Licencjat (z wyróżnieniem) Zarządzanie biznesem: marketing
CZAS TRWANIA
3 Years
JĘZYKI
Język angielski
TEMPO
Pełny etat
TERMIN SKŁADANIA WNIOSKÓW
Termin składania wniosków
NAJWCZEŚNIEJSZA DATA ROZPOCZĘCIA
Sep 2024
CZESNE
EUR 22 000 / per year *
FORMACIE STUDIÓW
W kampusie
* Rejestracja: 2.500,00 £; Czesne: 22.000,00 €/rok
Wstęp
Bachelor of Science (Hons) in Business Administration ma na celu rozwój aktywnych decydentów, menedżerów i liderów dla różnych karier w sektorach biznesowych w kontekście globalnym. Program koncentruje się na innowacyjności, kreatywności i przywództwie, co sprawia, że jest to zróżnicowana i wymagająca podróż w kierunku świadomości własnych umiejętności zawodowych i umiejętności.
Grupa niezbędnych przedmiotów podstawowych jest w unikalny sposób połączona z nauką języka, dwoma integralnymi stażami, warsztatami integracyjnymi i wyborem pięciu specjalizacji: Zarządzanie, Marketing, Finanse, Zarządzanie sportem oraz Media i komunikacja. Charakterystyczna konstelacja powiązanych ze sobą przedmiotów gwarantuje, że każdy student otrzyma wiedzę oraz analityczną, kreatywną i ilościową wiedzę niezbędną do zarządzania ludźmi, zasobami i informacjami w dynamicznym środowisku biznesowym. Dzięki tym kluczowym umiejętnościom studenci ESE są bardziej atrakcyjni dla pracodawców i wiedzą, jak umożliwiać firmom osiąganie ich celów w sektorze prywatnym, publicznym i non-profit.
Studenci będą mieli także dodatkową zaletę polegającą na możliwości kontynuowania studiów licencjackich z administracji biznesowej na dowolnym kampusie ESE, czy to w Londynie, Madrycie, Mediolanie, Florencji czy Rzymie. Będą mieli wyjątkową okazję do przeniesienia się między kampusami w ramach semestru lub roku, doświadczając tego samego programu w wielu międzynarodowych kontekstach i kulturach.*
Galeria
Rekrutacja
Stypendia i Finansowanie
ESE zachęca studentów – zarówno studentów studiów licencjackich, jak i podyplomowych – do uczęszczania do European School of Economics niezależnie od ich sytuacji finansowej. Stypendia oferowane ESE umożliwiają przyszłym studentom uzyskanie obniżek czesnego. Nie zezwala się na żadne zniżki w Opłacie rejestracyjnej i/lub innych obowiązujących opłatach.
Wybieralność
Wszystkie stypendia przyznawane są pod warunkiem, że potencjalny student spełnia wymagania wstępne ESE i przestrzega zasad i przepisów. Aby móc ubiegać się o stypendium, student musi zostać zaakceptowany i otrzymać ofertę przyjęcia na studia w ESE .
Wniosek o stypendium
Stypendia przyznawane są we wszystkich programach studiów i wahają się od nominalnej do znacznej obniżki czesnego. Studenci zainteresowani uzyskaniem stypendiów proszeni są o złożenie wniosku za pomocą wymaganego formularza wniosku o stypendium dostępnego online oraz w Biurze Rekrutacji.
Program
Bachelor of Science in Business Administration (BSc Hons) to trzyletni kurs w pełnym wymiarze godzin . Wszystkie programy studiów licencjackich ESE prowadzone są w języku angielskim i mają standardową strukturę punktów 360 UK/180 ECTS. Ukończenie programu wymaga:
- Badanie języka obcego
- Dwie praktyki stażowe
- Wybór jednej specjalizacji w zakresie zarządzania, marketingu, finansów, zarządzania sportem lub mediów i komunikacji
- Projekt końcowy związany z wybraną specjalizacją
- Obowiązkowa frekwencja w pełnym wymiarze godzin
1 rok
- Wprowadzenie do zarządzania
- Ekonomia dla biznesu
- Metody ilościowe dla biznesu
- Język (angielski biznesowy, włoski, hiszpański lub francuski)
- Warsztaty nauki i umiejętności obsługi komputera
- wprowadzenie do biznesu
- Wprowadzenie do rachunkowości i analizy finansowej
- Wprowadzenie do marketingu
- Język (angielski biznesowy, włoski, hiszpański lub francuski)
- Przygotowanie do warsztatu pracy
- Praktyka
Rok 2
- Prawo biznesowe
- Zarządzanie operacyjne
- Zarządzanie ludźmi
- Język (angielski biznesowy, włoski, hiszpański lub francuski)
- Warsztaty z metodologii i analizy badań Część I
- Międzykulturowy e-biznes i handel elektroniczny
- Corporate Finance
- Badania rynku
- Język (angielski biznesowy, włoski, hiszpański lub francuski)
- Warsztaty z metodologii i analizy badań, część II
- Praktyka
Rok 3
- Międzynarodowe zarządzanie projektem
- Marka i pozycjonowanie
- Zachowanie kupującego
- Warsztaty kreatywnego myślenia
- Strategia i dylematy strategiczne
- Marketing usług
- Marketing międzynarodowy
- Warsztaty końcowego przygotowania projektu
- Ostateczny marketing projektu
Program stażowy ESE
Wierzymy, że każdy może realizować swoje marzenia i mieć możliwość robienia tego, co naprawdę kocha. Dlatego już od pierwszego roku studiów studenci ESE mają konkretną możliwość proaktywnego zbliżania się do swoich celów zawodowych i ich dążenia do celu. Staże, rozwijając szereg przydatnych na rynku umiejętności i kompetencji, pozwolą ponadto studentom na:
- zastosować wiedzę o kursie w praktycznych sytuacjach w środowisku pracy
- wypełnić lukę między studiami licencjackimi a rynkiem pracy
- rozwinąć cechy wewnętrzne i zyskać praktyczne zrozumienie koncepcji indywidualnej odpowiedzialności, zgodnie z którą zdarzenia zewnętrzne są projekcją własnego stanu wewnętrznego
- przetestować indywidualne plany zawodowe, zdobywając doświadczenie w wybranej dziedzinie, pomagając w ten sposób lepiej zrozumieć, co tak naprawdę kocha robić
- opracować profesjonalną sieć i ocenić dostawców staży dla przyszłych możliwości zatrudnienia.
Współpracując z ponad pięćsetami wiodącymi międzynarodowymi firmami, w tym niektórymi ze 100 najlepszych firm, dla których warto pracować według rankingu FORTUNE, European School of Economics oferuje jeden z najbardziej konkurencyjnych dostępnych obecnie programów staży uniwersyteckich.
Wielu studentom oferuje pracę jeszcze przed ukończeniem studiów. Dział staży odgrywa kluczową rolę w pomaganiu studentom w określeniu ich celów i nauczeniu się, jak wykorzystać swój pełny potencjał. Zapewnia spersonalizowane i pełne wyzwań staże na całym świecie, we wszystkich kampusach ESE .
Wynik programu
Po pomyślnym ukończeniu studiów Bachelor of Science in Business Administration ze specjalizacją Marketing w European School of Economics studenci będą mogli:
- Rozwijaj wszechstronną wiedzę marketingową : Zdobądź głębokie zrozumienie kluczowych zasad marketingu, w tym zarządzania marką, marketingu cyfrowego, zachowań konsumentów i międzynarodowych strategii marketingowych.
- Rozwijaj strategiczne myślenie marketingowe : rozwijaj umiejętność formułowania, wdrażania i oceny skutecznych strategii marketingowych, biorąc pod uwagę zarówno bezpośredni, jak i długoterminowy wpływ na markę i rynek.
- Mistrz komunikacji międzykulturowej w marketingu : Skutecznie komunikuj i realizuj strategie marketingowe w różnych kontekstach kulturowych i organizacyjnych, wykazując się biegłą znajomością co najmniej jednego języka obcego.
- Przyjmuj etyczne praktyki marketingowe : Zrozum i zastosuj względy etyczne w marketingu, uznając wpływ decyzji marketingowych na konsumentów, społeczeństwo i środowisko.
- Wprowadzaj innowacje w podejściach marketingowych : wykaż się kreatywnością i innowacyjnością w opracowywaniu kampanii i rozwiązań marketingowych, dostosowując się do wyzwań i możliwości rynkowych.
- Zastosuj globalne perspektywy biznesowe do marketingu : Zdobądź wgląd w globalny krajobraz biznesowy i jego wpływ na strategie marketingowe i zaangażowanie konsumentów na różnych rynkach.
- Wspieraj kreatywność i innowacyjność w marketingu : wykaż się kreatywnością w opracowywaniu kampanii marketingowych i rozwiązań, wykorzystując innowacyjne podejścia do sprostania wyzwaniom i możliwościom rynkowym.
- Rozwijaj umiejętności przywódcze i pracy zespołowej : Efektywnie współpracuj w różnorodnych zespołach, prowadząc projekty i inicjatywy marketingowe, mając silne umiejętności przywódcze i interpersonalne.
- Zbuduj profesjonalną sieć marketingową : Stwórz sieć kontaktów zawodowych poprzez staże i interakcje z ekspertami branżowymi, wykładowcami i współpracownikami, co jest niezbędne do rozwoju kariery w dziedzinie marketingu.
Dzięki temu programowi studenci wyłonią się jako innowacyjni, etycznie nastawieni i globalnie świadomi specjaliści ds. marketingu, wyposażeni w umiejętności i wiedzę niezbędną do pełnienia różnych ról w sektorze marketingowym i poza nim.