Licencjat z projektowania interakcji
Code University of Applied Sciences Berlin
Klucz informacyjny
Lokalizacja kampusu
Berlin, Niemcy
Języki
Język angielski
Forma badania
W kampusie
Czas trwania
3 years
Tempo
Pełny etat
Czesne
EUR 32 768 *
Termin składania wniosków
Poproś o informacje
Najwcześniejsza data rozpoczęcia
Poproś o informacje
* miesięczna opłata wynosi 910,22 € przez 36 miesięcy
Stypendia
Poznaj możliwości stypendialne, aby pomóc sfinansować swoje studia
Wstęp
Ten program w ramach szybko zmieniającej się dyscypliny zabiera przyszłych projektantów w podróż, która bada wygląd, styl i zachowanie, aby tworzyć pozytywne doświadczenia dzięki technologii.Program Interaction Design Bachelor jest w całości prowadzony w języku angielskim.
Jednak projektowanie interakcji to nie tylko wybór estetyczny.Zamiast tego opiera się na zrozumieniu pragnień, potrzeb, motywacji, kontekstu, ograniczeń oraz czynników społecznych i psychologicznych użytkowników, aby zaprojektować doświadczenie użytkownika, w którym technologia odgrywa rolę.Projektując zachowanie systemu projektant interakcji ponosi odpowiedzialność za zadowolenie użytkownika z produktu lub usługi.
W zgodzie z pojawiającymi się spostrzeżeniami w tej dziedzinie, uwaga nie jest już skupiona na samym produkcie lub usłudze cyfrowej, ale na doświadczeniu zapośredniczonym przez technologię.Aspekty estetyki i formy mają kluczowe znaczenie dla każdego produktu cyfrowego, niezależnie od tego, czy interfejs jest cyfrowy czy fizyczny.
W CODE poznasz nowy sposób uczenia się
Najskuteczniejszym sposobem uczenia się nie jest bierne przyswajanie wybranych faktów i gotowych treści do odtworzenia na następnym egzaminie.
Zamiast tradycyjnego programu nauczania, tutaj w CODE przenieśliśmy się, aby zawsze dać Ci możliwość uczenia się w oparciu o interesujące praktyczne problemy.Informacje najlepiej zapamiętuje się, gdy są osadzone w kontekście praktycznego znaczenia.Właśnie tam pojawia się edukacja oparta na ciekawości, nauka oparta na projektach i oparta na wyzwaniach, która ma najlepsze oddźwięki.
W CODE rola profesorów jest inna.Profesorowie są po to, aby dzielić się swoją wiedzą, prowadzić Twój zespół przez ciekawe wyzwania, zapewniać mentoring i zachęcać do dążenia i kształtowania swojego profilu.Towarzyszą one Twojej podróży edukacyjnej w CODE, gdy ustalasz, jakim inżynierem oprogramowania chcesz zostać w swoim życiu zawodowym.W przeciwieństwie do innych tradycyjnych uniwersytetów cenimy interdyscyplinarne zrozumienie.Wszystkie trzy części cyfrowego rozwoju produktu (mianowicie projektanci interakcji, menedżerowie produktu i wy, inżynierowie oprogramowania) przecinają się podczas studiów, a nie tylko po ich życiu zawodowym.
Przecięcie z innymi programami studiów
W ramach interdyscyplinarnego doświadczenia edukacyjnego wiele modułów oferowanych przez wydziały Interaction Design i Product Management jest również zaliczanych do stopnia licencjata inżynierii oprogramowania.
Nasze zasady uczenia się
Nauka w CODE rozpoczyna się od semestru wprowadzającego, podczas którego wszyscy studenci pierwszego semestru zapoznają się z koncepcją uczenia się CODE, trzema programami studiów oraz naszym programem Nauka, Technologia i Społeczeństwo.Poniżej znajdziesz przegląd podstawowych zasad uczenia się w CODE.
Nauka w CODE opiera się na ciekawości
CODE chce, aby uczniowie podążali za własnymi zainteresowaniami i motywowali.CODE wspierać i prowadzić ich w nim.To sprawia, że rola nauczyciela jest bardziej reaktywna i skoncentrowana wokół pytania, jak najlepiej wspierać i ulepszać doświadczenie edukacyjne ucznia.
Nauka w CODE opiera się na praktyce
CODE nie zaczyna się od teorii i stosuje ją później.Od pierwszego dnia uczniowie mierzą się z praktycznymi problemami, które budzą ciekawość i ambicje – a następnie szukają teorii, której potrzebują, aby je rozwiązać.
CODE organizuje naukę wokół projektów
To właśnie sprawia, że nauka jest zarówno zorientowana na praktykę, jak i oparta na ciekawości.Projekty kładą nacisk na samostanowienie i samoorganizację nie tylko indywidualnie, ale także na poziomie grupy.Projekty umożliwiają również studentom kontakt z rzeczywistością od pierwszego dnia.
Uczenie się mierzy się poziomami kompetencji
Uczenie się nie jest mierzone stopniami czy frekwencją, ale poziomami kompetencji.CODE monitoruje i ocenia, do czego faktycznie są zdolni uczniowie pod względem nabytych umiejętności i kompetencji, a nie tego, gdzie się uczą lub ile czasu spędzili na nauce.
CODE nie wymyśla koła na nowo
CODE wykorzystuje istniejące najwyższej klasy zasoby edukacyjne (online) do standardowych treści nauczania.To uwalnia czas i zasoby dydaktyczne do interaktywnego nauczania, intensywnego mentoringu na poziomie indywidualnym i grupowym oraz warsztatów i wykładów skoncentrowanych na rzeczywistych potrzebach i wymaganiach uczniów.
Programy są interdyscyplinarne
CODE uważa, że trzy programy studiów w dużym stopniu się pokrywają i dlatego zachęca studentów do studiowania w sposób, który obejmuje więcej niż mały rdzeń ich dziedzin i do poznania perspektyw innych dyscyplin.
Rozwój osobisty to podstawa
Rozwój osobisty jest istotną częścią podejścia edukacyjnego CODE.Obowiązkowy program nauki, technologii i społeczeństwa umożliwia uczniom rozwijanie naukowego myślenia i umiejętności krytycznego osądu, podczas gdy seria warsztatów na temat umiejętności interpersonalnych wspiera pracę zespołową, przywództwo i umiejętności komunikacyjne naszych uczniów.
Nowy rodzaj uniwersytetu – podstawy teoretyczne
Koncepcja uczenia się CODE jest wyjątkowa i wiele jej szczegółów zostało ulepszonych od czasu, gdy zaczęliśmy w 2017 roku, szczególnie dzięki naszym uczniom, którzy ogromnie pomogli zrozumieć, co działa, a co nie, i dowiedzieć się, jak to ulepszyć.
Nauka problemowa
Nauczanie oparte na problemach zostało początkowo opracowane i wdrożone w latach 60. XX wieku.Wynalazcy wierzyli, że poznanie informacji to tylko pierwszy krok w nauce – prawdziwa kompetencja wynika z umiejętności zastosowania wiedzy i kontynuowania nauki.
Uczenie się problemowe ma wiele sprawdzonych zalet, takich jak zdobywanie wiedzy długoterminowej, nabieranie wiary we własne umiejętności, a także lepsze zrozumienie materiałów dydaktycznych, ponieważ od uczniów wymaga się zarówno zdobywania wiedzy, jak i jej stosowania.
Nauczanie oparte na projekcie
Nauczanie oparte na projektach jest bardzo podobne do uczenia się opartego na problemach.Pozwala jednak na większą swobodę i elastyczność.Podczas gdy uczenie się oparte na problemach ma bardziej kontrolowane warunki, ponieważ uczniowie borykają się z otwartymi problemami, które są oparte na predefiniowanych scenariuszach, uczenie się oparte na projektach jest szersze i może obejmować wiele, nie tak dobrze zdefiniowanych problemów.Wymaga pracy zespołowej, komunikacji i autorefleksji.
Nauka do mistrzostwa
Koncepcja ta zakłada, że większość uczniów może nauczyć się wszystkiego, mając wystarczającą ilość czasu i zasobów.Ta filozofia uczenia się krytykuje obecny system edukacyjny, w którym nauczyciele zaniedbują potencjał tych uczniów, którzy potrzebują dodatkowego wsparcia.Zamiast obwiniać ucznia, uczenie się mistrzowskie polega na nieodpowiednich zasobach edukacyjnych i niewystarczającym czasie poświęconym na opanowanie tematu.
W CODE każdy uczeń może odkryć swoje indywidualne podejście do skutecznego uczenia się.Wspierając ich różnorodne potrzeby, CODE ma nadzieję zmotywować ich do uczenia się przez całe życie, którzy nie boją się nieznanego i są otwarci na ciągłe doskonalenie.
Samodzielna nauka
Samokształcenie to koncepcja, w której uczniowie są odpowiedzialni za zdobywanie wiedzy i prowadzenie badań.Chociaż istnieją wskazówki od mentorów i wsparcie ze strony rówieśników i profesorów, sami uczniowie decydują, na czym chcą się skupić, na podstawie swoich zainteresowań i doświadczenia.Ma to wiele wspólnego z tak zwaną teorią uczenia się dorosłych.Ta teoria sugeruje, że dorośli uczniowie uczą się więcej i lepiej, gdy są inicjatorami nauki i kiedy uczą się tego, co ich pasjonuje.
Dodatkowo podkreśla znaczenie uczenia się rzeczy, które można zastosować do rzeczywistych problemów, co ponownie ma ścisły związek z uczeniem się opartym na problemach.Jednak samokształcenie to znacznie więcej niż samodzielna nauka.To sposób na ćwiczenie dyscypliny i determinacji w osiąganiu celów.
W CODE chcemy, aby uczniowie jak najlepiej wykorzystali swoją edukację i zostali uczniami przez całe życie.Dlatego pozwalamy każdemu uczniowi być projektantem swojej indywidualnej drogi edukacyjnej.To wcale nie jest łatwe zadanie.Właściwie to komplikuje sprawy, jeśli chodzi o tworzenie harmonogramów, ale biorąc pod uwagę wszystkie korzyści, jakie studenci mają z tego podejścia, wszystko jest tego warte.
Odwrócona klasa
Odwrócona klasa to koncepcja, którą bardzo lubimy w CODE.Uczniowie uczą się samodzielnie, korzystając z wyselekcjonowanych zasobów edukacyjnych i przygotowują pytania, na które odpowiadają z pomocą profesorów i kolegów z klasy.Stoi za nim idea, aby zamiast biernie uczyć się na wykładach, studenci sprawnie spędzali swój cenny czas z profesorami, załatwiając sprawy, w których faktycznie potrzebują pomocy.
Nauka peer-to-peer
Uczenie się peer-to-peer to kolejne podejście, które jest zalecane w CODE.Bardziej zaawansowani uczniowie pomagają początkującym.Takie podejście jest przydatne nie tylko dla ucznia prowadzącego korepetycje i ucznia, który potrzebuje pomocy, ale także do tworzenia wspierającej społeczności, w której każdy czuje się komfortowo, ucząc się i rozwijając.
Galeria
Rekrutacja
Opłata za program
O szkole
pytania
Podobne kursy
Licencjat z projektowania UX/UI
- Hamburg, Niemcy
- Potsdam, Niemcy
Bachelor of Fine Arts w zakresie projektowania gier i mediów interaktywnych
- Russellville, Stany Zjednoczone
BA (Hons) Interaction Design Arts
- London, Wielka Brytania