Licencjat (z wyróżnieniem) w technologii multimedialnej - specjalizacja VR/AR
Kuala Lumpur, Malezja
CZAS TRWANIA
3 Years
JĘZYKI
Język angielski
TEMPO
Pełny etat
TERMIN SKŁADANIA WNIOSKÓW
Termin składania wniosków
NAJWCZEŚNIEJSZA DATA ROZPOCZĘCIA
Jun 2024
CZESNE
USD 22 615 *
FORMACIE STUDIÓW
W kampusie
* ogółem dla studentów z Malezji: 87 000 RM | łącznie dla studentów zagranicznych: 88 200 RM / 22 615 USD
Wstęp
APU-DMU program podwójnego stopnia
Studenci, którzy uczestniczą w programie studiów licencjackich, będą mieli możliwość APU -DMU Dual Degree Scheme. W ramach tego programu studenci otrzymają 2 dyplomy i transkrypcje po ukończeniu studiów: 1 na Uniwersytecie Azji i Pacyfiku ( APU ) w Malezji i 1 na Uniwersytecie De Montfort (DMU) w Wielkiej Brytanii.
Więcej niż dyplom z informatyki
APUBSc (z wyróżnieniem) w technologii multimedialnej ze specjalizacją w zakresie VR/AR ma na celu zapewnienie Ci przewagi dzięki najnowszym technologiom zgodnym z rewolucją przemysłową 4.0.
Rekrutacja
Program
Zarys programu
Ten program jest specjalnie zaprojektowany, aby zapewnić studentom z:
- Dogłębna znajomość koncepcji, zasad i technologii multimedialnych.
- Wiedza i umiejętności niezbędne do pracy w branży multimedialnej jako autor, animator lub modelarz.
- Konkretne umiejętności wymagane do tworzenia modeli 3D i animacji, muzyki cyfrowej, wideo i podobnych aktywów twórczych.
Stopień naukowy 1
Studenci nauczą się podstawowych umiejętności wymaganych przez specjalistów technicznych w dziedzinie multimediów, a także podstawowego zrozumienia programowania i projektowania systemów. Niektóre specjalistyczne moduły zapewnią podstawową wiedzę na temat technik multimedialnych, takich jak grafika 3D, obrazy cyfrowe i inne. Moduły pomogą im również rozwinąć umiejętności osobiste i organizacyjne, a także pielęgnować kreatywność i innowacyjność. Z drugiej strony, ekscytujące podejście dostarczania treści multimedialnych w rzeczywistości wirtualnej i rozszerzonej rzeczywistości jest podkreślone we Wprowadzeniu do VRAR.
Wspólne moduły
- Analiza systemu & Projektowanie
- Programowanie w języku Python
- Koncepcje matematyczne dla informatyki
Moduły specjalistyczne
- Wprowadzenie do VR/AR
- Projektowanie i rozwój stron internetowych
- Technologia audiowizualna
- Wprowadzenie do grafiki & Podstawowe aplikacje 3D
- Cyfrowa produkcja obrazów
Moduły do wyboru (wybierz 2)
- Świadomość międzykulturowa i różnorodność kulturowa LUB Myślenie cyfrowe i innowacja
- Wprowadzenie do programowania obiektowego LUB Wprowadzenie do programowania wizualnego
Stopień naukowy 2
Szerszy zakres umiejętności, w którym uczniowie zdobędą lepsze zrozumienie szerokiego zakresu aplikacji multimedialnych poprzez komponenty, ramy, wytyczne i techniki w animacji, audio i wizualne. Będziemy dalej pielęgnować ich kreatywność i innowacyjność oraz samodzielne uczenie się, aby przygotować ich do pracy. Poza tym na tym poziomie wspomina się o znaczeniu praw autorskich do treści cyfrowych. Ponadto nurkujesz w kontekście wirtualnej rzeczywistości (VR) i rozszerzonej rzeczywistości (AR) z zasadami i technologią VR i AR stosowanymi teoretycznie i praktycznie na rynku i w projektach.
Wspólne moduły
- Programowanie do analizy danych
- Kreatywność & Innowacja
- Metody badawcze dla informatyki i technologii
Moduły specjalistyczne
- Aplikacje multimedialne
- Rozwój treści interaktywnych
- Podstawy modelowania komputerowego postaci 3D
- Cyfrowe audio i wideo
- Zasady projektowania VRAR
- Zaawansowana technologia wirtualnej rzeczywistości
- Własność intelektualna, etyka & Kwestie prawne
- Symulacja, wizualizacja i rzeczywistość wirtualna
Moduły do wyboru (wybierz 1)
- Aplikacje internetowe
- Interakcja człowiek-komputer
Staż (16 tygodni)
Studenci podejmą Staż/Praktykę Przemysłową przez okres minimum 16 tygodni, aby przygotować ich do płynnego przejścia z klasy do środowiska pracy.
Stopień naukowy 3
Studenci wykorzystają swoje wcześniejsze studia i doświadczenie przemysłowe, aby rozszerzyć swoją znajomość w dziedzinie technologii multimedialnych i udoskonalić swój rozwój osobisty i zawodowy. Studenci będą poruszać się dalej w technologii skryptów medialnych i bardziej zaawansowanego rozwoju i technik multimedialnych. Ponadto, jesteś zobowiązany do poznania i przeanalizowania percepcji i opinii użytkowników, na przykład czynnika społeczno-ekonomicznego, kultur i regionalnych rozważań w User Experience i HCI i Usability. W tym roku masz okazję rozwinąć akademickie i praktyczne aspekty swoich obszarów studiów poprzez projekt studencki. Dodatkowo ponownie wyposażysz się w oparciu o obszar studiów takich jak generowanie środowiska wirtualnego i nakładanie obrazów generowanych komputerowo na widok użytkownika w świecie rzeczywistym.
Wspólne moduły
- Zarządzanie innowacjami & Rozwój nowych produktów
- Zarządzanie projektem
Moduły specjalistyczne
- Stereoskopowy system wizyjny
- HCI i użyteczność
- Zaawansowane modelowanie i animacja postaci 3D
- Skryptowanie multimediów
- Projekt VRAR
- Doświadczenie użytkownika
- Badania w zakresie technologii multimedialnych
- Projekt technologii multimedialnej
Moduły do wyboru (wybierz 1)
- Multimedia mobilne i internetowe
- Dźwięk dla gier komputerowych
Przedmioty obowiązkowe MQA*
- Stosunki etniczne (studenci M'sian)
- Islamski & Cywilizacja azjatycka (studenci M'sian)
- Studia malezyjskie (studenci zagraniczni)
- Język komunikacji malajskiej (studenci zagraniczni)
- Umiejętności komunikacji zawodowej w miejscu pracy
- Pracownik & Trendy zatrudnienia
- Co-Curriculum
(* Wszyscy studenci są zobowiązani do pomyślnego ukończenia tych modułów zgodnie z postanowieniami Malezyjskiej Agencji Kwalifikacyjnej).
Uwaga: Specjalność pojawi się tylko w transkrypcji akademickiej.
Opłata za program
Możliwości związane z karierą
Opcje kariery
- Visual Developer
- Motion Graphic Designer
- Programista interfejsu użytkownika (VR)
- Twórca scenariuszy VR
- Inżynier ds. wideo VR
- Projektant multimediów (edycja wideo)
- Kierownik ds. grafiki i multimediów
- Interaktywny programista/twórczy programista multimedialny
- Programista treści dla rzeczywistości rozszerzonej (XR)
- Inżynier ds. zastosowań VR/AR
- VR/AR Web Developer
- Programiści Unity (VR/AR/MR)
Pierwsze w Azji studio XR z wbudowaną infrastrukturą rzeczywistości mieszanej i rozszerzonej
VRAR przyniósł wiele rozwiązań pośród pandemii COVID-19, aby współpraca mogła mieć miejsce. Dzięki możliwości zminimalizowania czasu szkolenia i umożliwienia zdalnej pomocy, oczekuje się, że te nowe trendy cyfrowe będą się jeszcze bardziej rozwijać wraz ze wzrostem zapotrzebowania na technologię na rynku.
Ten program autorstwa APU został zaprojektowany z myślą o szerokim spektrum technologii: VR, AR, Mixed Reality (MR) i Extended Reality (XR). W 2020 roku APU ustanowił Malezja's First XR Studio wśród uniwersytetów we współpracy z naszym partnerem przemysłowym - Ministry XR.