
Licencjat w dziedzinie nauk ścisłych (BSc) in
Licencjat z komunikacji marketingowej
CIS University Endicott International

Klucz informacyjny
Lokalizacja kampusu
Community of Madrid, Hiszpania
Języki
Język angielski
Forma badania
W kampusie
Czas trwania
4 years
Tempo
Pełny etat
Czesne
EUR 22 930 / per year *
Termin składania wniosków
Poproś o informacje
Najwcześniejsza data rozpoczęcia
Sep 2023
* mogą obowiązywać dodatkowe opłaty
Wstęp
W Bachelor of Science in Marketing Communication studia stacjonarne promują umiejętności pisania i krytycznego myślenia, a także wiedzę teoretyczną i stosowaną niezbędną do funkcjonowania w tej złożonej i wymagającej dziedzinie. Zajęcia obejmują nacisk na marketing w mediach tradycyjnych i społecznościowych, public relations i rozwój klienta. Studenci otrzymują podstawową wiedzę na temat branży oraz wpływu marketingu i komunikacji na jednostkę i społeczeństwo, zarówno lokalnie, jak i globalnie. Studenci są przygotowani na sukces, gdy przechodzą na trzytygodniowe i semestralne staże.
Amerykański system uniwersytecki
CIS University Endicott International
CIS University Endicott International oferuje programy, które łączą w sobie najlepsze cechy amerykańskiego modelu szkolnictwa wyższego, w którym studenci stają się aktywnymi uczestnikami rozwoju osobistego i zawodowego, jednocześnie zdobywając stopnie naukowe.
Znany ze swojego ducha przedsiębiorczości, system amerykański oferuje elastyczność i zachęca uczniów do zaangażowania i indywidualności. Rezultatem jest aktywny proces uczenia się, w którym praca i udział uczniów są wykorzystywane jako miary sukcesu.
W 1995 CIS University i Endicott College utworzyły partnerstwo, aby zaoferować studentom więcej możliwości edukacyjnych i zawodowych, aby poszerzyć swoje horyzonty. Studenci CIS University Endicott International otrzymują tytuł licencjata w Endicott College.
Akredytacja
Uniwersytet CIS jest upoważniony przez Wspólnotę Madrytu do funkcjonowania jako uniwersytet zagraniczny w Hiszpanii (numer BOCM 81, 6 kwietnia 1998 r. i numer BOCM 134, 7 czerwca 2019 r.).
Endicott College jest akredytowany przez New England Commission on Higher Education (NECHE).
Rekrutacja
Program
Program studiów
Wymagania programowe — licencjat (wszystkie cztery lata) Łączna liczba wymaganych punktów: 126
Ogólne wymagania edukacyjne (6 punktów)
- Krytyczne czytanie i pisanie I
- Krytyczne czytanie i pisanie II
Jednostka i społeczeństwo (3 kredyty)
- Psychologia
Problemy globalne (3 kredyty)
- Kurs Studiów Międzynarodowych
Perspektywy literackie (3 kredyty)
- Wprowadzenie do literatury
Wartości i rozumowanie etyczne (3 kredyty)
- Etyka
Świadomość estetyczna i twórcza ekspresja (3 kredyty)
- Sztuka wizualna i wartości kulturowe II
Rozumowanie ilościowe (3 kredyty)
- Jeden kurs matematyki
Nauka i technologia (3 kredyty)
- Kwestie ochrony środowiska
Kultury świata (3 kredyty)
- Jeden kurs kultury światowej
Darmowe przedmioty do wyboru (12 kredytów)
- Przemówienie
- Komputery
- Angielska komunikacja
- Nowa Europa
Wymagania komunikacyjne (21 kredytów)
- Podstawy biznesu I
- Marketing
- Media i kultura
- Podstawy reklamy
- Public Relations
- Media i kultura II
- Społeczne oddziaływanie mediów
- Wprowadzenie do grafiki komputerowej
- Komunikacja w biznesie
- Pisanie dla mediów
- Metody badań komunikacji
- Negocjacje biznesowe
- Pisanie promocyjne
- Strategiczne planowanie mediów
- Strategie praktyk semestralnych
- Media społecznościowe i marketing
- Etyka mediów
- Zachowań organizacyjnych
- Dynamika przywództwa
- Planowanie kampanii i obsługa klienta
- Tworzenie portfolio kreatywnego
- Zarządzanie sprzedażą
Projekt pracy dyplomowej (6 punktów)
- Praca dyplomowa I
- Praca dyplomowa II
Praktyka
- Staż I
- Strategie praktyk semestralnych
Galeria
Wynik programu
Po ukończeniu programu komunikacji marketingowej studenci będą:
- Rozwiń podstawową wiedzę na temat teorii i pojęć z zakresu komunikacji marketingowej.
- Przedstaw podstawowe wartości etyczne leżące u podstaw praktyk w produkcji mediów.
- Wykazać zrozumienie metod badawczych stosowanych w wielu dziedzinach objętych parasolem komunikacji.
- Przeanalizuj złożoność miejsca mediów w społeczeństwie i kulturze.
- Komunikuj się skutecznie w formie pisemnej w ramach konwencji obszaru komunikacji.
- Zademonstruj umiejętności krytycznej analizy potrzebne do konstruktywnego zaangażowania się w dyskurs intelektualny w ramach komunikacji.
- Zademonstruj zintegrowane umiejętności uczenia się, tworząc powiązania między nauką a życiem zawodowym w dyscyplinie.