BSc (z wyróżnieniem) Technologie informatyczne i informacyjne
Mosta, Malta
CZAS TRWANIA
3 Years
JĘZYKI
Język angielski
TEMPO
Niepełny etat
TERMIN SKŁADANIA WNIOSKÓW
Termin składania wniosków
NAJWCZEŚNIEJSZA DATA ROZPOCZĘCIA
Oct 2024
CZESNE
EUR 12 500 *
FORMACIE STUDIÓW
W kampusie
* UE | ceny dla wnioskodawców spoza UE mogą się różnić
Wstęp
Opracowany przez wiodących specjalistów, nasz nowo zaktualizowany stopień licencjata z informatyki i technologii informacyjnych (doładowanie) (z wyróżnieniem) został zaprojektowany w oparciu o różnorodne, nowatorskie problemy, wydarzenia i rozwój cyfrowy.
Kurs pozwoli Ci pogłębić wiedzę i zrozumienie poprzez badania, studia przypadków i projekty oparte na praktycznych umiejętnościach. Koncentrując się głównie na etyce zawodowej i szeroko zakrojonym wpływie technologii komputerowych na społeczeństwo, program będzie wspierać uczniów w zdobywaniu kluczowych umiejętności, które leżą u podstaw obowiązków i odpowiedzialności współczesnych specjalistów w dziedzinie informatyki.
- Poziom EQF/MQF: Poziom 6
- Sposób dostawy: Tradycyjny
- Czas trwania kursu: 3 lata akademickie – niestacjonarne, 3 godziny, 2 razy w tygodniu
- Punkty ECTS: 360 punktów brytyjskich (równowartość 180 punktów ECTS)
- Program kwalifikuje się do programu Get Qualified
Galeria
Idealni studenci
Osoby, które chcą rozwijać się w sektorze komputerowym i informatycznym, takie jak:
- Inżynierowie wsparcia IT, inżynierowie sieci
- Administratorzy systemów i nauczyciele IT
- Specjaliści od sieci i bezpieczeństwa
- Twórcy stron internetowych i oprogramowania
Grupa docelowa:
- 16
Rekrutacja
Program
1 rok
Programowanie (7,5 punktów ECTS)
Jednostka ta wprowadza studentów w podstawowe pojęcia programowania poprzez wprowadzenie do algorytmów i charakterystyki paradygmatów programowania.
Wśród tematów zawartych w tej jednostce znajdują się: wprowadzenie do algorytmów, programowanie proceduralne, obiektowe i sterowane zdarzeniami, względy bezpieczeństwa, zintegrowane środowisko programistyczne i proces debugowania.
Po pomyślnym ukończeniu tego modułu studenci będą potrafili projektować i wdrażać algorytmy w wybranym języku w odpowiednim zintegrowanym środowisku programistycznym (IDE). To IDE będzie używane do opracowywania i śledzenia wszelkich problemów z kodem.
W rezultacie rozwiną umiejętności takie jak umiejętność komunikowania się, krytyczne myślenie, analiza, rozumowanie i interpretacja, które są kluczowe dla zdobycia zatrudnienia i rozwijania kompetencji akademickich.
Tworzenie sieci (7,5 punktów ECTS)
Celem tej jednostki jest zapewnienie studentom szerszej wiedzy ogólnej na temat podstaw sieci komputerowych, sposobu ich działania, protokołów, standardów, zagadnień bezpieczeństwa i prototypów związanych z szeregiem technologii sieciowych.
Uczestnicy zapoznają się z szeroką gamą sprzętu wraz z powiązanym oprogramowaniem, a także skonfigurują je i zainstalują, aby zdobyć wiedzę na temat systemów sieciowych. Zbadany zostanie szereg technologii sieciowych w celu dostarczenia podstawowej wiedzy na temat sieci lokalnych (LAN), sieci rozległych (WAN) i ich ewolucji w kierunku sieci wielkoskalowych, a także zbadane zostaną metodologie protokołów związane z sieciami danych IP .
Po pomyślnym ukończeniu tej jednostki studenci zdobędą wiedzę i umiejętności potrzebne do skutecznej instalacji, obsługi i rozwiązywania problemów w małych sieciach; oraz działanie sieci danych IP, routerów, technologii przełączania, technologii routingu IP, usług IP i podstawowego rozwiązywania problemów. Obsługując szereg jednostek w pakiecie Higher National, jednostka ta stanowi podstawę zasad sieci dla wszystkich i umożliwia studentom pracę w kierunku studiów w jednostkach dostawców, jeśli ma to zastosowanie.
Studenci będą rozwijać umiejętności, takie jak umiejętność komunikowania się, krytyczne myślenie, analiza, rozumowanie i interpretacja, które są kluczowe dla zdobycia zatrudnienia i rozwijania kompetencji akademickich.
Praktyka zawodowa (7,5 punktów ECTS)
Jednostka ta stanowi podstawę dobrych praktyk w różnych kontekstach. Umiejętność skutecznego komunikowania się przy użyciu różnych narzędzi i mediów zapewni, że zadania praktyczne, badawcze, projektowe, raportowe i prezentacyjne będą podejmowane profesjonalnie i zgodnie z różnymi konwencjami komunikacyjnymi. W życiu codziennym umiejętność krytycznego rozumowania i rozwiązywania problemów to umiejętności niezbędne, aby umożliwić rozwiązywanie zadań i ułatwić skuteczne podejmowanie decyzji.
Praca z innymi w środowisku grupowym w środowisku akademickim lub w miejscu pracy jest integralną częścią życia codziennego. Dlatego zrozumienie dynamiki zespołów pod kątem kultury, ról i obowiązków zapewni lepsze zrozumienie i świadomość znaczenia i wartości pracy zespołowej. Ciągły rozwój zawodowy, samodoskonalenie i praca nad różnymi celami to obszar, do którego w miejscu pracy zachęca się poprzez ramy oceny. Ponadto rozwój zawodowy rozciąga się na wyższe poziomy uczenia się i wymagana jest również potrzeba wykazania się skutecznymi umiejętnościami badawczymi i umiejętnościami raportowania akademickiego.
Wśród tematów zawartych w tej jednostce znajdują się: rozwój umiejętności komunikacyjnych i umiejętności komunikacyjnych; wykorzystanie danych jakościowych i ilościowych w celu wykazania analizy, rozumowania i krytycznego myślenia; oraz zadania wymagające integracji innych w ramach scenariusza zespołowego oraz planowania i rozwiązywania problemów.
Po pomyślnym ukończeniu tej jednostki studenci będą w stanie wykazać się umiejętnościami przywódczymi poprzez dynamikę pracy zespołowej, a poprzez refleksyjną praktykę będą w stanie ocenić wkład wniesiony jako indywidualny, a także innych. W rezultacie rozwiną umiejętności takie jak umiejętność komunikowania się, krytyczne myślenie, analiza, rozumowanie i interpretacja, które są kluczowe dla zdobycia zatrudnienia i rozwijania kompetencji akademickich.
Projektowanie i rozwój baz danych (7,5 punktów ECTS)
Celem tej jednostki jest umożliwienie studentom pogłębienia wiedzy na temat koncepcji i zagadnień związanych z projektowaniem i rozwojem baz danych, a także zapewnienie praktycznych umiejętności przełożenia tej wiedzy na projektowanie i tworzenie złożonych baz danych.
Tematy zawarte w tej jednostce obejmują badanie różnych narzędzi i technik projektowania; badanie różnych opcji oprogramowania rozwojowego; oraz rozważenie cech rozwojowych w pełni funkcjonalnego, solidnego rozwiązania obejmującego integralność danych, sprawdzanie poprawności danych, spójność danych, bezpieczeństwo danych i zaawansowane możliwości wykonywania zapytań do baz danych w wielu tabelach; odpowiednie interfejsy użytkownika dla baz danych i innych systemów połączonych zewnętrznie; tworzenie skomplikowanych raportów/dashboardów, testowanie systemu pod kątem wymagań użytkownika i systemu; oraz elementy pełnej dokumentacji systemu.
Po pomyślnym ukończeniu tego modułu studenci będą potrafili używać odpowiednich narzędzi do projektowania i rozwijania systemu relacyjnych baz danych dla istotnego problemu. Będą mogli przetestować system, aby upewnić się, że spełnia on wymagania użytkownika i systemu oraz w pełni udokumentować system, dostarczając dokumentację techniczną i użytkownika. Ze względów praktycznych ta jednostka obejmuje relacyjne bazy danych oraz powiązane narzędzia i techniki. Omówiony zostanie także krótki przegląd obiektowych baz danych.
Studenci będą rozwijać umiejętności, takie jak umiejętność komunikowania się, krytyczne myślenie, analiza, rozumowanie i interpretacja, które są kluczowe dla zdobycia zatrudnienia i rozwijania kompetencji akademickich.
Bezpieczeństwo (7,5 punktów ECTS)
Celem tej jednostki jest przekazanie studentom wiedzy na temat bezpieczeństwa, związanych z nim zagrożeń oraz wpływu naruszeń bezpieczeństwa na ciągłość działania. Studenci przeanalizują środki bezpieczeństwa obejmujące autoryzację dostępu, regulacje użytkowania, wdrażanie planów awaryjnych oraz opracowywanie zasad i procedur bezpieczeństwa.
Jednostka ta wprowadza studentów w tematykę wykrywania zagrożeń i słabych punktów w bezpieczeństwie fizycznym i informatycznym oraz w jaki sposób zarządzać ryzykami związanymi z bezpieczeństwem organizacji.
Wśród tematów zawartych w tej jednostce znajdują się zagadnienia związane z projektowaniem zabezpieczeń sieci i zagadnieniami operacyjnymi, w tym translacja adresów, strefa DMZ, VPN, zapory ogniowe, systemy antywirusowe i systemy wykrywania włamań. Uwzględniony zostanie dostęp zdalny, podobnie jak potrzeba częstych testów podatności na zagrożenia w ramach audytu zgodności organizacji i bezpieczeństwa.
Studenci będą rozwijać umiejętności, takie jak umiejętność komunikowania się, krytyczne myślenie, analiza, rozumowanie i interpretacja, które są kluczowe dla zdobycia zatrudnienia i rozwijania kompetencji akademickich.
Zarządzanie udanym projektem komputerowym (7,5 punktów ECTS)
Celem tej jednostki jest zaoferowanie studentom możliwości wykazania się umiejętnościami wymaganymi do zarządzania projektem i jego realizacji. Podejmą niezależne badania i dochodzenia w celu przeprowadzenia i wykonania projektu obliczeniowego, który spełnia odpowiednie cele i zadania.
Po pomyślnym ukończeniu tej jednostki studenci będą mieli pewność, że będą mogli angażować się w podejmowanie decyzji, rozwiązywanie problemów i działania badawcze, wykorzystując umiejętności zarządzania projektami. Będą posiadać podstawową wiedzę i umiejętności umożliwiające im badanie i analizowanie odpowiednich koncepcji informatycznych w kontekście związanym z pracą, określanie odpowiednich wyników, decyzji lub rozwiązań oraz przedstawianie dowodów różnym zainteresowanym stronom w akceptowalnym i zrozumiałym formacie.
Architektura systemów komputerowych (7,5 punktów ECTS)
Jednostka ta wprowadza studentów w podstawy architektury systemów komputerowych wraz ze zintegrowanymi komponentami sprzętowymi i programowymi oraz podsystemami, które umożliwiają wprowadzanie, przetwarzanie i wyprowadzanie danych. Jednostka dalej bada koncepcje systemów operacyjnych, zarządzania sprzętem i sieci komputerowych wraz z praktycznymi umiejętnościami niezbędnymi do diagnozowania, rozwiązywania problemów i konserwacji systemów komputerowych, biorąc pod uwagę bezpieczeństwo tych systemów.
Wśród tematów zawartych w tej jednostce znajdują się: procesory, pamięć, urządzenia wejściowe i wyjściowe, operacje ALU, wykonywanie programów, systemy operacyjne (w tym jądro, systemy plików, API i wywołania systemowe), zarządzanie sprzętem, instalacja, oprogramowanie sprzętowe, sterowniki urządzeń, sieciowe (w tym modele OSI i TCP/IP), gromadzenie błędów i informacji, diagnostyka usterek, bezpieczeństwo i rozwiązywanie problemów.
Po pomyślnym ukończeniu tej jednostki studenci będą potrafili wyjaśnić cel i rolę systemów operacyjnych, powiązania między podsystemami wbudowanymi w jednostkę centralną, podstawowe elementy sprzętu i oprogramowania związane z operacjami komputera oraz będą potrafili skonfigurować sprzęt i systemy potrzebne do utworzenia sieci komputerowej wraz z praktycznymi technikami diagnostyki i rozwiązywania problemów. W rezultacie rozwiną umiejętności takie jak umiejętność komunikowania się, krytyczne myślenie, analiza, rozumowanie i interpretacja, które są kluczowe dla zdobycia zatrudnienia i rozwijania kompetencji akademickich.
Projektowanie i tworzenie stron internetowych (7,5 punktów ECTS)
Jednostka ta zapoznaje studentów z podstawowymi usługami wymaganymi do hostowania, zarządzania i uzyskiwania dostępu do bezpiecznej witryny internetowej, przed wprowadzeniem i badaniem metod stosowanych przez projektantów i programistów w celu łączenia technologii zaplecza (po stronie serwera) z technologiami front-endu (po stronie klienta) ). Aby pomóc nowym projektantom w zaprojektowaniu i dostarczeniu witryny oferującej wyjątkowe doświadczenie użytkownika (UX) wspierane przez innowacyjny interfejs użytkownika (UI), w tej części omówiono także powody, wymagania, relacje, możliwości i cechy systemów, które będą używać i daje im możliwość poznania różnych narzędzi, technik i technologii zgodnie z zasadami „dobrego projektowania” w celu planowania, projektowania i recenzowania wielostronicowej witryny internetowej.
Wśród tematów zawartych w tej jednostce znajdują się: struktura domeny, systemy nazw domen, protokoły sieciowe, serwery baz danych, frameworki programistyczne, publikowanie stron internetowych, zarządzanie treścią, optymalizacja wyszukiwarek, przeglądarki internetowe, standardy HTML, CSS i wstępne przetwarzanie CSS (LESS, SASS), modele prezentacji, projektowanie responsywne, zintegrowane środowiska programistyczne, wymagania użytkownika, projektowanie interfejsu, doświadczenie użytkownika, branding, nawigacja, optymalizacja i walidacja.
Po pomyślnym ukończeniu tej jednostki studenci będą potrafili wyjaśnić technologie serwerowe i usługi zarządzania związane z hostingiem i zarządzaniem bezpiecznymi stronami internetowymi, kategoryzować technologie, narzędzia i oprogramowanie stron internetowych wykorzystywane do tworzenia stron internetowych, wykorzystywać technologie, narzędzia i techniki stron internetowych z zasady dobrego projektowania umożliwiające utworzenie wielostronicowej witryny internetowej oraz utworzenie i wykorzystanie planu testów w celu sprawdzenia wydajności i projektu wielostronicowej witryny internetowej.
W rezultacie rozwiną umiejętności takie jak umiejętność komunikowania się, krytyczne myślenie, analiza, rozumowanie i interpretacja, które są kluczowe dla zdobycia zatrudnienia i rozwijania kompetencji akademickich.
Rok 2
Projekt badawczy dotyczący informatyki (7,5 punktów ECTS)
Celem tej jednostki jest zaoferowanie studentom możliwości zaangażowania się w trwałe badania w określonej dziedzinie studiów. Jednostka umożliwia studentom wykazanie się zdolnością i umiejętnością zidentyfikowania tematu badawczego, opracowania celów, założeń i wyników badań oraz przedstawienia wyników takich badań zarówno w formie pisemnej, jak i ustnej. Jednostka zachęca również studentów do refleksji nad swoim zaangażowaniem w proces badawczy, podczas którego zalecenia dotyczące przyszłego rozwoju osobistego są kluczowymi punktami nauki.
Po pomyślnym ukończeniu tej jednostki studenci będą mieli pewność, że będą mogli zaangażować się w rozwiązywanie problemów i działania badawcze, które wchodzą w zakres funkcji menedżera.
Studenci będą posiadać podstawową wiedzę i umiejętności umożliwiające im badanie problemów i problemów w miejscu pracy, określanie odpowiednich rozwiązań i przedstawianie dowodów różnym zainteresowanym stronom w akceptowalnym i zrozumiałym formacie.
W rezultacie rozwiną umiejętności takie jak umiejętność komunikowania się, krytyczne myślenie, analiza, synteza, rozumowanie i interpretacja, które są kluczowe dla zdobycia zatrudnienia i rozwijania kompetencji akademickich.
Inteligencja biznesowa (7,5 punktów ECTS)
Jednostka ta zapoznaje studentów z szeregiem narzędzi, technik i technologii pozyskiwania danych i przetwarzania ich w znaczące informacje, które można wykorzystać do wspierania funkcji i procesów biznesowych.
W ramach tej jednostki studenci zbadają koncepcję przetwarzania biznesowego pod kątem przechwytywania, konwersji i generowania informacji. Studenci będą również zobowiązani do zdefiniowania narzędzi i technologii związanych z funkcjonalnością analityki biznesowej.
Aby wykazać zrozumienie danego problemu, wymagane jest również wykorzystanie narzędzi i technik analityki biznesowej. Na koniec od studentów oczekuje się oceny wpływu inteligencji biznesowej na skuteczne podejmowanie decyzji.
Po pomyślnym ukończeniu tej jednostki studenci będą w stanie docenić znaczenie analizy biznesowej w zakresie optymalizacji procesu decyzyjnego i wydajności. Eksplorując narzędzia, techniki i systemy wspierające analitykę biznesową, studenci będą mieli świadomość roli i wkładu tych technologii i metodologii oraz ich znaczenia dla organizacji.
W rezultacie uczniowie rozwiną umiejętności, takie jak umiejętność komunikowania się, krytyczne myślenie, analiza, rozumowanie i interpretacja, które są kluczowe dla zdobycia zatrudnienia i rozwijania kompetencji akademickich.
Bezpieczeństwo sieci (7,5 punktów ECTS)
Jednostka ta wprowadza studentów w podstawowe zasady praktyk związanych z bezpieczeństwem sieci. Ponieważ administracja i zarządzanie systemami to ważne zadania w codziennym funkcjonowaniu i bezpieczeństwie systemów informatycznych, złe lub niewłaściwe praktyki mogą prowadzić do utraty danych, ich integralności, zmniejszenia wydajności, naruszeń bezpieczeństwa lub całkowitej awarii systemu. Konieczne jest specjalne planowanie i zapewnienie stałego wsparcia systemów i sieci, które stanowią znaczną część budżetu IT. W związku z powszechnym wykorzystaniem komputerów i Internetu przez klientów biznesowych i konsumentów domowych, temat bezpieczeństwa w dalszym ciągu budzi poważne obawy.
Wśród tematów zawartych w tej jednostce znajdują się: historyczne zasady bezpieczeństwa sieci (NS) i powiązane aspekty, takie jak zapory ogniowe, routery, przełączniki, MD5, SSL, VPN, AES, SHA-1/2, RSA, DES, 3DES; różne rodzaje kryptografii klucza publicznego i prywatnego, takie jak szyfr Cezara, IPSec; rodzaje ataków, które można przeprowadzić w sieci i metody zapobiegania takim atakom, takie jak Man-In-the-Middle (podsłuch), Denial of Service (DoS), Distributed Denial of Service (DDoS) (ping); Urząd certyfikacji (CA); Aspekty bezpieczeństwa „chmury” i powiązane środki zaradcze, takie jak chmura publiczna, chmura prywatna, chmura hybrydowa, chmura społecznościowa, platforma jako usługa (PaaS), infrastruktura jako usługa (IaaS), phishing, spoofing, Atak DNS, wtrysk SQL, fałszowanie/kontrola adresu MAC. Zapory sieciowe i inne bramy mogą być wykorzystywane jako narzędzia do wykrywania i zapobiegania włamaniom, ponieważ mogą być umieszczone na obrzeżach sieci w celu zapewnienia bezpieczeństwa.
Po pomyślnym ukończeniu tej jednostki uczestnicy kursu będą mogli z pewnością omówić kilka typów środków bezpieczeństwa sieci, a także powiązane protokoły, typy kryptograficzne i ustawienia konfiguracyjne środowisk zabezpieczeń sieciowych. Na koniec uczestnicy kursu będą mogli przetestować bezpieczeństwo danej sieci, aby zidentyfikować i naprawić luki.
W rezultacie rozwiną umiejętności takie jak umiejętność komunikowania się, krytyczne myślenie, analiza, rozumowanie i interpretacja, które są kluczowe dla zdobycia zatrudnienia i rozwijania kompetencji akademickich.
Przetwarzanie w chmurze (7,5 punktów ECTS)
Celem tej jednostki jest rozwinięcie zrozumienia podstawowej koncepcji przetwarzania w chmurze, segmentów chmury i modeli wdrażania chmury, potrzeby przetwarzania w chmurze, zrozumienia zagadnień związanych z zarządzaniem architekturą usług w chmurze oraz rozwinięcie krytycznej świadomości w zakresie przetwarzania w chmurze projektowanie.
Tematy zawarte w jednostce to paradygmaty sieci, podstawy przetwarzania w chmurze, architektura przetwarzania w chmurze, modele wdrażania, modele usług, bezpieczeństwo, czynniki technologiczne i dostawcy usług w chmurze.
Po pomyślnym ukończeniu tej jednostki studenci zrozumieją koncepcję, architekturę i usługi przetwarzania w chmurze oraz zdobędą praktyczne doświadczenie w konfigurowaniu usług w chmurze od głównych dostawców, takich jak ECM, Google, Amazon, Microsoft, IBM itp. oraz wdrożenie prostej platformy chmurowej z wykorzystaniem oprogramowania open source z odpowiednią platformą sieciową.
W rezultacie uczniowie rozwiną umiejętności, takie jak umiejętność komunikowania się, krytyczne myślenie, analiza, rozumowanie i interpretacja, które są kluczowe dla zdobycia zatrudnienia i rozwijania kompetencji akademickich.
Zaawansowane programowanie (7,5 punktów ECTS)
Celem tej jednostki jest zapoznanie studentów z tymi funkcjami i ich najlepszymi praktykami, aby zapewnić zgodność ich kodu ze standardami branżowymi.
Wśród tematów zawartych w tej jednostce znajdują się: programowanie obiektowe; polimorfizm, enkapsulacja, agregacja/asocjacja klas, konstruktory/destruktory, dziedziczenie, klasy abstrakcyjne, interfejsy, kontenery, typy generyczne, wprowadzenie do wzorców projektowych i Unified Modeling Language (UML).
Po pomyślnym ukończeniu tego modułu studenci będą potrafili pisać kod w sposób obiektowy, korzystając w razie potrzeby ze wzorców projektowych, a także modelować strukturę kodu na diagramach klas UML. W rezultacie rozwiną umiejętności takie jak umiejętność komunikowania się, krytyczne myślenie, analiza, rozumowanie i interpretacja, które są kluczowe dla zdobycia zatrudnienia i rozwijania kompetencji akademickich.
Zaawansowane programowanie (7,5 punktów ECTS)
Celem tej jednostki jest zapoznanie studentów z tymi funkcjami i ich najlepszymi praktykami, aby zapewnić zgodność ich kodu ze standardami branżowymi.
Wśród tematów zawartych w tej jednostce znajdują się: programowanie obiektowe; polimorfizm, enkapsulacja, agregacja/asocjacja klas, konstruktory/destruktory, dziedziczenie, klasy abstrakcyjne, interfejsy, kontenery, typy generyczne, wprowadzenie do wzorców projektowych i Unified Modeling Language (UML).
Po pomyślnym ukończeniu tego modułu studenci będą potrafili pisać kod w sposób obiektowy, korzystając w razie potrzeby ze wzorców projektowych, a także modelować strukturę kodu na diagramach klas UML. W rezultacie rozwiną umiejętności takie jak umiejętność komunikowania się, krytyczne myślenie, analiza, rozumowanie i interpretacja, które są kluczowe dla zdobycia zatrudnienia i rozwijania kompetencji akademickich.
Prototypowanie (7,5 punktów ECTS)
Jednostka ta zapoznaje studentów z rolą, podstawowymi koncepcjami i korzyściami wynikającymi z prototypowania w procesie projektowania i tworzenia aplikacji. Celem tej jednostki jest zwiększenie zrozumienia przez studentów metodologii, terminologii i korzyści płynących z prototypowania w projektowaniu i tworzeniu bezpiecznych aplikacji.
Wśród tematów zawartych w tej jednostce znajdują się: klasyfikacja i terminologia narzędzi i technik prototypowania, związek między prototypami a aplikacjami kandydującymi do wydania, czym różnią się prototypy od aplikacji kandydujących do wydania, kategoryzacja prototypów według docelowego użytkownika końcowego, funkcjonalność i testowanie wymagania, metody prototypowania, najbardziej odpowiednie formy prototypu dla różnych kategorii testowania, gromadzenie znaczących spostrzeżeń i wyników z testowania prototypów, cykl życia wydania oprogramowania i koncepcje prototypowania oprogramowania.
Po pomyślnym ukończeniu tego modułu studenci będą potrafili wyjaśnić podstawowe koncepcje prototypowania; planować, budować i mierzyć powodzenie odpowiedniego prototypu z myślą o konkretnym użytkowniku końcowym; oraz przeprowadzanie testów w celu zebrania znaczących informacji zwrotnych i danych w celu ulepszenia prototypu lub ostatecznej aplikacji.
Handel elektroniczny i strategia (7,5 punktów ECTS)
W ramach tej jednostki studenci zdobędą wiedzę, w jaki sposób i dlaczego firmy i organizacje opracowują strategie handlu elektronicznego: aby pozostać konkurencyjnym na rynku globalnym. Studenci docenią także elementy i zasoby wymagane do założenia witryny handlu elektronicznego oraz zaangażują się w projektowanie i wdrażanie własnych strategii, które w rzeczywistości stanowiłyby część bezpiecznej witryny handlu elektronicznego.
Studenci zbadają wpływ handlu elektronicznego na społeczeństwo i rynek globalny dla konsumentów, kupujących i sprzedających pod względem korzyści i wad zakupów online. W ramach dochodzenia studenci będą również badać technologie związane z konfiguracją bezpiecznej witryny handlu elektronicznego w ramach przygotowań do własnej strategii handlu elektronicznego.
Oczekuje się, że studenci opracują strategię opartą na elemencie handlu elektronicznego, na przykład zaprojektowaniu koszyka na zakupy, systemu zamówień, systemu płatności lub systemu marketingu online. Projekt ten powinien zostać w pełni wdrożony i odpowiednio oceniony pod kątem jego sukcesu lub porażki.
Standardy i poziomy wsparcia, marketingu, CRM, promocji i zarządzania łańcuchem dostaw zostaną zbadane w kontekście opracowania strategii wdrożenia.
Po pomyślnym ukończeniu tej jednostki student uzyska zarówno techniczny, jak i praktyczny wgląd w strategię, projektowanie i rozwój handlu elektronicznego. W rezultacie rozwiną umiejętności takie jak umiejętność komunikowania się, krytyczne myślenie, analiza, rozumowanie i interpretacja, które są kluczowe dla zdobycia zatrudnienia i rozwijania kompetencji akademickich.
Doładowanie
- Technologie komputerowe w społeczeństwie (10 punktów ECTS)
- Projekt badawczy (20 punktów ECTS)
- Cyberbezpieczeństwo i etyczne hakowanie: wprowadzenie (10 punktów ECTS)
- Podstawy baz danych (10 punktów ECTS)
- Rozproszone aplikacje i usługi internetowe (10 punktów ECTS)
- Internet rzeczy: wprowadzenie (10 punktów ECTS)
- Zarządzanie siecią i bezpieczeństwo (10 punktów ECTS)
- Inżynieria oprogramowania: tworzenie produktów wysokiej jakości (10 punktów ECTS)
- Tworzenie stron internetowych: tworzenie skutecznych aplikacji (10 punktów ECTS)
Jak się dowiesz
Pierwszy i drugi rok:
ICT jest przedmiotem zarówno akademickim, jak i praktycznym, dlatego będziesz uczyć się elastyczną metodą opartą na klasie, na różne sposoby, takie jak wykłady, dyskusje i ćwiczenia praktyczne. Zapewniamy Ci najważniejsze działania związane z czytaniem i badaniami, dzięki czemu możesz w pełni wykorzystać nasz portal edukacyjny.
Nasze sale lekcyjne wyposażone są w komputery PC z systemem Windows 7 i/lub Linux oraz całą gamę standardowego oprogramowania branżowego i edukacyjnego firm Microsoft, Oracle, Adobe i innych.
Większość naszych uczniów przynosi własne laptopy, ale nie jest to konieczne, ponieważ można korzystać z udogodnień szkoły. Nasz portal edukacyjny Moodle umożliwia dostęp do elektronicznych zasobów edukacyjnych, a także elektronicznych dyskusji z wykładowcami i innymi studentami.
trzeci rok:
Rok akademicki składa się z trzech 10-tygodniowych semestrów, zwanych trymestrami. Zalecamy około 20 godzin nauki tygodniowo, aby ukończyć jeden moduł za 20 punktów w 10-tygodniowym trymestrze.
Jeśli zdecydujesz się na przyspieszony plan studiów, w którym będziesz studiować dwa moduły w jednym trymestrze, zalecamy 40 godzin nauki tygodniowo.
Oszacowanie
Pierwszy i drugi rok
Celem oceny jest zapewnienie skutecznego uczenia się treści poszczególnych jednostek. W przypadku każdej jednostki wymagany jest dowód zdobycia wiedzy lub zastosowania wiedzy. Ocena materiału dowodowego odnosi się bezpośrednio do kryteriów oceny poszczególnych jednostek. Klasyfikacja kwalifikacji BTEC Higher National odbywa się na poziomie jednostki i kwalifikacji.
Każda pomyślnie ukończona jednostka zostanie oceniona jako zaliczenie, zasługa lub wyróżnienie. Zaliczenie uzyskuje się za osiągnięcie wszystkich wyników zgodnie z określonymi kryteriami oceny. Za osiągnięcia na wyższym poziomie przyznawane są stopnie zasługi i wyróżnienia.
trzeci rok
Kurs ten jest oceniany w 100% na podstawie zajęć za pomocą szeregu metod, takich jak eseje, raporty z badań, prezentacje, praca w grupach i raporty praktyczne.
Procedury nauczania, uczenia się i oceniania
Rozwój autonomicznego i niezależnego ucznia jest dodatkowo wspierany przez szereg narzędzi i działań edukacyjnych wspomaganych technologią. Studenci będą mieli dostęp do szeregu narzędzi i zajęć, zapewniających wsparcie w zakresie działań badawczych, diagnostyki osobistej, treści dodatkowych, dyskusji online i technik samodzielnego uczenia się. W celu uwzględnienia różnych preferencji uczenia się zostaną zastosowane różne metody, obejmujące na przykład wykłady bezpośrednie lub wirtualne, studia przypadków, odgrywanie ról, debaty, prezentacje uczniów, kształtujące i podsumowujące uczenie się oparte na dociekaniu oraz rozwiązywanie problemów zajęcia.
Program zachęca uczniów do stosowania wiedzy w miejscu pracy i jest to centralny element strategii nauczania i uczenia się. Zostanie to osiągnięte za pomocą różnych środków, których celem będzie zachęcanie do krytycznej oceny i rozwijanie jej oraz umiejętności syntezy i stosowania rozwiązań złożonych, rzeczywistych problemów informatycznych. Podejścia do nauczania i uczenia się zostaną odpowiednio zastosowane w każdej kohorcie, aby osiągnąć te same efekty uczenia się, ale czasami przy użyciu różnych metod, jednocześnie ułatwiając rozwój skutecznych sieci wzajemnego wsparcia i zestawów do uczenia się. Zapewni to stymulujące doświadczenie, a także pomoże uczniom w umiejętności krytycznej oceny i zastosowania wiedzy i umiejętności intelektualnych w różnych sytuacjach.
Opracowano szereg ocen, a programy działają w ramach regulacyjnych Uniwersytetu i są zgodne z jego przepisami dotyczącymi oceniania. Przy opracowywaniu strategii oceniania przyjęto elastyczne podejście, aby uwzględnić różnorodny charakter kohort uczniów, a także różne preferencje edukacyjne poszczególnych uczniów.
System oceniania
Przez pierwsze dwa lata każda pomyślnie ukończona jednostka będzie oceniana jako zaliczenie, zasługa lub wyróżnienie. Zaliczenie uzyskuje się za osiągnięcie wszystkich wyników zgodnie z określonymi kryteriami oceny. Za osiągnięcia na wyższym poziomie przyznawane są stopnie zasługi i wyróżnienia.
Podsumowanie ocen
Aby uzyskać przepustkę w jednostce
- Wszystkie efekty uczenia się i związane z nimi kryteria oceny zostały spełnione
Aby osiągnąć zasługi w jednostce
- Wymagania zaliczeniowe spełnione
- Wszystkie osiągnięte deskryptory ocen zasług i wszystkie wymagane cechy orientacyjne
Aby osiągnąć rozróżnienie w jednostce
- Spełnione wymagania zaliczeniowe i merytoryczne
- Wszystkie osiągnięte deskryptory stopnia wyróżnienia i wszystkie wymagane cechy orientacyjne