MasterPhDLawMBAHealthcareCoursesOnline
Keystone logo
Georgian Technical University Bachelor in Design
Georgian Technical University

Bachelor in Design

Tbilisi, Gruzja

4 Years

Język angielski

Pełny etat

Termin składania wniosków

Zapytaj o najwcześniejszą datę rozpoczęcia

W kampusie

Stypendia

Poznaj możliwości stypendialne, aby pomóc sfinansować swoje studia
Czytaj więcej

Wstęp

Ten program zapewnia studentom wiedzę i umiejętności, aby rozpocząć karierę w projektowaniu specjalizacji projektowania wnętrz i mebli, projektowania produktów, projektowania transportu lub projektowania komunikacji wizualnej, a także innych sojuszniczych specjalizacji związanych z projektem. Program daje uczniom szerokie wykształcenie w kontekście społecznym, kulturowym, ekonomicznym i politycznym projektowania. Program zapewnia specjalistyczne szkolenia i doświadczenie w konkretnych dziedzinach projektowania: w praktyce projektowej, procesach i metodologii ergonomicznego projektowania i zrównoważonego projektowania; Znajomość materiałów i procesów produkcyjnych; W profesjonalnych prezentacjach projektowych przy wykorzystaniu różnych technik do międzynarodowych standardów; W marketingu, zarządzania i przedsiębiorczości.

Studenci wybierają kursy, które rozszerzają swoją wiedzę w zakresie dyscypliny w zakresie programowania komputerowego, projektowania stron internetowych i rozwoju aplikacji mobilnych, animacji i projektowania gier; Psychologii środowiskowej i meblarskiej; Inżynieria motoryzacyjna, m.in. Absolwenci programu zdobędą wymaganą wiedzę i umiejętności, aby odnieść sukces w ćwiczeniu projektantów, którzy mogą wnieść pozytywny wkład do społeczności projektantów, projektantów i ogółu społeczeństwa; Z uczeniem się naukowego i zrozumienia właściwego dla kształcenia podyplomowego i ogólnego kształcenia przez całe życie.

Program Wymagania

Wnioskodawca jest dopuszczony zgodnie z ustawodawstwem gruzińskim

Uczenie się wyników / kompetencji

Wiedza i zrozumienie

Podstawowa wiedza i zrozumienie dyscyplin projektowych i pokrewnych dziedzin, w tym: kultury wizualnej i jej historii; Nauk społecznych; Zasady mechaniki inżynierskiej - statystyka i dynamika, a także dla samochodów; Matematyka i statystyka; Zasady nauki ergonomii, a także psychologia środowiskowa; Zasady zrównoważonego rozwoju w zakresie projektowania; Zasad i koncepcji biznesowych.

Znajomość i zrozumienie:

  • Historii i teorii sztuki, historii ruchów sztuki, definicji i interpretacji sztuki w całej historii;
  • Historię projektowania i teorię leżącą u podstaw ruchów projektowych oraz niedawne interpretacje interakcji pomiędzy projektowaniem a społeczeństwem;
  • Zasadnicze koncepcje i idee filozofii od czasów starożytnych do czasów nowożytnych;
  • Podstawy ludzkich fizjologicznych i psychologicznych zdolności i ograniczeń podczas pracy;
  • Zastosowań i właściwości materiałów powszechnie używanych w dyscyplinach projektowych;
  • Zasady zarządzania marketingowego związane z dyscyplinami projektowania;
  • Zasady języka komputerowego i programowania.

Znajomość i zrozumienie:

  • Role dyscyplin projektowych w społeczeństwie oraz interpretacje wzorów z nauk społecznych;
  • Zasad i głównych tematów antropologii stosowanych w praktyce projektowej;
  • Podstawowe pojęcia i kwestie oraz zaawansowane techniki i metody zrównoważonego projektowania;
  • Zasadnicze techniki produkcji i ich uwarunkowania konstrukcyjne;
  • Główne tematy badania przedsiębiorczości;
  • Podstawy ludzkich interakcji, a także fizjologiczne i psychologiczne relacje z ich środowiskiem;
  • System motoryzacyjny i jego rozwój oraz podstawowe narzędzia ilościowe do analizy wydajności samochodów.

Stosowania wiedzy

Wykorzystanie wiedzy w trakcie projektowania i analizy oraz krytyki projektowania, praktycznego zdrowia i bezpieczeństwa; Rozwiązywanie problemów mechanicznych i analizowanie danych; Ogólnych i specjalistycznych metod i metod oraz badań naukowych z dziedzin takich jak ergonomia, rozwiązywania problemów związanych z projektem; W zakresie programowania komputerowego oraz projektowania stron internetowych i gier dla innowacji produktowych i systemów.

Wykorzystanie wiedzy na temat:

  • Problemy związane ze zdrowiem i bezpieczeństwem, wspólne zagrożenia w miejscu pracy oraz podstawowe zasady udzielania pierwszej pomocy;
  • Matematyki do rozwiązywania problemów statyki i dynamiki w mechanice oraz do analizy danych z biznesu i nauk społecznych;
  • Typografia dla zadań komunikacji dwuwymiarowej;
  • Podstawowe metody projektowania i procesy, aby innowacyjnie rozwiązać skomplikowane i niejasno zdefiniowane problemy projektowe;
  • Nauk ergonomii, jej metod i procesów, do zbadania i rozwiązywania problemów związanych z projektem;
  • Właściwości drewna i tradycyjne techniki obróbki drewna do produkcji mebli.

Wykorzystanie wiedzy na temat:

  • Wyspecjalizowanych i zaawansowanych metod i procesów projektowych w celu innowacyjnego rozwiązywania problemów projektowych mających przewagę nad konkurencją, uwzględniających ergonomiczne i przyjazne dla środowiska kryteria oraz inne kwestie;
  • Technologia wytwarzania w celu optymalizacji zaprojektowanych produktów i systemów;
  • Procesy przedsiębiorczości i narzędzia proponowania nowych produktów i usług;
  • Metody badania tematów projektowych, gromadzenia danych jakościowych i ilościowych, takich jak badania, eksperymenty, badania terenowe, studia przypadków itd. Oraz ich zastosowanie do teorii i praktyki projektowania;
  • Programowania komputerowego, HTML i CSS oraz SDK w rozwoju aplikacji komputerowych i mobilnych oraz stron internetowych;
  • Zasad psychologii środowiskowej i metod rozważania człowieka w ich środowisku;
  • Techniki i procesy tworzenia animacji i projektowania gier elektronicznych.

Wykonywanie orzeczeń

Zastosuj metody z nauk społecznych do analizy danych i interpretacji współczesnych wydarzeń związanych z praktyką projektową. Wykorzystaj wiedzę i metody z dyscyplin naukowych, takich jak ergonomia i nauka o środowisku itp. Dokonywać osądów i proponować kierunki działań.

Zdolny do:

  • Interpretować i podejmować świadome wyroki dotyczące istotnych wydarzeń współczesnych w sferze społecznej i politycznej w Gruzji i poza nią;
  • Zbierać istotne dane ilościowe i jakościowe dotyczące niewystarczająco zdefiniowanych problemów projektowych, a także analizować dane i formułować uzasadnione orzeczenia w celu podjęcia dalszych działań;

Zdolny do:

  • Analizować dane ilościowe i jakościowe dotyczące niewystarczająco zdefiniowanych problemów projektowych, które dotyczą zagadnień związanych z ergonomią lub naukami o środowisku, itd. I formułują uzasadnione orzeczenia w celu podjęcia dalszych działań;
  • Analizować niewystarczająco określone i złożone problemy projektowe, zaplanować i wdrożyć kroki, w tym za pomocą odpowiednich metod i procesów projektowych, w celu rozwiązania problemów związanych z projektem;

Umiejętności komunikacyjne

Zdolny do:

  • Spójne przedstawianie informacji w języku angielskim, przy użyciu danych ilościowych i jakościowych do specjalistów i nie-specjalistów poprzez tekst i diagramy przy użyciu nowoczesnej technologii informacyjnej;
  • Przygotować rysunki techniczne i wspomagane komputerowo modele projektowania oraz dokumentację zgodnie z międzynarodowymi standardami i konwencjami, komunikować się z kolegami i współpracownikami itp .;
  • Przygotowywać sugestywne profesjonalne wzornictwo, komunikować się z kolegami i współpracownikami itp. Oraz przekonać zainteresowanych stron projektantów.

Zdolny do:

  • Kreatywnie zastosować wiele nowoczesnych technik informacyjnych w celu przygotowania pisemnych i wizualnych raportów dotyczących złożonych tematów związanych z projektem w języku angielskim, aby przekonać specjalistów i nie-specjalistów;
  • Przygotowywanie komputerowych modeli projektowania skomplikowanych produktów i systemów do międzynarodowych standardów i konwencji, komunikowanie się z kolegami i współpracownikami itp .;
  • Przygotowywać sugestywne wieloaspektowe prezentacje zawodowe z wykorzystaniem różnych mediów i zaawansowanych technik, komunikować się z kolegami i współpracownikami itd. I przekonać zainteresowane strony projektowe.

umiejętności uczenia się

Zdolny do:

  • Definiowanie własnych potrzeb w zakresie nauczania w różnych i nieprzewidywalnych sytuacjach, indywidualnie i jako część zespołu oraz podejmowanie działań w celu zaspokojenia potrzeb w zakresie uczenia się;
  • Zastanowić się nad wykorzystaniem metod i procesów projektowych oraz wynikach projektów projektowych i nakazać działania zaradcze w celu rozwiązania problemów.

Zdolny do:

  • Ocenę własnego procesu uczenia się w sposób spójny i wyczerpujący; Oraz określenie dalszych potrzeb w zakresie uczenia się;

Wartości:

  • Dzielenie się wartościami związanymi z praktyką projektową i angażowanie się w pełną szacunku debatę na temat wartości, przy jednoczesnym ponownej ocenie własnej pozycji w tej kwestii;
  • Doceniają, jak efekty projektu wpływają na użytkowników i zainteresowane strony i dążą do maksymalizacji korzyści, minimalizując jednocześnie ich negatywny wpływ.
  • Postawa naukowa wobec nauki i metody naukowej oraz docenienie wiedzy z dziedzin takich jak badania nad projektem, ergonomia i trwały projekt są istotne dla praktyki projektowania w ogóle;
  • Włączenie, demokratyczne i otwarte podejście do profesjonalnego projektowania, biorąc pod uwagę potrzeby użytkowników i innych zainteresowanych stron, a także, w miarę możliwości, otwarcie współpracując z nimi dla obustronnych korzyści; Kreatywne, innowacyjne i przedsiębiorcze osoby, działające w celu zapewnienia dobrego samopoczucia i generowania bogactwa gospodarczego dla wszystkich.

Formy i metody osiągnięcia efektów uczenia się

Wykład
Seminarium (praca w grupie)
Zajęcia praktyczne
Ćwiczenia laboratoryjne
Ćwicz
Praca / projekt
Niezależna praca
Forma konsultacji i metody osiągnięcia efektów uczenia się są zawarte w programie edukacyjnym i można je znaleźć pod adresem: http://www.gtu.ge/quality/new/en.pdf

Sfery zatrudnienia

  • Firmy wydawnicze i pakujące
  • Firmy medialne
  • agencje reklamowe
  • Firmy projektowe
  • Firmy konsultingowe i projektowe
  • Projektowanie architektoniczne i studia projektowe

O szkole

pytania

Podobne kursy

  • Opcja asystenta projektanta studiów licencjackich w zakresie zrównoważonego projektowania mody
    • Nice, Francja
  • Licencjat z projektowania komunikacji wizualnej
    • Istanbul, Turcja
  • Licencjat w zakresie projektowania produktu
    • Barcelona, Hiszpania