
Licencjat z nauk jądrowych i inżynierii
North China Electric Power University (NCEPU)

Klucz informacyjny
Lokalizacja kampusu
Changping District, Chiny
Języki
Poproś o informacje
Forma badania
W kampusie
Czas trwania
Poproś o informacje
Tempo
Poproś o informacje
Czesne
Poproś o informacje
Termin składania wniosków
Poproś o informacje
Najwcześniejsza data rozpoczęcia
Sep 2023
Wstęp
Szkoła Nauk i Inżynierii Jądrowej (SNSE) powstała w oparciu o dominujące dyscypliny w North China Electric Power University (NCEPU) , mając na celu realizację krajowej polityki dotyczącej „średnio- i długoterminowego planu rozwoju energetyki jądrowej”. Szkoła ta jest również podstawowym elementem systemu edukacji z cechami „Dużej Energii Elektrycznej”, który jest zbudowany z naciskiem na przedmioty związane z energią nowego typu.
SNSE została założona w 2007 roku. Posiadając dwa kluczowe laboratoria wojewódzkie i ministerialne (Pekin Kluczowe Laboratorium Technologii Bezpieczeństwa Biernego dla Energii Jądrowej oraz Państwowe Laboratorium Kluczowe Oprogramowania Energetyki Jądrowej), SNSE posiada uprawnienia do nadawania stopnia naukowego doktora w dyscyplinie drugiego stopnia. Energetyka i energetyka jądrowa oraz tytuł magistra w dyscyplinie I stopnia Nauka i technika jądrowa. Szkoła posiada ogólnopolskie eksperymentalne centrum nauczania Pełnozakresowej Wirtualnej Symulacji Energetyki Jądrowej oraz krajową bazę Praktycznej Kształcenia Energetyki Jądrowej. Przedmiot pierwszego stopnia „Nauka i technologia jądrowa” zajął 9 miejsce w rankingu dyscyplin w Chinach.
Programy licencjackie w SNSE obejmują inżynierię i technologię jądrową oraz ochronę przed promieniowaniem i bezpieczeństwo jądrowe. Program Inżynieria i Technologia Jądrowa, do którego przyjmowani byli studenci od 2004 r., Został sklasyfikowany w 2008 r. Jako trzecia partia Ośrodka Rozwoju Dyscypliny Charakterystycznej Narodowej, aw 2010 r. Jako jeden z pierwszych kierunków pilotażowych w ramach Narodowego Planu Wybitnych Inżynierów. W 2012 r. Program został wymieniony jako miejsce demonstracji poważnej kompleksowej reformy krajowego projektu dotyczącego jakości nauczania i reformy nauczania na poziomie licencjackim. W oparciu o eksperymenty w kampusie, praktyki symulacyjne i praktyki poza kampusem, szkoła wykazała cechy rozwijania talentu polegające na kładzeniu nacisku na podstawy teoretyczne, praktykę i umiejętności zawodowe.