BA Honors Reklama, PR i Branding
Middlesex University Dubai
Klucz informacyjny
Lokalizacja kampusu
Dubai, Zjednoczone Emiraty Arabskie
Języki
Język angielski
Forma badania
W kampusie
Czas trwania
3 years
Tempo
Pełny etat
Czesne
AED 167 100 *
Termin składania wniosków
Poproś o informacje
Najwcześniejsza data rozpoczęcia
Jan 2025
* wszystkie koszty
Stypendia
Poznaj możliwości stypendialne, aby pomóc sfinansować swoje studia
Wstęp
Ten dynamiczny program w zakresie reklamy, PR i brandingu bezpośrednio odpowiada na stale zmieniające się środowisko biznesowe i technologiczne. Nasz stopień został opracowany z partnerami branżowymi, aby zapewnić Ci umiejętności potrzebne do odniesienia sukcesu. Reaguje na nowe sposoby, w jakie ludzie konsumują, tworzą i udostępniają treści w erze cyfrowej i uznaje, że tworzenie marek i zarządzanie nimi to kluczowe umiejętności osób pracujących w reklamie i public relations.
Dlaczego warto studiować reklamę licencjacką, public relations i branding na Uniwersytecie Middlesex?
Jeśli pasjonujesz się pracą w mediach, ten stopień zapewnia zdobycie umiejętności potrzebnych do pracy w charakterze promocyjnym lub komunikacyjnym nie tylko w branżach kreatywnych, ale także w sektorze biznesowym, charytatywnym i publicznym.
W Middlesex nie chodzi tylko o to, jak, ale także o to, dlaczego. Naucz się praktycznych umiejętności planowania i realizacji kampanii w różnych mediach, jednocześnie rozwijając krytyczne zrozumienie ważnych (czasem kontrowersyjnych) ról, jakie reklama, PR i branding odgrywają w naszej kulturze i społeczeństwie.
Sednem tego stopnia jest koncentracja na brandingu i mediach cyfrowych i możesz oczekiwać, że będziesz nauczany przez naukowców, a także profesjonalistów z dużym doświadczeniem w branży. Wyłonisz się z portfolio prac oraz zasobami i umiejętnościami niezbędnymi do rozwoju własnej marki online, zwiększając swoje szanse na zatrudnienie. Co więcej, umiejętności badawcze, planowania i komunikacji, które będziesz rozwijać, mają dużą wartość nie tylko w karierze w mediach, ale także w szerokim spektrum sektorów zawodowych, publicznych i prywatnych.
Dubaj to światowe centrum reklamy i PR. Korzystamy z naszej lokalizacji, aby połączyć Cię z sercem branży. Oferujemy program wizyt na wydarzeniach branżowych oraz możliwości nawiązywania kontaktów. Dzięki tym linkom poprzednim studentom udało się zapewnić staże w firmach, takich jak agencje, takie jak Ketchum RAAD Middle East, Edelman, Havas PR i DNG Events. Będziesz uczyć się poprzez briefy na żywo, aby znaleźć rzeczywiste rozwiązania, a także zbierać informacje od obecnych liderów branży podczas naszych regularnych wydarzeń branżowych. Wspieramy również interakcje branżowe i dajemy Ci możliwość zbudowania profesjonalnej sieci przed ukończeniem studiów i rozpoczęciem kariery.
Absolwenci BA Advertising, PR i Branding będą przygotowani do podjęcia ekscytujących ról w branżach kreatywnych i poza nią. Będziesz myślał krytycznie o mediach, analizował problemy i wymyślał rozwiązania, tworząc i zarządzając różnorodnymi projektami oraz produkując własną twórczą pracę.
Middlesex University Dubai otrzymał nagrodę „Best Media Center” w regionie podczas rozdania nagród Forbes Middle East Higher Education Awards 2019.
Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy
Program Middlesex University Dubai „BA (Hons) Advertising, PR and Branding” jest akredytowany przez Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy (IAA), jedną z najbardziej wpływowych na świecie sieci profesjonalistów z zakresu marketingu i komunikacji marketingowej. Założone w 1938 roku Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy jest jedynym światowym stowarzyszeniem reprezentującym wszystkie sfery marketingu i komunikacji marketingowej. Middlesex University Dubai połączył siły z IAA, aby zapewnić naszym studentom możliwość nawiązywania kontaktów z członkami branżowymi IAA, otrzymania zniżek lub bezpłatnego wstępu na wydarzenia globalne IAA, dostępu do najnowszych, globalnych treści marketingowych i komunikacyjnych oraz udziału w profesjonalnych szkoleniach prowadzonych przez najbardziej szanowani eksperci na świecie. Kwalifikacje IAA są bardzo poszukiwane przez pracodawców i odwzorowują nasze własne stopnie naukowe, zapewniając naszym studentom najlepsze możliwości udanej kariery w branżach kreatywnych.
Studenci zapisani do programu „BA (z wyróżnieniem) Reklama, PR i Branding” mogą korzystać z bezpłatnego członkostwa studenckiego IAA do czasu ukończenia studiów.
Najważniejsze kursy
- To jedyny stopień w Dubaju, który łączy reklamę, public relations i branding
- W roku drugim dostępna jest dedykowana możliwość odbycia stażu, która stanowi punkt wyjścia do budowania sieci zawodowej
- Ukończ studia z umiejętnościami, portfolio pracy i powiązaniami branżowymi, których wymagają pracodawcy
- Nasi korepetytorzy to badacze akademiccy, dziennikarze, redaktorzy oraz eksperci PR i reklamy, którzy wesprą Twój rozwój i pomogą Ci zbudować specyficzne dla branży, transferowalne umiejętności
- Nasz kampus zapewnia łatwy dostęp do Media City w Dubaju, a nasi studenci mają zapewnione miejsca docelowe w wielu firmach, w tym w agencjach, takich jak Ketchum RAAD Middle East, Edelman, Havas PR i DNG Events
- Będziesz korzystać z szeregu wydarzeń związanych z mediami, w tym Dubai Film Festival i Emirates Airline Festival of Literature. Nasi studenci odbywali tam staże, brali udział w konkursach i zdobywali nagrody organizowane przez te organizacje.
Opcje trybu nauki: Oczekuje się, że do września 2021 r. będziemy mieć zajęcia osobiste, które mogą być wspierane przez element online. Obecnie jest zbyt wcześnie, aby zaangażować się w 100% Online, ponieważ będzie to zależeć od sytuacji BHP i uprawnień KHDA. Obecnie możemy powiedzieć, że jeśli uzasadnia to sytuacja BHP, może to być 100% online wraz z zajęciami osobistymi.
Rekrutacja
Program
Czego będziesz się uczyć na temat BA Reklama, Public Relations i Branding?
Ten innowacyjny kurs bada szeroki zakres tematów i praktyk w dziedzinie reklamy, PR i brandingu, od kreatywnej reklamy i promocyjnej produkcji wideo po PR w mediach społecznościowych i branding miejsc. Dowiesz się o tradycyjnych różnicach między płatnymi, zarobionymi i posiadanymi mediami, ale także o sposobach, w jakie komunikacja marki zmienia ten medialny krajobraz.
Ten kurs pozwoli Ci rozwinąć wszystkie praktyczne umiejętności, które są integralną częścią dyscyplin reklamy, PR i brandingu. Poznasz pełen zakres jakościowych i ilościowych metod badawczych, w tym analitykę danych cyfrowych, aby uzyskać wgląd w zachowania konsumentów. Te spostrzeżenia wpłyną na projektowanie, rozwój i prezentację kreatywnych prac i kampanii, dzięki którym będziesz tworzyć dokumenty strategiczne i media promocyjne, które będą zawierać treści w mediach społecznościowych, reklamy, wydarzenia i filmy.
Pod koniec kursu opracujesz fascynujące portfolio prac akademickich i kreatywnych, ale także podstawowe umiejętności w zakresie auto-brandingu i zarządzania reputacją.
Informacje o module i programie mają charakter orientacyjny i mogą ulec zmianie.
Uwaga: Zarówno podstawowe, jak i opcjonalne moduły są stale aktualizowane i sprawdzane. Podobnie jak w przypadku większości programów akademickich, pamiętaj, że możliwe jest, że moduł nie będzie oferowany w żadnym konkretnym roku, na przykład, ponieważ zbyt mało studentów wybiera go. Middlesex University zastrzega sobie prawo do zmiany lub wycofania dowolnego kursu lub modułu.
1 rok
- Marki, media i społeczeństwo (30 punktów) — Obowiązkowe
- Reklama kreatywna (30 kredytów) — obowiązkowa
- Praktyka public relations (30 punktów) - Obowiązkowa
- Projektowanie treści (30 kredytów) — Obowiązkowe
Rok 2
- Zrozumienie kultury konsumenckiej (30 kredytów) - Obowiązkowe
- Zarządzanie marką (30 punktów) — obowiązkowe
- Planowanie kampanii (30 kredytów) — Obowiązkowe
- Creative Industries Work Placement (30 kredytów) - opcjonalnie
- Kultury promocyjne (30 kredytów) - opcjonalnie
- Promocyjna produkcja wideo (30 kredytów) - opcjonalnie
Rok 3
- Niezależny projekt (30 kredytów) - obowiązkowy
- Reklama cyfrowa (30 kredytów) — obowiązkowa
- Media społecznościowe i public relations (30 punktów) – Obowiązkowe
- Kampanie i wpływ społecznościowy (30 kredytów) – opcjonalnie
- Przedsiębiorczość (30 kredytów) - opcjonalnie
- Branding miejsc i dyplomacja międzynarodowa (30 kredytów) - opcjonalnie
Nauczanie
Zajęcia odbywają się w naszym kampusie Dubai Knowledge Park od niedzieli do czwartku między 8:30 a 18:30. Dodatkowe sesje mogą być planowane w weekendy lub okresy wakacyjne i należy się spodziewać ich wcześniejszego powiadomienia.
Będziesz aktywnie uczestniczyć w różnych metodach uczenia się, nauczania i oceniania w ramach swojego programu. Podejścia te zapewniają zaangażowanie i zaangażowanie poprzez umieszczenie cię w centrum własnego uczenia się. Będziesz musiał aktywnie uczestniczyć w zajęciach edukacyjnych i zaangażować się z innymi uczniami, zarówno indywidualnie, jak i wspólnie. Wydział coraz częściej korzysta z istniejących i powstających technologii, a Twój program będzie ułatwiony przy użyciu różnych mediów i narzędzi online (My Learning on UniHub, podcasty, wiki itp.), Które umożliwią ci dostęp do różnorodnych zasobów internetowych i materiałów edukacyjnych. Angażując się w e-learning, będziesz również rozwijać umiejętności, które są niezbędne do nauki i wysoko cenione przez pracodawców. Takie umiejętności, jak elastyczność, komunikacja, umiejętności informatyczne i praca zespołowa.
Możliwości związane z karierą
Poznaj podejścia do pracy w różnych organizacjach, w tym w działach komunikacji korporacyjnej lub marketingowej organizacji komercyjnych lub charytatywnych, po specjalistyczne działy reklamy i PR w określonych branżach medialnych. Jako absolwent możesz rozpocząć karierę w komunikacji wewnętrznej lub zarządzaniu informacją, pracować w dziale komunikacji organizacji komercyjnych lub non-profit, pracować w agencji PR lub agencji reklamowej. Dzięki współczesnym umiejętnościom w zakresie mediów, odnoszący sukcesy studenci będą mogli również rozpocząć karierę w nadawcach radiowych i / lub telewizyjnych, firmach wydawniczych, firmach filmowych, a także czasopismach i gazetach. Braliśmy udział w kilku konferencjach studenckich organizowanych przez Middle East Public Relations Association (MEPRA), a nasi studenci przez ostatnie dwa lata wygrywali konkurs B-Hive organizowany przez MEPRA.
O szkole
pytania
Podobne kursy
Wyróżnienie Bachelor of Brand Design
- Toronto, Kanada
B.A. Reklama i projektowanie marki
- Berlin, Niemcy
Business and Management (Marketing) BA (Hons)
- Bath, Wielka Brytania