Bachelor in Digital Game Design
Istanbul, Turcja
CZAS TRWANIA
4 Years
JĘZYKI
Język angielski
TEMPO
Pełny etat
TERMIN SKŁADANIA WNIOSKÓW
Termin składania wniosków
NAJWCZEŚNIEJSZA DATA ROZPOCZĘCIA
Sep 2025
CZESNE
USD 8500 / per year *
FORMACIE STUDIÓW
W kampusie
* Czesne dla studentów zagranicznych (4 lata): 7 900 USD na osobę
Wstęp
Cyfrowy projekt gier
W dzisiejszych czasach, zwłaszcza w związku z rozwojem platform mobilnych i technologii internetowych, gry komputerowe stały się dość powszechne w naszym kraju, ponieważ są na całym świecie i przekształciły się w popularne media konsumowane przez szerokie masy bez różnicowania płci lub wieku. .
"Program studiów licencjackich w zakresie gier cyfrowych", który stanie się prekursorem w naszym kraju, a Stambuł w szczególności z podejściem łączącym różne dziedziny, takie jak sztuka, technologia i ekonomia pod dachem projektowania, ma na celu zapewnienie wykwalifikowanych zasobów ludzkich dla sektora i rozwijać kreatywne, innowacyjne projekty i zespoły, aby osiągnąć sukces zarówno lokalny, jak i globalny.
Program studiów licencjackich w zakresie gier cyfrowych ustanowiony na mocy Wydziału Komunikacji, z jego interdyscyplinarnym podejściem, nie tylko łączy dziedziny oprogramowania, sztuki i wzornictwa, ale oferuje interdyscyplinarne środowisko pracy w całej naszej uczelni oraz w szczególności w wydziałach inżynierii i edukacji. Studenci, którzy spotkają się w klasach fundacji w pierwszym roku studiów, podejmą pierwsze kroki w kierunku specjalizacji na drugim roku studiów, wybierając jedną z oprogramowania i pionów sztuki pod dachem projektu zgodnie z ich talentami. Ścieżki studenckie ponownie skrzyżują się na zajęciach projektowych, gdzie przekształcą się w zespoły gier i wyprodukują wspólnie z konsultantem naszej kadry akademickiej. Lokalne i międzynarodowe staże praktykowane przez system COOP w ramach naszej uczelni, która łączy studentów ze światem biznesu podczas ich życia studenckiego, a sektorowa sieć komunikacyjna BUG zwiększa doświadczenie uczniów i aktualizuje ich bazę wiedzy.
Poza Bahçeşehir University Game Lab (BUG) utworzonym w ramach Wydziału Komunikacji i Graduate Program Game Design (Master BUG) utworzonego w ramach Instytutu Nauk Społecznych, Europejskiego centrum aktywacji sceny gry BUG Berlin i studia produkcji gier Fundamenty BUG Pro bezpośrednio przyczyniają się do programu. Ten program, który tworzy znaczącą różnicę, pracując w integracji z centrum inkubacji rzeczywistości wirtualnej VR First BAU i Cryengine Academy, powstałymi we współpracy ze światowym gigantem gier Crytek, można uznać za pioniera w naszym kraju.
Podczas gdy studenci mogą korzystać z ciągle rosnących połączeń międzynarodowych, jak również z lokalnej i zagranicznej sektorowej sieci komunikacyjnej departamentu, mają także okazję spotkać się z inwestorami, stosując się do programów przyspieszających, takich jak Gamebootcamp İstanbul - inicjatywa StartersHub, ponownie wspierana przez nas.
Ten program, który oferuje wszystkie etapy produkcji gier, zarówno teoretyczne, jak i praktyczne, wszystkim, którzy marzą o zostaniu projektantem gier, zapewnia swoim uczniom możliwość osiągnięcia swoich celów w globalnym sektorze.