Bachelor of Science w dziedzinie symulacji, gier i animacji
Embry-Riddle Aeronautical University
Klucz informacyjny
Lokalizacja kampusu
Prescott, Stany Zjednoczone
Języki
Język angielski
Forma badania
W kampusie
Czas trwania
4 years
Tempo
Pełny etat
Czesne
USD 1563 / per credit *
Termin składania wniosków
Poproś o informacje
Najwcześniejsza data rozpoczęcia
Poproś o informacje
* za godzinę kredytu
Stypendia
Poznaj możliwości stypendialne, aby pomóc sfinansować swoje studia
Wstęp
Stopień Bachelor of Science in Simulation Science, Games and Animation uczy studentów zasad budowania wirtualnych światów i symulacji przy użyciu algorytmów matematycznych i technologii leżących u podstaw symulatorów lotniczych, systemów projektowania wspomaganego komputerowo (CAD), oprogramowania do animacji, strumieniowych sieci wideo i gier . Program przygotowuje studentów do umiejętności budowania cyfrowych doświadczeń przyszłości i bycia liderami w tej powstającej i interdyscyplinarnej dziedzinie.
Jako stopień techniczny, multidyscyplinarny, studenci będą brać udział w kursach informatyki, matematyki, fizyki, inżynierii, animacji, modelowania, grafiki komputerowej, symulacji i sztucznej inteligencji. Aspekty artystyczne i projektowe uzupełnią techniczną stronę tego stopnia.
Praca w laboratoriach komputerowych jest rozległa, a studenci mogą spodziewać się biegłości w językach C #, C ++, Python, JavaScript, HTML5, Maya i Unity3D. Przykładowe kursy obejmują Gaming Capstone, Interactive Media, Multiplayer Game Systems, Game Engine Architecture i Artificial Intelligence.
Absolwenci tego programu będą gotowi do pracy w różnych branżach, od gier po wirtualne środowiska szkoleniowe. Przykłady obejmują tworzenie oprogramowania do gier komputerowych dla firmy Microsoft, projektowanie środowisk rzeczywistości wirtualnej dla Boeinga lub pracę w Biurze Modelowania i Symulacji Departamentu Obrony lub jednym z jego wykonawców.
O symulacji, grach i animacji na kampusie Prescott, AZ
Nowy program Embry-Riddle's Simulation Science, Gaming & Animation Degree został zaprojektowany, aby zapewnić solidne podstawy w technologii gier komputerowych i obejmuje obszary znacznie wykraczające poza samo programowanie. Dzięki wyjątkowym mocnym stronom Embry-Riddle w lotnictwie, inżynierii i inteligencji, studenci otrzymują dogłębną wiedzę, której nie mają sobie równi w szkolnictwie wyższym.
Absolwenci tego kierunku mogą spodziewać się satysfakcjonującej kariery w projektowaniu gier, rozrywce lub tworzeniu oprogramowania, a także będą mogli pracować w wielu innych obszarach, takich jak społeczności wojskowe i wywiadowcze, produkcja zaawansowanych technologii lub lotnictwo. .
W 2012 r. Średnie roczne wynagrodzenie twórców oprogramowania wyniosło ponad 90 000 USD. Średnie roczne wynagrodzenie twórców oprogramowania systemowego wyniosło prawie 100 000 USD rocznie. Przewiduje się, że do 2022 r. Zatrudnienie programistów wzrośnie o 22%, znacznie szybciej niż średnia dla wszystkich zawodów. Eksperckie instrukcje i wskazówki Embry-Riddle mogą dać ci możliwość przejścia do tych branż po ukończeniu studiów.
Stopień Simulation Science, Gaming & Animation oferuje różnorodne kursy STEM (nauki ścisłe, technologia, inżynieria i matematyka) połączone z aspektami sztuki i projektowania niezbędnymi do zapewnienia pierwszorzędnej edukacji studentom na tym kierunku.
Z Embry-Riddle będziesz w najlepszej możliwej pozycji do odniesienia sukcesu w branży poszukującej wysokiej jakości, wykwalifikowanych specjalistów.
English Language Requirements
Potwierdź swoją znajomość języka angielskiego testem języka angielskiego Duolingo! DET to wygodny, szybki i niedrogi test online z języka angielskiego akceptowany przez ponad 4000 uniwersytetów (takich jak ten) na całym świecie.
O szkole
pytania
Podobne kursy
BA (Hons) Animacja
- Hamburg, Niemcy
Digital Animation BA (Hons)
- Bath, Wielka Brytania
Licencjat w animacji w grach
- Berlin, Niemcy
- Munich, Niemcy + 3 jeszcze