
Bachelor of Arts Tourism Management
CZAS TRWANIA
7 Semesters
JĘZYKI
Niemiecki
TEMPO
Pełny etat, Niepełny etat
TERMIN SKŁADANIA WNIOSKÓW
Termin składania wniosków
NAJWCZEŚNIEJSZA DATA ROZPOCZĘCIA
Oct 2023
FORMACIE STUDIÓW
Nauka na odległość, W kampusie
Stypendia
Poznaj możliwości stypendialne, aby pomóc sfinansować swoje studia
Wstęp

Program studiów zarządzania turystyką to program studiów licencjackich koncentrujący się na kompetencjach w zakresie zarządzania, który zapewnia pierwsze kwalifikacje akademickie dla średniego i wyższego kierownictwa w międzynarodowej branży turystycznej. Dla profesjonalistów DIPLOMA oferuje program zarządzania turystyką jako kształcenie na odległość w dwóch wariantach: jako wirtualne nauczanie na odległość z wirtualnymi wykładami online i egzaminami w soboty w ogólnokrajowych centrach egzaminacyjnych lub alternatywnie jako studia w niepełnym wymiarze godzin z rzeczywistymi fazami frekwencji soboty w ośrodkach badawczych Kassel lub Monachium. Oprócz nauczania na odległość zarządzanie turystyką oferowane jest również jako studium obecności w pełnym wymiarze godzin na głównej stronie uczelni w Bad Sooden-Allendorf.
Zarządzanie turystyką jako kształcenie na odległość
Standardowy okres studiów wynosi 7 semestrów w ramach kursu na odległość i może zostać przedłużony o maksymalnie 4 semestry bez opłaty za naukę. W nauczaniu na odległość następuje zmiana między samokształceniem a programami studiów i całodniowymi seminariami w sobotę (około 12-14 sobót w semestrze) w jednym z naszych centrów studiów i egzaminów w Kassel lub Monachium online w „wirtualnej sali wykładowej” DIPLOMA Online Campus.
Poza kształceniem na odległość z etapami obecności twarzą w twarz, szczególnie elastyczne kształcenie online na odległość oferuje idealne warunki do studiów dodatkowych . Zgodnie z koncepcją „blended learning” będziesz studiować w małych grupach na żywo w wirtualnej sali wykładowej internetowej platformy edukacyjnej. Dzięki stabilnemu połączeniu z Internetem możesz u nas uczyć się z każdego miejsca!
Skup się na badaniach turystyki
Program zapewnia szerokie i zintegrowane zrozumienie ekonomii w ogóle, a zarządzanie turystyką w szczególności - jest to podstawowa treść programu studiów w różnych obszarach, takich jak miejsce docelowe i zarządzanie wydarzeniami, sport i turystyka zdrowotna lub zarządzanie podróżami służbowymi.
Celem jest uzyskanie krytycznego zrozumienia najważniejszych teorii, zasad i metod zarządzania turystyką i turystyką. Przekazywanie solidnej wiedzy i umiejętności w dziedzinie technologii informacyjnych , języków obcych (zarówno angielskiego, jak i hiszpańskiego lub chińskiego) oraz nabywanie kompetencji międzykulturowych stanowią uzupełnienie analizy koncepcji zrównoważonych podróży i mobilności w ramach tego kursu.
Na wczesnym etapie kompetencje kluczowe są szkolone, na przykład w formie kompetencji komunikacyjnych, które odgrywają ważną rolę w trakcie studiów i poza nimi. Doskonały współczynnik wsparcia dla małych grup oferuje idealne warunki do pracy aktywnej, refleksyjnej i samokrytycznej. W prezentacjach i dyskusjach studenci zdobywają doświadczenie na temat konsekwencji konkretnego wyglądu i zachowania, jak radzić sobie z konstruktywną krytyką i jak osiągnąć ukierunkowane na wyniki wyniki.
Kursy zorientowane projektowo zapewniają prawdziwe powiązania z przedsiębiorstwami gospodarczymi, społecznymi i kulturalnymi branży turystycznej. Liczne praktyczne projekty stanowią integralną część wykładów w specjalnej branży turystycznej, a także ogólnej administracji biznesowej i zarządzania biznesem, globalizacji, marketingu, prawa podróży, zarządzania projektami i czasem. Bazując na tych podstawach, uczniowie mogą wybrać jeden z trzech głównych obszarów studiów : „Zarządzanie destynacjami i zdarzeniami”, „Turystyka sportowa i zdrowotna” oraz „Zarządzanie podróżami służbowymi” .
Orientacja międzynarodowa i perspektywy zawodowe
Międzynarodowa orientacja programu jest szczególnie promowana przez globalnie zorientowane moduły, praktyczne projekty i wycieczki. W 14-tygodniowym stażu lub stażu , które studenci najczęściej kończą z firmami, instytucjami lub organizacjami pozarządowymi za granicą, zdobywają dalsze doświadczenie zawodowe.
Studia licencjackie przygotowują studentów do aktywności zawodowej w kierownictwie średniego szczebla lub jako młodsi menedżerowie w średnich firmach turystycznych, a także w wiodących na rynku i działających na całym świecie grupach turystycznych. Skutkuje to doskonałymi możliwościami kariery i szybkimi możliwościami promocji dla absolwentów na całym świecie . Na przykład z wyższymi funkcjami w zarządzie niższego i średniego w dziedzinach hotelarstwa, gastronomii, touroperatorów, portali internetowych, firm lotniczych i lotniskowych, firm promowych, firm autobusowych, linii wycieczkowych, brokerów wynajmu samochodów, organizacji turystycznych, agencji eventowych, partnerów targowych, operatorów sportowych, klinik zdrowia i Zarządzanie spa, turystyka zdrowotna i wellness oraz badania rynku.
Po pomyślnym ukończeniu studiów w zakresie zarządzania turystyką osiągnięto 180 punktów ECTS, co stanowi optymalny warunek wstępny do kolejnego programu magisterskiego, na przykład kolejnego magistra ekonomii i prawa w dziedzinie zarządzania głównego lub Weiterbildungsmaster MBA w DIPLOMIE.
okres normalny
Kształcenie na odległość: 7 semestrów / 180 ECTS
Rzeczywisty okres studiów można przedłużyć bezpłatnie do 4 semestrów w standardowym okresie studiów.
Baseline
Z wystarczającą liczbą uczestników w semestrze zimowym (październik) i semestrze letnim (kwiecień).
akredytacja
Akredytacja programu studiów przez agencję akredytacyjną FIBAA.
czesne
Kształcenie na odległość: 247,00 € / miesiąc (ogółem 11 039,00 €, w tym jednorazowa opłata za egzamin w wysokości 665,00 €)
Formularz badania
Nauczanie na odległość z wydarzeniami z wirtualną obecnością lub badanie obecności Kształcenie na odległość odbywa się w ramach zmiany między samokształceniem a książkami do nauki i całodniowymi seminariami online w soboty (około 12 sobót w semestrze). Badanie obecności odbywa się za pośrednictwem cotygodniowych wykładów, ćwiczeń i seminariów w miejscu uniwersyteckim.
wymagania wstępne
Fachhochschulreife, kwalifikacje uniwersyteckie, zdały egzamin magisterski lub zgodnie z rozporządzeniem o dostępie do szkolnictwa wyższego w kraju związkowym Hesja, tj. Ukończyły przynajmniej 400-godzinny kurs rozwoju zawodowego, szkołę techniczną lub akademię zawodową lub administracyjną albo egzamin końcowy w uznanym przez państwo zawodzie szkoleniowym, a następnie co najmniej 2 lata zatrudnienia i oddzielny egzamin wstępny na uniwersytet.
W celu uzyskania dalszych informacji na temat specjalnych kwalifikacji, prosimy o kontakt z DIPLOMA Hochschule. Wnioskodawcy, którzy nie spełniają wyżej wymienionych wymagań, mogą początkowo uczestniczyć w kursie jako audytorzy gościnni, jeśli autoryzacja dostępu mieści się w maksymalnym zakresie. Osiągnięto 2 semestry.
W przypadku stopni zagranicznych należy wykazać równoważność dopuszczenia.
sprawozdania
Bachelor of Arts (BA) - Absolwenci otrzymają tytuł licencjata i dyplom, a także suplement do dyplomu napisany w języku angielskim i „Transcript of Records”, który nagrodzi ich na arenie międzynarodowej jako naukowcy z tytułem licencjata identyfikacyjny.
Główne kierunki studiów
Zarządzanie celami i zdarzeniami
Specjalizacja „Zarządzanie destynacjami i zdarzeniami” uczy systemowego i międzynarodowego podejścia do zarządzania w międzynarodowym celu i zarządzaniu wydarzeniami. W tym równie interdyscyplinarnym podejściu do zarządzania na pierwszy plan wysuwają się procesy zmian specyficzne dla popytu i ich adaptacja w nowoczesnym (również zorientowanym na międzynarodową skalę) i zrównoważonym zarządzaniu destynacjami i zdarzeniami. Pokazuje bieżące zmiany i trendy w międzynarodowych destynacjach i zarządzaniu wydarzeniami.
Przedmiot kursu „Zarządzanie miejscami docelowymi i zdarzeniami” zawiera następujące treści:
zarządzania przeznaczenia
Określenie zarządzania destynacjami, podstaw i rozwoju
- Charakterystyka, wymagania i kryteria oceny miejsc docelowych
- Klasyfikacja i konieczność zarządzania miejscami docelowymi
- fundusze turystyka
- Organizacje turystyczne i ich formy
- Rozwój i profilowanie miejsc docelowych
rodzaje przeznaczenia
- Miejscowość turystyczna i region, kraj jako miejsce docelowe
- Turystyka na obszarach chronionych, drogach wakacyjnych
- Tymczasowe miejsca docelowe
Funkcje zarządzania miejscem docelowym
- Planowanie i kontrola strategiczna
- Środki w marketingu mix
- Technologie informacyjne i komunikacyjne w zarządzaniu celami
Obszary przekrojowe w zarządzaniu miejscami docelowymi
- Zarządzanie jakością produktów i usług
- Zarządzanie ekologiczne
- Zrównoważony rozwój w zarządzaniu miejscami docelowymi
- Zmiany demograficzne i inne wpływy społeczno-gospodarcze
- Edukacja obrazowa i certyfikaty
zarządzanie zdarzeniami
Rynek wydarzenie
- Podstawowe pojęcia (wydarzenie, wydarzenie, motywacja itp.)
- Rynek wydarzeń - struktura i aktorzy
- Typologia i systematyzacja wydarzeń
- Zmiany na rynku i trendy
event marketing
- Strategiczny marketing wydarzeń / badania rynku i segmentacja rynku
- Koncepcja i rozwój produktu
- Polityka cenowa i budżetowanie; Sponsoring, Fund Raising, Merchandising, Yield Management
- Controlling wydarzenie
Eventrecht
- Umowy / Ubezpieczenia / Pozwolenia / Mustergemammstättenstätten-VO
- Wybrane aspekty prawa podatkowego i znaków towarowych
- Bezpieczeństwo i ochrona
Zarządzanie wybranymi typami zdarzeń
- Konferencje, kongresy, targi i wystawy
- Wydarzenia kulturalne i sportowe
- Wydarzenia polityki
technologia wydarzenie
- technologie informacyjne
- Technologia konferencji, kongresów i mediów
- Budowa wystawy i technologia (konfiguracje imprez, technologia oświetlenia, technologia efektów)
Studium przypadku (planowanie, przygotowanie, wdrożenie i kontynuacja konkretnego przykładu)
- Planowanie i przygotowanie
- Dramaturgia i środki inscenizacji / marketingu
- Organizacja procesu / technologia
- Kalkulacja kosztów / budżetowanie
- Kontrola i kontrola sukcesu
Turystyka sportowa i zdrowotna
Specjalizacja „Sport i turystyka zdrowotna” uczy systemowego i międzynarodowego podejścia do zarządzania w międzynarodowej turystyce sportowej, wellness i zdrowotnej. W tym równie interdyscyplinarnym podejściu do zarządzania na pierwszy plan wysuwają się zorientowane na aktywność i zdrowie ekonomiczne, aw szczególności turystyka sportowa i zdrowotna, w przedsiębiorczym i prywatnym kontekście sportu (krajowego i międzynarodowego). Przedstawiono aktualne międzynarodowe wydarzenia na rynku turystyki aktywnej i przygodowej, a także turystykę i uzupełniający rynek turystyki zdrowotnej.
W specjalizacji „Sport i turystyka zdrowotna” naucza się następujących treści:
Sport i turystyka aktywna
- Kształty i rynki, aktualne trendy
- Usługodawca i partner do współpracy
- Stowarzyszenia i organizacje
- Klienci i odpowiadające im strategie marketingowe
- Aspekty zrównoważonego rozwoju wybranych form turystyki sportowej
Turystyka przygodowa
- Kształty i rynki
- Rozwój historyczny i aktualne trendy
- Dostawcy usług, oferty europejskie i międzynarodowe
- Dygresja: turystyka górska i trekkingowa
turystyki zdrowotnej
- Kształty i rynki
- Usługodawca i partner do współpracy
- Wellness, medyczne wellness i zapobieganie
- Uzupełniające oferty zdrowotne
- Turystyka zdrowotna w Niemczech, Europie i na całym świecie
Kurturystyka i zarządzanie spa
- Leczenie, formy lecznicze, oferty uzdrowiskowe; Uzdrowiska w okresie przejściowym
- Dostawcy usług i partnerzy w branży turystycznej
- Naturalne środki i ich zastosowanie
- Definicje i podstawy prawne
- Łazienki i przewidywania
- Stowarzyszenia i organizacje, marki i znaki jakości
- Zarządzanie spa i marketing
Turystyka wellness i spa
- Klasyfikacja wellness i spa w turystyce zdrowotnej
- Rozwój międzynarodowego rynku wellness i spa
- Międzynarodowe modele wellness i podstawowe oferty usług wellness; Medycyna komplementarna / alternatywne metody leczenia
- Czynniki sukcesu zarządzania spa i wellness (strategia, ład korporacyjny, informacje i pozycjonowanie, orientacja na grupy docelowe, jakość, komunikacja i sprzedaż, rentowność)
- Oferty wellness i spa w spa, hotelach, organizatorach wycieczek, statkach wycieczkowych, ośrodkach i obiektach klubowych
Zarządzanie podróżami służbowymi
Specjalizacja „Business Travel Management” uczy systemowego i międzynarodowego podejścia do zarządzania w sektorze międzynarodowych podróży służbowych. Podejście to koncentruje się na mobilności pracowników i towarów (informacji, produktów) firmy. Pokazuje bieżące zmiany i trendy na krajowym i międzynarodowym rynku podróży służbowych oraz koncepcje bardziej zrównoważonego rozwoju i cech międzykulturowych podróży służbowych.
W centrum zainteresowania „Business Travel Management” naucza się następujących treści:
Podróż służbowa jako produkt turystyczny
Rynek krajowy i wiodące międzynarodowe rynki podróży służbowych: dostawcy i klienci (Verband Dt. Reisemanagement - VDR itp.)
Ekonomiczne znaczenie podróży służbowych niemieckich firm na podstawie rocznej analizy VDR
Zarządzanie podróżami służbowymi
- Business Travel Manager
- Struktura kosztów (koszty bezpośrednie i pośrednie)
- Podprocesy podróży służbowych (łańcuch usług)
- Zarządzanie normatywne: polityka podróży
- Zarządzanie strategiczne: zarządzanie zamówieniami
- Zarządzanie operacyjne:
- zarządzania jakością
- Firmowe karty kredytowe
- Koszty podróży
- Raportowanie / Kontrola
Cechy międzykulturowe BTM
Bezpieczeństwo danych podczas podróży służbowych
O szkole
pytania
Podobne kursy
Licencjat z zarządzania turystyką i wydarzeniami
- Il-Kalkara, Malta
Zarządzanie turystyką międzynarodową BA
- Heide, Niemcy
Licencjat z przedsiębiorczości, turystyki i biznesu rekreacyjnego
- Innsbruck, Austria