BSc (z wyróżnieniem) Zarządzanie biznesem: media i komunikacja
CZAS TRWANIA
2 Years
JĘZYKI
Język angielski
TEMPO
Pełny etat
TERMIN SKŁADANIA WNIOSKÓW
Termin składania wniosków
NAJWCZEŚNIEJSZA DATA ROZPOCZĘCIA
Sep 2024
CZESNE
EUR 22 000 / per year
FORMACIE STUDIÓW
W kampusie
Wstęp
Wraz z powszechnym wzrostem znaczenia mediów społecznościowych i wykorzystaniem sfery wirtualnej nawet w codziennych operacjach, najnowocześniejsze umiejętności w zakresie mediów i komunikacji są niezbędne do przetrwania współczesnych globalnych przedsiębiorstw.
Program BSc (z wyróżnieniem) w dziedzinie administracji biznesowej ze specjalizacją w programie Media i komunikacja ma na celu rozwój proaktywnych menedżerów do różnych karier w obszarach mediów i komunikacji, którzy mogą funkcjonować w kontekście globalnym. Program koncentruje się na świadomości, innowacjach i kreatywności, tworząc zróżnicowaną i pełną wyzwań podróż w kierunku realizacji własnych umiejętności i zdolności zawodowych.
Absolwenci będą mogli promować i utrzymywać firmy na różnych platformach dzięki zastosowaniu precyzyjnych umiejętności w zakresie mediów i komunikacji.
Galeria
Rekrutacja
Stypendia i Finansowanie
ESE zachęca studentów – zarówno studentów studiów licencjackich, jak i podyplomowych – do uczęszczania do European School of Economics niezależnie od ich sytuacji finansowej. Stypendia oferowane ESE umożliwiają przyszłym studentom uzyskanie obniżek czesnego. Nie zezwala się na żadne zniżki w Opłacie rejestracyjnej i/lub innych obowiązujących opłatach.
Wybieralność
Wszystkie stypendia przyznawane są pod warunkiem, że potencjalny student spełnia wymagania wstępne ESE i przestrzega zasad i przepisów. Aby móc ubiegać się o stypendium, student musi zostać zaakceptowany i otrzymać ofertę przyjęcia na studia w ESE .
Wniosek o stypendium
Stypendia przyznawane są we wszystkich programach studiów i wahają się od nominalnej do znacznej obniżki czesnego. Studenci zainteresowani uzyskaniem stypendiów proszeni są o złożenie wniosku za pomocą wymaganego formularza wniosku o stypendium dostępnego online oraz w Biurze Rekrutacji.
Program
1 rok
- Wprowadzenie do zarządzania
- Ekonomia dla biznesu
- Metody ilościowe dla biznesu
- Język (angielski biznesowy, włoski, hiszpański lub francuski)
- Warsztaty nauki i umiejętności obsługi komputera
- wprowadzenie do biznesu
- Wprowadzenie do rachunkowości i analizy finansowej
- Wprowadzenie do marketingu
- Język (angielski biznesowy, włoski, hiszpański lub francuski)
- Przygotowanie do warsztatu pracy
- Praktyka
Rok 2
- Prawo biznesowe
- Zarządzanie operacyjne
- Zarządzanie ludźmi
- Język (angielski biznesowy, włoski, hiszpański lub francuski)
- Warsztaty z metodologii i analizy badań Część I
- Międzykulturowy e-biznes i handel elektroniczny
- Corporate Finance
- Badania rynku
- Język (angielski biznesowy, włoski, hiszpański lub francuski)
- Warsztaty z metodologii i analizy badań, część II
- Praktyka
Rok 3
- Międzynarodowe zarządzanie projektem
- Nadawanie i innowacje cyfrowe
- Globalne wyzwania komunikacyjne
- Warsztaty końcowego przygotowania projektu
- Strategia i dylematy strategiczne
- Nowe zarządzanie mediami
- Teoria i praktyka public relations
- Warsztaty kreatywnego myślenia
- Końcowy projekt dotyczący mediów i komunikacji
Wynik programu
Po ukończeniu studiów licencjackich z zarządzania biznesem ze specjalizacją w mediach i komunikacji w European School of Economics studenci będą mogli:
- Zrozumienie podstawowych zasad dotyczących mediów i komunikacji: Zrozumienie podstawowych koncepcji mediów i komunikacji, w tym innowacji cyfrowych, komunikacji globalnej i public relations, w połączeniu z solidnym zrozumieniem podstaw biznesu, takich jak zarządzanie, ekonomia i marketing.
- Rozwijaj umiejętności analityczne i badawcze : analizuj trendy w mediach i zachowania odbiorców, stosując metody ilościowe i jakościowe w celu opracowania skutecznych strategii medialnych i rozwoju treści.
- Rozwijaj umiejętności strategicznego planowania mediów : formułuj i oceniaj kampanie i strategie medialne, biorąc pod uwagę ich wpływ społeczny i skuteczność w docieraniu do docelowych odbiorców.
- Opanuj komunikację międzykulturową i praktyki etyczne : Skutecznie komunikuj się w różnych kontekstach kulturowych i przestrzegaj standardów etycznych w produkcji i rozpowszechnianiu mediów.
- Wprowadzaj innowacje w mediach cyfrowych : wykaż się kreatywnością i innowacyjnością w tworzeniu treści medialnych i strategiach komunikacyjnych, dostosowując się do szybko rozwijających się krajobrazów cyfrowych.
- Prowadzić i współpracować w projektach medialnych : Wykazuj umiejętności przywódcze i pracy zespołowej w projektach związanych z mediami, skutecznie zarządzając zespołami i koordynując złożone projekty.
- Przygotuj się na rozwój zawodowy i tworzenie sieci kontaktów : Zbuduj podstawy do dalszych zajęć akademickich i rozwoju kariery w dziedzinie mediów i komunikacji, ustanawiając profesjonalną sieć poprzez staże i interakcje branżowe.
Program ten wyposaża studentów w mieszankę wiedzy teoretycznej i umiejętności praktycznych niezbędnych do udanej kariery w dynamicznej i wpływowej dziedzinie mediów i komunikacji.