Licencjat z innowacyjnych technologii komunikacji cyfrowej
Link Campus University
Klucz informacyjny
Lokalizacja kampusu
Rome, Włochy
Języki
Język angielski
Forma badania
W kampusie
Czas trwania
3 years
Tempo
Pełny etat
Czesne
Poproś o informacje
Termin składania wniosków
Poproś o informacje
Najwcześniejsza data rozpoczęcia
Poproś o informacje
* 500 €: bezzwrotna opłata rejestracyjna
Wstęp
Program studiów licencjackich w zakresie innowacyjnych technologii w zakresie innowacji i komunikacji cyfrowej zapewni interdyscyplinarną edukację mającą na celu projektowanie interaktywnych rozwiązań dla różnych obszarów zastosowań, takich jak edukacja, turystyka, mobilność, rozrywka i dziedzictwo kulturowe, a także ich wprowadzenie na rynek za pośrednictwem kanałów cyfrowych.
Program
Program nauczania Innowacje i Cyfryzacja, oferowany w ramach programu studiów na kierunku Innowacyjne Technologie Komunikacji Cyfrowej, zapewnia multidyscyplinarne szkolenie mające na celu uwzględnienie perspektywy użytkownika na wszystkich etapach opracowywania innowacyjnych aplikacji cyfrowych. Etapy te obejmują: identyfikację potrzeb określonych klientów docelowych, opracowanie prototypu aplikacji, ocenę jej łatwości obsługi oraz wprowadzenie produktu na rynek różnymi kanałami cyfrowymi.
Siłą tego stopnia jest stworzenie zintegrowanej wizji tego, co oznacza wprowadzanie innowacji, zaczynając od dokładnej analizy potrzeb użytkowników (poprzez wywiady, grupy fokusowe, kwestionariusze, interaktywne warsztaty itp.) i dogłębnej wiedzy z licznych dostępnych obecnie technologii cyfrowych (nie tylko mobilnych, ale także związanych z Internetem Rzeczy, Sztuczną Inteligencją i Big Data).
Współpraca z ośrodkami naukowymi Uczelni wzbogaca doświadczenie edukacyjne. Wielu profesorów to tak naprawdę badacze w DASIC (Centrum Administracji Cyfrowej i Innowacji Społecznych), ośrodku badawczym angażującym studentów w różnorodne projekty skupiające się na zastosowaniu nowych technologii na poziomie korporacyjnym, instytucjonalnym i społecznym, w celu poprawy produkcji , administracji i procesów konsumpcyjnych poprzez innowacje i optymalizację.
Pierwszy rok
I semestr
- Technologie informacyjne i zastosowania cyfrowe
- Socjologia mediów i komunikacji
- Kultura mediów wizualnych i cyfrowych
- Mowa publiczna
II semestr
- Psychologia innowacji
- Historia współczesna i historia mediów
- Prawo mediów
- Antropologia wizualna
Opcjonalne umiejętności do wyboru grupowego
- Media społecznościowe
- Interakcja człowiek-komputer (HCI)
- Cyfrowe kręcenie filmów i produkcja wideo
- Laboratorium tez
Opcjonalny grupowy moduł do wyboru
- Jezyk i kultura
- Logika
- Innowacyjne tworzenie startupów
Drugi rok
I semestr
- Media i religia
- Interaktywne opowiadanie historii moduł I i moduł II
- Komunikacja korporacyjna i instytucjonalna
- Gospodarka cyfrowa i marketing, moduł I i moduł II
II semestr
- Gospodarka cyfrowa i marketing, moduł I i moduł II
- Studia internetowe
- Cyfrowe badania społeczne
Opcjonalne umiejętności do wyboru grupowego
- Media społecznościowe
- Interakcja człowiek-komputer (HCI)
- Cyfrowe kręcenie filmów i produkcja wideo
- Laboratorium tez
Trzeci rok
I semestr
- Projekt mediów cyfrowych
- Zarządzanie mediami społecznościowymi
- Wprowadzenie do sztucznej inteligencji
- Przedsiębiorczość i innowacje
- Pisanie dla mediów cyfrowych
II semestr
Opcjonalne umiejętności do wyboru grupowego
- Media społecznościowe
- Interakcja człowiek-komputer (HCI)
- Cyfrowe kręcenie filmów i produkcja wideo
- Laboratorium tez
Opcjonalny grupowy moduł do wyboru
- Jezyk i kultura
- Logika
- Innowacyjne tworzenie startupów
- Inne umiejętności językowe
- Etap
- Ostateczna rozprawa
Galeria
Stypendia i Finansowanie
Uczelnia oferuje ograniczoną liczbę stypendiów częściowych.
Skontaktuj się z nami, aby uzyskać więcej informacji.
Opłata za program
Możliwości związane z karierą
Po ukończeniu programu, jako absolwent, zostaniesz wyposażony w różnorodną wiedzę, umiejętności i talenty, co umożliwi ci osiągnięcie doskonałości zarówno w przedsiębiorstwach prywatnych, jak i organizacjach publicznych. Zdobędziesz wiedzę niezbędną do zrozumienia stale ewoluujących paradygmatów i języków komunikacji cyfrowej, umożliwiając tworzenie treści i formatów dostosowanych specjalnie do ekosystemu cyfrowego. Dodatkowo dowiesz się, jak tworzyć interaktywne i multimedialne produkty i usługi.
Możliwości zatrudnienia obejmują:
- Strateg innowacji: Jako strateg innowacji będziesz analizować technologie dostępne na rynku, identyfikując rzeczywiste potrzeby użytkowników. Na podstawie tych spostrzeżeń zidentyfikujesz optymalne środowisko interakcji.
- Projektant doświadczenia użytkownika: Jako projektant doświadczenia użytkownika będziesz tworzyć prototypy aplikacji cyfrowych. Zdefiniujesz ich funkcjonalności i strukturę, opracujesz elementy graficzne i identyfikacje wizualne oraz zwalidujesz te aspekty z potencjalnymi użytkownikami końcowymi.
- Menedżer mediów społecznościowych: W roli menedżera mediów społecznościowych określisz najskuteczniejsze metody komunikacji dla aplikacji cyfrowej. Wiąże się to z identyfikacją kanałów, którymi dotrze do docelowej grupy odbiorców. W szczególności zdefiniujesz wykorzystanie kanałów mediów społecznościowych w ramach szerszej strategii komunikacji.