Bachelor of Science in Civil Engineering
AUM American University of Malta
Klucz informacyjny
Lokalizacja kampusu
Cospicua, Malta
Języki
Język angielski
Forma badania
W kampusie
Czas trwania
4 years
Tempo
Pełny etat
Czesne
EUR 2500 / per semester *
Termin składania wniosków
Poproś o informacje
Najwcześniejsza data rozpoczęcia
Poproś o informacje
* studenci zagraniczni na semestr; 1500 EUR - studenci UE na semestr; 1000 EUR - studenci maltańscy na semestr
Wstęp
Inżynierowie budowlani planują, projektują, wdrażają i zarządzają projektami budowy lub naprawy wszystkich aspektów infrastruktury, takich jak budynki, drogi i źródła zasilania. Są to podstawowe cechy potrzebne w każdym społeczeństwie.
Inżynierowie budowlani cieszą się zaufaniem społeczeństwa, ponieważ zapewniają rozwiązania, które są trwałe, odporne i poprawiają jakość życia. Organizują i zarządzają zasobami środowiskowymi i naturalnymi, są innowacyjnymi użytkownikami technologii, zarządzają ryzykiem i niepewnością oraz są liderami w dyskusjach i decyzjach dotyczących kształtowania polityki publicznej, środowiskowej i infrastrukturalnej. Przyszłe prace inżynierów budownictwa obejmą dostosowanie środowiska zbudowanego i infrastruktury do nowych materiałów inżynierii lądowej, pojazdów autonomicznych, zielonej infrastruktury i technologii.
Inżynierowie mogą specjalizować się w analizie fundamentów, kontroli budynków i konstrukcji, geodezji, geomatyce i planowaniu miejskim. Inżynierowie budowlani są zatrudniani przez firmy doradztwa inżynieryjnego na wszystkich szczeblach administracji, przez firmy budowlane oraz w wielu innych branżach lub mogą być samozatrudnieni.
Szczegóły programu
Przez pierwsze dwa lata studenci skupią się na ukończeniu uniwersyteckiego programu kształcenia ogólnego (42 punkty amerykańskie / 84 ECTS), który wprowadza pięć obszarów tematycznych: komunikacja, dane i literatura ilościowa, badania naukowe, sztuka i nauki humanistyczne oraz nauki społeczne. Na trzecim i czwartym roku studenci skoncentrują się na tematach związanych z ich specjalnością.
Dodatkowe wymagania wstępne dotyczące stopnia
- Certyfikat MATSEC z matematyki
- Matematyka na poziomie A2
- BBB na poziomie A
- GSCE: Nauka C.
- Co najmniej jeden inny przedmiot nauk ścisłych/technicznych (lub równoważne kwalifikacje) spośród następujących: elektronika, materiałoznawstwo, fizyka, biologia, chemia, geologia, informatyka, dalsza matematyka, mechanika, dynamika lub inżynieria ogólna.
Wyniki nauczania w programie
Cele i wskaźniki Programu Inżynierii Lądowej to:
- Biegłość techniczna: Opierając się na podstawowej wiedzy, absolwenci będą rozwijać umiejętności techniczne w ramach i między dyscyplinami inżynierii lądowej i / lub w ściśle powiązanych dziedzinach.
- Rozwój zawodowy: Absolwenci będą rozwijać i wykorzystywać swoje umiejętności uczenia się przez całe życie jako sposób na poprawę swoich umiejętności technicznych i nietechnicznych.
- Umiejętności zarządzania: Absolwenci będą rozwijać i doskonalić swoją wiedzę i umiejętności w zakresie zarządzania, komunikacji i etyki zawodowej.
Nauczanie i ocena
Dyscypliny inżynieryjne wymagają silnych umiejętności matematycznych. Oceny (egzaminy w klasie, prace domowe oraz projekty indywidualne i zespołowe) będą koncentrować się na tych umiejętnościach. Ogólnie oceny będą przydzielane na podstawie wyników uzyskanych na podstawie tych ocen.
Moduły będą nauczane w tradycyjnym modelu wykładowym i odwróconej klasie.
Model odwróconej klasy będzie stosowany przez około połowę zajęć programowych. Tutaj, przed przystąpieniem do zajęć, uczniowie obejrzą zestaw nagranych krótkich wykładów i rozwiążą quizy dotyczące tego materiału. Materiał wykładowy będzie zawierał materiały do różnych stylów uczenia się i wykorzysta możliwości wizualizacji łatwo dostępne w tym trybie.
Uczniowie będą następnie uczestniczyć w zajęciach prowadzonych przez instruktora na miejscu, który może wyjaśnić wątpliwości dotyczące materiału. Nacisk kładziony jest jednak na prowadzenie ćwiczeń w klasie, które będą zaspokajać potrzeby różnych uczniów poprzez ćwiczenia prowadzone przez uczniów (problemy, projekty projektowe, instrukcje dotyczące oprogramowania, dyskusje). Często sesje te odbywają się we wspólnym środowisku uczenia się, w którym uczniowie pracują w małych grupach.
Pozostała część zajęć będzie prowadzona w standardowym trybie wykładów w klasie z ćwiczeniami poza zajęciami, pracami domowymi i projektami. W tym trybie wykłady będą prowadzone w czasie zajęć.
Kursy laboratoryjne obejmują dwu- lub trzygodzinne sesje laboratoryjne, podczas których studenci wykonują zadania obejmujące praktyczne eksperymenty laboratoryjne i dodatkową analizę danych, indywidualnie lub w grupach. Laboratoria oceniane są na podstawie pisemnych raportów laboratoryjnych i/lub prezentacji ustnych.
Możliwości zawodowe
- Kierownik budowy w firmie budowlanej.
- Inżynier budownictwa lub inżynier budowlany dla firmy architektonicznej.
- Architekt krajobrazu dla projektu upiększania miast.
Zarys planu na 4 lata
1 rok
Semestr I
- ENG 1013 Skład angielski 1
- MAT 120 Rachunek I
- CHE 111 Wprowadzenie do chemii ogólnej (z laboratorium)
- JEGO 101 Historia Morza Śródziemnego
- ENR 102 Wprowadzenie do inżynierii i inż. Projekt
Semestr II
- POL 102 Skład angielski 2
- SOC 101 Wprowadzenie do socjologii
- BIO 101 Jedność Życia (z Laboratorium)
- MAT 130 Rachunek II
- PHY 111 Fizyka z Rachunkiem I (z laboratorium)
Rok 2
Semestr I
- ENR 212 Ekonomia inżynierska
- CIE 210 Grafika inżynierska
- CIE 214 Statyka
- Rachunek różniczkowy MAT 220 na wiele zmiennych
- PHY 240 Wstępna energia elektryczna i magnetyzm (z laboratorium)
- REL 101 lub ATH 101 lub PHI 101 Sztuka/Humanistyka GE
Semestr II
- MAT 105 Wprowadzenie do MATLAB1
- CIE 215 Mechanika materiałów
- COM 101 Wprowadzenie do komunikacji wielokulturowej
- CIE 310 Prawdopodobieństwo i statystyka dla inżynierii lądowej
- CIE 251 Pomiary podstawowe (z laboratorium)
- MAT 250 Równania różniczkowe
Rok 3
Semestr I
- REL 101 lub ATH 101 lub PHI 101 Sztuka/Humanistyka GE
- CIE 310 Komunikacja inżynierska
- Analiza numeryczna CIE 303 dla inżynierów budownictwa
- CIE 218 Mechanika płynów (z laboratorium)
- CIE 333 Elementarna analiza strukturalna
- ENR 211 Dynamika
Semestr II
- CIE 323 Inżynieria i projektowanie hydrauliczne
- CIE 334 Projektowanie konstrukcji stalowych
- CIE 335 Projektowanie konstrukcji w betonie
- CIE 343 Mechanika gruntu
- Laboratorium Badań Materiałowych CIE 389
- PIL 102 Etyka stosowana
Rok 4
Semestr I
- CIE 363 Inżynieria transportu i projektowanie nawierzchni
- CIE 381 Zarządzanie inżynierią budowlaną
- PSY 101 Wprowadzenie do psychologii
- Zagadnienia CIE 408A w praktyce inżynierii lądowej
- CIE 427 Zastosowania komputerowe w hydraulice
Semestr II
- CIE 408B Inżynieria lądowa Starszy projekt zwieńczenia
- CIE 440 Inżynieria fundamentów
- CIE 442 Poprawa gruntu
- CIE 463 Analiza przepływu ruchu i przepustowości
- CIE 482 Planowanie, harmonogramowanie i kontrola projektów budowlanych
Wynik programu
Cele i wskaźniki programu inżynierii lądowej są następujące:
- Biegłość techniczna: Opierając się na podstawowej wiedzy, absolwenci będą rozwijać umiejętności techniczne w ramach i między dyscyplinami inżynierii lądowej i / lub w ściśle powiązanych dziedzinach.
- Rozwój zawodowy: Absolwenci będą rozwijać i wykorzystywać swoje zdolności do uczenia się przez całe życie jako sposób na zwiększenie swoich umiejętności technicznych i nietechnicznych.
- Umiejętności zarządzania: Absolwenci będą rozwijać i doskonalić swoją wiedzę i umiejętności w zakresie zarządzania, komunikacji i etyki zawodowej.
Możliwości związane z karierą
- Kierownik budowy w firmie budowlanej.
- Inżynier budowlany lub konstrukcyjny w firmie architektonicznej.
- Architekt krajobrazu dla projektu upiększania miasta.
Program
Nauczanie & Ocena
Dyscypliny inżynieryjne wymagają silnych umiejętności matematycznych. Oceny (egzaminy w klasie, zadania domowe oraz projekty indywidualne i zespołowe) będą koncentrować się na tych umiejętnościach. Ogólnie rzecz biorąc, oceny będą przyznawane na podstawie wyników tych ocen.
Moduły będą prowadzone w formie tradycyjnego wykładu i odwróconej klasy.
Model odwróconej klasy zostanie zastosowany w około połowie zajęć w ramach programu. Tutaj, przed uczestnictwem w zajęciach, studenci obejrzą zestaw nagranych krótkich wykładów i wezmą udział w quizach dotyczących tego materiału. Materiały wykładowe będą zawierać materiały dla różnych stylów uczenia się i wykorzystywać możliwości wizualizacji łatwo dostępne w tym trybie.
Studenci będą następnie uczestniczyć w zajęciach prowadzonych przez instruktora na miejscu, który może wyjaśnić wątpliwości dotyczące materiału. Nacisk kładziony jest jednak na prowadzenie ćwiczeń w klasie, które zaspokoją potrzeby różnych uczniów poprzez ćwiczenia prowadzone przez uczniów (problemy, projekty projektowe, instrukcje dotyczące oprogramowania, dyskusje). Często sesje te odbywają się w środowisku współpracy, w którym uczniowie pracują w małych grupach.
Pozostała część zajęć będzie prowadzona w standardowym trybie wykładów z ćwiczeniami poza zajęciami, zadaniami domowymi i projektami. W tym trybie wykłady będą prowadzone podczas zajęć.
Kursy laboratoryjne obejmują dwu- lub trzygodzinne sesje laboratoryjne, podczas których studenci wykonują zadania obejmujące praktyczne eksperymenty laboratoryjne i dodatkową analizę danych indywidualnie lub w grupach. Laboratoria są oceniane na podstawie pisemnych raportów laboratoryjnych i/lub prezentacji ustnych.
Zarys 4-letniego planu studiów
Rok 1
Semestr I
- ENG 1013 Kompozycja angielska 1
- MAT 120 Calculus I
- CHE 111 Wprowadzenie do chemii ogólnej (z laboratorium)
- HIS 101 Historia basenu Morza Śródziemnego
- ENR 102 Wprowadzenie do inżynierii i inż. Projekt
Semestr II
- ENG 102 Kompozycja angielska 2
- SOC 101 Wprowadzenie do socjologii
- BIO 101 Jedność życia (z laboratorium)
- MAT 130 Calculus II
- PHY 111 Fizyka z rachunkiem różniczkowym I (z laboratorium)
Rok 2
Semestr I
- ENR 212 Ekonomia inżynieryjna
- CIE 210 Grafika inżynierska
- CIE 214 Statyka
- MAT 220 Rachunek różniczkowy
- PHY 240 Wstępna elektryczność i magnetyzm (z laboratorium)
- REL 101 lub ATH 101 lub PHI 101 Arts/Humanities GE
Semestr II
- MAT 105 Wprowadzenie do MATLAB1
- CIE 215 Mechanika materiałów
- COM 101 Wprowadzenie do komunikacji wielokulturowej
- CIE 310 Prawdopodobieństwo i statystyka w inżynierii lądowej i wodnej
- CIE 251 Geodezja elementarna (z laboratorium)
- MAT 250 Równania różniczkowe
Rok 3
Semestr I
- REL 101 lub ATH 101 lub PHI 101 Arts/Humanities GE
- CIE 310 Komunikacja inżynierska
- CIE 303 Analiza numeryczna dla inżynierów budownictwa
- CIE 218 Mechanika płynów (z laboratorium)
- CIE 333 Podstawowa analiza strukturalna
- ENR 211 Dynamika
Semestr II
- CIE 323 Inżynieria i projektowanie hydrauliczne
- CIE 334 Projektowanie konstrukcji stalowych
- CIE 335 Projektowanie konstrukcji betonowych
- CIE 343 Mechanika gruntów
- CIE 389 Laboratorium badań materiałowych
- PIL 102 Etyka stosowana
Rok 4
Semestr I
- CIE 363 Inżynieria transportu i projektowanie nawierzchni
- CIE 381 Zarządzanie inżynierią budowlaną
- PSY 101 Wprowadzenie do psychologii
- CIE 408A Zagadnienia w praktyce inżynierii lądowej i wodnej
- CIE 427 Aplikacje komputerowe w hydraulice
Semestr II
- CIE 408B Projekt inżynierii lądowej dla seniorów
- CIE 440 Inżynieria fundamentów
- CIE 442 Ulepszanie podłoża
- CIE 463 Analiza przepływu ruchu i przepustowości
- CIE 482 Planowanie, harmonogramowanie i kontrola projektów budowlanych
Rekrutacja
Opłata za program
Stypendia i Finansowanie
Stypendia oparte na trzech rodzajach: zasługi (wysokie wyniki w nauce), sportowiec lub potrzeby finansowe.