik & Trendy zatrudnienia
- Co-Curriculum
(* Wszyscy studenci są zobowiązani do pomyślnego ukończenia tych modułów zgodnie z postanowieniami Malezyjskiej Agencji Kwalifikacyjnej).
Niezależnie od tego, czy chcesz pracować w zespole kreatywnym, być copywriterem, account plannerem czy brand managerem, zdobędziesz istotne praktyczne doświadczenie, które jest bardzo atrakcyjne dla przyszłych pracodawców.
Bachelor of Arts w Digital Advertising opiera się na 360° podejściu do kreatywnej i strategicznej reklamy dla cyfrowego ekosystemu. Program ten ma na celu:
- Poszerzenie zrozumienia i wiedzy na temat technologii reklamy cyfrowej, tworzenia koncepcji i kreatywnego myślenia w celu zwiększenia zdolności do zastosowania tej wiedzy w branżach.
- Zdobycie pogłębionej wiedzy na temat technologii reklamy cyfrowej w celu dalszego rozwoju kompetencji i umiejętności ich stosowania jako integralnej części programu.
Będziesz nauczany przez doświadczony zespół programowy i współpracujesz z wykładowcami stowarzyszonymi, którzy są obecnie dyrektorami kreatywnymi i praktykami agencji. Praktyki przemysłowe i wizyty w agencjach będą również dodane do twojego rozwoju. Dowiesz się, jak tworzyć kampanie reklamowe poprzez studiowanie kluczowych obszarów kreatywnego myślenia, strategii i planowania, a także generowania pomysłów, zintegrowanej komunikacji, reżyserii sztuki i copywritingu.
Opłata za program
Możliwości związane z karierą
Opcje kariery
- Kierownik ds. reklamy cyfrowej
- Twórca treści cyfrowych
- Komunikator marki
- Kierownik ds. marketingu
- Media Planner
- Account Manager
- Kierownik ds. mediów społecznościowych
- Projektant wizualny
- Copywriter
- Dyrektor Artystyczny