MEF University
Wstęp
Wiedza i doświadczenie 47 lat
MEF University , który przyjął pierwszych studentów w roku akademickim 2014-2015, ma na celu stać się uniwersytetem, który utrzymuje przedsiębiorczość, innowacyjne myślenie i kreatywność na pierwszym planie i ma zdolność tworzenia globalnej i lokalnej wartości dodanej dzięki swojemu wyróżniającemu się modelowi edukacyjnemu.
Wizja i misja
Wizja
Edukuj innowacyjnych i przedsiębiorczych globalnych liderów, aby kształtować przyszłość.
Misja
Absolwenci wybiegający w przyszłość uczniowie, którzy posiadają zdolność konkurowania na poziomie krajowym i międzynarodowym oraz kojarzenia swoich tożsamości narodowych z wartościami globalnymi; którzy stale się doskonalą, opanowują technologię, postępują z szacunkiem w stosunku do środowiska, szanują wartości społeczne i etyczne; którzy posiadają umiejętność łączenia i stosowania swojej kreatywności, przedsiębiorczości i zdolności przywódczych ze swoimi kompetencjami badawczymi, aby zdobywać nowe miejsca na arenach krajowych i międzynarodowych,
Zbierz i wspieraj zorientowanych na badania, czołowych naukowców, którzy wniosą znaczący wkład w ich dziedziny zawodowe, naukę i technologię,
Stwórz i utrzymaj niezbędną infrastrukturę i inspirujące środowisko dla wykładowców, studentów i pracowników, aby osiągnąć te cele.
Fundacja Za nami
Jako liderzy wysokiej jakości edukacji w Turcji ze swoimi szkołami krajowymi i międzynarodowymi, podstawowym celem instytucji edukacyjnych MEF jest wzmocnienie ich trwałej misji w dziedzinie edukacji na uniwersytecie.
Instytucje edukacyjne MEF stworzyły różnicę w edukacji dzięki gromadzeniu wiedzy i doświadczeń 43 lat, a MEF University został założony przez Fundację Edukacji i Badań Naukowych İbrahim Arıkan w celu kontynuowania tego sukcesu na poziomie szkolnictwa wyższego.
MEF University , który przyjął pierwszych studentów w roku akademickim 2014-2015, ma na celu stać się uniwersytetem, który utrzymuje przedsiębiorczość, innowacyjne myślenie i kreatywność na pierwszym planie i ma zdolność tworzenia globalnej i lokalnej wartości dodanej dzięki swojemu wyróżniającemu się modelowi edukacyjnemu.
MEF University ukończył wszystkie niezbędne przygotowania, aby stać się uniwersytetem, który jest w stanie sprostać wymaganiom obecnego stulecia, posiada dyplom uznawany na całym świecie i posiada wysokie miejsce w międzynarodowej organizacji akademickiej i administracyjnej, dynamiczne i dostępne podejście do zarządzania oraz jego innowacyjne i świadome ekologicznie podejście do tworzenia fizycznej infrastruktury.
Życie w kampusie
Kampus MEF University znajduje się w Maslak, finansowym i handlowym centrum Stambułu. Kampus jest dogodnie usytuowany w odległości spaceru od stacji metra ITU Maslak. Kampus, w którym studenci mogą zaspokoić wszystkie codzienne potrzeby, oferuje wiele możliwości wzbogaconego życia studenckiego, a dostępna platforma dla kultury i sztuki znajdująca się tuż obok kampusu pozwoli uczniom doświadczyć jakości życia wykraczającej poza przekonania. Nasi studenci będą mogli śledzić wydarzenia kulturalne i artystyczne dzięki kompleksowi znajdującemu się obok kampusu, a także będą mieli okazję poznać lokalne życie biznesowe dzięki ważnej i centralnej lokalizacji Maslak. Dzięki nowoczesnym klasom i MEF University życia towarzyskiego czeka na Ciebie kampus MEF University Maslak Campus.
Przerzucona nauka
Szybko rozwijająca się technologia informacyjna obejmuje i zmienia wszystkie aspekty naszego życia od tego, jak się ze sobą współpracujemy, od sposobu, w jaki czytamy książki, od sposobu zamawiania żywności, od tego, jak spotykamy się na spotkaniu biznesowym. Dlaczego nie zmieni się także nasz sposób uczenia się?
Co to jest Flipped Learning?
Eric Mazur, profesor fizyki na Uniwersytecie Harvarda, definiuje uczenie się jako proces dwuetapowy. Pierwszym krokiem jest transfer wiedzy (przekazywanie wiedzy ze źródła wiedzy do ucznia za pośrednictwem profesora i innych zasobów), a drugi to internalizacja wiedzy przez studenta.
W tradycyjnym systemie edukacji pracownicy wydziału mają łatwe zadanie przekazywania wiedzy uczniom w klasie, podczas gdy uczniowie stają przed trudnym zadaniem polegającym na samodzielnym wypełnianiu zadań i internalizacji wiedzy. W modelu Odwrócone nauczanie, przekazywanie wiedzy uczniom odbywa się przed zajęciami poprzez filmy szkoleniowe przygotowane przez członków wydziału i materiały pomocnicze, takie jak artykuły, arkusze Excel, pliki PDF, wizualizacje, obrazy i PowerPoint. Oznacza to, że bezpośrednia instrukcja przechodzi z przestrzeni uczenia się grupowego do indywidualnej przestrzeni uczenia się. Powstała w ten sposób przestrzeń grupowa przekształca się w odwrócone środowisko uczenia się, które jest dynamiczne i interaktywne, gdzie profesor prowadzi uczniów, gdy stosują koncepcje i angażują się twórczo w przedmiot. Dzięki temu uczniowie mogą internalizować i rozwijać swoją wiedzę - prawdziwą istotę bycia uczniem - w klasie we współpracy z profesorem i kolegami z klasy.
Dlaczego potrzebny jest odwrócony system nauczania?
Ludzie urodzeni po wprowadzeniu technologii internetowej, która jest teraz wszędzie w naszym codziennym życiu, znacznie szybciej niż poprzednie pokolenia nadrabiają zaległości w cyfrowym świecie i to, co obejmuje. Jednym z najlepszych przykładów jest opowieść z 25 września 2006 r. O 3-latku, który dostał się do Internetu na komputerze w domu i udało mu się kupić samochód, ponieważ matka zapomniała wylogować się ze swojego konta internetowego (BBC News ). Pokolenia Y i Z wyrosły na niezależne osoby, przeplatają się z technologią, łatwo komunikują się z rówieśnikami na całym świecie i są na bieżąco z nowymi narzędziami technologicznymi, które szybko się pojawiają i znikają. Trzeba przyznać, że edukowanie nowych pokoleń przyszłości za pomocą 900-letniego tradycyjnego systemu uniwersyteckiego stało się niemożliwe. Z tego powodu MEF University wdrożył nową metodę nauczania o nazwie „Flipped Learning”. W świecie, w którym całe życie jest zdominowane przez technologię cyfrową, Flipped Learning to metoda globalnie wyłaniająca się w celu kształcenia obecnych uczniów pokolenia Y i studentów uniwersytetu przyszłości w pokoleniu Z i później.
Metoda Flipped Learning jest dobrze dopasowana do taksonomii Blooma, ponieważ uczniowie wykonują zadania poznawcze na niższym poziomie, takie jak zdobywanie, zapamiętywanie i zrozumienie informacji przed godzinami zajęć, i skupiają się na zadaniach poznawczych wyższego poziomu - stosowania, analizowania, oceny i tworzenie - podczas zajęć w środowisku partnerskiego uczenia się wspomaganego przez ich profesorów.
W jaki sposób nauka odbywa się w odwróconym procesie uczenia się?
W Flipped Learning nauka odbywa się w następujący sposób:
- Przed rozpoczęciem zajęć uczniowie oglądają filmy z kursu, czytają teksty i materiały do nauki, robią notatki, przygotowują pytania dotyczące problemów, których nie rozumieli lub nie rozumieli dobrze.
- Uczniowie przesyłają pytania dotyczące tematu (-ów) do profesora cyfrowo przed lekcją.
- Uczniowie są pogrupowani według rodzaju pytań podczas pierwszej klasy. Uczniowie starają się szukać odpowiedzi na swoje pytania za pomocą pracy grupowej i uczenia się od siebie. Profesor monitoruje grupy i ułatwia rozwiązywanie problemów.
- W drugiej godzinie zajęć profesor ułatwia uczenie się w taki sposób, aby zachęcić uczniów do odpowiedzi na pytania, które pozostały bez odpowiedzi.
- Profesor zadaje pytania, aby sprawdzić zrozumienie pojęć przez uczniów lub czy uczniowie pracują w zespołach nad problemami, które dotyczą bardziej praktycznych lub stosowanych aspektów tematu.
- Model ten umożliwia uczniom przejście od „osób, które są karmione wiedzą przez swoich profesorów”, do „ludzi, którzy odkrywają wiedzę i przenoszą zdobytą wiedzę o krok dalej”.
Dlaczego Flipped Learning Better dla studentów?
- Uczniowie uczą się, poprawiają i przeglądają materiały szkoleniowe we własnym tempie.
- Każdy uczeń ma inny styl uczenia się. W tradycyjnej metodzie profesor nie może odpowiedzieć lub odnieść się do wszystkich tych stylów. Odwrócone uczenie umożliwia uczniom oglądanie wykładu na wideo z żądaną prędkością, zatrzymanie, przewinięcie i odtworzenie w razie potrzeby.
- Ponieważ lekcje są zorganizowane w sposób interaktywny, wzajemny i stosowany, uczniom łatwiej jest zrozumieć tematy.
- Uczniowie nie pozostają bierni w klasie, ponieważ naprawdę są odpowiedzialni za własną naukę poprzez pracę zespołową; wszyscy uczniowie naturalnie uczestniczą w zajęciach.
- Uczniowie współtworzą nową wiedzę poprzez współpracę i dyskusję.
- Uczniowie, którzy nie uczęszczają na zajęcia z przyczyn medycznych lub ze względu na wymagane zajęcia sportowe i kluby studenckie, nie pozostają w tyle.
- Uczniowie nadal mają co najmniej 2 godziny tygodniowo pracy z instruktorem, z czego jedna godzina będzie dostępna online. Utrzymywana jest komunikacja z członkiem wydziału.
- Materiały szkoleniowe są zawsze dostępne na platformie. Uczniowie mogą powrócić do poprzedniej treści i przejrzeć je w razie potrzeby.
- Istnieje więcej interakcji i osobistego kontaktu między uczniem a członkiem wydziału.
- Uczniowie ponoszą większą odpowiedzialność za własną naukę; wszyscy uczniowie są aktywni w klasie.
- Wszyscy uczniowie otrzymują indywidualną, indywidualną instrukcję.
- Zadania poznawcze na niższym poziomie, takie jak zapamiętywanie i rozumienie, są wykonywane przed godzinami zajęć, a uczniowie koncentrują się na zadaniach poznawczych wyższego poziomu - stosowaniu, analizowaniu, ocenie i tworzeniu - podczas godzin lekcyjnych poprzez wzajemne uczenie się prowadzone przez ich profesora .
Dlaczego Flipped Learning jest tak skuteczny?
- Zwiększa zaangażowanie uczniów.
- Umożliwia uczniom skupienie się na uczniu.
- Zachęca do krytycznego myślenia.
- Poprawia umiejętności zespołowe i współpracę.
- Oferuje bardziej spersonalizowane wskazówki dla studentów.
- Sprawia, że dyskusja w klasie jest bardziej efektywna.
- Zachęca uczniów do autorefleksji.
- Zapewnia instruktora i informacje zwrotne od innych.
- Sprawia, że uczniowie odpowiadają za własną naukę.
- Zachęca do nauki poprzez najnowsze technologie dotyczące uczniów pokolenia Y i Z.