MasterPhDLawMBAHealthcareCoursesOnline
Keystone logo
Szybka ścieżka doradztwa
Kontaktując się z uczelnią, uzyskasz dostęp do bezpłatnego priorytetowego doradztwa w przypadku pytań dotyczących nauki i składania wniosku.
The Education University of Hong Kong Bachelor of Science (z wyróżnieniem) w sztucznej inteligencji i technologii edukacyjnej

The Education University of Hong Kong

Bachelor of Science (z wyróżnieniem) w sztucznej inteligencji i technologii edukacyjnej

4 do 5 Years

Język angielski

Pełny etat

Termin składania wniosków

Zapytaj o najwcześniejszą datę rozpoczęcia

HKD 167 000 / per year *

W kampusie

* lokalni studenci: 42 100 HKD rocznie | studenci zamiejscowi*: 140 000 HK $ rocznie

Szybka ścieżka doradztwa
Kontaktując się z uczelnią, uzyskasz dostęp do bezpłatnego priorytetowego doradztwa w przypadku pytań dotyczących nauki i składania wniosku.

Wstęp

Program ma na celu sprostanie wyzwaniom transformacji edukacyjnej wywołanej czwartą rewolucją przemysłową oraz zaspokojenie potrzeb społecznych w zakresie wykwalifikowanych specjalistów w dziedzinie sztucznej inteligencji i technologii edukacyjnych, aby wspierać przyszły rozwój szkół, szkolnictwa wyższego, sektora rządowego i korporacyjnego.

Normalny okres studiów

  • 4 lata (dla wejścia na rok 1)
  • 2 lata (w przypadku przyjęć dla seniorów)

Cele programu

Program ma na celu:

  • zapewnić uczniom podstawową wiedzę i umiejętności w zakresie sztucznej inteligencji i technologii edukacyjnych;
  • rozwijać umiejętności uczniów w stosowaniu wiedzy o sztucznej inteligencji i technologii edukacyjnej odpowiedniej do nauczania i uczenia się;
  • rozwijanie umiejętności uczniów w zakresie wykorzystywania odpowiednich metod sztucznej inteligencji i technologii edukacyjnych do rozwiązywania rzeczywistych problemów w kontekstach edukacyjnych; oraz
  • wyposażyć uczniów w umiejętność prowadzenia i ewaluacji projektów edukacyjnych wspieranych etycznym wykorzystaniem sztucznej inteligencji i technologii edukacyjnych.

Programowe efekty uczenia się (PILO)

Po pomyślnym ukończeniu programu studenci będą mogli:

PILO1: wykazać się wiedzą i zrozumieniem pojęć i narzędzi w sztucznej inteligencji i technologii edukacyjnej;

PILO2: zastosowanie wiedzy o sztucznej inteligencji i technologii edukacyjnej odpowiedniej do nauczania i uczenia się;

PILO3: identyfikować, formułować i rozwiązywać problemy edukacyjne z wykorzystaniem odpowiednich metod sztucznej inteligencji i technologii edukacyjnych w praktyce; oraz

PILO4: projektowanie, wdrażanie i ocena etycznego wykorzystania sztucznej inteligencji i technologii edukacyjnych w projekcie edukacyjnym w celu zaspokojenia pożądanych potrzeb.

Struktura programu

Dla uczestników roku 1

Poważny

  • Główne punkty kredytowe Core 39
  • Major Electives 6 punktów kredytowych
  • Główny kurs interdyscyplinarny 3 punkty kredytowe
  • Staż 6 punktów kredytowych

Projekt ostatniego roku

  • Projekt Honors / Projekt Capstone 6 punktów kredytowych

Do wyboru

  • Nieletni(e) lub Second Major 30 punktów kredytowych

Edukacja ogólna 22 punkty kredytowe

  • Kurs podstawowy
  • Nauka przez doświadczenie
  • Kursy szeroko pojęte GE
  • ePortfolio uczelni

Ulepszenie językowe 9 punktów kredytowych

Razem: 121 punktów kredytowych

Dla uczestników Senior Year

Poważny

  • Główne 18 punktów kredytowych
  • Major Electives 6 punktów kredytowych
  • Główny kurs interdyscyplinarny 3 punkty kredytowe
  • Staż 6 punktów kredytowych

Projekt ostatniego roku

  • Projekt Honors / Projekt Capstone 6 punktów kredytowych

Do wyboru

  • Nieletni(e) 15 punktów kredytowych

Edukacja ogólna 22 punkty kredytowe

  • Kurs szeroko zakrojony / nauka empiryczna
  • ePortfolio uczelni

Razem: 60 punktów kredytowych

Uwaga: Zajęcia będą odbywać się w kampusie Tai Po i Centrum Studiów Tseung Kwan O / Centrum Studiów Satelitarnych Kowloon Tong / Centrum Sportowym zgodnie z decyzją Uniwersytetu.

Studia główne

Główne kursy podstawowe zapewniają uczniom solidne podstawy w zakresie sztucznej inteligencji i technologii edukacyjnych oraz pomagają im zrozumieć, jak zastosować swoją wiedzę w środowisku edukacyjnym. Główne kursy do wyboru oferują studentom elastyczność w wyborze kursów w zakresie sztucznej inteligencji i technologii edukacyjnej, aby zaspokoić ich zainteresowania i potrzeby. Główny kurs interdyscyplinarny ma na celu zaangażowanie studentów w zrozumienie pojęć i teorii leżących u podstaw wykorzystania technologii edukacyjnych w nauce i ocenie języków z perspektywy interdyscyplinarnej.

Lista głównych kursów

Główny rdzeń

  • Wprowadzenie do technologii edukacyjnych
  • Rachunek różniczkowy
  • Wprowadzenie do programowania i rozwiązywania problemów
  • Podstawy sieci neuronowych
  • Struktury danych i algorytmy do eksploracji danych
  • Wprowadzenie do prawdopodobieństwa i statystyki
  • Wprowadzenie do przetwarzania języka naturalnego
  • Sztuczna inteligencja i uczenie maszynowe w edukacji
  • Technologie w edukacji STEM i AI
  • Gry cyfrowe i nauka w środowisku edukacyjnym
  • Głębokie uczenie dla wizji komputerowej i edukacji
  • Robotyka stosowana z aplikacjami do edukacji specjalnej
  • Projektowanie działań STEM ze zintegrowaną inżynierią i matematyką

Główne fakultatywne

  • Program nauczania i ocena ulepszonych technologii edukacyjnych
  • Praktyczne programowanie sztucznej inteligencji
  • Komputerowe wspomaganie projektowania i druku 3D
  • Projektowanie działań STEM ze zintegrowaną nauką i technologią
  • Projektowanie i tworzenie aplikacji mobilnych
  • Internetowe aplikacje bazodanowe do analizy danych

Główny kurs interdyscyplinarny

  • Nowe technologie do nauki języków i oceniania

Staż

Staż zapewnia studentom praktyczne doświadczenia i konteksty, aby zintegrować i zastosować swoją wiedzę i umiejętności w zakresie sztucznej inteligencji i technologii edukacyjnych w miejscu pracy. Studenci są zobowiązani do odbycia stażu w odpowiedniej organizacji lub firmie związanej ze sztuczną inteligencją i technologią edukacyjną, gdzie mogą dalej rozwijać umiejętności i wiedzę rozwijaną w programie. Muszą pracować w pełnym wymiarze godzin i wykonać około 200 godzin pracy dla przydzielonej organizacji. Aby wyposażyć studentów w podstawowe pojęcia i umiejętności wymagane w środowisku pracy, zostaną przeprowadzone warsztaty przedstażowe. Od studentów oczekuje się opracowania harmonogramu pracy, który musi zostać uzgodniony zarówno przez organizację praktyk, jak i Koordynatora Praktyk EdUHK przed rozpoczęciem praktyki.

Projekt ostatniego roku

Final Year Project (FYP) składa się z dwóch kursów:

  • Wyróżnia Projekt I / Projekt Capstone I: Metody badawcze i propozycja
  • Wyróżnia Projekt II: Raport z badań / Projekt Capstone II: Wyniki projektu

FYP koncentruje się na wystawianiu studentom niezbędnej wiedzy i umiejętności do prowadzenia badań lub projektów zwieńczenia.

Fakultety / Mniejsze

Z dziedziny obieralnej / drugorzędnej studenci mogą swobodnie brać udział w kursach oferowanych przez dowolny wydział akademicki Uczelni, zgodnie z ich aspiracjami zawodowymi i zainteresowaniami. Drobne lekcje, takie jak kodowanie, projektowanie i technologia, kreatywność i STEM / STEAM oraz lekcje projektowania STEM są związane z programem, szczegóły będą dostępne po przyjęciu programu.

Ogólne wykształcenie

W dziedzinie edukacji ogólnej uczniowie mogą poszerzyć swój horyzont intelektualny, łącząc różne obszary wiedzy oraz między formalnymi studiami a życiem poza klasą, a także wzmacniając swoją zdolność do zdrowego myślenia i dobrego osądu.

Ulepszenie języka

Od studentów programu oczekuje się rozwinięcia umiejętności skutecznego porozumiewania się w języku angielskim i chińskim (w tym Putonghua). Aby pomóc im w osiągnięciu tego celu, Centrum Języka w Edukacji (CLE) zaoferuje kompleksowy pakiet obowiązkowych zajęć językowych z zaliczeniem kredytowym i nieobarczonych kredytami, który składa się z dwóch kursów języka angielskiego 3-cp i jednego 3-cp Kurs chińskiego.

Środek instrukcji

Program będzie prowadzony głównie w języku angielskim. Wszystkie kursy główne będą prowadzone w języku angielskim. W przypadku niektórych kursów innych niż Major, język Putonghua lub kantoński zostanie przyjęty jako środek nauczania, gdy język zostanie uznany za najbardziej efektywny w nauczaniu.

Perspektywy kariery/kwalifikacje zawodowe

Program ten przygotowuje absolwentów do podjęcia pracy na stanowiskach technicznych i pomocniczych (np. programista komputerowy, analityk danych, technik informatyk, programista, projektant zasobów e-learningowych, wsparcie technologii edukacyjnych, a także asystent nauczyciela w szkołach, wydawnictwie, społeczności i usługi społeczne, organizacje rządowe i pozarządowe), z możliwością awansu na wyższe stanowiska, takie jak analityk systemowy i menedżer ds. technologii edukacyjnych. Absolwenci mogą również odbyć studia podyplomowe z zakresu AI, edukacji czy informatyki.

Ponieważ rok akademicki 2022/23 jest początkiem trzylecia 2022/23 - 2024/25, w którym przydział miejsc finansowanych przez UGC nadal podlega zatwierdzeniu przez rząd, liczba miejsc naboru jest jedynie orientacyjna i może ulec zmianie lub potwierdzenie.

Zastrzeżenie

Dołożono wszelkich starań, aby informacje zawarte na tej stronie były poprawne. Zmiany w jakichkolwiek aspektach programów mogą być od czasu do czasu wprowadzane z powodu nieprzewidywalnych okoliczności pozostających poza naszą kontrolą, a Uniwersytet zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w wszelkich informacjach zawartych na tej stronie bez uprzedniego powiadomienia. Uczelnia nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek straty lub szkody wynikające z jakiegokolwiek wykorzystania lub niewłaściwego wykorzystania lub polegania na jakichkolwiek informacjach zawartych na tej stronie.

Każdy aspekt kursu i oferty kursów (w tym między innymi treść kursu i sposób prowadzenia kursu) może ulec zmianie w dowolnym momencie według wyłącznego uznania Uniwersytetu. Bez ograniczania prawa Uniwersytetu do zmiany kursu i jego oferty kursów, przewiduje się, że zmiany mogą być wymagane ze względu na takie czynniki, jak personel, poziomy rekrutacji, ustalenia logistyczne i zmiany programu nauczania.

Rekrutacja

Stypendia i Finansowanie

Program

Wynik programu

Możliwości związane z karierą

O szkole

pytania