
BBA
CZAS TRWANIA
4 Years
JĘZYKI
Język angielski, Francuski
TEMPO
Pełny etat
TERMIN SKŁADANIA WNIOSKÓW
Termin składania wniosków
NAJWCZEŚNIEJSZA DATA ROZPOCZĘCIA
Sep 2025
CZESNE
EUR 10 800 / per year
FORMACIE STUDIÓW
W kampusie
Wstęp
Dlaczego warto wybrać INSEEC BBA?
Trwające 4 lata studia BBA w INSEEC to odpowiedni kierunek studiów wyższych dla osób, które chcą przygotować się do ekscytującej międzynarodowej kariery. W oparciu o innowacyjne metody nauczania, które sprawiają, że studenci są siłą napędową swojej nauki, BBA szkoli autonomicznych, kreatywnych menedżerów operacyjnych, którzy są w pełni świadomi wyzwań międzynarodowego biznesu i marketingu.
W trakcie swojej kariery zdobędziesz umiejętności w zakresie marketingu, handlu międzynarodowego, zarządzania, prawa i języków obcych. Dzięki zanurzeniom, stażom, pobytom na uczelniach partnerskich oraz spotkaniom z zagranicznymi studentami i wykładowcami rozwiniesz silną kulturę międzynarodową.
Wreszcie, INSEEC BBA to profesjonalny program szkoleniowy, który pozwala specjalizować się w określonej dziedzinie pod koniec roku.
Rekrutacja
Program
Przez pierwsze trzy lata programu BBA będziesz realizować ogólny, multidyscyplinarny program nauczania. Czwarty i ostatni rok to rok specjalizacji, ponieważ możesz wybrać specjalizację z marketingu, technologii cyfrowej, finansów lub przedsiębiorczości.
Możesz wybrać jeden z poniższych kierunków:
- International Finance
- Globalny marketing i zarządzanie marką
- Marketing cyfrowy i zarządzanie marką
- Międzynarodowy biznes i innowacje
- Zarządzanie marką luksusową i marketing
Opłata za program
Możliwości związane z karierą
Możliwości oferowane przez INSEEC BBA są niezwykle zróżnicowane. Przede wszystkim kurs ten oferuje szkolenia w zakresie zawodów, na które jest zapotrzebowanie na arenie międzynarodowej. Dzięki temu będziesz mógł zajmować stanowiska kierownicze w dużych firmach, instytucjach, agencjach lub grupach we Francji i za granicą, w takich dziedzinach jak finanse, handel międzynarodowy, dane, marketing luksusowy czy innowacje.