Licencjat z projektowania graficznego - animowana grafika i wideo
IED – Istituto Europeo di Design Barcelona
Klucz informacyjny
Lokalizacja kampusu
Barcelona, Hiszpania
Języki
Język angielski
Forma badania
W kampusie
Czas trwania
4 years
Tempo
Pełny etat
Czesne
EUR 14 600 *
Termin składania wniosków
Poproś o informacje
Najwcześniejsza data rozpoczęcia
01 Sep 2024
* Całkowita opłata dla studentów UE: 14.100 € - Całkowita opłata dla studentów UE: 14.600
Wstęp
Specjalizacja Graphic Design, itinerary in Motion Graphics and Video (240 ECTS), przygotowuje projektantów wizualnych zdolnych do opracowywania, programowania i tworzenia komunikacji wizualnej, zarówno online, jak i offline, w celu stymulowania użytkowników. Łącząc obraz i tekst, uczeń może rozwijać się od wizerunku marki do reklamy, projektowania redakcyjnego, projektowania oznakowania, projektowania interfejsów internetowych itp.
Kultura projektowa jest siłą napędową dydaktyki, opartej na empirycznej nauce poprzez zadania z prawdziwych firm.
IED Barcelona oferuje specjalizacje z projektowania od 4 lat (240 ECTS). Celem jest przekształcenie pasji, talentu i kreatywności w wiedzę i umiejętności, które umożliwią przyszłym profesjonalistom w zakresie projektowania rozwój kariery.
Koordynator
Álex Beltrán
Jest jednym z liderów studia StuffedPixels w Barcelonie, pracował dla takich klientów jak Adidas, TMB, Seat, Volkswagen itp., opracowując projekty postprodukcyjne wideo i fotograficzne. Twórca zaprogramowanych wrażeń audiowizualnych dla Sónar Barcelona, Design Made Korea czy Lowlands. Certyfikowany trener Apple Pro i innych narzędzi, takich jak DaVinci Resolve.
Galeria
Idealni studenci
Ten kurs jest przeznaczony dla osób szczególnie zainteresowanych projektowaniem, rysunkiem i animacją.
Celem jest kreatywne podejście do projektowania 2D i 3D, tworzenie krótkich filmów animowanych, wideo i dźwięku, dlatego istotne jest posiadanie doświadczenia i zdrowej ciekawości w tych obszarach.
Po ukończeniu kursu otrzymasz szereg możliwości zawodowych: specjalista ds. projektowania graficznego, kamerzysta, twórca wideo, montażysta wideo i animator graficzny specjalizujący się w każdym aspekcie sztuki.
Program
Metodologia opiera się na „uczeniu się przez działanie” i wspiera interdyscyplinarność między obszarami projektowania, mody i zarządzania dla branż kreatywnych poprzez warsztaty i wspólne projekty. i rocznych projektów, a także możliwość pracy w interdyscyplinarny sposób nad projektem pracy dyplomowej. Program zapewnia ustrukturyzowaną podstawę programową, zapewniając studentom dodatkowe cele uczenia się w ciągu czterech lat, prowadząc do uzyskania pracy dyplomowej lub projektu dyplomowego dla prawdziwych firm.
Wynik programu
Kurs zapewnia szkolenie z kreatywnych procesów badania, interpretacji, koncepcji i produkcji w celu komunikowania się, upiększania i znajdowania innowacyjnych rozwiązań dla produktu, marki lub przestrzeni z wykorzystaniem elementów audiowizualnych. Kultura projektu jest siłą napędową dydaktyki, opartej na empirycznym uczeniu się poprzez zadania z prawdziwych firm.
Pierwszy rok tego stopnia koncentruje się na zdobyciu podstawowych pojęć z zakresu projektowania, kultury i metod projektowania. Uczniowie uczą się odważyć się tworzyć i komunikować.
Od drugiego roku badane są niezbędne narzędzia technologiczne i narzędzia do zarządzania projektami w celu komunikowania prostych i skutecznych komunikatów wizualnych poprzez rozwój własnej kreatywności i interdyscyplinarnych procesów metodologicznych. Studenci koncentrują się na zdobywaniu wiedzy na temat Adobe Photoshop, Adobe Illustrator, Adobe After Effect, Apple Final Cut itp. Ponadto, nacisk kładziony jest na znajomość anatomii człowieka, różnice w języku narracyjnym w zależności od technik animacji i sposobu nadawania postaci do kreskówki.
W trzecim roku studenci zaczynają kontaktować się z firmami, a także opracowywać bardziej techniczne i złożone projekty, z domniemanymi prototypami i rzeczywistymi kosztami, oprócz projektów identyfikacji wizualnej, opakowań, oznakowania, plakatów itp. Studenci rozumieją znaczenie narracji w utwór audiowizualny i opracuj krótki film animowany 2D przy użyciu zaawansowanego oprogramowania do produkcji i postprodukcji.
Podczas czwartego roku studenci odbywają obowiązkowy staż w firmie i każdy wybiera profil zawodowy. Tworzą krótki film podkreślający narrację i poszerzają swoją wiedzę na temat zaawansowanego oprogramowania do poprawy postprodukcji zarówno wideo, jak i dźwięku. Ostatecznie końcowy projekt dyplomowy jest opracowywany we współpracy z prawdziwymi firmami, w których produkowane są prototypy. W udanych przypadkach prototypy te ewoluują i zostaną wyprodukowane w celu wprowadzenia ich na rynek. Kreatywne zarządzanie zyskuje duże znaczenie dzięki zarządzaniu projektami i zdolności do wdrażania wiedzy zdobytej w poprzednich latach.
Opłata za program
Możliwości związane z karierą
Grafik, komunikator wizualny, dyrektor artystyczny, typograf, specjalista ds. Brandingu, wizerunek korporacyjny, artykuł redakcyjny, opakowanie, oznakowanie, plakaty, grafika komputerowa, strony internetowe, animacja, producent scenariuszy, scenariuszy, filmów krótkometrażowych, dokumentalnych, sztuki wideo, dźwięku, reżyser zdjęć i filmów cyfrowych itp.
Absolwenci IED Visual Communication pracują w:
Vasava, Bassat Ogilvy, Shackleton Barcelona, H Magazine, Hangar Design Group, Metropolitan Magazine, Martin-Tissera-Lambert, Outline Studio, Zuluz.tv, Peragon, Common Sense, relajaelcoco, Hoet & Hoet, Umbria Jazz, Steer Davies Gleave, Stop Stealing My Spójrz, Sarai Jacobs, Inoxcrom, Phranck, Mały Budda itp.
Firmy
Kurs promuje kulturę projektu z firmami, aby rozwiązać dystans między edukacją a światem pracy. Studenci nie tylko uznają metodologie i narzędzia do swojej dyscypliny, ale także uczą się pracować i kontaktować się z prawdziwymi klientami i odprawami.
Firmy, które współpracowały z tym obszarem: PSP Sony, Sónar, Ajuntament de Barcelona, Screen Festival y Feria Loop, Festival Grec, La Mercè, Institut de Cultura de Barcelona, Fefè Visual Magazine, IMAGO La Diáspora, Marca Barcelona, Museu de la Xocolata , Benetton, Brands & Roses, FINA BCN 2013, Ling, Ericsson Response, Benetton itp.