Reklama i public relations (BA)
Lindenwood University
Klucz informacyjny
Lokalizacja kampusu
Saint Charles, Stany Zjednoczone
Języki
Język angielski
Forma badania
W kampusie
Czas trwania
4 years
Tempo
Pełny etat
Czesne
USD 9550 / per semester *
Termin składania wniosków
Poproś o informacje
Najwcześniejsza data rozpoczęcia
Poproś o informacje
* stawka blokowa dla tradycyjnego, stacjonarnego czesnego
Stypendia
Poznaj możliwości stypendialne, aby pomóc sfinansować swoje studia
Wstęp
Misja
Lindenwood University's Advertising and Public Relations Program ma na celu zapewnienie programu nauczania ukierunkowanego na branżę. Nasi studenci uczą się komunikować w różnych mediach, aby zdobyć wiedzę branżową poprzez praktyczną praktyczną aplikację, rzeczywiste projekty i profesjonalne wydarzenia.
Wizja
Tworzymy strategicznych graczy zespołowych i liderów branży reklamowej i public relations.
"Jedyną stałą jest zmiana." To stwierdzenie jest szczególnie prawdziwe, ponieważ gusta konsumentów stale się zmieniają, podobnie jak media, z których konsumenci korzystają do interakcji z produktami i usługami. Codziennie jesteśmy narażeni na do 5000 reklam na komputerach osobistych, w naszych telefonach, na dystrybutorach benzyny, w kinach, na owiniętych samochodach, w kabinach łazienkowych, na naklejkach na owocach oraz podczas wydarzeń sportowych. Podobnie jak reklama, public relations jest wszędzie, ponieważ praktycy starają się uzyskać zasięg redakcyjny dla osób prywatnych i firm.
Media cyfrowe przekształciły grę reklamową, ponieważ konsumenci zostawiają cyfrowy ślad konsumpcji produktów i usług. Firmy ryzykują utratę klientów, jeśli nie będą w stanie dostosować kampanii, które odzwierciedlają i rezonują z grupą docelową. Konsumenci pragną dialogu z markami, a media społecznościowe (tweet, wideo, czat, post, hashtag, blog) są dla reklamodawców idealnym narzędziem do rozmowy z obecnymi i potencjalnymi klientami. Firmy potrzebują doświadczonych i kompetentnych ludzi, aby radzić sobie w ciągle zmieniających się sytuacjach. To mogles byc ty.
Reklama opiera się na jednym: szczęściu!” Don Draper, Szaleństwo. Czym jest reklama? Reklama to płatna komunikacja perswazyjna, która wykorzystuje nieosobowe środki masowego przekazu, a także inne formy komunikacji interaktywnej w celu połączenia zidentyfikowanego sponsora (marki) z grupą docelową. „Bez promocji dzieje się coś strasznego… nic! PT Barnum, największy showman. Czym jest komunikacja strategiczna? Komunikacja strategiczna to także forma komunikacji, ale ściślej związana z dziedziną public relations. Public relations to mówienie właściwych rzeczy właściwym ludziom we właściwym czasie. Komunikacja strategiczna to wysiłek komunikacyjny wyższego poziomu, z którego korzystają nie tylko firmy, ale także organizacje non-profit i rząd. Komunikacja strategiczna to celowa komunikacja skupiająca się na tym, „co” i „jak” treści są komunikowane interesariuszom.
Reklamodawcy opracowują kampanie, które komunikują się o produktach i usługach, a komunikacja strategiczna przedstawia treści z naciskiem, który łączy się z misją organizacji. Podczas studiów będziesz stale doskonalić swoje specjalistyczne umiejętności w zakresie badań, strategii, kreatywności, pisania i zarządzania.
Zdobywanie tytułu licencjata w dziedzinie reklamy i public relations w Lindenwood University
Bachelor of Arts w dziedzinie reklamy i public relations obejmuje kursy z zakresu reklamy, sztuki i projektowania, komunikacji, marketingu cyfrowego, marketingu, public relations, a także możliwości empirycznych, z ekspozycją na rzeczywiste zastosowania i zaangażowanie w przyszłą karierę. Podczas studiów zostaniesz wprowadzony w tematykę (zajęcia na poziomie 1000 i 2000), a następnie wzmocnione, gdzie przećwiczysz to, czego się nauczyłeś (zajęcia na poziomie 3000) i zakończysz kursem mistrzowskim, który pozwoli Ci opracować własne kampanie (poziom 40000) zajęcia).
Lindenwood University Wydział Reklamy i Public Relations
Nauczą Cię jedni z najbardziej entuzjastycznych praktyków reklamy i public relations. Mają wykształcenie i umiejętności zawodowe w zakresie reklamy, public relations i komunikacji strategicznej. Rozumieją ciągle zmieniający się krajobraz branży i przygotują Cię do następnego kroku po ukończeniu studiów, niezależnie od tego, czy jest to kariera w wybranej dziedzinie, czy kontynuowanie edukacji na studiach podyplomowych.
Zdobywanie certyfikatu etyki reklamowej
Amerykańska Federacja Reklamy we współpracy z Instytutem Etyki Reklamy (IAE) zainicjowała nową możliwość uzyskania certyfikatu zawodowego dla specjalistów z branży reklamy, public relations i komunikacji marketingowej. W oparciu o rosnące i udokumentowane znaczenie etyki dla konsumentów, profesjonalistów i klientów; półdniowa sesja przygotowuje studentów do zrozumienia i rozwiązania etycznych dylematów w prawdziwym słowie reklamy.
Galeria
Rekrutacja
Opłata za program
O szkole
pytania
Podobne kursy
Bachelor of Science in Public Relations
- Bolivar, Stany Zjednoczone
Advertising and Public Relations
- Carson, Stany Zjednoczone
Bachelor of Arts w dziedzinie komunikacji i public relations
- Barcelona, Hiszpania
- Geneva, Szwajcaria + 1 jeszcze