Bachelor of Arts w komunikacji i mediach (CMS)
Clayton State University
Klucz informacyjny
Lokalizacja kampusu
Morrow, Stany Zjednoczone
Języki
Język angielski
Forma badania
W kampusie
Czas trwania
4 years
Tempo
Pełny etat
Czesne
USD 33 100 / per year *
Termin składania wniosków
Poproś o informacje
Najwcześniejsza data rozpoczęcia
Poproś o informacje
* Czesne: 169,33 za godzinę kredytu. Czesne poza stanem: 616,07 na godzinę kredytową. (Rok akademicki 2019-2020)
Stypendia
Poznaj możliwości stypendialne, aby pomóc sfinansować swoje studia
Wstęp
Bachelor of Arts w komunikacji i mediach (CMS)
Bachelor of Arts in Communication and Media Studies (CMS) kładzie nacisk na kształcenie w zakresie sztuk wyzwolonych: literatury, teatru, sztuki, filozofii i języków. Umiejętność dobrego pisania i mówienia, krytyczne myślenie o różnych mediach i sposobach komunikacji oraz rozpoznawania tekstów pisanych, wizualnych i multimedialnych - tego typu szeroko zakrojone, elastyczne umiejętności wzbogacają życie absolwentów. Ponadto te same umiejętności oferują absolwentom narzędzia, których potrzebują, aby rozwijać się w zawodach zrewolucjonizowanych przez szybko rozwijające się i cyfrowe technologie medialne.
- Czy angielski, sztuka lub teatr były twoją ulubioną lekcją w szkole średniej?
- Czy byłeś związany ze szkolną gazetą, rocznikiem lub klubem debatowym?
- Czy lubisz robić zdjęcia lub nagrywać filmy? Czy jesteś podekscytowany projektowaniem stron internetowych?
- Czy pasjonujesz się pisaniem, czytaniem lub filmami?
Jeśli tak, jesteś osobą, która może rozwijać się w naszym programie!
Przegląd branży
Gdzie są dziś absolwenci CMS Clayton State University ? Można je znaleźć w opowiadaniach dla New York Times i Sports Illustrated, pracujących dla Cox Media Group, zakładających własną firmę produkującą wideo, awansujących w lokalnych agencjach public relations, obsługujących lokalne społeczności w sektorach non-profit lub publicznych, lub uczęszczanie do szkoły wyższej.
Jako specjalista ds. Komunikacji i mediów możesz skończyć w telewizji, radiu, produkcji muzycznej, reklamie lub public relations; pisanie do gazety lub czasopisma; projektowanie kampanii marketingowych w mediach społecznościowych; prowadzenie warsztatów szkoleniowych; lub zarządzanie działami sprzedaży lub zasobów ludzkich.
Wyniki nauki
Absolwenci programu licencjackiego w dziedzinie komunikacji i mediów pokażą następujące cechy:
- Skuteczna komunikacja za pomocą wielu kanałów komunikacji;
- Prowadzenie pierwotnych i wtórnych badań nad produktami medialnymi i praktykami komunikacyjnymi;
- Krytyczna analiza wymiarów estetycznych i warstwowych znaczeń przeszłych i obecnych produktów komunikacyjnych i medialnych;
- Zrozumienie teoretycznych perspektyw komunikacji, mediów i kultury globalnej;
- Zastosuj estetykę mediów do produkcji pojazdów komunikacyjnych przy użyciu odpowiednich technologii; i,
- Wykazać zrozumienie teorii etycznych, standardów zawodowych i ograniczeń prawnych w środowiskach komunikacyjnych i medialnych.
Możliwości zawodowe
Specjalista ds. Komunikacji i Mediów przygotowuje studentów do kariery w jednych z najszybciej rozwijających się sektorów gospodarki lokalnej i krajowej.
Atlanta: miejsce dla specjalistów od komunikacji i mediów
- Dom dla największych pracodawców, takich jak Turner Broadcasting, Cumulus Media, Tyler Perry Studios, Coca-Cola, Home Depot, UPS i Delta
- Jedno z pięciu największych miast w USA do pracy w mediach (The Balance)
- Dziesiątki firm public relations w obszarze metra (Clutch)
- 80 stacji radiowych w zasięgu słuchu miasta (radio-Locator)
- Ponad 3200 etatów w 50 najlepszych firmach reklamowych i marketingowych w Atlancie (AJC)
- Ponad 150 studiów nagrań i 20 000 miejsc pracy w przemyśle muzycznym (GDEcD)
- Ponad 2000 firm związanych z produkcją filmową i telewizyjną (GDEcD)
Stężenia
Projektowanie i produkcja mediów
Specjaliści ds. Komunikacji potrzebują zróżnicowanego doświadczenia, w tym druku, fotografii, audio i wideo. Mogą projektować kampanię marketingową w mediach społecznościowych, tworzyć wideo lub podcast, tworzyć bloga, przeprojektować stronę internetową lub tworzyć ulotki promocyjne lub broszury.
Komunikacja organizacyjna i korporacyjna
Organizacje duże i małe, publiczne i prywatne potrzebują menedżerów, trenerów i specjalistów ds. Zasobów ludzkich, aby zapewnić skuteczną komunikację i sprawne działanie w organizacji, a także reklamodawców, sprzedawców i specjalistów ds. Public relations w celu komunikowania się z zewnętrznymi interesariuszami.
Rzecznictwo i sprawiedliwość społeczna
Specjaliści ds. Komunikacji są często wezwani do służby publicznej. Znajdziesz je w kościołach, grupach rzeczniczych, organizacjach non-profit i agencjach rządowych, gdzie analizują dyskurs publiczny na kontrowersyjne tematy, projektują kampanie przekonujące i służą jako skuteczni przedstawiciele społeczeństwa.
Informacje o stażu
Wszystkie kierunki komunikacji i studiów medialnych muszą ukończyć jeden staż i mieć możliwość ukończenia do trzech staży (za zgodą koordynatora wydziału). Podczas staży studenci wykonują co najmniej 150 godzin pracy dla firmy lub organizacji, otrzymując doświadczenie, szkolenie i opiekę mentorską od wykwalifikowanego przełożonego.
Uprawnienia studenta
- musi być komunikatem i mediami
- musi być w dobrej sytuacji akademickiej
- musi zdobyć co najmniej 30 godzin kredytowych
- musi ukończyć warunki wstępne
- COMM 3100 z minimalnym stopniem COR
- COMM 3300 z minimalną klasą CAND
- CMS 3101 z minimalnym stopniem C
- musi uzyskać zgodę koordynatora wydziału, profesor Susan McFarlane-Alvarez
Zatwierdzenie zostanie udzielone jedynie studentom, którzy zostali przyjęci na staż w zarejestrowanej firmie, organizacji non-profit lub agencji rządowej. Staż musi bezpośrednio dotyczyć obszaru studiów studenta i przyszłych celów zawodowych. Musi rozwinąć zestaw celów edukacyjnych uzgodnionych przez studenta i jego kierownika budowy.
English Language Requirements
Potwierdź swoją znajomość języka angielskiego testem języka angielskiego Duolingo! DET to wygodny, szybki i niedrogi test online z języka angielskiego akceptowany przez ponad 4000 uniwersytetów (takich jak ten) na całym świecie.
O szkole
pytania
Podobne kursy
Hons. Bachelor of Arts in Communication Studies
- Hamilton, Kanada
BS w komunikacji strategicznej
- Melbourne, Stany Zjednoczone
BA (z wyróżnieniem) Historia sztuki i kultura wizualna
- London, Wielka Brytania