Licencjat z marketingu
Northern State University
Klucz informacyjny
Lokalizacja kampusu
Aberdeen, Stany Zjednoczone
Języki
Język angielski
Forma badania
Nauka na odległość, W kampusie
Czas trwania
4 years
Tempo
Pełny etat
Czesne
USD 28 000 / per year *
Termin składania wniosków
Poproś o informacje
Najwcześniejsza data rozpoczęcia
Aug 2024
* szacunkowa roczna suma dla studentów zagranicznych; 17 677 USD - szacowana roczna suma dla mieszkańców
Wstęp
Nie wystarczy już umieszczanie reklam, publikowanie informacji prasowych i aktualizowanie strony internetowej firmy – firmy potrzebują specjalistów od marketingu, a internetowy program marketingowy firmy Northern przygotuje Cię na obecne zapotrzebowanie na siłę roboczą.
W programie marketingowym NSU, oferowanym online i na terenie kampusu, zyskasz przewagę, ucząc się pozostawania na bieżąco z trendami i technologią; oraz jak media społecznościowe, wyszukiwanie, wideo i analityka działają w połączeniu marketingowym.
Jako student marketingu NSU będziesz rozwijać i szlifować umiejętności w zakresie komunikacji interpersonalnej, pisania, krytycznego myślenia, analityki, zarządzania projektami, kreatywności i ekspresji, negocjacji i technologii. Opanujesz również produkt, dystrybucję, ceny, działania promocyjne i zarządzanie relacjami z klientami.
Nasz program marketingowy oferuje różnorodne możliwości uczenia się, od tradycyjnych wykładów w klasie po praktyczne projekty marketingowe zorientowane na klienta.
Obszary specjalizacji
Wybierz jeden z czterech obszarów specjalizacji:
- Marketing Management łączy w sobie sztukę i naukę wybierania, pozyskiwania, utrzymywania i rozwijania klientów poprzez tworzenie i dostarczanie najwyższej wartości dla klientów.
- Marketing cyfrowy koncentruje się na integracji technologii i wykorzystaniu danych w celu uzyskania wglądu w motywacje, preferencje i zachowania klientów.
- Digital Media koncentruje się na umiejętnościach potrzebnych do tworzenia kreatywnych treści cyfrowych i pisania angażujących podpisów potrzebnych w marketingu, zwłaszcza w marketingu w mediach społecznościowych.
- Public Relations kładzie nacisk na komunikację, kluczowy element marketingu, wraz z badaniami rynku i obsługą klienta.
Kierunek marketing jest doskonałym przygotowaniem do studiów magisterskich z marketingu.
Akredytacja
Bachelor of Science in Marketing jest akredytowany przez Radę Akredytacyjną dla szkół i programów biznesowych.
Wynik programu
- Zbierz, przeanalizuj i opisz główne rodzaje zachowań zakupowych interesariuszy, aby lepiej zrozumieć interesariuszy. (Umiejętność międzyprzedmiotowa: Zapytanie i analiza)
- Zademonstruj zdolność do syntezy istniejących pomysłów, obrazów lub wiedzy specjalistycznej w oryginalny sposób i zareaguj w twórczy sposób charakteryzujący się wysokim stopniem innowacyjności. (Umiejętność międzyprzedmiotowa: krytyczne i kreatywne myślenie)
- Identyfikować, lokalizować, oceniać oraz efektywnie wykorzystywać i przekazywać informacje w celu rozwiązania problemu lub możliwości marketingowych. (Umiejętność międzyprzedmiotowa: umiejętność korzystania z informacji)
- Zaprojektuj i oceń strategię, aby osiągnąć pożądany cel biznesowy/marketingowy. (Umiejętność międzyprzedmiotowa: rozwiązywanie problemów)
- Rozpoznaj powiązania między pomysłami i doświadczeniami, aby zsyntetyzować i przenieść naukę do nowych i złożonych sytuacji. (Umiejętność międzyprzedmiotowa: Integracyjne uczenie się)
Program
Podkreślenia
Specjalizacja Digital Media oferuje studentom możliwość zdobycia umiejętności potrzebnych do tworzenia kreatywnych treści cyfrowych i pisania angażujących podpisów potrzebnych w marketingu, zwłaszcza w marketingu w mediach społecznościowych.
Wybierz trzy:
- ARTD 113 Wprowadzenie do mediów cyfrowych 3
- ARTD 231 Projekt graficzny I 3
- ARTD 333 Projektowanie stron internetowych I 3
- ARTD 338 Cyfrowe projektowanie wideo I 3
- BADM 378 Marketing dla e-commerce 3
Specjalizacja Digital Marketing oferuje studentom możliwość lepszego zrozumienia integracji technologii i wykorzystania danych w celu uzyskania wglądu w motywacje, preferencje i zachowania klientów.
- BADM 378 Marketing dla e-commerce 3
- MIS 385 Eksploracja danych 3
- MIS 480 Business Intelligence 3
Specjalizacja Marketing Management oferuje studentom możliwość lepszego zrozumienia sztuki i nauki w zakresie wybierania, pozyskiwania, utrzymywania i rozwijania klientów poprzez tworzenie i dostarczanie najwyższej wartości dla klientów.
Wybierz trzy:
- BADM 378 Marketing dla e-commerce 3
- BADM 379 Logistyka 3 BADM
- 404 Marketing non-profit 3
- BADM 432 Zarządzanie relacjami z klientami 3
- BADM 469 Zarządzanie projektami 3
- BADM 473 Zarządzanie sprzedażą detaliczną 3
Specjalizacja Public Relations oferuje studentom możliwość lepszego zrozumienia komunikacji, która jest kluczowym elementem marketingu, wraz z badaniami rynku i obsługą klienta.
Wybierz trzy:
- BADM 378 Marketing dla e-commerce 3
- SPCM 150 Wprowadzenie do public relations 3
- ENGL 302 Pisanie hipertekstowe 3 lub MCOM 210 Basic Newswriting 3
- SPCM 223 Komunikacja masowa 3 lub SPCM 410 Komunikacja organizacyjna 3
Pierwszy rok
Spadek
- BADM 102 Rozwój zawodowy i planowanie 1
- CSC 273 Analiza danych w arkuszu kalkulacyjnym 3
- ENGL 101 Kompozycja I 3
- IDL 190 Seminarium I Roku 2
- MATH 101/101L Algebra na poziomie średniozaawansowanym lub MATH 114 Algebra College 3-4
Wiosna
- CMST 101 Podstawy mowy 3
- ENGL 201 Kompozycja II 3
- MATH 114 College Algebra w razie potrzeby 3
- Nauki przyrodnicze z kursem laboratoryjnym 3-4
- Kurs nauk behawioralnych/społecznych 3
Drugi rok
Spadek
- ACCT 210 Zasady rachunkowości I 3
- BADM 244 Komunikacja biznesowa 3-4
- ECON 201 Zasady mikroekonomii 3
- Nauki przyrodnicze z kursem laboratoryjnym 3
- Kurs Sztuki i Nauk Humanistycznych 3
Wiosna
- ACCT 211 Zasady rachunkowości II 3
- MIS 325 Systemy informacji zarządczej 3
- BADM 220 Statystyki biznesowe 3
- BADM 370 Marketing 3
- Kurs Sztuki i Nauk Humanistycznych 3
Trzeci rok
Spadek
- BADM 310 Biznes Finanse 3
- BADM 350 Otoczenie prawne prowadzenia działalności 3
- BADM 403 Zintegrowana komunikacja marketingowa 3
- Kurs nauk behawioralnych/społecznych 3
- Dodatkowy kurs matematyki lub nauk ścisłych 3
Wiosna
- BADM 360 Organizacja i Zarządzanie 3
- BADM 475 Zachowanie konsumentów 3
- Marketing fakultatywny 3
- Ogólny kurs fakultatywny lub drugorzędny 3
- Ogólny kurs fakultatywny lub drugorzędny 3
Czwarty rok
Spadek
- BADM 457 Etyka biznesowa 3
- BADM 459 Analityka 3
- BADM 476 Badania marketingowe 3
- BADM 478 Marketing międzynarodowy 3
- Marketing fakultatywny 3
Wiosna
- BADM 471 Zarządzanie marketingowe 3
- BADM 482 Polityka i strategia biznesowa 3
- Marketing fakultatywny 3
- Ogólny kurs fakultatywny lub drugorzędny lub staż 6
Wymagania dotyczące wyjścia dla głównych firm
Oprócz Northern State University wymagań dotyczących ukończenia studiów, osoby z maturą biznesową muszą:
- Ukończ co najmniej 30 godzin zajęć semestralnych w Szkole Biznesu w Northern State University .Przyjęcia zajęć odbytych na innych uczelniach będzie oceniał dziekan.
- Przystąp do egzaminu maturalnego School of Business
Sugerowane podwójne specjalizacje : rachunkowość, sztuka, bankowość i usługi finansowe, finanse, język niemiecki, biznes międzynarodowy, zarządzanie, systemy informatyczne zarządzania, muzyka, teatr muzyczny, psychologia, język hiszpański, socjologia, marketing sportowy i administracja.
Sugerowane osoby niepełnoletnie : księgowość, agrobiznes (wspólnie z SDSU), sztuka, usługi bankowe i finansowe, chiński, sztuka cyfrowa, ekonomia, przedsiębiorczość, niemiecki, zarządzanie zasobami ludzkimi, międzynarodowe studia biznesowe, systemy informacji zarządczej, psychologia, nauki polityczne, socjologia, hiszpański, zarządzanie sportem, teatr.