Licencjat z zarządzania biznesem ze specjalizacją w marketingu
La Tour-de-Peilz, Szwajcaria
CZAS TRWANIA
36 Months
JĘZYKI
Język angielski
TEMPO
Pełny etat
TERMIN SKŁADANIA WNIOSKÓW
Termin składania wniosków
NAJWCZEŚNIEJSZA DATA ROZPOCZĘCIA
Zapytaj o najwcześniejszą datę rozpoczęcia
CZESNE
CHF 9333 / per semester *
FORMACIE STUDIÓW
W kampusie
* w tym wspólne zakwaterowanie
Wstęp
Program Bachelor of Science in Business Administration (BSBA) zapewnia studentom praktyczne doświadczenie dzięki bliskim powiązaniom z branżą.
W AUS zdajemy sobie sprawę, że dzisiejsi liderzy biznesowi muszą nie tylko opanować twarde umiejętności potrzebne do podejmowania decyzji opartych na danych, ale także umiejętności miękkie potrzebne do uczynienia ich lepszymi współpracownikami. Aby rozwijać się w tej dziedzinie i naprawdę tworzyć wartość w organizacji, liderzy muszą zdobyć umiejętności zarządzania niezbędne do współpracy w całej organizacji.
Aby nadal zapewniać swoim studentom umiejętności i wiedzę niezbędne do rozwoju podczas czwartej rewolucji przemysłowej (4IR), American University in Switzerland (AUS) uruchamia nową inicjatywę, w ramach której jego studenci zostaną zapisani do programu Dual Degree ( DDP) z Tiffin University (TU) i absolwentem AUS i TU. Nowa inicjatywa rozpocznie się jesienią 2021 roku.
Studenci wezmą udział w kursach AUS i TU, aby ukończyć wymagane zajęcia. Kursy będą prowadzone w kampusie i zdalnie, z możliwością wymiany studentów na dowolny uniwersytet.
Kiedy student BSBA pomyślnie ukończy DDP, student ukończy, w wybranej przez siebie specjalności, tytuł Bachelor of Science in Business Administration (BSBA) z AUS i Bachelor of Business Administration (BBA) z TU.
Każdy kurs obejmuje teorię oraz rozwój umiejętności twardych i miękkich poprzez dwa eksperymentalne działania edukacyjne, takie jak:
- Symulacje
- Prezentacje - indywidualne i / lub grupowe
- Studium przypadku
- Projekty - indywidualne i / lub grupowe, takie jak:
- Plany biznesowe
- Projekty badawcze
- Plany marketingowe
- Plan zarządzania programem
- Opracowanie studium przypadku
Galeria
Rekrutacja
Program
Bachelor of Science in Business Administration (BSBA) to trzyletni program, podczas którego student musi uzyskać 135 godzin kredytowych | 180 Europejski system transferu punktów. Trzyletnia struktura programu obejmuje dziewięć semestrów akademickich, z trzema semestrami rocznie (jesień, zima i wiosna). Standardowy tok studiów w celu ukończenia programu BSBA w ciągu trzech lat wymaga ukończenia trzydziestu kursów podstawowych, w tym zwieńczenia, czternastu kursów specjalizacyjnych i dwóch kursów do wyboru.
Zapewnienie tych kursów fakultatywnych w określonym terminie będzie zależeć od dostępności; lista oferowanych kursów może zmieniać się z roku na rok.
Nadanie stopnia następuje dopiero po spełnieniu łącznie następujących warunków:
- Akademickie wymagania kredytowe - minimum 135 CH | 180 ECTS.
- Wymagania dotyczące wyników w nauce - minimalny łączny GPA 2.0.
- Projekt Capstone: biznesplan dostarczony w ostatnim roku.
- Wymagania dotyczące obecności i zamieszkania.
Studenci mają możliwość, jeśli to możliwe, współpracy z profesorami nad inicjatywami badawczymi i działaniami programowymi związanymi z ich specjalizacją w zakresie możliwości zarobkowania.
Przykłady kursów
- Arkusz kalkulacyjny i analiza danych
- Angażuj się i eksploruj
- Łączyć
- Uderzenie
- Wpływowe ePortfolio
- Strategia organizacyjna
- Zachowanie kupującego
- Komunikacja marketingowa
- Zarządzanie sprzedażą detaliczną
- Sprzedaż osobista
- Marketing biznesowy
- Marketing cyfrowy
- Badania marketingowe
- Globalny marketing
Struktura podwójnego stopnia
Aby otrzymać podwójne stopnie naukowe, studenci muszą pomyślnie ukończyć wymagane kursy AUS i TU. Programy nauczania są mieszanką kursów AUS i TU, zaprojektowanych tak, aby zapewnić studentom maksymalny kontakt z niezbędną wiedzą i umiejętnościami w przyszłym miejscu pracy, kładąc nacisk na krytyczne myślenie, rozwiązywanie problemów, technologie badawcze i multimodalne metody komunikacji.
Wszystkie programy TU są dostępne online z filmami, pokojami dyskusyjnymi, odczytami i innymi zadaniami. W większości uczniowie będą w tej samej klasie co studenci TU, umożliwiając w ten sposób interakcję. Studenci wezmą udział w kursach AUS i TU, aby ukończyć wymagane zajęcia. Kursy będą prowadzone w kampusie i zdalnie, z możliwością wymiany studentów na dowolną uczelnię.
Rankingi
Wynik programu
- Wybrany uczestnik BSBA będzie w stanie opisać i wykazać się zrozumieniem głównych pojęć w obszarach funkcjonalnych ogólnego zarządzania (takich jak rachunkowość, ekonomia, finanse i marketing).
- Wybrany uczestnik BSBA będzie w stanie opisać i wyjaśnić teorie, narzędzia i techniki (takie jak rachunek przepływów pieniężnych, segmentacja rynku i trwała przewaga konkurencyjna) stosowane do wewnętrznej i zewnętrznej analizy konkretnej sytuacji firmy lub środowiska branżowego.
- Wybrany uczestnik BSBA będzie mógł zastosować zdobytą wiedzę i narzędzia oraz organizować i interpretować wyniki w logicznie zintegrowany i wielofunkcyjny sposób, aby wspierać podejmowanie podstawowych decyzji biznesowych.
- Wybrany uczestnik BSBA będzie w stanie tworzyć i prezentować podstawowe ustne i pisemne komunikaty biznesowe w języku angielskim.
- Wybrany uczestnik BSBA będzie mógł rozwijać umiejętności uczenia się, które wspierają dalsze studia z dużym stopniem autonomii.
Możliwości związane z karierą
Aby firma odniosła sukces, oferowany przez nią produkt lub usługa musi być znana potencjalnym nabywcom. Marketing określa produkt, ustala strategię cenową, organizuje dystrybucję produktu i komunikuje się z członkami kanału i konsumentami. Dzisiejsi marketerzy starają się dowiedzieć, co motywuje zachowania kupujących, co tworzy wartość w umysłach ich klientów i jak tworzyć komunikaty, które sprawiają, że oferta ich firmy jest preferowanym produktem lub usługą.
Dzięki zajęciom, które koncentrują się na komunikacji marketingowej, zarządzaniu sprzedażą detaliczną, zachowaniach zakupowych konsumentów i nie tylko, nasi absolwenci odnoszą sukcesy we wszystkich dziedzinach marketingu - od reklamy i public relations po zarządzanie marką i e-commerce.
Głównym celem programu nauczania jest zarządzanie funkcjami marketingowymi, które zapewnia zintegrowane podejście do dyscypliny. Nacisk kładzie się na rozwój i wdrażanie strategii marketingowych oraz efektywne wykorzystanie marketingu mix.
Specjalizacja w marketingu umożliwia postęp w następujących karierach:
- Technologia marketingowa
- Kreatywny rozwój
- Metryki i analizy
- Wgląd w klienta
- Zarządzanie produktem