
Bachelor in Design
Tbilisi, Gruzja
CZAS TRWANIA
4 Years
JĘZYKI
Język angielski
TEMPO
Pełny etat
TERMIN SKŁADANIA WNIOSKÓW
Termin składania wniosków
NAJWCZEŚNIEJSZA DATA ROZPOCZĘCIA
Zapytaj o najwcześniejszą datę rozpoczęcia
FORMACIE STUDIÓW
W kampusie
Stypendia
Poznaj możliwości stypendialne, aby pomóc sfinansować swoje studia
Wstęp
Ten program zapewnia studentom wiedzę i umiejętności, aby rozpocząć karierę w projektowaniu specjalizacji projektowania wnętrz i mebli, projektowania produktów, projektowania transportu lub projektowania komunikacji wizualnej, a także innych sojuszniczych specjalizacji związanych z projektem. Program daje uczniom szerokie wykształcenie w kontekście społecznym, kulturowym, ekonomicznym i politycznym projektowania. Program zapewnia specjalistyczne szkolenia i doświadczenie w konkretnych dziedzinach projektowania: w praktyce projektowej, procesach i metodologii ergonomicznego projektowania i zrównoważonego projektowania; Znajomość materiałów i procesów produkcyjnych; W profesjonalnych prezentacjach projektowych przy wykorzystaniu różnych technik do międzynarodowych standardów; W marketingu, zarządzania i przedsiębiorczości.
Studenci wybierają kursy, które rozszerzają swoją wiedzę w zakresie dyscypliny w zakresie programowania komputerowego, projektowania stron internetowych i rozwoju aplikacji mobilnych, animacji i projektowania gier; Psychologii środowiskowej i meblarskiej; Inżynieria motoryzacyjna, m.in. Absolwenci programu zdobędą wymaganą wiedzę i umiejętności, aby odnieść sukces w ćwiczeniu projektantów, którzy mogą wnieść pozytywny wkład do społeczności projektantów, projektantów i ogółu społeczeństwa; Z uczeniem się naukowego i zrozumienia właściwego dla kształcenia podyplomowego i ogólnego kształcenia przez całe życie.
Program Wymagania
Wnioskodawca jest dopuszczony zgodnie z ustawodawstwem gruzińskim
Uczenie się wyników / kompetencji
Wiedza i zrozumienie
Podstawowa wiedza i zrozumienie dyscyplin projektowych i pokrewnych dziedzin, w tym: kultury wizualnej i jej historii; Nauk społecznych; Zasady mechaniki inżynierskiej - statystyka i dynamika, a także dla samochodów; Matematyka i statystyka; Zasady nauki ergonomii, a także psychologia środowiskowa; Zasady zrównoważonego rozwoju w zakresie projektowania; Zasad i koncepcji biznesowych.
Znajomość i zrozumienie:
- Historii i teorii sztuki, historii ruchów sztuki, definicji i interpretacji sztuki w całej historii;
- Historię projektowania i teorię leżącą u podstaw ruchów projektowych oraz niedawne interpretacje interakcji pomiędzy projektowaniem a społeczeństwem;
- Zasadnicze koncepcje i idee filozofii od czasów starożytnych do czasów nowożytnych;
- Podstawy ludzkich fizjologicznych i psychologicznych zdolności i ograniczeń podczas pracy;
- Zastosowań i właściwości materiałów powszechnie używanych w dyscyplinach projektowych;
- Zasady zarządzania marketingowego związane z dyscyplinami projektowania;
- Zasady języka komputerowego i programowania.
Znajomość i zrozumienie:
- Role dyscyplin projektowych w społeczeństwie oraz interpretacje wzorów z nauk społecznych;
- Zasad i głównych tematów antropologii stosowanych w praktyce projektowej;
- Podstawowe pojęcia i kwestie oraz zaawansowane techniki i metody zrównoważonego projektowania;
- Zasadnicze techniki produkcji i ich uwarunkowania konstrukcyjne;
- Główne tematy badania przedsiębiorczości;
- Podstawy ludzkich interakcji, a także fizjologiczne i psychologiczne relacje z ich środowiskiem;
- System motoryzacyjny i jego rozwój oraz podstawowe narzędzia ilościowe do analizy wydajności samochodów.
Stosowania wiedzy
Wykorzystanie wiedzy w trakcie projektowania i analizy oraz krytyki projektowania, praktycznego zdrowia i bezpieczeństwa; Rozwiązywanie problemów mechanicznych i analizowanie danych; Ogólnych i specjalistycznych metod i metod oraz badań naukowych z dziedzin takich jak ergonomia, rozwiązywania problemów związanych z projektem; W zakresie programowania komputerowego oraz projektowania stron internetowych i gier dla innowacji produktowych i systemów.
Wykorzystanie wiedzy na temat:
- Problemy związane ze zdrowiem i bezpieczeństwem, wspólne zagrożenia w miejscu pracy oraz podstawowe zasady udzielania pierwszej pomocy;
- Matematyki do rozwiązywania problemów statyki i dynamiki w mechanice oraz do analizy danych z biznesu i nauk społecznych;
- Typografia dla zadań komunikacji dwuwymiarowej;
- Podstawowe metody projektowania i procesy, aby innowacyjnie rozwiązać skomplikowane i niejasno zdefiniowane problemy projektowe;
- Nauk ergonomii, jej metod i procesów, do zbadania i rozwiązywania problemów związanych z projektem;
- Właściwości drewna i tradycyjne techniki obróbki drewna do produkcji mebli.
Wykorzystanie wiedzy na temat:
- Wyspecjalizowanych i zaawansowanych metod i procesów projektowych w celu innowacyjnego rozwiązywania problemów projektowych mających przewagę nad konkurencją, uwzględniających ergonomiczne i przyjazne dla środowiska kryteria oraz inne kwestie;
- Technologia wytwarzania w celu optymalizacji zaprojektowanych produktów i systemów;
- Procesy przedsiębiorczości i narzędzia proponowania nowych produktów i usług;
- Metody badania tematów projektowych, gromadzenia danych jakościowych i ilościowych, takich jak badania, eksperymenty, badania terenowe, studia przypadków itd. Oraz ich zastosowanie do teorii i praktyki projektowania;
- Programowania komputerowego, HTML i CSS oraz SDK w rozwoju aplikacji komputerowych i mobilnych oraz stron internetowych;
- Zasad psychologii środowiskowej i metod rozważania człowieka w ich środowisku;
- Techniki i procesy tworzenia animacji i projektowania gier elektronicznych.
Wykonywanie orzeczeń
Zastosuj metody z nauk społecznych do analizy danych i interpretacji współczesnych wydarzeń związanych z praktyką projektową. Wykorzystaj wiedzę i metody z dyscyplin naukowych, takich jak ergonomia i nauka o środowisku itp. Dokonywać osądów i proponować kierunki działań.
Zdolny do:
- Interpretować i podejmować świadome wyroki dotyczące istotnych wydarzeń współczesnych w sferze społecznej i politycznej w Gruzji i poza nią;
- Zbierać istotne dane ilościowe i jakościowe dotyczące niewystarczająco zdefiniowanych problemów projektowych, a także analizować dane i formułować uzasadnione orzeczenia w celu podjęcia dalszych działań;
Zdolny do:
- Analizować dane ilościowe i jakościowe dotyczące niewystarczająco zdefiniowanych problemów projektowych, które dotyczą zagadnień związanych z ergonomią lub naukami o środowisku, itd. I formułują uzasadnione orzeczenia w celu podjęcia dalszych działań;
- Analizować niewystarczająco określone i złożone problemy projektowe, zaplanować i wdrożyć kroki, w tym za pomocą odpowiednich metod i procesów projektowych, w celu rozwiązania problemów związanych z projektem;
Umiejętności komunikacyjne
Zdolny do:
- Spójne przedstawianie informacji w języku angielskim, przy użyciu danych ilościowych i jakościowych do specjalistów i nie-specjalistów poprzez tekst i diagramy przy użyciu nowoczesnej technologii informacyjnej;
- Przygotować rysunki techniczne i wspomagane komputerowo modele projektowania oraz dokumentację zgodnie z międzynarodowymi standardami i konwencjami, komunikować się z kolegami i współpracownikami itp .;
- Przygotowywać sugestywne profesjonalne wzornictwo, komunikować się z kolegami i współpracownikami itp. Oraz przekonać zainteresowanych stron projektantów.
Zdolny do:
- Kreatywnie zastosować wiele nowoczesnych technik informacyjnych w celu przygotowania pisemnych i wizualnych raportów dotyczących złożonych tematów związanych z projektem w języku angielskim, aby przekonać specjalistów i nie-specjalistów;
- Przygotowywanie komputerowych modeli projektowania skomplikowanych produktów i systemów do międzynarodowych standardów i konwencji, komunikowanie się z kolegami i współpracownikami itp .;
- Przygotowywać sugestywne wieloaspektowe prezentacje zawodowe z wykorzystaniem różnych mediów i zaawansowanych technik, komunikować się z kolegami i współpracownikami itd. I przekonać zainteresowane strony projektowe.
umiejętności uczenia się
Zdolny do:
- Definiowanie własnych potrzeb w zakresie nauczania w różnych i nieprzewidywalnych sytuacjach, indywidualnie i jako część zespołu oraz podejmowanie działań w celu zaspokojenia potrzeb w zakresie uczenia się;
- Zastanowić się nad wykorzystaniem metod i procesów projektowych oraz wynikach projektów projektowych i nakazać działania zaradcze w celu rozwiązania problemów.
Zdolny do:
- Ocenę własnego procesu uczenia się w sposób spójny i wyczerpujący; Oraz określenie dalszych potrzeb w zakresie uczenia się;
Wartości:
- Dzielenie się wartościami związanymi z praktyką projektową i angażowanie się w pełną szacunku debatę na temat wartości, przy jednoczesnym ponownej ocenie własnej pozycji w tej kwestii;
- Doceniają, jak efekty projektu wpływają na użytkowników i zainteresowane strony i dążą do maksymalizacji korzyści, minimalizując jednocześnie ich negatywny wpływ.
- Postawa naukowa wobec nauki i metody naukowej oraz docenienie wiedzy z dziedzin takich jak badania nad projektem, ergonomia i trwały projekt są istotne dla praktyki projektowania w ogóle;
- Włączenie, demokratyczne i otwarte podejście do profesjonalnego projektowania, biorąc pod uwagę potrzeby użytkowników i innych zainteresowanych stron, a także, w miarę możliwości, otwarcie współpracując z nimi dla obustronnych korzyści; Kreatywne, innowacyjne i przedsiębiorcze osoby, działające w celu zapewnienia dobrego samopoczucia i generowania bogactwa gospodarczego dla wszystkich.
Formy i metody osiągnięcia efektów uczenia się
Wykład
Seminarium (praca w grupie)
Zajęcia praktyczne
Ćwiczenia laboratoryjne
Ćwicz
Praca / projekt
Niezależna praca
Forma konsultacji i metody osiągnięcia efektów uczenia się są zawarte w programie edukacyjnym i można je znaleźć pod adresem: http://www.gtu.ge/quality/new/en.pdf
Sfery zatrudnienia
- Firmy wydawnicze i pakujące
- Firmy medialne
- agencje reklamowe
- Firmy projektowe
- Firmy konsultingowe i projektowe
- Projektowanie architektoniczne i studia projektowe
O szkole
pytania
Podobne kursy
Opcja asystenta projektanta studiów licencjackich w zakresie zrównoważonego projektowania mody
- Nice, Francja
Licencjat z projektowania komunikacji wizualnej
- Istanbul, Turcja
Licencjat w zakresie projektowania produktu
- Barcelona, Hiszpania