Bachelor of Business Administration w marketingu Komunikacji i Mediów Społecznych
European University Cyprus
Klucz informacyjny
Lokalizacja kampusu
Nicosia, Cypr
Języki
Język angielski
Forma badania
Nauka na odległość, W kampusie
Czas trwania
4 years
Tempo
Pełny etat, Niepełny etat
Czesne
Poproś o informacje
Termin składania wniosków
Poproś o informacje
Najwcześniejsza data rozpoczęcia
Poproś o informacje
Stypendia
Poznaj możliwości stypendialne, aby pomóc sfinansować swoje studia
Wstęp
BBA w marketingu Komunikacji i Mediów Społecznych łączy teorię i praktykę marketingu ze zrozumieniem roli komunikacji w promowaniu interesów gospodarczych w środowisku nowych mediów. Studenci zdobywają podstawy w zasadach zachowania konsumentów, jak rynki produktów i usług są tworzone i zmian organizacyjnych i odpowiedzi do potrzeb i preferencji klienta. Program ma na celu rozwijanie umiejętności bogatą mieszankę wymaganych skutecznych menedżerów marketingu, w tym analizy i zarządzania danymi umiejętności i zaawansowanych umiejętności komunikacji cyfrowej strategii marketingowej i zarządzania mediami społecznymi i społeczności internetowych.
Cele i rezultaty
Cele ogólne
- Aby rozwijać zdolności ucznia do myślenia, pisania i mówienia skutecznie i twórczo.
- Aby rozwijać uznanie i szacunek dla wartości społecznych, moralnych i etycznych jako fundament swego stosunku do innych i swoich obowiązków wobec społeczności.
- W celu opracowania analityczne, decyzyjnych i komunikacyjnych umiejętności ucznia wraz z tych cech samodzielności, odpowiedzialności, uczciwości i samoświadomości, która będzie promować osiągnięcia i osobisty wkład w organizacje.
- Aby zbudować szerokość perspektywy pośrednictwem ogólnych wymagań edukacyjnych i zapewnienie wystarczającej specjalizacji do spełnienia podstawowych wymagań zawodowych i kariery.
- Aby zapewnić studentowi koniecznych wymogów dotyczących postępu naukowego i / lub zawodowej.
Cele szczegółowe
- Aby zapewnić studentom podstawy w biznesie w ogóle, a wszystkich metod komunikacji w marketingu, w szczególności.
- Aby zapewnić dokładną analizę każdego z elementów miksu promocyjnym, czyli reklamowe, public relations, promocji sprzedaży, sprzedaży osobistej i Marketingu Bezpośredniego.
- Aby zapewnić dogłębne zrozumienie, dlaczego iw jaki sposób elementy miksu komunikacyjnego są zintegrowane.
- Aby zapewnić podstawy Social Media Marketing dla studentów, którzy chcą kariery w dziedzinie komunikacji marketingowej szybko się zmienia.
- Aby zapewnić studentom wiedzy i umiejętności do projektowania i realizacji skutecznej kampanii komunikacji marketingowej.
- Aby zapewnić studentom pogłębionej wiedzy o roli komunikacji marketingowej i procesu rozwijania relacji z interesariuszami.
- Do centrum uwagi bezpośrednio na wiedzy i umiejętności wymaganych przez specjalistów marketingu i komunikacji, aby pomóc uczniom zdobywać wiedzę i rozwijać umiejętności w sposób systematyczny.
- Aby pomóc uczniom w rozwijaniu zdolności przywódczych, które mogą być wykorzystane w realizacji rozwiązań problemów biznesu w ogóle, a także w dziedzinie komunikacji marketingowej w szczególności.
Efekty uczenia się
Po pomyślnym zakończeniu programu studenci powinni być w stanie:
- Wykazać świadomość i zdolność analizy środowiskowe (ekonomiczne, społeczne, polityczne, prawne i technologiczne) trendów i ich wpływu na osoby prywatne i przedsiębiorstwa.
- Krytycznie ocenia i stosowania pojęć, technik, strategii i teorie z dowolnego odpowiedniej dyscypliny w kontekście biznesowym
- Wykazać swoją zdolność do skutecznego komunikowania się w sytuacjach biznesowych poprzez mówienie, pisanie, oraz poprzez wykorzystanie mediów elektronicznych.
- Odróżnić i analizować źródła danych konsumentów i metod gromadzenia poprzez empirycznego podejścia badawczego.
- Opisują zastosowanie ręcznych i komputerowych ilościowych i jakościowych narzędzi i metodologii w zakresie identyfikacji i rozwiązywania problemów i podejmowania decyzji w sytuacjach biznesowych.
- Wykazać dogłębne zrozumienie każdego elementu miksu komunikacyjnego oraz znaczenie ich integracji.
- Stosuje wiedzę z dziedzin biznesowych i komunikacyjnych do opracowania skutecznego planu zintegrowanej komunikacji w dynamicznym środowisku.
- Opisać koordynacji produkcji efektywnego wizualnie druku, grafiki i komunikacji elektronicznej.
- Wykazać dogłębne zrozumienie zasad Social Media i jak te platformy są ponownie formułowania komunikatów biznesowych.
- Wykazać zdolność budowania i utrzymania profesjonalnych relacji z różnych odbiorców organizacji.
- Project zdolność do pracy zgodnie z etyką zawodową, norm, praktyk i odpowiednimi przepisami.
- Wykazać się umiejętnością budowania zespołów i efektywnie pracować w ich obrębie.
Możliwości zatrudnienia
Cyfrowy Marketing Strategy, Social Media / Community Management, Public Relations, Reklama, Media, Marketing bezpośredni, Komunikacji Consulting.
Praca i zatrudnienie
Absolwenci programu Marketing Komunikacja & Social Media wykorzystać swoją wiedzę do tworzenia i promowania wizerunku organizacji. Dzięki zdobytej wiedzy mogą korzystać z różnych środków komunikacji przekazać ukierunkowanych i poprawne wiadomości do swoich klientów na produkty lub usługi, które oferują. Absolwenci będą również nauczyć się jak rozwijać relacje z klientami i różnymi zainteresowanymi stronami za pośrednictwem zarówno tradycyjnych platform sieciowych i społecznościowych.
Umiejętności
- Praca w zespole
- Umiejętności komunikacyjne
- Rozwiązanie problemu
- Doskonałe wykorzystanie komputera
- Analizy i badania
- Organizacja i wydajność
- przywództwo
- Inicjatywy i kreatywności
sektorach zatrudnienia
- Publiczny prywatny
- Reklama
- Wydawca
- MSP
- Telekomunikacja
- Edukacja
Wybory zawodowe
- Freelance
- Communication Officer
- Prasa Przedstawiciel
- Człowiek ogłaszający
- Ds Public Relations i Marketingu
- Edukacyjny
Absolwent studiów zawodowych /
Organizacje międzynarodowe mogą żądać dodatkowych kwalifikacji akademickich, jak Master of Business Administration (MBA) lub innego dyplomu podyplomowego w danej dziedzinie komunikacji.
Do kariery w dziedzinie akademickiej i szkolnictwa wyższego, pożądane jest, aby mieć doktorat (PhD), która oferuje także doświadczenie i umiejętności bezpośrednio związane z dziedziną badań.
Doświadczenie zawodowe Program - European University Cyprus
Doświadczenie pracy programu Career Center umożliwia trzecim roku i IV roku studenci z wysokim osiągnięć naukowych do pracy przez okres trzech miesięcy okres, w pozycjach odpowiednich do ich kierunku studiów. Program wzbogaca program każdego uczestnika, po nabyciu doświadczenia zawodowego i osobistego oceny kompetencji organizacji, w której jest on umieszczony. Niektóre z firm, które uczestniczą w programie Marketing Komunikacji i Mediów Społecznych, w którym uczniowie umieszczone są:
- Abacus Ltd
- AC Nielsen
- AIRTRANS Group Ltd
- Życie Alico AIG
- zaufanie Aspen
- Atlantis Consulting
- BKR Damianou & Partners
- Carob Mill Ltd
- Cypr Trading Corporation Limited
- FBME BANK LTD (Federal Bank Bliskiego Wschodu Ltd)
- InfoCredit Grupa
- Lanitis WE Holfings Ltd
- Lanitis Freen Energy Group Ltd
- Liberty Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie
- NP Lanitis Ltd
- Nowy Nissan Cypr LTF
- TFI Markets
- Thomson Reuters
- MTN (Cypr)
- GrantXpert Consulting Ltd
- Cypr Departament Pracy (Sekcja rynku pracy)
- WorkForce Cypr
- RTD Talos
- Penta Art Marketing
- O. Shambartas LLC
O szkole
pytania
Podobne kursy
Licencjat z mediów cyfrowych i marketingu
- Iserlohn, Niemcy
- Hamburg, Niemcy + 1 jeszcze
Wyróżnienia BA w komunikacji społecznej
- Ottawa, Kanada
Bachelor of Science w Social Media i Digital Marketing
- Nashville, Stany Zjednoczone