Bachelor of Science in Retail and E-Business Entrepreneurship (BSREE)
Millennia Atlantic University
Klucz informacyjny
Lokalizacja kampusu
Doral, Stany Zjednoczone
Języki
Język angielski
Forma badania
W kampusie
Czas trwania
4 years
Tempo
Pełny etat
Czesne
USD 56 760 *
Termin składania wniosków
Poproś o informacje
Najwcześniejsza data rozpoczęcia
Sep 2024
* całkowite szacunkowe czesne
Wstęp
Bachelor of Science Degree ze specjalizacją w Retail i E-Business Przedsiębiorczości jest 120 semestrów godzin w czasie. Program składa się z trzech elementów. Pierwszy składa się z 36 semestralnych godzin kredytowych edukacji ogólnej. Wszystkie kursy są wymagane.
Zajęcia w ramach edukacji ogólnej są zaprojektowane tak, aby były szeroko zakrojone i składają się z zajęć w takich dziedzinach jak nauki społeczne, matematyka, komunikacja i nauki humanistyczne. Drugi komponent składa się z 54 semestralnych godzin kredytowych i zapewnia rdzeń przedsiębiorczości wszystkim studentom zapisanym do programu studiów licencjackich związanych z przedsiębiorczością. Ten komponent zapewnia silny nacisk na rozwój biznesu, zarządzanie, prawo gospodarcze, marketing, rozwój produktu i księgowość, wśród innych obszarów przedsiębiorczości. W tym komponencie programu nie ma dostępnych electives.
Trzeci komponent związany jest z węższym obszarem Przedsiębiorczości Detalicznej i E-Biznesu. Ten komponent składa się z 30 semestralnych godzin kredytowych i obejmuje, między innymi, kursy w zakresie finansowania i pozyskiwania funduszy, zasad merchandisingu detalicznego, detalicznego brandingu i zakupów, globalnego zaopatrzenia, przywództwa, marketingu, e-commerce i zachowań organizacyjnych. Obejmuje on również kamień milowy i ostateczny kurs koncepcji biznesowej (Retail Business Concept Development II) łączący wiele istotnych elementów kursu przedsiębiorczości dla studenta i skutkujący opracowaniem ostatecznej detalicznej koncepcji biznesowej / planu. Wszystkie kursy są wymagane.
Wynik programu
Celem Bachelor of Science in Retail and E-Business Entrepreneurship jest przygotowanie studentów do tworzenia, uruchamiania, prowadzenia lub zarządzania biznesem detalicznym lub e-commerce. Aby osiągnąć ten cel, program szkolenia łączy teorię z kursami, które kładą nacisk na to, jak przekształcić wiedzę w osiągalne wyniki biznesowe, wykorzystując praktyczne projekty / plany, które można zastosować bezpośrednio w działaniach związanych z biznesem.
Uczniowie zdobędą wiedzę związaną z zakupami detalicznymi i brandingiem, merchandisingiem, marketingiem w sklepie i na zewnątrz, logistyką, zarządzaniem łańcuchem dostaw, globalnym zaopatrzeniem, e-sprzedażą, sprzedażą, zapewnieniem jakości i nie tylko. Ponadto nauczą się stosować krytyczne myślenie i umiejętności miękkie do analizy biznesowej i podejmowania decyzji, oceniać i wykorzystywać możliwości biznesowe oraz skutecznie przekazywać koncepcje biznesowe zarówno ustnie, jak i pisemnie.
Program
Edukacja ogólna (36 godzin)
- AML 100* — literatura amerykańska (3 godziny kredytowe)
- CIS 102 — Koncepcje komputerowe (3 godziny kredytowe)
- COM 100 - Zasady komunikacji (3 godziny kredytowe)
- ECN 131 - Makroekonomia (3 godziny kredytowe)
- ECN 132 - Mikroekonomia (3 godziny kredytowe)
- ENG 101 - Angielski Kompozycja I (3 godziny kredytowe)
- ENG 102 - Angielska kompozycja II (3 godziny kredytowe)
- MAT 101 - College Mathematics I (3 godziny kredytowe)
- MAT 102 - College Mathematics II (3 godziny kredytowe)
- POL 210 - Politologia (3 godziny kredytowe)
- PSY 131 - Psychologia ogólna (3 godziny kredytowe)
- SOC 101 – Socjologia (3 godziny kredytowe)
* przedmioty do wyboru z przedmiotów humanistycznych; Studenci muszą ukończyć AML 100 lub HIS 201
Podstawowy komponent dotyczący przedsiębiorczości (54 godziny)
- ACC 210 - Księgowość I (3 godziny kredytowe)
- ACC 220 - Rachunkowość II (3 godziny kredytowe)
- BUL 201 - Prawo gospodarcze I (3 godziny kredytowe)
- AUTOBUS 101 — Wprowadzenie do biznesu (3 godziny kredytowe)
- MGT 103 - Etyka i odpowiedzialność społeczna (3 godziny kredytowe)
- MGT 203 - Relacje międzyludzkie w biznesie (3 godziny kredytowe)
- MGT 230 - Zarządzanie małymi firmami (3 godziny kredytowe)
- MGT 305 — biznes międzynarodowy (3 godziny kredytowe)
- MGT 340 - Zarządzanie finansami osobistymi (3 godziny kredytowe)
- MKG 101 – Zasady marketingu (3 godziny kredytowe)
- MKG 106 – Reklama (3 godziny kredytowe)
- ENT 200 - Wprowadzenie do przedsiębiorczości (3 godziny kredytowe)
- MKG 306 — Marketing i planowanie mediów cyfrowych (3 godziny kredytowe)
- BUL 203 – Zagadnienia prawne dla przedsiębiorców (3 godziny kredytowe)
- ENT 300 - Przedsiębiorczy sposób myślenia i strategie przywódcze (3 godziny kredytowe)
- ENT 305 - Badania rynku produktów i analiza środowiskowa (3 godziny kredytowe)
- ENT 306 - Rozwój produktu (3 godziny kredytowe)
- ENT 343 - Rozwój koncepcji biznesowej handlu detalicznego I (3 godziny kredytowe)
Główny składnik dla BS w handlu detalicznym i przedsiębiorczości e-biznesowej (30 godzin)
- FIN 434 - Finansowanie i pozyskiwanie funduszy (3 godziny kredytowe)
- RTL 405 — Retail Merchandising Principles (3 godziny kredytowe)
- RTL 406 — promowanie marki w handlu detalicznym (3 godziny kredytowe)
- RTL 407 – Zakupy detaliczne (3 godziny kredytowe)
- BUS 444 - Operacje, logistyka i zarządzanie łańcuchem dostaw (3 godziny kredytowe)
- ENT 404 - Global Sourcing (3 godziny kredytowe)
- ENT 412 - Zarządzanie rentownością i wydajnością (3 godziny kredytowe)
- ENT 416 - Przedsiębiorczy e-commerce i e-tail (3 godziny kredytowe)
- ENT 420 — Zwiększanie sprzedaży i zdobywanie trakcji (3 godziny kredytowe)
- ENT 498 — zwieńczenie i ostateczna prezentacja biznesowa (opracowanie koncepcji biznesowej handlu detalicznego II) (3 godziny kredytowe)
Całkowita liczba godzin wymaganych do ukończenia studiów - 120 godzin
Możliwości związane z karierą
Pomyślne ukończenie programu przygotowuje absolwentów do podjęcia pracy na własny rachunek jako przedsiębiorcy lub właściciele małych firm (zwłaszcza o profilu handlu detalicznego lub e-biznesu) oraz zatrudnienia na stanowiskach takich jak dyrektorzy generalni i operacyjni, kierownicy projektów, kierownicy produkcji, kierownicy ds. dyrektorzy ds. zakupów, kierownicy ds. sprzedaży detalicznej/e-tail, kierownicy ds. łańcucha dostaw, analitycy zarządzania, kierownicy biznesowi, analitycy logistyki, kierownicy ds. dystrybucji, agenci zakupów, analitycy badań rynkowych oraz przedstawiciele/dyrektorzy ds. sprzedaży detalicznej.