Wyróżnienie Bachelor of Brand Design
George Brown College
Klucz informacyjny
Lokalizacja kampusu
Toronto, Kanada
Języki
Język angielski
Forma badania
W kampusie
Czas trwania
4 years
Tempo
Pełny etat
Czesne
CAD 20 019 / per year *
Termin składania wniosków
Poproś o informacje
Najwcześniejsza data rozpoczęcia
Sep 2024
* czesne | 18 190 $ na międzynarodowe czesne. Wszystkie opłaty mogą ulec zmianie bez powiadomienia
Wstęp
Honors Bachelor of Brand Design to czteroletni program studiów, który odpowiada na szybko zmieniający się świat projektowania graficznego, przygotowując Cię do bycia patrzącymi w przyszłość projektantami marek z mocnymi stronami we współpracy, badaniach, myśleniu krytycznym i strategicznym, realizacji projektów technicznych i opowiadanie marki. Opiera się na multidyscyplinarnych filarach badań, krytycznego myślenia, strategicznego rozwoju marki, realizacji projektów technicznych i opowiadania historii marki.
Marki to coś więcej niż logo czy taktyka sprzedaży, to starannie opracowane relacje między twórcami marki a odbiorcami – marka to obietnica realizowania celu, a zestaw wartości, które razem wzięte wyrażają sposób, w jaki ktoś postrzega organizację lub produkt. Stopień Bachelor of Brand Design z wyróżnieniem jest okazją do zbudowania kompetentnej, kreatywnej społeczności współpracowników i projektantów strategicznych, którzy są w stanie połączyć strategię biznesową, technologię i świat projektowania w celu tworzenia innowacyjnych doświadczeń związanych z marką.
Jako student programu Honors Bachelor of Brand Design rozwiniesz umiejętności analityczne i techniczne, aby:
- Komunikuj się i rozwijaj markę poprzez projektowanie tożsamości i doświadczeń wizualnych i fizycznych, online i offline.
- Badania, aby tworzyć i dostosowywać projekty, które działają w różnych punktach kontaktu, generując dynamiczne, responsywne, wielozmysłowe i spersonalizowane doświadczenia marki dla klientów.
- Pisz , wizualizuj i tłumacz historię marki w tych punktach styku i angażuj się długofalowo w emocje odbiorców.
- Współpracuj na rzecz kreatywnych innowacji z multidyscyplinarnymi zespołami.
Ten program jest odpowiedzią na dynamiczną i rozwijającą się dziedzinę projektowania, szkoląc Cię w:
- Twórz usprawnione komunikaty o marce w wielu mediach i punktach styku, które angażują odbiorców.
- Zrozumieć nową technologię i pracować w starym i nowym kanale.
- Posiadaj silne umiejętności pisania i dostosowuj się do różnych sytuacji, odbiorców i gatunków.
- Bądź elastyczny, ponieważ potrafią dostosować się do zmieniających się warunków pracy i pracy (wiele sektorów, usług i produktów).
- Współpracuj i łącz role biznesowe i kreatywne, rozumiejąc kulturę, procesy i język biznesu brandingowego.
- Wykorzystaj różnorodne i wymierne metodologie badawcze w procesie projektowania.
- Oferuj klientom różnorodny i konfigurowalny zakres usług, w szczególności usług niszowych (np. wideo i animacja).
- Mieć możliwość konkurowania w przetargu: przygotuj profesjonalną ofertę sprzedaży, oferując jednocześnie konkurencyjną cenę.
Dlaczego warto studiować projektowanie marki w George Brown College ?
School of Design w George Brown ma ugruntowaną reputację w edukacji projektowej, która koncentruje się na wyobraźni, doskonali umiejętności krytycznego myślenia i angażuje się w najnowsze technologie. Nasz wydział łączy doświadczenie zawodowe i zaawansowaną edukację, aby oferować treści kursów, które zawsze ewoluują i odzwierciedlają trendy w przemyśle i środowisku akademickim.
School of Design mieści się w nowym obiekcie o powierzchni 103000 stóp kwadratowych w Daniels Waterfront - City of the Arts. Ten najnowocześniejszy budynek obsługuje programy akademickie i projekty branżowe, oferując takie funkcje, jak:
- laboratorium wirtualnej i rozszerzonej rzeczywistości
- laboratorium użyteczności i testowania
- Przyszłe sposoby życia w laboratorium
- laboratorium korepetytora
- cyfrowa piaskownica
- inkubatory
- przestrzenie prototypowe i warsztatowe
- przestrzenie do prezentacji designu i innowacji
Nasze obiekty i laboratoria komputerowe wyposażone są w najnowszy sprzęt i oprogramowanie oraz są uzupełnione programem nauczania, który odzwierciedla zmieniające się wymagania branży.
Twoje opcje edukacji terenowej
Studenci muszą odbyć 420-godzinny płatny semestr pracy w trybie spółdzielczym w okresie wiosenno-letnim między trzecim a czwartym rokiem.
Studenci mają możliwość ukończenia tej współpracy w kraju i / lub za granicą, w miarę pojawiania się możliwości. Większość warunków pracy w trybie kooperacji jest wykonywana w Greater Toronto Area, gdzie sektor projektowania jest prężny i znajduje się większość miejsc pracy interakcyjnej.
Zespół School of Design Field Placement współpracuje z wieloma znaczącymi partnerami szkoleniowymi, w tym agencjami, takimi jak Publicis, K9 Strategy + Design, Trevor/Peter i Relish Interactive; większe, znane marki, takie jak Nelvana (Corus Entertainment), Rogers Media, Mozilla, Crayola i PUR Gum; oraz różne instytucje zajmujące się sztuką i projektowaniem w branży, w tym Międzynarodowy Festiwal Filmowy w Toronto (TIFF), Stowarzyszenie Zarejestrowanych Projektantów Graficznych (RGD) i Sztuki Stosowane.
Termin pracy pozwala uczniom na zastosowanie umiejętności, zdolności i wiedzy, które nabyli w programie w środowisku pracy lub poprzez odpowiedni projekt badawczy lub inicjatywę dotyczącą projektowania interakcji. Studenci zdobywają cenne doświadczenie i możliwość refleksji nad zastosowaniem dotychczasowej nauki. Członek wydziału ocenia studenta na podstawie informacji zwrotnej przekazanej przez pracodawcę.
Uczniowie opracują cyfrowe portfolio przedstawiające artefakty ukończone podczas okresu pracy w trybie współpracy.
Rekrutacja
Stypendia i Finansowanie
Stypendia dla studentów zagranicznych w George Brown College są zazwyczaj nagrodami w ramach programu na podstawie wyników w nauce (i innych kryteriów) w George Brown College po rozpoczęciu programu akademickiego.
Program
Wymagane kursy
Semestr 1 | Semestr 2 | Semestr 3 |
|
|
|
Semestr 4 | Semestr 5 | Semestr 6 |
|
|
|
Lato | Semestr 7 | Semestr 8 |
|
|
|
Wynik programu
Absolwent wykazuje się umiejętnością:
- Używaj technik ideacji do generowania innowacyjnych rozwiązań projektowych, które odpowiadają na brief kreatywny.
- Weź udział we wspólnym projekcie budowania marki, aby uzyskać wynik, który spełnia potrzeby klienta.
- Włącz interdyscyplinarne podejścia teoretyczne do planowania, produkcji i krytyki pracy projektowej i strategicznej.
- Zaplanuj, przeprowadź i zastosuj badania w celu kontekstualizacji i wykonania świadomego projektu.
- Oceń społeczny, środowiskowy i ekonomiczny wpływ rozwiązania projektowego, aby nadać priorytet kwestiom zrównoważonego rozwoju w praktyce projektowej.
- Użyj podstawowych zasad brandingu, aby odpowiedzieć na potrzeby projektowania i strategii marki dla klientów o różnej skali.
- Rozwiązania projektowe wspierające strategię marki.
- Przekazywanie informacji, argumentów, kreatywnych pomysłów i historii marki w sposób perswazyjny, do różnych odbiorców, przy użyciu różnych technik komunikacji werbalnej, wizualnej i pisemnej.
- Wykorzystanie profesjonalnych praktyk i wiedzy o biznesie brandingu we wszystkich pracach projektowych i strategicznych.
Możliwości związane z karierą
Twoja kariera
Absolwenci zostaną przeszkoleni do pracy, która obejmuje kilka obszarów zawodowych w reklamie, marketingu i public relations, jako projektanci graficzni i ilustratorzy, pisarze treści i producenci internetowi, specjaliści ds. komunikacji, badacze marketingowi oraz konsultanci biznesowi i strategiczni.
Opcje kariery
Absolwenci tego programu zdobędą umiejętności niezbędne do zatrudnienia w studiach projektowych, brandingowych i mediów cyfrowych, kreatywnych laboratoriach, wewnętrznych projektach i działach cyfrowych w większych korporacjach w różnych sektorach lub do pracy niezależnie lub w start-upie.
Ten program przygotowuje absolwentów do takich stanowisk jak:
- projektant marki
- projektant cyfrowy
- projektant interfejsu użytkownika
- strateg wzornictwa
- menedżer społeczności
- grafik
- badacz wzornictwa
- opowiadacz historii/twórca treści
- oficer łączności
- badacz marketingu
- projektant komunikacji
- strateg treści
Edukacja Pathways
Jeśli jesteś George Brown College studentem, który ukończył drugi lub trzeci rok Grafiki Zaawansowanego Dyplomu (G102) ze średnią ocen 3,2 (75%) lub wyższą, możesz kwalifikować się do wejścia na stopień ukończenia Pathway do tego programu. Aby uzyskać więcej informacji, skontaktuj się z koordynatorem programu.
Opcje przyszłych badań
Absolwenci programu Honours Bachelor of Brand Design mogą kwalifikować się do kontynuowania studiów magisterskich w odpowiednich obszarach programowych. Studenci powinni skontaktować się bezpośrednio z uczelniami, aby zbadać możliwości ukończenia szkoły.
Absolwenci tego stopnia będą przygotowani do studiów magisterskich w dziedzinie brandingu, projektowania i komunikacji.