Bachelor of Communication in Public Relations and Advertising
Hong Kong Baptist University School of Communication
Klucz informacyjny
Lokalizacja kampusu
Hong Kong, Hongkong
Języki
Język angielski
Forma badania
W kampusie
Czas trwania
4 years
Tempo
Pełny etat
Czesne
HKD 42 100 / per year *
Termin składania wniosków
Poproś o informacje
Najwcześniejsza data rozpoczęcia
Sep 2024
* lokalny; 140 000 HK $: nielokalny, pod warunkiem uzyskania zgody Uniwersytetu
Stypendia
Poznaj możliwości stypendialne, aby pomóc sfinansować swoje studia
Wstęp
Witryna programu: http://www.coms.hkbu.edu.hk/admissions/admission_intro/
Kierunek Public Relations i Reklama zapewnia studentom możliwość ćwiczenia sztuki skutecznej zintegrowanej komunikacji zarówno w kontekście public relations, jak i reklamy w różnego rodzaju organizacjach. Studenci poznają teorie i praktyki informowania konsumentów o praktykach, usługach lub produktach, przekonując interesariuszy do osiągnięcia wzajemnego zrozumienia i osiągnięcia dwukierunkowego dialogu w celu zwiększenia zaangażowania marki.
Stężenia
Public Relations i reklama Major oferuje trzy koncentracje: reklama i branding, komunikacja organizacyjna i public relations.
- Reklama i branding
Koncentracja na reklamie i brandingu oferuje szkolenia z zakresu planowania strategicznego, narracji marki i koncepcji ekspresji. Przygotowuje studentów do przedstawiania pomysłów w innowacyjny i społecznie odpowiedzialny sposób na efektywną komunikację i promocję marki.
- Komunikat organizacyjny
Organizational Communication Concentration oferuje szkolenia w zakresie integracji i tworzenia wiedzy, rozwoju umiejętności ekspresji i analizy, krytycznego myślenia, budowania zespołu, a także umiejętności podejmowania decyzji i rozwiązywania problemów.
- Public Relations
Studenci Public Relations Concentration zdobędą zarówno krytyczne zrozumienie, jak i odpowiednie umiejętności potrzebne do rozwoju kariery w komunikacji korporacyjnej, public affairs, społecznej odpowiedzialności, relacjach z mediami, komunikacji kryzysowej i cyfrowego PR w różnych sektorach (np. Biznes, rząd i organizacje non-profit) .
Akredytacja IAA
The School of Communication zdobył pierwsze miejsce w regionie Wielkich Chin, zdobywając uznanie Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy (IAA), najbardziej wpływowej organizacji na świecie w branży reklamowej. Public Relations i reklama Major została wyróżniona wysoko ocenioną akredytacją IAA. Studenci, którzy ukończyli Public Relations, Reklama i Branding Concentrations otrzymają dyplom IAA w zakresie komunikacji marketingowej, oprócz stopnia Bachelor of Communications.
Program Double Degree na Uniwersytecie Queensland w Australii
Program podwójnego stopnia pomiędzy School of Communication, Hong
Kong Baptist University (HKBU) oraz Wydział Nauk Humanistycznych i Społecznych
Sciences, University of Queensland (UQ), to czteroletnie studia stacjonarne
program licencjacki, w ramach którego studenci studiują na dwóch uniwersytetach i
ukończyć oba. Po spełnieniu wymagań programu studenci będą
uzyskać dwa stopnie licencjackie, a mianowicie Bachelor of Communication (Honours)
przyznane przez HKBU i Bachelor of Journalism lub Bachelor of Communication
przyznane przez UQ.
Program w pełni przyjmuje tę samą strukturę oferowanych programów istniejących
przez HKBU i UQ. Aby uzyskać szczegółowe informacje, odwiedź http://www.comm.hkbu.edu.hk/comd-www/english/academic_programmes/m_ug_double_degree.htm
Program podwójnego dyplomu na University of Missouri w Stanach Zjednoczonych
Stany Zjednoczone
Program podwójnego stopnia pomiędzy School of Communication, Hong
Kong Baptist University (HKBU) i School of Journalism, The University of
Missouri (MU) to czteroletni program studiów licencjackich w pełnym wymiarze godzin, w ramach którego studenci
studiować na obu uniwersytetach i ukończyć oba. Studenci HKBU wydadzą
pierwsze dwa lata w HKBU i następne dwa lata w MU. Po ukończeniu
wymagania programowe, studenci uzyskają dwa stopnie licencjackie, a mianowicie
Bachelor of Communication (Honours) przyznane przez HKBU i Bachelor of
Dziennikarstwo przyznane przez MU.
Aby uzyskać szczegółowe informacje, odwiedź http://www.comm.hkbu.edu.hk/comd-www/english/academic_programmes/m_ug_double_degree.htm
Perspektywy rozwoju kariery
Absolwenci Public Relations i Advertising Major są przygotowani do podjęcia pracy w działach komunikacji strategicznej organizacji, agencji public relations i agencji reklamowych, np. Dyrektorów kont agencji, dyrektorów ds. Komunikacji korporacyjnej, menedżerów ds. Spraw publicznych, menedżerów odpowiedzialnego biznesu, menedżerów ds. Relacji z mediami, copywriterzy, dyrektorzy artystyczni, media plannerzy, specjaliści od komunikacji marketingowej, specjaliści od marketingu cyfrowego, menedżerowie treści / twórcy, konsultanci marki, aplikanci do spraw zarządzania i przedsiębiorcy. Niektórzy absolwenci są zatrudnieni na stanowiskach komunikacji korporacyjnej i marketingowej w organizacjach biznesowych i non-profit.
Wymagania wstępne
Przyjmujemy holistyczne podejście przy wyborze kandydatów na poszczególne zasługi. Kandydaci są zobowiązani do spełnienia wymagań wejścia na uniwersytet i wymagań języka angielskiego.
Kandydaci dopuszczeni ze stopniem zaawansowania do pierwszego roku studiów z międzynarodowymi kwalifikacjami, takimi jak GCE, IB i SAT, mogą ubiegać się o przeniesienie jednostek.
Ogólne wymagania wejścia
Edukacja wzorowana na Ameryce | Dyplom ukończenia szkoły średniej i jedno z poniższych: SAT: minimalny wynik 1190 (z 1600) w nowym SAT AP: Ocena 3 z co najmniej dwóch przedmiotów AP ACT: Minimalna łączna liczba 23 |
Edukacja wzorowana na Wielkiej Brytanii | GCE Advanced Level (AL) / International Advanced Level (IAL) • Klasa E lub wyższa z trzech przedmiotów AL / IAL; lub • Klasa E lub wyższa z dwóch przedmiotów AL / IAL plus dwa przedmioty ASL (nie obejmuje przedmiotów z języka chińskiego i języka angielskiego. Ten sam przedmiot nie może być zaliczony zarówno do AL i ASL). |
Dyplom IB | International Baccalaureate |
Inny | http://admissions.hkbu.edu.hk/ug/internationalOthers |
Wymagania języka angielskiego
Następujące publiczne wyniki egzaminów uznaje się za spełniające wymagania języka angielskiego określone przez Uniwersytet:
Testy biegłości | Minimalne wymagania |
TOEFL | Test internetowy (iBT) - Wynik: 79; lub |
IELTS Academic | Ogólny zakres: 6.0 |
SAT | Minimalny wynik 550 w krytycznym czytaniu i pisaniu z podpunktem 8 lub wyższym w eseju w starym numerze SAT; lub |
DZIAŁAĆ | Minimalny wynik 23 w obu językach ACT English i Reading |
GCE O-Level / GCSE Język angielski / angielski / literatura angielska | Klasa C / stopień 4 |
Pierwszy język IGCSE w języku angielskim | Klasa C / stopień 4 |
IGCSE Angielski jako drugi język | Stopień B / stopień 5 |
GCE AS lub A-Level English | Klasa E |
HKDSE English Language | Poziom 3 |
HKALE Używanie języka angielskiego | Klasa E |
IB | Klasa 4 w: LUB Klasa 5 w: |
Inni | Inne kwalifikacje języka angielskiego uznane za akceptowalne przez uniwersytet |
Stypendia na przyjęcie
Kandydaci z wybitnymi wynikami w nauce będą mieli możliwość otrzymania stypendiów:
HKD | USD | |
Stypendium* | 190 000 każdego roku | 24 000 rocznie |
Pół stypendium * | 95 000 rocznie | 12.000 każdego roku |
* Z zastrzeżeniem zgody Uniwersytetu.
O szkole
pytania
Podobne kursy
International Communication
- Groningen, Niderlandy
Licencjat z zarządzania komunikacją międzynarodową
- Ghent, Belgia
Ukończenie studiów filmowych i audiowizualnych
- São Paulo, Brazylia
- Rio de Janeiro, Brazylia