
Berlin, Niemcy
CZAS TRWANIA
6 Semesters
JĘZYKI
Niemiecki
TEMPO
Pełny etat
TERMIN SKŁADANIA WNIOSKÓW
Termin składania wniosków
NAJWCZEŚNIEJSZA DATA ROZPOCZĘCIA
Oct 2024
FORMACIE STUDIÓW
W kampusie
Stypendia
Poznaj możliwości stypendialne, aby pomóc sfinansować swoje studia
Wstęp
Program Communication Management kładzie nacisk na koncepcję i kreatywną realizację strategii komunikacyjnych i produkcji medialnych. Sektory komunikacji i mediów należą do najszybciej rozwijających się obszarów na świecie z dużym zapotrzebowaniem na wykwalifikowanych specjalistów.
Program licencjacki w zakresie zarządzania komunikacją uczy podstaw ekonomii, zarządzania projektami, fotografii i projektowania, zarządzania biznesem i komunikacji, badań rynku i mediów oraz marketingu społecznego. Ta podstawowa wiedza jest następnie stosowana i wzmacniana poprzez interdyscyplinarne projekty praktyczne.

W końcowej fazie kursu studenci mogą specjalizować się w projektowaniu mediów, psychologii komunikacji lub komunikacji marketingowej. Na zakończenie specjalizacji wszyscy studenci wspólnie realizują interdyscyplinarny cross-medialny projekt dla klienta branżowego. Program kończy się pracą licencjacką z danego przedmiotu.
Specjalizacje
Projektowanie mediów
Specjalizacja Media Design dotyczy interfejsu między estetycznym projektem a realizacją techniczną. We wszystkich obszarach mediów – drukowanych, cyfrowych lub wideo – projektowanie, układ i konceptualizacja odgrywają znaczącą rolę.
Na tej specjalności studenci mają styczność z całym spektrum projektowania mediów. Oprócz podstaw projektowania, kurs projektowania mediów uczy również fotografii i przetwarzania obrazu, układu i projektowania aplikacji online i offline, programowania i tworzenia baz danych, a także animacji 2D i 3D. Studenci są intensywnie przygotowywani do pracy zawodowej w agencjach multimedialnych, reklamowych, projektowych lub przygotowywani do zakładania własnych firm.
Psychologia komunikacji
Specjalizacja Psychologia komunikacji kładzie nacisk na analizę i projektowanie procesów komunikacyjnych w środowisku medialnym. Studenci opracowują koncepcje ustanowienia kultury korporacyjnej i zarządzania przedsiębiorstwem w odniesieniu do restrukturyzacji (zarządzanie zmianą). Analizują i minimalizują zakłócenia procesów operacyjnych i pracy w obszarze zasobów ludzkich, promując potencjał i optymalizując decyzje personalne.
Oprócz wiedzy ekonomicznej, medialno-praktycznej i marketingowej, specjalność ta uczy podstaw społecznych i medialno-psychologicznych. Ponadto studenci zdobywają dogłębną, zorientowaną na zastosowania wiedzę specjalistyczną z zakresu psychologii pracy i organizacji, mediacji biznesowych oraz psychologii rynku i reklamy.
Komunikacja marketingowa
Specjalizacja Komunikacja marketingowa uczy umiejętności komunikacyjnych i koncepcyjnych w obszarze wiedzy biznesowej i marketingowej. Studenci są intensywnie przygotowywani do pracy w działach komunikacji agencji, firm, partii politycznych i innych organizacji nastawionych na zysk i non-profit.
Studenci samodzielnie opracowują koncepcje komunikacji i marketingu oraz zdobywają podstawową wiedzę i kompetencje, które mogą zastosować w praktycznej komunikacji korporacyjnej. Poznają też dynamikę start-upów i biznesu społecznościowego. Moduły dotyczące zarządzania kampaniami, zarządzania przedsiębiorstwem, komunikacji powyżej i poniżej linii, zarządzania wydarzeniami i marketingu online umożliwiają im celowe kształtowanie przedsiębiorczej tożsamości korporacyjnej za pomocą odpowiednich kanałów medialnych.
O szkole
pytania
Podobne kursy
Licencjat z zarządzania komunikacją międzynarodową
- Ghent, Belgia
Zarządzanie mediami i komunikacją (BA)
- Berlin, Niemcy
Licencjat z zarządzania komunikacją
- Milan, Włochy