Licencjat z informatyki (ścieżka nauki o danych)
Moravian University
Klucz informacyjny
Lokalizacja kampusu
Bethlehem, Stany Zjednoczone
Języki
Język angielski
Forma badania
W kampusie
Czas trwania
4 years
Tempo
Pełny etat
Czesne
USD 50 500 / per year
Termin składania wniosków
Poproś o informacje
Najwcześniejsza data rozpoczęcia
Aug 2024
Wstęp
Informatyka to nauka o automatyzacji rozwiązywania problemów za pomocą komputerów. W dobie Internetu komputery są używane w niemal każdym aspekcie życia, a programiści muszą rozumieć techniczne możliwości komputerów i wymagania technologiczne dla dziedzin problemowych. Program informatyki w Moravian tworzy środowisko, w którym studenci mogą uczyć się tworzenia oprogramowania w zespołach dla rzeczywistych klientów i zapewnia uczniom możliwość praktycznego doświadczenia z technologią.
Misja
Program informatyki przygotowuje osoby do podjęcia pracy w zawodach technicznych, w których mogą wnosić wkład w rozwiązania programowe na poziomie produkcyjnym oraz nadal uczyć się i dostosowywać do nowych technologii.
Cele
- Umiejętność programowania - Studenci zademonstrują umiejętność tłumaczenia specyfikacji programu na działające, wydajne i czytelne rozwiązanie.
- Specyfikacja i projekt programu — studenci zademonstrują umiejętność pisania specyfikacji projektu na podstawie danych wejściowych klienta oraz tworzenia ogólnego projektu projektu wykorzystującego standardowe oprogramowanie i wzorce architektury.
- Komunikacja zespołowa - Studenci zademonstrują umiejętność komunikowania się zarówno ustnie, jak i pisemnie z członkami zespołu oprogramowania, w tym klientami, innymi programistami i menedżerami.
Program
Informatyka oferuje ścieżkę ogólną i ścieżkę nauki o danych. CSCI 120, 121, 265, 244, 234 i 334 są wymagane dla każdego toru. Ścieżka ogólna obejmuje dodatkowe wymagania w zakresie informatyki, a także MATH 106/166 lub MATH 170 jako warunek dodatkowy. Ścieżka nauki o danych obejmuje dodatkowe wymagania w zakresie matematyki, a także kursy z zakresu zastosowań i etyki.
Ścieżka ogólna:
Wymagane kursy ogólne
- CSCI 120 Wprowadzenie do informatyki
- CSCI 121 Intermediate Software Development, warunek wstępny: C- lub lepszy w CSCI 120
- CSCI 140 Dyskretne struktury dla informatyki lub MATH 212 Dyskretne struktury matematyczne i dowód. Studenci, którzy ukończyli MATH 212, nie mogą później zdobyć punktów CSCI 140.
- CSCI 265 Database Systems, warunek wstępny: C- lub lepszy w CSCI 120
- CSCI 220.2 Wprowadzenie do DevOps, warunek wstępny: C- lub lepszy w CSCI 120
- CSCI 244 Advanced Software Development, warunek wstępny: C- lub lepszy w CSCI 121
- CSCI 234 Wprowadzenie do inżynierii oprogramowania, warunek wstępny: C- lub lepszy w CSCI 244
- CSCI 243.2 Preparing for a Computing Career, warunek wstępny: CSCI 120 i młodszy status
- CSCI 334 System Design and Implementation (WI), warunek wstępny: CSCI 234
Obieralne ścieżki ogólne
Studenci muszą ukończyć trzy jednostki dodatkowych kursów fakultatywnych o numerach 210-299 lub 310-399, z co najmniej dwoma kursami o numerach 310-399. Studenci mogą zaliczyć maksymalnie jedną jednostkę stażu do tych trzech jednostek. Studenci mogą zaliczyć jedną z metod matematycznych MATH 230 w badaniach operacyjnych lub analizę numeryczną MATH 258 jako 200-poziomowy przedmiot do wyboru na kierunku.
Ogólne wymagania dotyczące toru
MATH 170 Calculus 1 (lub MATH 106 Analityczna geometria i rachunek różniczkowy I z powtórką, część 1 i MATH 166 Analityczna geometria i rachunek różniczkowy I z powtórką, część 2)
Ścieżka nauki o danych:
Wymagane kursy Data Science Track
- CSCI 120 Wprowadzenie do informatyki
- CSCI 121 Intermediate Software Development, warunek wstępny: C- lub lepszy w CSCI 120
- CSCI 265 Database Systems, warunek wstępny: C- lub lepszy w CSCI 120
- CSCI 244 Advanced Software Development, warunek wstępny: C- lub lepszy w CSCI 121
- CSCI 234 Wprowadzenie do inżynierii oprogramowania, warunek wstępny: C- lub lepszy w CSCI 244
- CSCI 243.2 Preparing for a Computing Career, warunek wstępny: CSCI 120 i młodszy status
- CSCI 334 System Design and Implementation (WI), warunek wstępny: CSCI 234
- Matematyka 231 Statystyka matematyczna 1
- Matematyka 337 Statystyka matematyczna 2
Wymagania dotyczące nauki o danych
- MATH 170 Calculus 1 (lub MATH 106 Analityczna geometria i rachunek różniczkowy I z powtórką, część 1 i MATH 166 Analityczna geometria i rachunek różniczkowy I z powtórką, część 2)
- MATH 171 Calculus 2 (lub MATH 106 Analityczna geometria i rachunek różniczkowy I z przeglądem, część 1 i MATH 166 Analityczna geometria i rachunek różniczkowy I z przeglądem, część 2)
Jeden kurs etyki:
- NURS 360 Dylematy etyczne w ochronie zdrowia
- FILIP 222 Etyka
- FILIP 224 Etyka stosowana
- PHIL 251 Filozofia techniki
- FILIP 257 Bioetyka i Sprawiedliwość Społeczna
- FIL 259 Etyka lekarska
- FILIP 281 Tematy z etyki
- FILIP 355 Metaetyka
- Mogą obowiązywać inne kursy etyki, które zostaną zatwierdzone przez doradcę ucznia
Zalecamy, aby studenci tego programu ukończyli moduł dotyczący odpowiedzialnego postępowania w badaniach w ramach szkolenia CITI (dostępny bezpłatnie dla wykładowców i pracowników) i zgłosili zakończenie tego szkolenia doradcy. Studenci mogą skontaktować się z Komitetem IRB w celu uzyskania dostępu do tego oprogramowania.
Jeden kurs z aplikacji:
- HLTP 230 Epidemiologia
- MGMT 311 Marketing Research (wymagania wstępne: MGMT 251; plus matematyka 107, matematyka 231 lub ECON156)
- BIOL 363 Genomics (wymagania wstępne: BIOL 210 i pozwolenie prowadzącego)
- ECON 256 Applied Econometrics (wymagania wstępne: kurs statystyki oraz ECON 152, który jest rekomendowany jako M4 dla studentów data science)
- Mogą obowiązywać wyróżnienia, niezależne studia i inne kursy aplikacyjne; skonsultuj się z doradcą
Jeden dodatkowy 300-poziomowy kurs z matematyki lub z listy aplikacji lub jeden z następujących kursów z programu Master of Science in Predictive Analytics (MS-PA):
- MGMT 555, Metody badań biznesowych
- MGMT 556, Analiza decyzji
Za zgodą dyrektora programowego programu MSDA studenci mogą zapisać się na dodatkowe kursy w MSDA
Studenci, którzy ukończą ten program, będą mieli wymienioną w transkrypcji pozycję „Data Science” w sekcji „koncentracja”. Nie kwalifikują się do nieletniego informatyka. Studenci mogą jednak zaliczyć matematykę 170 i 171, ale nie matematykę 231 i 337, jako drugorzędną matematykę, ponieważ te dwa ostatnie przedmioty są wymagane w ramach kierunku.
Minor w informatyce
Nieletni w informatyce składa się z CSCI 120, CSCI 121 i trzech innych jednostek kursowych CSCI o numerach powyżej 110. Za zgodą wydziału jeden z następujących przedmiotów może być zaliczony na kierunek informatyka: MATEMATYKA 230, MATEMATYKA 258, MATEMATYKA 231; FILIP 211. Za zgodą wydziału jeden przedmiot o znacznej zawartości obliczeniowej z innego programu może być zaliczony jako jeden z trzech przedmiotów fakultatywnych na poczet informatyki.
Minor w informatyce
Informatyka to zastosowanie umiejętności komputerowych, metod statystycznych i wiedzy dziedzinowej do pozyskiwania i analizowania danych w celu podejmowania decyzji dotyczących organizacji i społeczeństwa.
Nieletni w informatyce składa się z pięciu kursów: CSCI 120; CSCI 265; jeden kurs rozumowania statystycznego (MATEMATYKA 107, HLTP 189, ECON 156 lub MATH 231); jeden kurs etyki (NURS 360, IDIS 215 lub kurs PHIL z „Etyka” w tytule); oraz jeden kurs w zastosowaniach (HLTP 230, MGMT 311, BIOL 363, ECON 256). Inne kursy rozumowania statystycznego, etyki lub aplikacji mogą być akceptowane za zgodą dyrektora programowego.
Międzywydziałowy kierunek Informatyka
Sześć kursów składających się na Zestaw I międzywydziałowego kierunku informatyka obejmuje CSCI 120, CSCI 121 i cztery inne kursy CSCI o numerach powyżej 110, z których przynajmniej jeden ma mieć numer 310-380 lub 390-399. Kursy dodatkowe z informatyki oraz sześć kursów Zestawu II wybiera student za zgodą opiekuna.
Wynik programu
Po ukończeniu kierunku informatyka student będzie w stanie
- Wdrożenie rozwiązania problemu przy użyciu odpowiednich technik programowania.
- Umiejętności i kompetencje literackie, wiedza
- Tworzenie projektu systemu oprogramowania przy użyciu odpowiednich zasad i wzorców projektowych.
- Umiejętności i kompetencje literackie, krytyczne zadawanie pytań, tworzenie i zaangażowanie
- Wykorzystanie odpowiednich procesów i narzędzi współpracy w celu wniesienia wkładu w projekt oprogramowania.
- Perspektywy, krytyczne pytania, tworzenie i zaangażowanie
- Samodzielna ocena i nauka nowych technologii.
- Perspektywy, krytyczne pytania