BSC technologii (z wyróżnieniem) mediów cyfrowych
Birmingham Institute of Fashion and Creative Arts
Klucz informacyjny
Wybierz lokalizację
Lokalizacja kampusu
Wuhan, Chiny
Języki
Język angielski, Chiński
Forma badania
W kampusie
Czas trwania
3 years
Tempo
Pełny etat
Czesne
Poproś o informacje
Termin składania wniosków
Poproś o informacje
Najwcześniejsza data rozpoczęcia
Poproś o informacje
Stypendia
Poznaj możliwości stypendialne, aby pomóc sfinansować swoje studia
Wstęp
Digital Media Arts
Nauczanie bramki
Cyfrowa technologia multimedialna, aby rozwijać umiejętności absolwentów różnych odpowiedzialności przekrojowym; przekazanie studentom niezbędnej wiedzy, aby mógł on projektowania, opracowywania treści multimedialnych i aplikacji.
- Aplikacji internetowych i Internet
- Animacja i modelowanie 3D
- Produkcja wideo
- Technologia mediów
Poprzez kształcenie zawodowe, absolwenci będą mieli wystarczającą wiedzę i umiejętności, aby wejść obejmują rozwój multimedialnych, tworzenie aplikacji internetowych, inżynier technologii modelowania 3D i multimediów, w tym pracy w wielu gałęziach przemysłu. Niektórzy studenci mogą również wybrać się do dalszych studiów.
Nauczanie Osiągnięcia
- Połączenie branży technologicznej, kreatywnych procesów przemysłowych i model biznesowy nauki, multimediów oraz stworzenie podstaw dla studentów do pracy w branży twórczej.
- Aby stworzyć możliwości dla studentów do zastosowania wiedzy technicznej, systemów oprogramowania i koncepcji projektowych do tworzenia wysoki poziom produktów multimedialnych.
- Korzystanie z różnych interaktywnych metod nauczania, aby poprawić komfort i satysfakcję z nauki.
- Studenci mogą być przekształcone, znajomość rynku i umiejętności, a do ich wykonywania elastycznych i efektywnych metod pracy, jak przemysł rozwija się bardzo szybko do zatrudnienia.
- Stanowi solidny fundament teoretyczny i praktyczny dla studentów przyszłego planowania kariery zawodowej i kształcenia ustawicznego. Spełniają odpowiednie wymagania certyfikacji zawodowych.
Nauczanie model
Wiedza i zrozumienie głównie formalnych wykładów, dyskusji klasy, zajęcia praktyczne i uzyskał szereg niezależnych działań w zakresie kształcenia. Które koncentrują się na samodzielnego uczenia się, rozwijanie samodzielnego uczenia się i myślenia, umiejętności uczniów. Niezależny proces uczenia się również wzajemnej oceny studenta. Case Nauczanie i teoretyczne scenariusze nauczania mogą wykonywać zdolności uczniów do analizy i rozwiązywania problemów. Zajęcia praktyczne oraz zajęcia laboratoryjne jak najwięcej w całej zawodowe i nauczanie korzystania z całej branży środowisko programistyczne, zapewniających możliwości zastosowania teorii do praktyki dla studentów.
Ocena modelu
Formy oceny, punkty wynik wydajności i punkty są dopisywane do wyników. Wiedza i umiejętności w postaci miejsc pracy, egzamin (open-book / zamknął książkę, powiadomienie / bez powiadamiania), Demos, pracę operacyjną, forach internetowych i przeznaczone do realizacji projektów.
Kierunek pracy
Profesjonalny mogą być podawane w nauczaniu i badaniach jednostek, w tym telewizji, cyfrowej wytwórnie filmowe, interaktywne firm rozrywkowych, agencji reklamowych, programów telewizyjnych i kolumn opakowań sektora, działu produkcji telewizji, filmu animowanego i firm produkcyjnych telewizyjnych oraz różnych innych agencji i innych jednostek. Oferty pracy obejmują: projektanci, projektowanie reklam, projektowanie, elektroniczny interaktywny film telewizyjny postprodukcji, szczególną syntezę efektów, projekt gry, sztuki i projektowanie stron internetowych WWW, projektowania graficznego i innych trenerów. Studentów studiujących za granicą, ponadto wyższe kwalifikacje poziomie.
O szkole
pytania
Podobne kursy
Hons. Bachelor of Arts in Communication Studies
- Hamilton, Kanada
Wyróżnienia licencjackie z mediów cyfrowych
- London, Wielka Brytania
- Online
Licencjat z międzynarodowych mediów graficznych i cyfrowych
- Ghent, Belgia