BBA w marketingu
James Madison University
Klucz informacyjny
Lokalizacja kampusu
Harrisonburg, Stany Zjednoczone
Języki
Język angielski
Forma badania
W kampusie
Czas trwania
4 years
Tempo
Pełny etat
Czesne
USD 6434 / per semester
Termin składania wniosków
Poproś o informacje
Najwcześniejsza data rozpoczęcia
Poproś o informacje
Wstęp
Marketing to idealny kierunek studiów, jeśli chcesz kariery zorientowanej na działanie, wymagającej i na żądanie, w której będziesz rozwiązywać problemy biznesowe za pomocą analizy i kreatywności.
Jako główny specjalista ds. marketingu JMU będziesz się zajmował budowaniem długoterminowych relacji i współtworzeniem wartości z klientami, klientami, partnerami i ogółem społeczeństwa.
Twoje studia będą koncentrować się na tradycyjnych umiejętnościach sprzedaży i marketingu cyfrowego, które są potrzebne do przygotowania się do wielu różnych rodzajów marketingu. Wiedza faktyczna i pojęciowa, rozwiązywanie problemów i komunikacja są połączone z uczeniem się przez doświadczenie i wykorzystaniem technologii informacyjnej. Rezultatem jest rozwój wiedzy fachowej ceniony w różnych środowiskach biznesowych i branżach.
Skuteczni specjaliści od marketingu są niezbędni dla organizacji, aby osiągnąć swoje cele sprzedażowe i potencjał na konkurencyjnym i zorientowanym na klienta rynku.
Jako część uznanej w kraju JMU College of Business, specjalizacja marketingowa przygotowuje studentów do pełnienia ról zawodowych i przywódczych w szybko zmieniającym się, zorientowanym technicznie i konkurencyjnym świecie marketingu, pomagając uczniom rozwijać specjalistyczne umiejętności w zakresie zarządzania relacjami z klientami poprzez tworzenie , komunikacja i dostarczanie wartości klientom. Program nauczania zapewnia solidną podstawę wiedzy i umiejętności potrzebnych do rozwijania skutecznych działań marketingowych. Główny oferuje koncentrację w sprzedaży profesjonalnej i obszar nacisku w marketingu cyfrowym.
Studenci zdobywają wiedzę i doświadczenie poprzez kursy kształcenia ogólnego, podstawę programową College of Business oraz specjalizację marketingową z różnymi kombinacjami wymaganych i fakultatywnych kursów marketingowych. Wydział marketingu i personel pracują z uczniami w małych klasach i indywidualnie, pomagając im budować umiejętności przywódcze i zespołowe. Silne powiązania między studiami w klasie a światem biznesu są nawiązywane poprzez projekty kursów empirycznych, studia przypadków, symulacje, niezależne badania i staże.
Kierunki marketingu są zgodne z ogólną strukturą programu studiów BBA. Stopień BBA w marketingu wymaga co najmniej 120 godzin kredytowych zajęć licencjackich.
Galeria
Rekrutacja
Program
Program marketingowy JMU pozwala na realizację szerokiej perspektywy dyscypliny marketingowej lub dostosowanie kierunku studiów tak, aby skupiał się na wyspecjalizowanych obszarach profesjonalnej sprzedaży lub marketingu cyfrowego.
Dowiedz się więcej o oferowanych przez nas kursach prowadzonych przez profesorów marketingu i poznaj dostępne opcje.
Staże i staże są ważnym krokiem w przygotowaniu do kariery na danym kierunku studiów. Mogą również ulepszyć transkrypcję, a nawet wykorzystać je do zaliczenia akademickiego.
Zalecany plan akademicki dla kierunków marketingowych
College of Business traktuje wszystkich studentów jako jednostki. Zalecany plan akademicki dla kierunków marketingowych ma charakter wyłącznie przykładowy. Na przykład niektórzy studenci mogą być przygotowani na przyjęcie COB 300 w drugim semestrze drugiego roku studiów, szczególnie ci, którzy mają liczne AP i podwójne godziny zapisów. Studenci są zachęcani do opracowywania zindywidualizowanych planów akademickich w porozumieniu ze swoim akademickim doradcą ds. marketingu i biorąc pod uwagę unikalne umiejętności, zainteresowania i cele. Listy konkretnych kursów można znaleźć w katalogu studiów licencjackich.
- Freshman - pierwszy semestr: GenEd (C1), GenEd (C1), GenEd (C2), MATH 205 (C3), ECON 200 (C4)
- Freshman – drugi semestr: GenEd (C1), *GenEd (C3), COB 191, COB 204, ECON 201
- Student drugiego roku – pierwszy semestr: GenEd (C2), *GenEd (C4), GenEd (C5), COB 241, COB 202
- Student drugiego roku – drugi semestr: GenEd (C2), GenEd (C3), GenEd (C5), COB 242, COB 291
- Junior – semestr pierwszy: COB 300A, COB 300B, COB 300C, COB 300D, do wyboru
- Junior – drugi semestr: **COB 318, MKTG 384, MKTG 385, MKTG 430, do wyboru
- Senior – pierwszy semestr: MKTG 482, MKTG do wyboru, MKTG do wyboru, MKTG do wyboru, do wyboru
- Senior – drugi semestr: COB 487, MKTG 485, MKTG do wyboru, do wyboru, do wyboru
C = klaster. Na przykład C1 to kurs klastra pierwszego w programie edukacji ogólnej (Gen Ed) na JMU.
* Cztery punkty.
**COB 318 należy pobrać przed COB 487.
Opcjonalne stężenia
Aby oficjalnie kontynuować BBA w marketingu, koncentrując się na sprzedaży profesjonalnej lub marketingu cyfrowym, studenci muszą zadeklarować koncentrację w MyMadison. Osoby, które zgłoszą koncentrację co najmniej na miesiąc przed pierwszą rejestracją, będą miały możliwość zapisania się na zajęcia związane z koncentracją w tym okresie zapisów (do czasu dostępności kursu i spełnienia wymagań wstępnych).
Profesjonalna sprzedaż
Profesjonalna koncentracja sprzedaży jest przeznaczona dla studentów pragnących rozpocząć karierę w domenie business-to-business. W połączeniu z programami i usługami oferowanymi przez Centrum Profesjonalnej Sprzedaży JMU, takimi jak wydarzenia networkingowe i konkursy sprzedażowe, program przygotowuje studentów do szybkiego odniesienia sukcesu w dynamicznym i konkurencyjnym świecie sprzedaży. Absolwenci pracują w branżach takich jak technologia, biomedycyna i usługi biznesowe. Gorąco zachęca się studentów do zarejestrowania się w MKTG 430 tak szybko, jak to możliwe po ukończeniu COB 300, ponieważ wszystkie przedmioty marketingowe w koncentracji sprzedaży opierają się na treści MKTG 430. Studenci muszą ukończyć MKTG 466 (Advanced Sales) i co najmniej jeden z skoncentrowane przedmioty marketingowe poniżej, aby uzyskać profesjonalną koncentrację sprzedaży.
- MKTG 455 – Przywództwo w sprzedaży
- MKTG 465 – Zarządzanie relacjami z klientami
Marketing cyfrowy
Sektor marketingu cyfrowego przyciąga absolwentów marketingu zainteresowanych analityką marketingową, marketingiem w mediach społecznościowych, płatnym wyszukiwaniem, reklamą displayową, marketingiem e-mailowym, optymalizacją wyszukiwarek, marketingiem treści, marketingiem mobilnym i zintegrowaną strategią marketingu cyfrowego. Aby przygotować się na te ekscytujące i pojawiające się możliwości kariery, zachęca się studentów do ukończenia zajęć marketingowych z naciskiem na marketing cyfrowy. Kursy te pomagają studentom zrozumieć, w jaki sposób najnowocześniejsze technologie i strategie marketingu cyfrowego przyczyniają się do osiągnięcia celów organizacyjnych. Aby zdobyć koncentrację w marketingu cyfrowym, studenci muszą ukończyć co najmniej dwa poniższe przedmioty z zakresu marketingu cyfrowego skupionego na marketingu cyfrowym.
- MKTG 410 – Marketing w mediach społecznościowych
- MKTG 470 – Strategiczny marketing internetowy
- MKTG 477 – praktyka marketingu cyfrowego (oferowana tylko wiosną)
Praktyczne środowisko uczenia się w obszarze marketingu cyfrowego stanowi podstawę dla studentów do pomyślnego zdania profesjonalnych egzaminów certyfikacyjnych, takich jak Professional Certified Marketer (PCM), Kwalifikacja indywidualna Google Analytics (IQ), Google AdWords, Hootsuite Marketing społecznościowy, Facebook Certyfikaty Blueprint i Hubspot Marketing.
Wybory marketingowe
- MTG 386
- MTG 388
- MTG 410
- MTG 450
- MTG 455
- MTG 460
- MTG 462
- MTG 465
- MTG 466
- MTG 470
- MTG 477
- MTG 480
- MTG 490
- MTG 494
- MTG 498
- MTG 499
Polecane osoby niepełnoletnie
- Sztuka
- Analityka biznesowa
- Komputerowe Systemy Informacyjne
- Badania komunikacyjne
- Komunikacja kulturalna
- Twórcze pisanie
- Ekonomia
- Media edukacyjne
- Przedsiębiorczość
- Zarządzanie środowiskiem
- Studia filmowe
- Nauka geograficzna
- Globalne zarządzanie łańcuchem dostaw
- Rozwój zasobów Ludzkich
- Przemysł muzyczny
- Studia non-profit
- Komunikacja polityczna
- Komunikacja sportowa
- Statystyka
- Teatr
- Pisanie, retoryka i komunikacja techniczna
- Jeden z języków biznesowych
Możliwości związane z karierą
W tym wszystkim chodzi o udaną karierę i sensowne życie. Niezależnie od tego, czy jest to staż, świetna pierwsza praca, czy spotkanie na najwyższym poziomie w szkole wyższej, JMU Dukes sprawia, że ich marzenia płoną. Ty też będziesz.
Tutaj znajdziesz aktualne oferty pracy dla studentów UJMU.
Praca dla studentów UJMU
Marketing
- Associate - Sprzedaż w RRD
- Associate ds. strategii treści w BKO
- Associate ds. marketingu cyfrowego w BKO
- Starszy specjalista ds. marketingu, analityka przejęć i wydajność w Comcast – oddział centralny
- Specjalista ds. mediów cyfrowych w Misji Pomocy Chrześcijańskiej
- Program rozwoju absolwentów, zastępca analityka, segmentacja rynku w National Grid
- Specjalista ds. operacyjnych (zapewnienie jakości) – marketing cyfrowy w Digital Additive
- Koordynator konta w Digital Additive
- Współpracownik ds. kodowania poczty e-mail w MJH Life Sciences™
- Specjalista ds. marketingu produktów rolnych (ogólnie) w USDA, Dział marketingu produktów rolnych
- Przedstawiciel użytkownika końcowego i marketingu w Apex Tool Group
- Globalny menedżer ds. marketingu w ECRI
- Program doskonałości marketingowej AT&T, doświadczenie absolwentów w AT&T
- Program doskonałości marketingowej AT&T, wczesne doświadczenie marketingowe w AT&T
- Specjalista ds. marketingu taktycznego w Microchip Technology Inc.
- Globalny menedżer ds. klientów w Cogent Communications
- Letni staż marketingowy L'Oréal USA 2023 - studia licencjackie w L'Oréal
- Menedżer ds. marketingu cyfrowego (@ Boys & Girls Clubs of Greater Milwaukee) w Jobs That Help
- Stażysta ds. operacji na rynku detalicznym R270705 w Circle K Stores, Inc.
Obroty
- Associate - Sprzedaż w RRD
- Associate ds. strategii treści w BKO
- Associate ds. marketingu cyfrowego w BKO
- Starszy specjalista ds. marketingu, analityka przejęć i wydajność w Comcast – oddział centralny
- Specjalista ds. mediów cyfrowych w Misji Pomocy Chrześcijańskiej
- Program rozwoju absolwentów, zastępca analityka, segmentacja rynku w National Grid
- Specjalista ds. operacyjnych (zapewnienie jakości) – marketing cyfrowy w Digital Additive
- Koordynator konta w Digital Additive
- Współpracownik ds. kodowania poczty e-mail w MJH Life Sciences™
- Specjalista ds. marketingu produktów rolnych (ogólnie) w USDA, Dział marketingu produktów rolnych
- Przedstawiciel użytkownika końcowego i marketingu w Apex Tool Group
- Globalny menedżer ds. marketingu w ECRI
- Program doskonałości marketingowej AT&T, doświadczenie absolwentów w AT&T
- Program doskonałości marketingowej AT&T, wczesne doświadczenie marketingowe w AT&T
- Specjalista ds. marketingu taktycznego w Microchip Technology Inc.
- Globalny menedżer ds. klientów w Cogent Communications
- Letni staż marketingowy L'Oréal USA 2023 - studia licencjackie w L'Oréal
- Menedżer ds. marketingu cyfrowego (@ Boys & Girls Clubs of Greater Milwaukee) w Jobs That Help
- Stażysta ds. operacji na rynku detalicznym R270705 w Circle K Stores, Inc.
Media społecznościowe
- Intensywny domowy program QMHP dotyczący zdrowia psychicznego w Pathways
- Asystent Account Executive, Sustainability w Edelman
- Zastępca dyrektora ds. relacji z mediami w Advancement (Virginia Tech)
- Menedżer konta linii komercyjnych w Bravera
- Koordynator treści marketingowych w Hunter Hotel Advisors
- Przedstawiciel ds. rozwoju biznesu w 4 Brothers Commercial
- Współpracownik mediów społecznościowych w BKO
- Associate ds. marketingu cyfrowego w BKO
- Młodszy Menedżer Społeczności w Edelman
- Zastępca Dyrektora ds. Komunikacji w Centrum Emilii Krzyżewskiej
- Specjalista ds. przygotowania dokumentów pożyczkowych — Bismarck lub Dickinson, Dakota Północna w Bravera
- Naukowiec – rozwój i inżynieria linii komórkowych w AstraZeneca
- Stażysta z zakresu zarządzania relacjami korporacyjnymi 2023 w BNSF Railway
- Projektant ruchu (animacja 3D) w Planit Advertising, Inc.
- Adiunkt języka angielskiego, stażysta na Montana State University – Northern
- Administrator planu emerytalnego — Dickinson, Dakota Północna w Bravera
- Praktykant sprzedaży w Medix
- Globalny menedżer ds. marketingu w ECRI
- Menedżer treści cyfrowych w WFXR
Analityka
- bp Singapore Trading & Shipping Program dla absolwentów (2023) w bp
- Ścieżka marketingowa – Chiny (program MBA przyszłych liderów regionu APAC) w PepsiCo
- Ścieżka komercyjna – Chiny (program MBA przyszłych liderów regionu APAC) w PepsiCo
- Ścieżka marketingowa – Tajlandia (program MBA dla przyszłych liderów regionu APAC) w PepsiCo
- Associate ds. marketingu cyfrowego w BKO
- Starszy specjalista ds. marketingu, analityka przejęć i wydajność w Comcast – oddział centralny
- (#R18234) Specjalista ds. rozwiązań dla klientów Analytics – kampus w Ameryce (czerwiec 2023 r.) w FactSet Research Systems, Inc.
- (#R18233) Specjalista ds. rozwiązań dla klientów Analytics – kampus w Ameryce (luty 2023 r.) w FactSet Research Systems, Inc.
- Młodszy Menedżer Społeczności w Edelman
- Specjalista ds. mediów cyfrowych w Misji Pomocy Chrześcijańskiej
- Analityk w Dziale Pośrednictwa Przemysłowego w JLL
- Program pełnoetatowych analityków o stałym dochodzie 2023 (Nowy Jork) w Morgan Stanley
- Letni program analityków o stałym dochodzie 2023 (Houston) w Morgan Stanley
- ABSOLWENCI: Starszy konsultant ds. strategii i polityki w zakresie zdrowia publicznego (magisterskie) w Booz Allen Hamilton
- Specjalista ds. marketingu cyfrowego w KLA Corporation
- Specjalista ds. mediów cyfrowych w Misji Pomocy Chrześcijańskiej
- Marketing w mediach społecznościowych w The College Review
- Analityk ds. analiz klientów i prognoz I/II – hybrydowy w ALLETE Inc
- Absolwenci studiów wyższych – starszy konsultant (magisterski) ds. analityki politycznej w firmie Booz Allen Hamilton
Praktyki dla studentów UJM
Marketing
- Letni staż korporacyjny 2023 - Marki/Marketing/Lojalność w Hiltonie
- Licencjat-stażysta ds. marketingu w firmie Dell Technologies
- Praktykant - Sprzedaż w RRD
- Staż z zakresu marketingu cyfrowego i mediów społecznościowych w Georgia State Games
- Młodszy Account Manager / Staż / Marketing w Core
- Stażysta ds. marketingu zdrowia Luminis w Luminis Health
- Motorparts: Analityk planowania popytu, stażysta – lato 2023 (Southfield, MI lub zdalnie) w Tenneco
- Asystent ds. marketingu (staż) w firmie Ben Glass Law
- Stażysta ds. marketingu i analizy klientów w Santander Bank, NA
- Stażysta ds. marketingu cyfrowego w Santander Bank, NA
- Stażysta ds. marketingu w Leading Authorities, Inc.
- Stażysta ds. marketingu cyfrowego w Leading Authorities, Inc.
- Stażysta ds. marketingu treści w Leading Authorities, Inc.
- Stypendium przedstawiciela handlowego w BluShark Digital, LLC
- Stażysta ds. operacji marketingowych w Stowarzyszeniu Technologii Konsumenckich
- Letni staż marketingowy MBA 2023 w Reckitt
- Program obsługi klienta BPI/program stypendialny dla płatnych mediów – wiosna 2023 w Bully Pulpit Interactive
- Letni program analityków rynkowych 2023 (Nowy Jork) w Societe Generale
- Stażysta ds. marketingu Hershey Bears w Hershey Entertainment & Resorts
Obroty
- Letni staż korporacyjny 2023 - Marki/Marketing/Lojalność w Hiltonie
- Licencjat-stażysta ds. marketingu w firmie Dell Technologies
- Praktykant - Sprzedaż w RRD
- Staż z zakresu marketingu cyfrowego i mediów społecznościowych w Georgia State Games
- Młodszy Account Manager / Staż / Marketing w Core
- Stażysta ds. marketingu zdrowia Luminis w Luminis Health
- Motorparts: Analityk planowania popytu, stażysta – lato 2023 (Southfield, MI lub zdalnie) w Tenneco
- Asystent ds. marketingu (staż) w firmie Ben Glass Law
- Stażysta ds. marketingu i analizy klientów w Santander Bank, NA
- Stażysta ds. marketingu cyfrowego w Santander Bank, NA
- Stażysta ds. marketingu w Leading Authorities, Inc.
- Stażysta ds. marketingu cyfrowego w Leading Authorities, Inc.
- Stażysta ds. marketingu treści w Leading Authorities, Inc.
- Stypendium przedstawiciela handlowego w BluShark Digital, LLC
- Stażysta ds. operacji marketingowych w Stowarzyszeniu Technologii Konsumenckich
- Letni staż marketingowy MBA 2023 w Reckitt
- Program obsługi klienta BPI/program stypendialny dla płatnych mediów – wiosna 2023 w Bully Pulpit Interactive
- Letni program analityków rynkowych 2023 (Nowy Jork) w Societe Generale
- Stażysta ds. marketingu Hershey Bears w Hershey Entertainment & Resorts
Media społecznościowe
- Płatny staż MRC Free Speech America – wiosna 2023 w Media Research Center
- Płatny staż MRC Culture – wiosna 2023 w Centrum Badań nad Mediami
- Staż z zakresu marketingu cyfrowego i mediów społecznościowych w Georgia State Games
- Staż w mediach społecznościowych Luminis Health w Luminis Health
- Stażysta ds. marketingu zdrowia Luminis w Luminis Health
- Stażysta ds. mediów społecznościowych w EHOMIE NEW YORK INC.
- Stażysta ds. marketingu/kreacji w The Home Depot
- Asystent ds. marketingu (staż) w firmie Ben Glass Law
- Płatny program stażowy WCPI w zakresie komunikacji/rozwoju (wiosna 2023) w Instytucie Polityki Kongresu Kobiet
- Stażyści WEB3 – branża muzyczna w Ropeadope
- Stażysta ds. marketingu cyfrowego w Leading Authorities, Inc.
- Stażysta ds. marketingu treści w Leading Authorities, Inc.
- Stażysta ds. marketingu Hershey Bears w Hershey Entertainment & Resorts
- Stażysta ds. marketingu w mediach społecznościowych (100% WFH) w Acadium
- Staż marketingowy w firmie RetireUS
- Stażysta, Target Field Events – zastępca koordynatora sprzedaży w Minnesota Twins
- Stażysta, właściciel marketingu i mediów społecznościowych w Minnesota Twins
- Letnie staże dziennikarskie w zakresie technologii cyfrowych/edycji/raportowania biznesowego/odbiorców/danych w Dow Jones News Fund
- Stażysta ds. marketingu w mediach społecznościowych w KCF Technologies, Inc.
Analityka
- 2023 Starszy specjalista ds. danych marketingowych, stażysta w IBM
- Stażysta ds. analityki danych (wiosna 2023 r.) w firmie Carrier
- Program staży letnich bp Singapore Trading & Shipping (2023) w bp
- Stażysta ds. finansów Lato 2023 w McCormick and Company, Inc.
- Stażysta z tytułem doktora nauk o danych w The Home Depot
- Staż dla absolwentów Data Science w The Home Depot
- Letni stażysta licencjacki z zakresu Data Science w The Home Depot
- Staże letnie 2023 – Dayton, Ohio w Reynolds and Reynolds
- Motorparts: Stażysta ds. łańcucha dostaw – lato 2023 (Southfield, MI lub zdalnie) w Tenneco
- Motorparts: Stażysta ds. łańcucha dostaw – lato 2023 (Southfield, MI lub zdalnie) w Tenneco
- Motorparts: Stażysta ds. planowania łańcucha dostaw – lato 2023 (Southfield, MI lub zdalnie) w Tenneco
- Motorparts: Analityk planowania popytu, stażysta – lato 2023 (Southfield, MI lub zdalnie) w Tenneco
- Motorparts: stażysta w dziedzinie inżynierii oprogramowania – lato 2023 (Southfield, MI lub zdalnie) w Tenneco
- Staż komunikacyjny – lato 2023 w Casey’s
- Analityk, stażysta letni w Rystad Energy
- 2023 Program Associate ds. Rynków Korporacyjnych i Banków Inwestycyjnych – Staż letni – Badania ilościowe (Nowy Jork) w JPMorgan Chase & Co.
- Staże licencjackie w zakresie łańcucha dostaw AT&T — strategia i doradztwo w AT&T
- Staże dla absolwentów łańcucha dostaw AT&T – strategia i doradztwo w AT&T
- Letni program stowarzyszony finansów publicznych 2023 (Nowy Jork) w Morgan Stanley
Stypendia i Finansowanie
Co roku Madison przyznaje przyjeżdżającym studentom ponad 400 stypendiów trwających od roku do czterech lat. Podstawowym kryterium stypendiów opartych na zasługach są wyjątkowe wyniki w nauce. Inne kryteria wyboru mogą obejmować przywództwo, zaangażowanie i cele zawodowe.
Madison Scholarships Hub to centrum aplikacji dla wszystkich stypendiów Fundacji JMU na James Madison University . Aby uzyskać dostęp do Centrum stypendiów Madison, zaloguj się do MyMadison. Na karcie Wnioskodawca kliknij logo Madison Scholarships Hub.
Zachęcamy wszystkich studentów do wypełnienia wniosku ogólnego w Madison Scholarships Hub, aby wziąć pod uwagę różne możliwości stypendialne. Kwalifikacje do większości naszych stypendiów opierają się na ogólnych informacjach o aplikacji, a także informacjach pobranych bezpośrednio z wniosku o przyjęcie.
Przejrzyj dokładnie kryteria wszelkich rekomendowanych możliwości stypendialnych, które Ci się pojawią, a jeśli spełniasz wymagania, kliknij „Zastosuj”, aby przesłać dodatkowe wymagane informacje. Terminy różnią się w zależności od działu, dlatego należy wypełnić wniosek ogólny tak szybko, jak to możliwe, aby otrzymać pełne rozpatrzenie. Niektóre możliwości stypendiów będą dostępne już jesienią, inne później, więc pamiętaj, aby sprawdzić ponownie w styczniu, lutym i marcu.