
Licencjat z marketingu sportowego
Midway, Stany Zjednoczone
CZAS TRWANIA
4 Years
JĘZYKI
Język angielski
TEMPO
Pełny etat, Niepełny etat
TERMIN SKŁADANIA WNIOSKÓW
03 Mar 2025
NAJWCZEŚNIEJSZA DATA ROZPOCZĘCIA
18 Aug 2025
FORMACIE STUDIÓW
Nauka na odległość, W kampusie
Wstęp
Program marketingu sportowego przygotowuje naszych studentów do bycia dobrze wyszkolonymi profesjonalistami biznesowymi, zapewniając im kompleksowe podstawy komunikacji marketingowej i zasad zarządzania sportem dostarczanych w praktycznym środowisku uczenia się. Program ten doskonali krytyczne myślenie studentów, zapewniając jednocześnie możliwość połączenia podstaw marketingu i zarządzania z branżą sportową. Absolwenci programu marketingu sportowego będą posiadali rzeczywisty zestaw umiejętności, które mogą zastosować we współczesnej dziedzinie marketingu sportowego.
Rekrutacja
Program
Kursy programowe
- mco-201 - Wprowadzenie do komunikacji strategicznej - 3 godziny
- mco-220 - Reklama i promocja marki - 3 godziny
- mco-301 - Public Relations - 3 godziny
- mco-315 - Zachowania konsumentów - 3 godziny
- mco-435 - Media cyfrowe i społecznościowe - 3 godziny
- mco-450 - Sprzedaż i analiza mediów - 3 godziny
- spm-110 - Wprowadzenie do teorii i praktyki zarządzania sportem - 3 godziny
- spm-200 - Socjokulturowe wymiary w sporcie - 3 godziny
- spm-300 - Komunikacja w sporcie - 3 godziny
- spm-315 - Zastosowania finansowe w sporcie - 3 godziny
- spm-330 - Marketing sportowy - 3 godziny
- spm-350 - Sponsoring i sprzedaż sportowa - 3 godziny
- spm-410 - Praktyka - 3 godziny
- spm-400 - Zarządzanie wydarzeniami sportowymi - 3 godziny
- autobus-230 - Zasady zarządzania - 3 godziny
- mco-255 - Podstawy marketingu - 3 godziny
- mco-340 - Zrozumienie odbiorców sportu - 3 godziny
- mco-400 - Merchandising produktów i strategie sprzedaży - 3 godziny
- spm-345 - Podstawy i aspekty prawne dotyczące nazwy, wizerunku i podobieństwa - 3 godziny
- spm-450 - Rozwój produktów i usług sportowych - 3 godziny
Godziny kształcenia ogólnego - 40
Godziny fakultatywne - 23
Całkowita liczba godzin do ukończenia - 120
Wynik programu
- Studenci będą oceniać i integrować informacje z obszarów zarządzania i marketingu, aby planować procesy i rozwiązywać problemy związane z komunikacją sportową, merchandisingiem, finansami, wydarzeniami i obiektami.
- Studenci będą stosować praktyki etyczne w planowaniu i realizacji działań marketingowych w sporcie, aby osiągnąć cele organizacyjne, przy jednoczesnym silnym zaangażowaniu w różnorodność.
- Studenci będą tworzyć skuteczne komunikaty pisemne i ustne dotyczące konkretnych kontekstów sportowych i docelowych odbiorców.
- Studenci wykażą się umiejętnością stosowania krytycznej analizy i rozumowania w celu organizowania, kierowania i oceniania działań marketingowych w sporcie.
- Studenci będą integrować różne perspektywy, aby współpracować w zespole i formułować nowe pomysły, strategie i wnioski w zakresie marketingu sportowego.
Możliwości związane z karierą
Według Bureau of Labor Statistics, stanowiska kierownicze w marketingu wykazują 10-procentowy wzrost w latach 2021-2031. Mediana rocznej pensji wyniosła 135 030 USD w maju 2021 r. Należy zauważyć, że na większość stanowisk kierowniczych w marketingu wymagany jest tytuł licencjata.