MasterPhDLawMBAHealthcareCoursesOnline
Keystone logo
Diploma University of Applied Sciences Bachelor of Arts
Diploma University of Applied Sciences

Bachelor of Arts

6 up to 7 Semesters

Niemiecki

Pełny etat, Niepełny etat

Termin składania wniosków

Zapytaj o najwcześniejszą datę rozpoczęcia

EUR 267 / per month *

Mieszany

* Kształcenie na odległość: 267,00 € / miesiąc

Stypendia

Poznaj możliwości stypendialne, aby pomóc sfinansować swoje studia
Czytaj więcej

Wstęp

Grafik-Design

Studia licencjackie alt = "Projektowanie graficzne jest przeznaczone jako kurs w niepełnym wymiarze godzin dla osób, które chciałyby wykorzystać swój talent twórczy w przyszłości i zainteresowane profesjonalnym wizualnym przygotowaniem informacji.

Standardowy okres studiów na kursie studiów alt = "Projekt graficzny to 7 semestrów na odległość i 6 semestrów na studiach stacjonarnych. Studium obecności jest obecnie oferowane w centrum studiów w Lipsku i Stein / Norymberga. Na odległość alt =" Projekt graficzny można wykonać na terenie całego kraju Lokalizacje DIPLOMA.

alt = "Studiuj projekt graficzny

Kurs studiów alt = "Projektowanie graficzne ze stopniem licencjata jest zaprojektowane zarówno w kształceniu na odległość, jak i w studiach bezpośrednich jako praktyczny kierunek studiów, który spełnia rzeczywiste wymagania agencji i oczekiwania studentów dotyczące ich pracy.

Kurs opiera się na dobrze ugruntowanym podstawowym szkoleniu projektowym, które zostało rozszerzone o ogólną wiedzę z zakresu administracji biznesowej i marketingu.

Obecnie wizualna reprezentacja informacji wpływa na wszystkie popularne media codziennego życia, w związku z czym projektowanie druku, mediów internetowych i aplikacji internetowych, a także aplikacji mobilnych i interaktywnych jest integralną częścią kursu. W głównym kursie jest wybór między głównymi obszarami komunikacji cyfrowej i komunikacji korporacyjnej.

Oprócz umiejętności i wiedzy projektowej uczniowie zdobywają umiejętności marketingowe i wiedzę biznesową.

Zawód alt = "grafik

Połączenie umiejętności projektowych z zarządzaniem przedsiębiorstwem i specjalistyczną wiedzą marketingową kwalifikuje absolwentów zarówno do stanowisk kierowniczych w branży projektowej i reklamowej, jak i do podjęcia pracy na własny rachunek. Po pomyślnym ukończeniu studiów licencjackich absolwenci mają również wiedzę na temat zaplecza naukowego swojej specjalizacji i są w stanie je przeanalizować i zastosować w praktyce zawodowej.

okres normalny

Kształcenie na odległość: 7 semestrów / 180 ECTS

Rzeczywisty okres studiów można przedłużyć bezpłatnie do 4 semestrów w standardowym okresie studiów.

Baseline

Z wystarczającą liczbą uczestników w semestrze zimowym (październik) i semestrze letnim (kwiecień).

akredytacja

Akredytacja programu studiów przez agencję akredytacyjną FIBAA.

czesne

Kształcenie na odległość: 267,00 € / miesiąc (ogółem 11 879,00 € plus jednorazowa opłata za egzamin w wysokości 665,00 €)

Formularz badania

Studia frekwencyjne lub kształcenie na odległość. Kurs kształcenia na odległość odbywa się na przemian z samodzielną nauką z książkami do nauki i całodniowymi seminariami sobotnimi (około 12 sobót w semestrze) w jednym z naszych licznych ośrodków studiów ogólnokrajowych lub online w „wirtualnej sali wykładowej” DIPLOMA Online Campus.

wymagania wstępne

Ogólne kwalifikacje wstępne do szkolnictwa wyższego, zaawansowane kwalifikacje techniczne do college'u, zdanie egzaminu magisterskiego lub udowodniony wybitny talent naukowy lub artystyczny (utalentowany egzamin uniwersytetu DIPLOMA na początku kursu).

Uniwersytet DIPLOMA chętnie udzieli dodatkowych informacji na temat specjalnych stopni naukowych na żądanie. Kandydaci, którzy nie spełniają powyższych wymagań, mogą początkowo wziąć udział w kursie jako audytorzy-goście, jeśli autoryzacja dostępu mieści się w granicach max. Osiągnięto 2 semestry.

W przypadku dyplomów zagranicznych należy sprawdzić równoważność przyjęcia. Jeśli chcesz, możemy sprawdzić dobrowolnie przesłane portfolio pod kątem artystycznych i profesjonalnych umiejętności projektowych i przekazać informacje zwrotne w pierwszym semestrze, aby zapewnić sukces akademicki.

sprawozdania

Bachelor of Arts (BA)

Absolwenci otrzymują tytuł licencjata i dyplom, a także suplement do dyplomu napisany w języku angielskim i transkrypcję zapisów, które identyfikują ich na arenie międzynarodowej jako naukowcy z tytułem licencjata.

aplikacje

Udany tytuł licencjata alt = "Projektowanie graficzne wystawia absolwentów na szeroki i interesujący obszar działalności. Alt =" Graficy znajdują zatrudnienie w najbardziej różnorodnych obszarach dóbr konsumpcyjnych, dóbr inwestycyjnych, marketingu, mediów, druku i Przemysł reklamowy. Kwalifikacje zawodowe dotyczą przede wszystkim kreatywnego obszaru pracy, ale także zarządzania agencjami reklamowymi lub firmami medialnymi. alt = "Projektanci graficzni mają możliwość szybkiego uchwycenia, analizy i abstrakcyjnego rozwiązania problemów, które nie należą do ich pierwotnego obszaru wiedzy. Z tego powodu często pełnią oni rolę konsultanta, zwykle konsultanta zewnętrznego.

Główne kierunki studiów

Aplikacje cyfrowe

Moduł cyfrowy aplikacji fokusowych w wysokości 20 ECTS kursu old = "projekt graficzny składa się z 3 kursów

  1. Projekt informacji / interfejsu
  2. Złożony projekt ekranu
  3. Projekt aplikacji cyfrowych

Celem badania modułu jest to, że uczniowie rozwiązują złożone problemy dotyczące projektowania interfejsu i podsumowują informacje w zrozumiały, szybko zrozumiały i łatwo dostępny sposób w aplikacjach cyfrowych, wykonują złożone zadania projektowe dla cyfrowych nośników informacji, biorąc pod uwagę najnowsze osiągnięcia oraz wiedzę i umiejętności naukowe i projektowe niezależnie w jednym zastosuj i pogłęb swój własny projekt.

Komunikacja korporacyjna - komunikacja korporacyjna

Moduł tematyczny Komunikacja korporacyjna - Komunikacja korporacyjna w wysokości 20 ECTS kursu old = "Projektowanie graficzne obejmuje następujące 3 wydarzenia:

  1. Komunikacja korporacyjna
  2. Projekt korporacyjny
  3. Zastosowany projekt komunikacji korporacyjnej

Celem badania modułu jest zrozumienie strategicznych decyzji w obszarze komunikacji korporacyjnej i wdrożenie ich koncepcyjnie i / lub doradczo w różnych obszarach, zaprojektowanie i wdrożenie złożonego projektu korporacyjnego dla różnych typów i rozmiarów firm i instytucji oraz niezależne rozwijanie wiedzy i umiejętności naukowych i projektowych zastosuj i pogłębiaj we własnym projekcie.

O szkole

pytania

Podobne kursy