BA (z wyróżnieniem) Animacja i modelowanie komputerowe 3D
Pinheiros, Brazylia
CZAS TRWANIA
3 Years
JĘZYKI
Język angielski, Portugalski
TEMPO
Pełny etat
TERMIN SKŁADANIA WNIOSKÓW
Termin składania wniosków
NAJWCZEŚNIEJSZA DATA ROZPOCZĘCIA
Zapytaj o najwcześniejszą datę rozpoczęcia
CZESNE
BRL 3570 / per year *
FORMACIE STUDIÓW
W kampusie
* REJESTRACJA 3570 BRL I 35 RATY PO 3570 BRL
Stypendia
Poznaj możliwości stypendialne, aby pomóc sfinansować swoje studia
Wstęp
O Wiki
KOLEJNE ZAJĘCIA ROZPOCZYNAJĄ SIĘ W LUTIM I SIERPNIU 2019.
Stopień BA (z wyróżnieniem) 3D Computer Animation & Modeling koncentruje się na grafice komputerowej 3D i pozwala specjalistom i specjalistom studiować wszystko, od animacji postaci i opowiadania historii po cyfrowe modelowanie postaci w zaawansowanych technologicznie środowiskach i pojazdach. Kurs obejmuje również grafikę koncepcyjną i projektowanie, cyfrowe tekstury, wirtualne oświetlenie, kierownictwo techniczne (takie jak takielunek, kodowanie oraz symulacja włosów i tkanin) oraz wizualizację architektoniczną. Studenci mogą pracować w filmie, grach 3D, telewizji, reklamie, wizualizacji architektonicznej wśród wielu pokrewnych branż.
Jeśli jesteś uczniem szkoły średniej (lub odpowiednika) brazylijskiego systemu edukacyjnego, zdecydowanie zalecamy udział w Foundation Art & Design, intensywnym rocznym kursie przeznaczonym wyłącznie dla uczniów, którzy chcą zapisać się na brytyjskie kursy maturalne, ale nie posiadać odpowiednie szkolenie zawodowe i/lub doświadczenie zawodowe w grafice komputerowej.
kreatywny zestaw umiejętności
Certyfikacja zestawu umiejętności kreatywnych przyznawana jest w uznaniu najwyższego poziomu edukacji i udogodnień dla branż kreatywnych. Daje potencjalnym pracodawcom wskazówkę, że kandydaci, którzy ukończyli nasz kurs, zostali profesjonalnie przeszkoleni i są gotowi z sukcesem podjąć swoją rolę w branżach kreatywnych.
Kariera
Oferty pracy obejmują firmy zajmujące się animacją cyfrową, grami, firmami zajmującymi się efektami specjalnymi dla telewizji i kina. Nasi studenci pracują z lub jako freelancerzy dla najbardziej znanych na świecie firm produkcyjnych i postprodukcyjnych.
Metoda nauczania
Kurs wykorzystuje mieszane techniki nauczania, ale większość czasu koncentruje się na prawdziwych projektach, wykładach i warsztatach opartych na oprogramowaniu i sztuce.
Kursy animacji cyfrowej są oceniane na podstawie pracy projektowej zarówno indywidualnie, jak iw grupach; istnieje również element kontekstualny, który wymaga złożenia pisma, często występują profesjonalne prezentacje i jury.
Gradacja
Praktyki są cennym sposobem na nawiązanie kontaktów na rynku i zrozumienie komercyjnych realiów wybranej dyscypliny.
Oznacza to, że studenci pracują w wielu sektorach przemysłów kreatywnych: w doradztwie graficznym, produktowym lub wnętrzarskim; praca jako artyści rezydenci w galeriach; produkcja obiektów i scenografii dla przemysłu telewizyjnego i filmowego; towarzyszenie nauczycielom w edukacji; praca z fotografami komercyjnymi dla studentów pracujących w przemyśle muzycznym.
plan zajęć
Poniedziałki, wtorki, środy i piątki od 08:30 do 13:30.
Praktyka w studio: Czwartki od 08:30 do 13:30.
Struktura kursu
ROK 1 - POZIOM 4
Rok 1 - moduły poziomu 4 są wspólne dla animacji 2D i postaci dla mediów cyfrowych, animacji i modelowania komputerowego 3D, grafiki i projektowania gier 3D oraz efektów wizualnych dla kursów filmowych i telewizyjnych.
W tym roku studenci zapoznają się z dziedziną animacji cyfrowej, jej szerokimi koncepcjami, kontekstem i umiejętnościami. Moduły zostały zaprojektowane tak, aby uczniowie mogli rozwijać podstawową wiedzę i umiejętności, aby rozpocząć rok 2 - poziom 5.
Studenci uczą się w praktyce, korzystając z profesjonalnego oprogramowania, kierując się krótkimi projektami przez cały rok.
Studenci mogą zdecydować o zmianie kursu pod koniec roku 1 - poziom 4, zawsze pod kierunkiem koordynatorów i nauczycieli. Badając możliwości następujących 4 kursów (animacja 2D i postać dla mediów cyfrowych, animacja i modelowanie komputerowe 3D, sztuka i projektowanie gier 3D oraz efekty wizualne dla filmu i telewizji), podejmują bezpieczniejszą i bardziej świadomą decyzję, ponieważ są jasne o wymaganiach rynku globalnego.
Główne moduły:
- Animacja myślenia: historie, teorie, kontekst
- Praktyka i techniki grafiki komputerowej
- Sztuka cyfrowa
- Kreatywność, koncepcja, historia
- Ruchomy obraz
ROK 2 - POZIOM 5
W roku 2 - Poziom 5 dostępnych jest 60 kredytów specjalnych i 60 kredytów wspólnych.
Semestr A pozwala studentom specjalizować się w wybranej przez siebie dziedzinie, poprzez krótkie projekty i pogłębiać swoją wiedzę w tej dziedzinie.
Semestr B obejmuje bardziej kreatywny i niezależny styl uczenia się. Projekty robocze pozwalają rozpocząć proces twórczy od projektu po ukończenie animacji, gry czy sceny z efektami specjalnymi. Studenci mogą pracować w grupie nad projektem, uczestniczyć w projekcie „na żywo” lub odbyć staż.To wystawia studentów na standardy zawodowe i poszerza ich zrozumienie wymagań klientów.
Główne moduły:
- Moving Visions: perspektywy animacji cyfrowej
- Kreatywny projekt
- Zaawansowana wiedza 3D
- Planowanie i postprodukcja dla 3D
- Profesjonalna wizualizacja i praktyka dla 3D
Opcjonalny:
- Doświadczenie zawodowe
ROK 3 - POZIOM 6
Podczas roku 3 - poziom 6 studenci muszą rozwijać niezależną pracę badawczą w wybranej przez siebie dziedzinie. Ta praca może obejmować wcześniej uzgodnioną, ambitną odprawę opracowaną specjalnie dla niego lub projekt „na żywo” lub projekt od partnera akademickiego.
Program wymaga od ucznia inicjatywy, osobistej odpowiedzialności i ambicji oraz podejmowania decyzji w złożonych i nieprzewidywalnych kontekstach. Oceniane jest planowanie czasu i projektu oraz zaangażowanie w estetykę i treść emocjonalną/narracyjną.
Studenci przedstawiają swój projekt dyplomowy profesorom i koordynatorom, aw niektórych przypadkach zaproszonym profesjonalistom z rynku. Wiele prac studentów z University of Hertfordshire w Londynie zdobyło nagrody w Wielkiej Brytanii i poza nią.
Główne moduły:
- Przygotowanie do rynku pracy
- Projekt dyplomowy
- Preprodukcja do 3D
- Studia krytyczne i kulturoznawcze: badania L6 / raport / esej
warunki rejestracji
Kandydaci, którzy zostali przyjęci, mogą się zapisać, przedstawiając poniższe dokumenty:
- Kopia RG i CPF (lub paszportu / RNE dla studentów zagranicznych)
- Kopia High School Transcript z numerem GDAE lub równoważnym
- Kopia dowodu zamieszkania (z kodem pocztowym)
- 1 zdjęcie 3x4 (lub plik cyfrowy w formacie JPG, proporcjonalny 3x4)
- Podpisanie umowy o świadczenie usług edukacyjnych przez EBAC
- Ważny oficjalny certyfikat znajomości języka angielskiego*
*Ważne oficjalne certyfikaty: IELTS Academic 6.0 lub wyższy, FCE poziom B2 ogólny przedział B lub wyższy, ogólny poziom CAE 180 lub wyższy lub TOEFL iBT wyższy niż 65.
O szkole
pytania
Podobne kursy
BA (Hons) Computer Animation and Visual Effects
- London, Wielka Brytania
Licencjat z technologii tworzenia gier z wyróżnieniem
- Kuala Lumpur, Malezja
Licencjat z technologii multimedialnej (z wyróżnieniem) w animacji komputerowej
- Kuala Lumpur, Malezja