Bachelor of Science in Business - Marketing Koncentracja
George Mason University
Klucz informacyjny
Lokalizacja kampusu
Fairfax, Stany Zjednoczone
Języki
Język angielski
Forma badania
W kampusie
Czas trwania
4 years
Tempo
Pełny etat
Czesne
USD 4897 / per semester *
Termin składania wniosków
01 Jun 2024
Najwcześniejsza data rozpoczęcia
Aug 2024
* czesne w pełnym wymiarze godzin (12-15 punktów); 16 980 USD - czesne poza stanem w pełnym wymiarze godzin (12-15 punktów); 1.803 USD - obowiązkowa opłata studencka
Wstęp
Marketing ma fundamentalne znaczenie dla sukcesu wszystkich firm.
Koncentracja marketingowa Mason uczy, jak znać, rozumieć potrzeby i dostarczać wartość klientom.
Dlaczego warto wybrać Mason?
Koncentracja marketingowa Mason oferuje różnorodne kursy marketingowe, dzięki czemu możesz dostosować program do swoich zainteresowań. Obszary zainteresowania obejmują analitykę marketingową, komunikację marketingową, biznes i marketing rządu federalnego, zarządzanie sprzedażą, marketing non-profit, opracowywanie nowych produktów i zarządzanie marką.
Studenci marketingu Mason uczą się opracowywać nowe produkty, budować markę, ustalać ceny, tworzyć komunikację marketingową i promocje, zarządzać relacjami z klientami oraz analizować zachowania konsumentów i trendy rynkowe.
Wynik programu
- Przygotuj akceptowalny plan marketingowy
- Wykazać zrozumienie społecznego, globalnego, etycznego i prawnego kontekstu biznesu i być w stanie zastanowić się nad rolą jednostki w biznesie
- Wykazać zrozumienie i umiejętność zastosowania wiedzy w zakresie umiejętności zawodowych niezbędnych w biznesie, w tym skutecznego pisania biznesplanu
- Wykazać umiejętności techniczne i analityczne odpowiednie do osiągnięcia sukcesu w biznesie
- Wykazać zrozumienie i umiejętność zastosowania wiedzy z podstawowych dziedzin biznesu
- Wykazać się wiedzą i umiejętnościami właściwymi dla specjalizacji w danej koncentracji
- Wykazać zrozumienie, w jaki sposób badania w dyscyplinach biznesowych przyczyniają się do wiedzy i w jaki sposób takie badania są prowadzone
Umiejętności, które rozwiniesz
- Krytyczne myślenie
- Mowa publiczna
- Kreatywność
- Analityczne myślenie
- Przywództwo
- Analiza rynku/trendów
- Perswazja
- Spostrzegawczość społeczna
- Koordynacja programu
- Praca w zespole
Możliwości związane z karierą
Kariery, w których koncentracji marketingowej może pomóc Ci rozpocząć, obejmują:
- Menedżer konta reklamowego
- Dyrektor ds. marki
- Menedżer ds. Rozwoju Rynkowego
- Analityk ds. spostrzeżeń konsumenckich
- Menedżer treści
- Menedżer ds. relacji z klientami/Menedżer ds. zaangażowania klientów
- Specjalista ds. mediów cyfrowych
- Globalny Account Manager/Międzynarodowy Marketingowiec
- Specjalista ds. komunikacji marketingowej
- Konsultant marketingowy
- Analityk ds. Badań Rynku
- Planista mediów
- Specjalista ds. marketingu produktów
- Specjalista ds. Public Relations
- Kupujący detaliczny
- Przedstawiciel handlowy
- Specjalista ds. optymalizacji wyszukiwarek
- Menadżer mediów społecznościowych
Program
Wymagania stopnia
Razem kredyty: 120
Studenci School of Business, którzy uzyskali tytuł licencjata, muszą uzyskać co najmniej 120 punktów, w tym wymagania Mason Core, podstawy biznesowe, podstawy biznesowe i wymagania dotyczące koncentracji. Ponadto muszą zostać spełnione następujące wymagania:
- Minimum 45 kredytów na poziomie 300 lub 400.
- Minimum 30 punktów z kursów podstawowych, zwieńczeń i koncentracji School of Business w Mason.
- Co najmniej 9 punktów wymaganych dla konkretnej koncentracji i kursu BUS 498 Capstone: Zaawansowane modele biznesowe (Mason Core) podjęte w Mason.
- Ocena C lub wyższa uzyskana w zakresie podstaw biznesowych, rdzenia działalności i wymagań dotyczących koncentracji.
Koncentracja na marketingu (MKTG)
Wymagane kursy
- MKTG 312 Zachowania konsumenckie 3
- MKTG 351 Badania marketingowe 3
- MKTG 471 Zarządzanie marketingowe 3
Electives
Wybierz cztery kursy spośród poniższych: 12
- MKTG 307 Marketing rządu federalnego
- Sprzedaż doradcza MKTG 310
- Zarządzanie sprzedażą MKTG 311
- MKTG 313 Reklama i komunikacja marketingowa
- MKTG 315 Marketing cyfrowy
- MKTG 316 Strategia marketingowa w mediach społecznościowych
- MKTG 332 Zarządzanie sprzedażą detaliczną i handlem elektronicznym
- MKTG 333 Marketing między przedsiębiorstwami
- MKTG 335 Strategiczne zarządzanie marką
- MKTG 352 Analityka marketingowa dla rozwoju nowych produktów
- Rozwój nowego produktu MKTG 353
- Marketing bezpośredni MKTG 355
- Doradztwo marketingowe MKTG 450
- Marketing globalny MKTG 407
- MKTG 455 Marketing etniczny i wielokulturowy
- Seminarium z wyróżnieniem MKTG 462 z marketingu (tematyka jest różna)
- MKTG 481 RS: Marketing w sektorze non-profit
- Seminarium MKTG 491 z marketingu
- MKTG 492 Staż w marketingu
- Niezależne badanie MKTG 499
- Wszelkie inne kursy MKTG na poziomie 300-400
Suma kredytów 21