MasterPhDLawMBAHealthcareCoursesOnline
Keystone logo
Diploma University of Applied Sciences Bachelor of Arts Tourism Management
Diploma University of Applied Sciences

Bachelor of Arts Tourism Management

7 Semesters

Niemiecki

Pełny etat, Niepełny etat

Termin składania wniosków

Oct 2023

Nauka na odległość, W kampusie

Stypendia

Poznaj możliwości stypendialne, aby pomóc sfinansować swoje studia
Czytaj więcej

Wstęp

45281_rsz_tourismus_eifelturm_0.jpg

Program studiów zarządzania turystyką to program studiów licencjackich koncentrujący się na kompetencjach w zakresie zarządzania, który zapewnia pierwsze kwalifikacje akademickie dla średniego i wyższego kierownictwa w międzynarodowej branży turystycznej. Dla profesjonalistów DIPLOMA oferuje program zarządzania turystyką jako kształcenie na odległość w dwóch wariantach: jako wirtualne nauczanie na odległość z wirtualnymi wykładami online i egzaminami w soboty w ogólnokrajowych centrach egzaminacyjnych lub alternatywnie jako studia w niepełnym wymiarze godzin z rzeczywistymi fazami frekwencji soboty w ośrodkach badawczych Kassel lub Monachium. Oprócz nauczania na odległość zarządzanie turystyką oferowane jest również jako studium obecności w pełnym wymiarze godzin na głównej stronie uczelni w Bad Sooden-Allendorf.

Zarządzanie turystyką jako kształcenie na odległość

Standardowy okres studiów wynosi 7 semestrów w ramach kursu na odległość i może zostać przedłużony o maksymalnie 4 semestry bez opłaty za naukę. W nauczaniu na odległość następuje zmiana między samokształceniem a programami studiów i całodniowymi seminariami w sobotę (około 12-14 sobót w semestrze) w jednym z naszych centrów studiów i egzaminów w Kassel lub Monachium online w „wirtualnej sali wykładowej” DIPLOMA Online Campus.

Poza kształceniem na odległość z etapami obecności twarzą w twarz, szczególnie elastyczne kształcenie online na odległość oferuje idealne warunki do studiów dodatkowych . Zgodnie z koncepcją „blended learning” będziesz studiować w małych grupach na żywo w wirtualnej sali wykładowej internetowej platformy edukacyjnej. Dzięki stabilnemu połączeniu z Internetem możesz u nas uczyć się z każdego miejsca!

Skup się na badaniach turystyki

Program zapewnia szerokie i zintegrowane zrozumienie ekonomii w ogóle, a zarządzanie turystyką w szczególności - jest to podstawowa treść programu studiów w różnych obszarach, takich jak miejsce docelowe i zarządzanie wydarzeniami, sport i turystyka zdrowotna lub zarządzanie podróżami służbowymi.

Celem jest uzyskanie krytycznego zrozumienia najważniejszych teorii, zasad i metod zarządzania turystyką i turystyką. Przekazywanie solidnej wiedzy i umiejętności w dziedzinie technologii informacyjnych , języków obcych (zarówno angielskiego, jak i hiszpańskiego lub chińskiego) oraz nabywanie kompetencji międzykulturowych stanowią uzupełnienie analizy koncepcji zrównoważonych podróży i mobilności w ramach tego kursu.

Na wczesnym etapie kompetencje kluczowe są szkolone, na przykład w formie kompetencji komunikacyjnych, które odgrywają ważną rolę w trakcie studiów i poza nimi. Doskonały współczynnik wsparcia dla małych grup oferuje idealne warunki do pracy aktywnej, refleksyjnej i samokrytycznej. W prezentacjach i dyskusjach studenci zdobywają doświadczenie na temat konsekwencji konkretnego wyglądu i zachowania, jak radzić sobie z konstruktywną krytyką i jak osiągnąć ukierunkowane na wyniki wyniki.

Kursy zorientowane projektowo zapewniają prawdziwe powiązania z przedsiębiorstwami gospodarczymi, społecznymi i kulturalnymi branży turystycznej. Liczne praktyczne projekty stanowią integralną część wykładów w specjalnej branży turystycznej, a także ogólnej administracji biznesowej i zarządzania biznesem, globalizacji, marketingu, prawa podróży, zarządzania projektami i czasem. Bazując na tych podstawach, uczniowie mogą wybrać jeden z trzech głównych obszarów studiów : „Zarządzanie destynacjami i zdarzeniami”, „Turystyka sportowa i zdrowotna” oraz „Zarządzanie podróżami służbowymi” .

Orientacja międzynarodowa i perspektywy zawodowe

Międzynarodowa orientacja programu jest szczególnie promowana przez globalnie zorientowane moduły, praktyczne projekty i wycieczki. W 14-tygodniowym stażu lub stażu , które studenci najczęściej kończą z firmami, instytucjami lub organizacjami pozarządowymi za granicą, zdobywają dalsze doświadczenie zawodowe.

Studia licencjackie przygotowują studentów do aktywności zawodowej w kierownictwie średniego szczebla lub jako młodsi menedżerowie w średnich firmach turystycznych, a także w wiodących na rynku i działających na całym świecie grupach turystycznych. Skutkuje to doskonałymi możliwościami kariery i szybkimi możliwościami promocji dla absolwentów na całym świecie . Na przykład z wyższymi funkcjami w zarządzie niższego i średniego w dziedzinach hotelarstwa, gastronomii, touroperatorów, portali internetowych, firm lotniczych i lotniskowych, firm promowych, firm autobusowych, linii wycieczkowych, brokerów wynajmu samochodów, organizacji turystycznych, agencji eventowych, partnerów targowych, operatorów sportowych, klinik zdrowia i Zarządzanie spa, turystyka zdrowotna i wellness oraz badania rynku.

Po pomyślnym ukończeniu studiów w zakresie zarządzania turystyką osiągnięto 180 punktów ECTS, co stanowi optymalny warunek wstępny do kolejnego programu magisterskiego, na przykład kolejnego magistra ekonomii i prawa w dziedzinie zarządzania głównego lub Weiterbildungsmaster MBA w DIPLOMIE.

okres normalny

Kształcenie na odległość: 7 semestrów / 180 ECTS

Rzeczywisty okres studiów można przedłużyć bezpłatnie do 4 semestrów w standardowym okresie studiów.

Baseline

Z wystarczającą liczbą uczestników w semestrze zimowym (październik) i semestrze letnim (kwiecień).

akredytacja

Akredytacja programu studiów przez agencję akredytacyjną FIBAA.

czesne

Kształcenie na odległość: 247,00 € / miesiąc (ogółem 11 039,00 €, w tym jednorazowa opłata za egzamin w wysokości 665,00 €)

Formularz badania

Nauczanie na odległość z wydarzeniami z wirtualną obecnością lub badanie obecności Kształcenie na odległość odbywa się w ramach zmiany między samokształceniem a książkami do nauki i całodniowymi seminariami online w soboty (około 12 sobót w semestrze). Badanie obecności odbywa się za pośrednictwem cotygodniowych wykładów, ćwiczeń i seminariów w miejscu uniwersyteckim.

wymagania wstępne

Fachhochschulreife, kwalifikacje uniwersyteckie, zdały egzamin magisterski lub zgodnie z rozporządzeniem o dostępie do szkolnictwa wyższego w kraju związkowym Hesja, tj. Ukończyły przynajmniej 400-godzinny kurs rozwoju zawodowego, szkołę techniczną lub akademię zawodową lub administracyjną albo egzamin końcowy w uznanym przez państwo zawodzie szkoleniowym, a następnie co najmniej 2 lata zatrudnienia i oddzielny egzamin wstępny na uniwersytet.

W celu uzyskania dalszych informacji na temat specjalnych kwalifikacji, prosimy o kontakt z DIPLOMA Hochschule. Wnioskodawcy, którzy nie spełniają wyżej wymienionych wymagań, mogą początkowo uczestniczyć w kursie jako audytorzy gościnni, jeśli autoryzacja dostępu mieści się w maksymalnym zakresie. Osiągnięto 2 semestry.

W przypadku stopni zagranicznych należy wykazać równoważność dopuszczenia.

sprawozdania

Bachelor of Arts (BA) - Absolwenci otrzymają tytuł licencjata i dyplom, a także suplement do dyplomu napisany w języku angielskim i „Transcript of Records”, który nagrodzi ich na arenie międzynarodowej jako naukowcy z tytułem licencjata identyfikacyjny.

Główne kierunki studiów

Zarządzanie celami i zdarzeniami

Specjalizacja „Zarządzanie destynacjami i zdarzeniami” uczy systemowego i międzynarodowego podejścia do zarządzania w międzynarodowym celu i zarządzaniu wydarzeniami. W tym równie interdyscyplinarnym podejściu do zarządzania na pierwszy plan wysuwają się procesy zmian specyficzne dla popytu i ich adaptacja w nowoczesnym (również zorientowanym na międzynarodową skalę) i zrównoważonym zarządzaniu destynacjami i zdarzeniami. Pokazuje bieżące zmiany i trendy w międzynarodowych destynacjach i zarządzaniu wydarzeniami.

Przedmiot kursu „Zarządzanie miejscami docelowymi i zdarzeniami” zawiera następujące treści:

zarządzania przeznaczenia

Określenie zarządzania destynacjami, podstaw i rozwoju

  • Charakterystyka, wymagania i kryteria oceny miejsc docelowych
  • Klasyfikacja i konieczność zarządzania miejscami docelowymi
  • fundusze turystyka
  • Organizacje turystyczne i ich formy
  • Rozwój i profilowanie miejsc docelowych

rodzaje przeznaczenia

  • Miejscowość turystyczna i region, kraj jako miejsce docelowe
  • Turystyka na obszarach chronionych, drogach wakacyjnych
  • Tymczasowe miejsca docelowe

Funkcje zarządzania miejscem docelowym

  • Planowanie i kontrola strategiczna
  • Środki w marketingu mix
  • Technologie informacyjne i komunikacyjne w zarządzaniu celami

Obszary przekrojowe w zarządzaniu miejscami docelowymi

  • Zarządzanie jakością produktów i usług
  • Zarządzanie ekologiczne
  • Zrównoważony rozwój w zarządzaniu miejscami docelowymi
  • Zmiany demograficzne i inne wpływy społeczno-gospodarcze
  • Edukacja obrazowa i certyfikaty

zarządzanie zdarzeniami

Rynek wydarzenie

  • Podstawowe pojęcia (wydarzenie, wydarzenie, motywacja itp.)
  • Rynek wydarzeń - struktura i aktorzy
  • Typologia i systematyzacja wydarzeń
  • Zmiany na rynku i trendy

event marketing

  • Strategiczny marketing wydarzeń / badania rynku i segmentacja rynku
  • Koncepcja i rozwój produktu
  • Polityka cenowa i budżetowanie; Sponsoring, Fund Raising, Merchandising, Yield Management
  • Controlling wydarzenie

Eventrecht

  • Umowy / Ubezpieczenia / Pozwolenia / Mustergemammstättenstätten-VO
  • Wybrane aspekty prawa podatkowego i znaków towarowych
  • Bezpieczeństwo i ochrona

Zarządzanie wybranymi typami zdarzeń

  • Konferencje, kongresy, targi i wystawy
  • Wydarzenia kulturalne i sportowe
  • Wydarzenia polityki

technologia wydarzenie

  • technologie informacyjne
  • Technologia konferencji, kongresów i mediów
  • Budowa wystawy i technologia (konfiguracje imprez, technologia oświetlenia, technologia efektów)

Studium przypadku (planowanie, przygotowanie, wdrożenie i kontynuacja konkretnego przykładu)

  • Planowanie i przygotowanie
  • Dramaturgia i środki inscenizacji / marketingu
  • Organizacja procesu / technologia
  • Kalkulacja kosztów / budżetowanie
  • Kontrola i kontrola sukcesu

Turystyka sportowa i zdrowotna

Specjalizacja „Sport i turystyka zdrowotna” uczy systemowego i międzynarodowego podejścia do zarządzania w międzynarodowej turystyce sportowej, wellness i zdrowotnej. W tym równie interdyscyplinarnym podejściu do zarządzania na pierwszy plan wysuwają się zorientowane na aktywność i zdrowie ekonomiczne, aw szczególności turystyka sportowa i zdrowotna, w przedsiębiorczym i prywatnym kontekście sportu (krajowego i międzynarodowego). Przedstawiono aktualne międzynarodowe wydarzenia na rynku turystyki aktywnej i przygodowej, a także turystykę i uzupełniający rynek turystyki zdrowotnej.

W specjalizacji „Sport i turystyka zdrowotna” naucza się następujących treści:

Sport i turystyka aktywna

  • Kształty i rynki, aktualne trendy
  • Usługodawca i partner do współpracy
  • Stowarzyszenia i organizacje
  • Klienci i odpowiadające im strategie marketingowe
  • Aspekty zrównoważonego rozwoju wybranych form turystyki sportowej

Turystyka przygodowa

  • Kształty i rynki
  • Rozwój historyczny i aktualne trendy
  • Dostawcy usług, oferty europejskie i międzynarodowe
  • Dygresja: turystyka górska i trekkingowa

turystyki zdrowotnej

  • Kształty i rynki
  • Usługodawca i partner do współpracy
  • Wellness, medyczne wellness i zapobieganie
  • Uzupełniające oferty zdrowotne
  • Turystyka zdrowotna w Niemczech, Europie i na całym świecie

Kurturystyka i zarządzanie spa

  • Leczenie, formy lecznicze, oferty uzdrowiskowe; Uzdrowiska w okresie przejściowym
  • Dostawcy usług i partnerzy w branży turystycznej
  • Naturalne środki i ich zastosowanie
  • Definicje i podstawy prawne
  • Łazienki i przewidywania
  • Stowarzyszenia i organizacje, marki i znaki jakości
  • Zarządzanie spa i marketing

Turystyka wellness i spa

  • Klasyfikacja wellness i spa w turystyce zdrowotnej
  • Rozwój międzynarodowego rynku wellness i spa
  • Międzynarodowe modele wellness i podstawowe oferty usług wellness; Medycyna komplementarna / alternatywne metody leczenia
  • Czynniki sukcesu zarządzania spa i wellness (strategia, ład korporacyjny, informacje i pozycjonowanie, orientacja na grupy docelowe, jakość, komunikacja i sprzedaż, rentowność)
  • Oferty wellness i spa w spa, hotelach, organizatorach wycieczek, statkach wycieczkowych, ośrodkach i obiektach klubowych

Zarządzanie podróżami służbowymi

Specjalizacja „Business Travel Management” uczy systemowego i międzynarodowego podejścia do zarządzania w sektorze międzynarodowych podróży służbowych. Podejście to koncentruje się na mobilności pracowników i towarów (informacji, produktów) firmy. Pokazuje bieżące zmiany i trendy na krajowym i międzynarodowym rynku podróży służbowych oraz koncepcje bardziej zrównoważonego rozwoju i cech międzykulturowych podróży służbowych.

W centrum zainteresowania „Business Travel Management” naucza się następujących treści:

Podróż służbowa jako produkt turystyczny

Rynek krajowy i wiodące międzynarodowe rynki podróży służbowych: dostawcy i klienci (Verband Dt. Reisemanagement - VDR itp.)

Ekonomiczne znaczenie podróży służbowych niemieckich firm na podstawie rocznej analizy VDR

Zarządzanie podróżami służbowymi

  • Business Travel Manager
  • Struktura kosztów (koszty bezpośrednie i pośrednie)
  • Podprocesy podróży służbowych (łańcuch usług)
  • Zarządzanie normatywne: polityka podróży
  • Zarządzanie strategiczne: zarządzanie zamówieniami
  • Zarządzanie operacyjne:
  • zarządzania jakością
  • Firmowe karty kredytowe
  • Koszty podróży
  • Raportowanie / Kontrola

Cechy międzykulturowe BTM

Bezpieczeństwo danych podczas podróży służbowych

O szkole

pytania

Podobne kursy

  • Licencjat z zarządzania turystyką i wydarzeniami
    • Il-Kalkara, Malta
  • Zarządzanie turystyką międzynarodową BA
    • Heide, Niemcy
  • Licencjat z przedsiębiorczości, turystyki i biznesu rekreacyjnego
    • Innsbruck, Austria