Studia na kierunku Turystyka w Barcelonie
Barcelona, Hiszpania
CZAS TRWANIA
4 Years
JĘZYKI
Hiszpański
TEMPO
Pełny etat
TERMIN SKŁADANIA WNIOSKÓW
Termin składania wniosków
NAJWCZEŚNIEJSZA DATA ROZPOCZĘCIA
Sep 2024
CZESNE
EUR 4680
FORMACIE STUDIÓW
W kampusie
Wstęp
Dyplom z turystyki w Barcelonie na Uniwersytecie Mediterrani to jeden z kursów o największych możliwościach w wiodącym mieście w sektorze turystycznym, który odpowiada na potrzeby sektora turystycznego, dzięki naszemu planowi studiów i metodologii nauczania.
Dlaczego dyplom z turystyki w Barcelonie
Rynek pracy w tym sektorze jest jednym z nielicznych, który w ostatnich latach nadal oferuje możliwości i jest pozytywnie oceniany pod względem wzrostu. Najnowsze dane Ministerstwa Przemysłu, Energii i Turystyki pokazują, że turystyka w Hiszpanii ma się najlepiej, zarówno pod względem liczby przyjazdów międzynarodowych, jak i ruchu wewnętrznego. W 2016 r. wspólnotą autonomiczną, która przyjęła najwięcej turystów z zagranicy, była Katalonia. Co więcej, oczekuje się, że w nadchodzących latach dane te będą nadal się poprawiać.
Jeśli interesują Cię projekty turystyczne, hotelarskie lub gastronomiczne i chcesz zdobyć wyróżniające się szkolenia, które pozwolą Ci aspirować do najlepszych stanowisk w branży z ekskluzywnym przygotowaniem językowym, co otwiera drzwi na rynek międzynarodowy, nie zapominając o nowych technologiach internetowych (Będziesz mógł cieszyć się laptopem Apple w prezencie i do regularnego używania w klasach) Zapisz się na studia z zakresu turystyki w szkole uniwersyteckiej Mediterrani.
Rekrutacja
Stypendia i Finansowanie
EUM oferuje różne opcje stypendiów i grantów dla nowych studentów, którzy chcą uzyskać dostęp do studiów EUM .
W przypadku studentów zagranicznych należy zapoznać się z regulaminem na oficjalnej stronie Konsulatu lub Ambasady swojego kraju.
Program
Pierwszy kurs
Podstawy i wymiary turystyki 30 ECTS
- Wprowadzenie do turystyki
- Społeczno-kulturowy wymiar turystyki
- Ekonomiczny wymiar rynku turystycznego
- Terytorialny wymiar turystyki
- Prawny wymiar turystyki
Techniki finansowe i handlowe firmy turystycznej 12 ECTS
- Marketing turystyczny
- Rachunkowość działalności turystycznej
Techniki turystyczne 6 ECTS
- Umiejętności informacyjne i komunikacyjne
Języki obce stosowane w turystyce 12 ECTS
- Angielski B2.1
- Angielski B2
- Angielski C1.1
- Angielski C1
- francuski A1
- Niemiecki A1
- Niemiecki A2
Drugi kurs
Cele turystyczne 18 ECTS
- Typologie i strategie ośrodków turystycznych
- Zarządzanie i planowanie terytorialne
- Promocja i informacja o miejscu docelowym
Organizacja i zarządzanie firmą turystyczną 12 ECTS
- Organizacja firm turystycznych
- Zarządzanie ekonomiczne i kontrola przedsiębiorstw turystycznych
Zarządzanie zakwaterowaniem, pośrednictwo i dystrybucja turystyczna 12 ECTS
- Zarządzanie zakwaterowaniem i cateringiem
- Zarządzanie pośrednictwem, transportem i dystrybucją
Języki obce stosowane w turystyce 12 ECTS
- Angielski B2
- Angielski B2.1
- Angielski C1
- Angielski C1.1
- francuski A1
- Francuski A2
- Niemiecki A1
- Niemiecki A2
Techniki turystyczne 6 ECTS
Trzeci kurs
Zasoby i produkty turystyczne 20 ECTS
- Zasoby turystyczne i zrównoważony rozwój
- Dziedzictwo docelowe
- Trasy i przewodniki turystyczne
- Połączone wycieczki
- Marketing nowych produktów
Zarządzanie strategiczne przedsiębiorstwami turystycznymi 25 ECTS
- Gospodarka turystyczna i zarządzanie publiczne
- Zarządzanie zasobami publicznymi
- Przedsiębiorczość i Innowacja
Opcjonalnie 3 ECTS
Języki obce stosowane w turystyce 12 ECTS
- Angielski C1.1
- Angielski C1
- Francuski B2.1
- Niemiecki B2.1
Czwarty kurs
Firmy turystyczne 33 ECTS
- Marketing nowych produktów
- Tworzenie firm turystycznych
- Zarządzanie jakością
- Pośrednictwo w e-turystyce
- Połączone wycieczki
- Zarządzanie wydajnością
- Zarządzanie finansami firm turystycznych
- Ochrona turystów jako konsumentów
- Odpowiedzialność społeczna w turystyce
- Techniki komunikacji stosowane w turystyce
- Turystyka 4.0
- Zaplecze rekreacyjne
Technologie cyfrowe dla innowacji w turystyce 33 ECTS
- Turystyka 4.0
- Blockchain
- Sztuczna inteligencja w turystyce
- Inteligentne kierunki turystyczne
- Big Data w branży turystycznej
- Community Manager
Baza turystyczna 33 ECTS
- Rozrywka turystyczna i hotelowa
- Połączone wycieczki
- Jakość hotelu
- Zarząd hotelu
- Konstrukcje i wyposażenie
- Zarządzanie mieszkaniami i domami do użytku turystycznego
- Zarządzanie kempingiem
- Zarządzanie wydajnością
- Zarządzanie operacyjne zakwaterowaniem
- Operacje podziału pomieszczeń
- Operacje i procesy produkcyjne w hotelarstwie
- Planowanie i otwieranie obiektów noclegowych
- Relacje z klientami w turystyce
- wyjazd studyjny
Projekt dyplomowy 15 ECTS
- Projekt dyplomowy
Praktyka 12 ECTS
Wynik programu
Competencias generales y específicas que los estudiantes han de adquirir durante los estudios, cuyo cumplimiento será exigible para otorgar el título.
KOMPETENCJE GENERALNE
- Comunicarse ormente y por escrito en el idioma propio y en otras lenguas extranjeras.
- Sabre aplicar los conocimientos aprendidos en el aula, en su trabajo, con una marcada capacidad de adaptación a nuevas situaciones.
- Utilizar la terminología y el lenguaje de los varios ámbitos turísticos.
- Identificar y comprender los majores agentes turísticos.
- Analizar y adoptar actitudes y comportamientos éticos y responsables en las diferentes actividades del turismo.
- Seleccionar y utilizar las tecnologías de la información y la comunicación más adecuadas a cada situación de manera eficaz y eficiente.
- Trabajar en ekwipo, estableciendo las relaciones que más pueden ayudar al progreso de los proyectos.
- Ser hábil en la comunicación y en las relaciones interpersonales, utilizando y seleccionando las tecnologías de la información y la comunicación más adecuadas a cada situación.
- Diseñar propuestas creativas, tener iniciativa y espíritu emprendedor, crítico y lógico.
- Utilizar técnicas, métodos y modelos básicos de las disciplinas turísticas.
KOMPETENCJE SPECJALNE
- Evaluar la propia actividad y el propio aprendizaje y elaborar estrategias para su mejora.
- Zapobiegaj rozwiązywaniu problemów, konfliktom i podejmowaniu decyzji.
- Coordinar y liderar proyectos de trabajo u otras actividades.
- Identificar elementos valides procedentes de otrasculturas y la Diversidad de costumbres Existentes.
- Analizar y reflexionar sobre la dimensión transversal del turismo y su carácter evolutivo.
- Definir objetivos, estrategias y politicas en el turismo.
- Analizar los Impactos generados por el turismo.
- Analizar el funcionamiento y el procedimiento de los Diversos ámbitos de la actividad turística.
- Analizar las características e iniciativas de la dirección, gestión y planificación turística.
- Utilizar técnicas, métodos y modelos básicos de las disciplinas turísticas.
- Przeczytaj, przeczytaj i komentuj teksty naukowe.
- Evaluar la sostenibilidad de las propias propuestas y actuaciones.
Możliwości związane z karierą
Organizacja eventów, kongresów, targów i zjazdów
Firmy zarządzające destynacjami (DMC), profesjonalne zarządzanie organizacjami kongresowymi (OPC)
Usługi restauracyjne i hotelarskie
Odpowiedzialny za operacje, zarządzanie handlowe, zarządzanie bankietami i konwencjami
Tworzenie produktów, działań i doświadczeń turystycznych
Projektowanie oferty turystycznej, gastronomia, turystyka winiarska, turystyka wiejska, zarządzanie muzeami
Doradztwo i konsulting turystyczny
Doradztwo hotelarskie, doradztwo marketingowe, doradztwo biznesowe w zakresie turystyki, planowanie i promocja turystyki, zarządzanie ośrodkami turystycznymi
Przewodnik i informacja turystyczna
Lokalni przewodnicy turystyczni, kierownik biura turystycznego
Transport i logistyka
Firmy transportowe, takie jak linie lotnicze, statki wycieczkowe, statki, koleje
Zakwaterowanie w hotelu i poza hotelem
Zarządzanie ogólne, Zarządzanie działem pokoi, Public Relations i obsługa klienta, Zarządzanie żywnością i napojami, Zarządzanie przychodami, Zarządzanie rezerwacjami
Pośrednictwo i dystrybucja turystyki
Zarządzanie spółkami dystrybucji elektronicznej, szef marketingu cyfrowego, zarządzanie rezerwacjami centralnymi