Bachelor in Game Development and Digital Animation (wspólny program studiów z Dongseo University, Korea Południowa)
Mykolas Romeris University
Klucz informacyjny
Lokalizacja kampusu
Vilnius, Litwa
Języki
Język angielski
Forma badania
W kampusie
Czas trwania
4 years
Tempo
Pełny etat
Czesne
EUR 3836 / per year *
Termin składania wniosków
26 Jul 2024
Najwcześniejsza data rozpoczęcia
01 Sep 2024
* 5600 dolarów rocznie na Uniwersytecie Dongseo w Korei Południowej.
Wstęp
Celem programu jest przygotowanie wykwalifikowanych specjalistów w dziedzinie informatyki, którzy będą potrafili dostosować swoją wiedzę z branży gier, animacji cyfrowej i efektów audiowizualnych, a także kompleksowo zrozumieć i zastosować wiedzę związaną z produkcją treści cyfrowych poprzez wspieranie przedsiębiorczości i samozatrudnienie w tej dziedzinie.
Rekrutacja
Program
Pierwszy rok
1 semestr
Obowiązkowe jednostki zajęć
- Współczesna matematyka
- Psychologia
- Wprowadzenie do treści cyfrowych
- Bazy danych
- Podstawy programowania
2 semestr
Obowiązkowe jednostki zajęć
- Design gry
- Gra Matematyka
- Struktury danych i algorytmy
- Grafika komputerowa
- Język obcy do określonych celów (angielski / francuski / niemiecki)
Drugi rok
3 semestr
Obowiązkowe jednostki zajęć
- Podstawowe rzeźbienie
- Architektury sieci komputerowych
- Projektowanie i programowanie obiektowe
- Podstawowy rysunek figury (rysunek precyzyjny)
- Alternatywnie jednostki zajęć do wyboru
- Sztuczna inteligencja w grach
- Matowy obraz
4 semestr
Obowiązkowe jednostki zajęć
- Filozofia
- Zdjęcia i montaż
- modelowanie 3d
- Podstawy Majów 3D
- Alternatywnie jednostki zajęć do wyboru
- Architektury gier wideo
- Scenariusz gry i projekt poziomu gry
Trzeci rok
5 semestr
Obowiązkowe jednostki zajęć
- Obowiązkowe jednostki kursu
- Przedmiot studiów do wyboru 1
- Alternatywnie przedmioty do wyboru 1
- Modelowanie stworzeń i tworzenie tekstur 1
- Metoda programowania
- Alternatywnie jednostka zajęć do wyboru 2
- Studio Animacji Postaci 1
- Programowanie grafiki komputerowej
- Alternatywnie jednostka zajęć do wyboru 3
- Programowanie sztucznej inteligencji
- Modelowanie środowiska i tworzenie tekstur 1
- Alternatywnie przedmioty do wyboru 4
- Sieć komputerowa
- Konfiguracja stworzenia i środowiska 1
6 semestr
Obowiązkowe jednostki zajęć
- Przedmiot studiów do wyboru 2
- Alternatywnie przedmioty do wyboru 1
- Modelowanie stworzeń i tworzenie tekstur 2
- Programowanie gier 3D
- Alternatywnie jednostka zajęć do wyboru 2
- Studio animacji postaci 2
- Programowanie serwerów gier
- Alternatywnie jednostka zajęć do wyboru 3
- Modelowanie środowiska i tworzenie tekstur 2
- Programowanie narzędzi do gier
- Alternatywnie przedmioty do wyboru 4
- Architektura komputerowa
- Tworzenie filmu cyfrowego
- Alternatywnie jednostka zajęć do wyboru 5
- Kompozycja 1
- System operacyjny
4 rok
7 semestr
Obowiązkowe jednostki zajęć
- Praca licencjacka. Część I
- Metody badawcze
- Alternatywnie przedmioty do wyboru 1
- Kompozycja 2
- Korzystanie z gry silnikowej
- Alternatywnie jednostka zajęć do wyboru 2
- Projekt gry
- Tworzenie oświetlenia i renderowania
8 semestr
Obowiązkowe jednostki zajęć
- Teczka
- Praca licencjacka
- Studio dźwiękowe
Galeria
Opłata za program
Stypendia i Finansowanie
MRU stara się zapewnić wszystkim naszym studentom wysokiej jakości edukację niezależnie od ich sytuacji finansowej, dlatego poniżej znajdziesz wszystkie dostępne stypendia dla potencjalnych studentów zagranicznych.
Uwaga:
- Wszystkie wymienione stypendia są finansowane przez Rząd Litwy lub Mykolas Romeris University
- Mogą istnieć dodatkowe fundusze z krajów pochodzenia studentów
- Na studia finansowane przez państwo mogą ubiegać się wszyscy obywatele UE
- Tutaj wymieniono stypendia dla obecnych studentów zagranicznych
MRU Zwolnienie z czesnego za studia licencjackie
Kto może się ubiegać: kandydaci na studia licencjackie będący obywatelami lub stałymi mieszkańcami Brazylii , Kolumbii, Argentyny, Azerbejdżanu, Kazachstanu, Mołdawii, Gruzji (Sakartvelo) i Paragwaju.
Warunki finansowe: Stypendium pokrywa pełną opłatę za cały okres studiów licencjackich* dla studentów przyjętych w roku akademickim 2024/2025.
Kryteria: najlepsi kandydaci zostaną zwolnieni z czesnego na podstawie ich ocen w konkursie i innych osiągnięć akademickich.
*Zwolnienie z czesnego zostanie anulowane w przypadku posiadania przez studenta co najmniej jednego zadłużenia akademickiego.
Możliwości związane z karierą
Takie obszary, jak gry komputerowe, przemysł filmowy, reklama, sztuka i projektowanie są domenami docelowymi szans na zatrudnienie absolwentów programów studiów z zakresu informatyki i treści cyfrowych. Jedną z istotnych cech wyróżniających branżę treści cyfrowych jest jej globalny charakter oraz niezwykle szerokie możliwości przedsiębiorczości i samozatrudnienia. Po ukończeniu tego programu studiów licencjat będzie mógł konkurować na arenie międzynarodowej, ponieważ dziedzina treści cyfrowych jest bardzo dynamiczna i oparta na zasadach współpracy sieciowej. Dzięki temu kreatywny pracownik branży treści cyfrowych będzie elastyczny i będzie mógł współpracować z różnymi zainteresowanymi jednostkami kursu, korzystając z globalnych kanałów wymiany informacji. Ponadto należy podkreślić, że studenci, którzy ukończą studia na kierunku Informatyka i Treści Cyfrowe, będą mogli pracować w różnych firmach zajmujących się produkcją treści cyfrowych – międzynarodowych studiach gier komputerowych, agencjach projektowych, studiach filmowych i wszystkich organizacjach biznesowych zorientowanych na w kierunku tworzenia produkcji cyfrowej z wykorzystaniem ICT .