University of Milan
Bachelor's Degree in Economics: Behavior, Data and Policy
CZAS TRWANIA
3 Years
JĘZYKI
Język angielski
TEMPO
Pełny etat
TERMIN SKŁADANIA WNIOSKÓW
Termin składania wniosków
NAJWCZEŚNIEJSZA DATA ROZPOCZĘCIA
Zapytaj o najwcześniejszą datę rozpoczęcia
CZESNE
Zapytaj o opłaty za naukę
FORMACIE STUDIÓW
W kampusie
Galeria
Rekrutacja
Program
1° Course Year
- Ekonomia biznesu i marketing
- Coding
- Ochrona danych i prawo konsumenckie
- Mathematics
- Microeconomics
- Philosophy of Science
- Probability and Statistics
2° Course Year
- Wnioskowanie przyczynowe i ocena polityki
- Prawo konkurencji i reklamy
- Econometrics
- Experimental Economics
- Macroeconomics
- Mikroekonomia niepewności
- Public Economics
3° Course Year
- Behavioral Economics
- Zachowania konsumentów i strategia marketingowa
- Development and Sustainability
- Final Exam
- Rynki pracy i migracja
- Machine Learning for Economics
Further Elective Courses
- Studenci muszą zdobyć 12 punktów za zajęcia fakultatywne (w tym laboratoria do )
- Studenci muszą zdobyć 6 punktów, wybierając jedną z następujących opcji
- Computer skills
- Internship
- Transversal skills
- Dodatkowe umiejętności językowe (maks.)
- Inne działania, w które można włączyć laboratoria (maks.)
Dodatkowe umiejętności językowe (wybierz jedną)
- French
- German
- Italian
- Spanish
Opłata za program
Możliwości związane z karierą
Profil zawodowy i możliwości zatrudnienia
Program studiów w dziedzinie ekonomii: zachowanie, dane i polityka ma na celu przeszkolenie następujących specjalistów.
Profil: Technik danych
- Funkcja w kontekście pracy: pomaga specjalistom w badaniach eksperymentalnych oraz badaniach demograficznych, epidemiologicznych, społecznych i ekonomicznych; weryfikować i stosować procedury badawcze i pozyskiwania danych; kontrola jakości zebranych danych oraz obróbka statystyczna i analiza danych
- Umiejętności związane z funkcją: Solidne podstawy ilościowe i metodologiczne do gromadzenia danych i prowadzenia analiz statystycznych
- Punkty pośrednictwa pracy: Przedsiębiorstwa, organizacje publiczne i prywatne
Profil: Analityk rynku
- Funkcja w kontekście pracy: pomaga specjalistom w definiowaniu strategii marketingowych; przeprowadzać badania reakcji konsumentów i warunków rynkowych; ocenić możliwości penetracji komercyjnej produktów lub usług; identyfikować sytuacje konkurencyjne, ceny i typy konsumentów; stosować ustalone procedury w celu gromadzenia odpowiednich informacji; porządkuje i analizuje zebrane informacje oraz przedstawia je w odpowiedni i znaczący sposób specjalistom i menedżerom
- Umiejętności związane z funkcją: Solidne podstawy ilościowe do prowadzenia analiz statystycznych, dogłębna wiedza o systemach rynkowych i mechanizmach behawioralnych wyborów konsumenckich
- Punkty pośrednictwa pracy: Przedsiębiorstwa, organizacje publiczne i prywatne